Jump to content

Seat Exeo


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Eu m-am uitat in lista de preturi si e diferenta de 8000 de euro la 2.0 diesel 143 cp. E diferenta cam mare parerea mea, chiar nu cred ca merita banii astia in plus pentru ca are patru cerculete, poti sa-i cumperi sotiei de exemplu o masina din clasa mica de diferenta. Dar spatiul in spate e ridicol de mic, eu la 1.80 m nu cred ca as putea rezista mai mult de 100 de km in spate. Pana si la Ibiza mea cred ca stau mai bine, are scaunele din fata decupate pentru a face loc genunchilor spre deosebire de Exeo unde sunt drepte. Asta ar fi singura bila neagra, in rest si mie imi place

Modificat de GildedBullet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e ideea, daca vrei o masina sa stai tu in spate, Exeo nu e masina pentru tine. Acolo 2 copii sau 2 oameni cu inaltime medie (1.70-1.75 m) incap fara probleme, presupunand ca soferul si pasagerul din fata au cam aceeasi inaltime. Eu mi-am reglat scaunul in fata ca si cum as conduce apoi m-am urcat in spate, e destul loc, probabil cam la nivelul celui din Leon, daca nu chiar putin mai mare. E acceptabil, insa nu pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul acestei masini mi se pare exagerat in comparatie cu ce ofera. Chiar nu inteleg target-ul celor de la Seat cu aceasta masina. Desenezi o caroserie noua, schimbi materialele bune de la A4 cu unele mai slabe gen Seat, pui sub ea tehnica de la vechiul A4 si in final ceri 20000 euro pe ea(pret de baza, motor 1.6). Pe cei dai banii? doar pe anul de fabricatie 2010 sau 2011? Un brand cum este Audi nu isi permite sa vanda 2 generatii de A4 in paralel si sa se bata de la egal la egal cu Mercedes si BMW, in schimb ofera tehnologia la Seat pentru a fabrica vechiul A4. Pacat de trend-ul si ascensiunea pe care a avut-o cu Leon/ Toledo 1M si Leon 1P. Ca sa nu mai vorbim de WTCC unde concernul chiar i-au abandonat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o caroserie noua, in afara de partea frontala, cea din spate, si oglinzile masina e identica cu vechiul A4. Materialele sunt aceleasi ca la vechiul A4, toate sunt moi si placute la atingere, avand in vedere ca au pastrat acelasi interior, singura imbunatatire fiind volanul. Cat despre tehnica, din cate stiu, motoarele sunt toate noi, Euro 5, iar suspensia a fost modificata pentru a oferi un plus de stabilitate (au adaugat inca un brat la suspensia fata). Pretul nu e cel spus de tine, 1.6 in echiparea Style, cea de mijloc, e 14940 Euro fara TVA, adica 17.800 Euro cu tot cu TVA.

Asa cum a spus cineva mai sus, diferenta intre A4 actual si Exeo e de cateva mii de Euro, bani care conteaza pentru toti.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum bine spui nici caroseria nu e noua, atunci de ce sa cumpar o masina noua dar de generatie veche la pretul de 17800 euro (Ok, am gresit in privinta pretului)? De ce sa nu ma orientez la un B7 la un pret cu circa 6000 de euro mai putin? sau la un alt brand, spre exemplu Insignia care are acelasi pret pentru un motor de 1.8 (nu vreau sa declansez nici un verses-doar exemplificare)? Cat despre tehnica in afara ca motoarele au fost modificate sa respecte euro 5 alta diferenta nu exista. Si eu am fost atras de Exeo dar sincer nu gasesc decat argumente contra. Singurul argument pro este ADN-ul Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam indoiesc ca gasesti B7 nou la banii de care zici tu, adica 12000 Euro. Daca discutam de masina sh, nu vad cum poti compara pretul unei masini sh cu pretul uneia noi. Nu vreau sa comentez alegerea ta, insa avantajele unei masini noi le stim toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos-probabil motoarele pe benzina sunt doar upgradate pentru a fi Euro5, dar dieselul esteCR deci motor nou.

Sincer mie mi se pare o afacere buna o masina "veche" de 1 an cu 15-20 mii la bord, mai ieftina cu aproape 6000 fata de omasina noua.

Gandeste-te ca un A4 B7 din 2007 cu 70-80 mii km costa cam aceeasi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inlaturam orice discutie, am cautat pe mobile Audi A4, an de inmatriculare minim 2007, 1.6 benzina cu cutie manuala:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...p;usedCarSeals=

Dupa cum se vede, cea mai ieftina masina e 14475 Euro, la care se adauga taxa de prima inmatriculare si cheltuielile legate de cumpararea masinii (benzina, bilet de avion, cazare, etc). Eu sincer nu inteleg de ce ai da 2000 de euro mai putin pentru o masina de 3 ani, cu 50.000 km si cu probleme posibile (am zis posibile, nu probabile) in loc sa cumperi o masina noua, cu un motor Euro 5, fara taxa de prima inmatriculare si care va beneficia de o garantie de 2 ani. E alegerea fiecaruia, nu comentez asta, insa daca vreti sa ma convingeti dati-mi argumente solide, diferenta de pret nu e de 6000 de euro, cum s-a spus, ci doar de 2.000 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa, ca nu-i asa. Eu cand spuneam 17 mii ma refeream la 2TDI 143CP sau la 1,8 turbo benzinar de 150CP varianta Style.De la motoarele astea pana la 1,6 benzina e cale lunga.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca Exeo are 2 probleme care se leaga intre ele de nu se vinde: pretul si platforma modelului; sa ma fac inteles: nu prea da nimeni o suma frumusica de bani in vremurile astea pe o masina "ajustata" pe alocuri si care se cheama Seat. Suna putin aiurea insa asa este, deoarece, la revindere nu-ti mai scoti parleala pt. ca e Seat ci nu Audi. Asta e mentalitate si pretul brandului si nu numai la noi in Romania ci peste tot in lume. Omul cand cumpara o masina noua se gandeste imediat si cat va lua pe ea la un moment dat la revindere. Iar Seat Exeo nu e Skoda Octavia 1, de exemplu, care o poti relativ usor revinde deoarece e o masina "buna la toate".

Cei de la Seat au vrut sa impuste 2 iepuri de-odata, sa urce calitatea marcii Seat implicit faima(renumele) dar sa si faca economii la fabricarea masinii cu ajutorul fostului model A4 lucru ce s-a dovedit fals ca sa nu zic fatal deoarece masina nu a iesit asa ieftina cum lumea a crezut initial, si pe buna dreptate, pt. ca desi masina are anumite motoare noi pe ansamblu este vechiul Audi A4 si atunci se intreaba toti: merita Exeo, masina nou nu SH. bani astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce o persoana care isi cumpara o masina noua s-ar gandi la pretul de revanzare. Eu daca imi iau masina noua inseamna ca o pastrez cel putin 5-6 ani sau 150 000 de km. Nu poti stii ce sisteme sau imbunatatiri apar peste 5 ani care vor face ca masina ta sa nu mai prezinte interes. La o masina sh e normal, se poate schimba mai des si pierderea poate fi mai mica. Mie 20 000 de euro pe un Exeo diesel mi se pare o suma decenta. Mi l-as cumpara pentru ca e frumoasa si cred ca ar fi prima din oras (deci rara). Nu am banii si nu stiu daca m-as impaca cu spatiul din spate foarte mic pentru o berlina. Se transforma in versus A4 dar nu are rost, fiecare cu preferintele lui. Eu am zis, nu as da 8000 de euro in plus doar pentru sigla Audi si sa platesc dublu la revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am vrut sa spun este ca aceasta masina la doi ani de la aparitie nu a reusit deloc sa impresioneze. Este o masina noua dar veche in acelasi timp. Lucrul acesta se vede si in cifra de vanzari, spre exemplu in Romania, Seat a vandut 108 de automobile in marea majoritate Ibiza si Leon. Sa nu mai vorbim de cifrele de productie unde Seat a fost depasita de divizionarea spaniola a Renault (www.anfac.es). Deciziile proaste de implementare a unor concepte vechi se vad in aceste cifre. Eu nu spun ca Exeo este o masina proasta ci doar imi pun intrebarea daca merita sa investesti o anumita suma de bani intr-o masina depasita moral atata timp cat concurenta vine cu modele noi la aproximativ acelasi pret. Sunt un fan al acestei marci si sincer ma deranjeaza faptul ca Seat este intotdeauna cu un pas in urma. Spre deosebire de Skoda unde se vad anumite progrese, cel putin de imagine si de design. Si nici unul dintre cei aprox. 50000 membrii din care cred ca cel putin 10000 au un Seat nu si-a cumparat Exeo. De ce? Pentru ca au ales Leon sau Ibiza.

PS Exeo a obtinut 4 stele Euro NCAP.

Modificat de Dragos Ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri am trecut pe la un dealer Seat si mi-a dat lista cu noul model EXEO 20011, din pacte nu are inca si preturile.Ce am observat este ca au scos motorul de 1.6 si 1.8 turbo, pe care le-au inlocuit cu motorul 1.8TSI de 120 si 160 CP.La varianta Style au introdus servotronicul din serie si frigider torpedou(parca, pt. ca in lista nu mai apare).Acolo mai scrie ca pt. motorul de 1.8 TSI 120 CP fabricarea incepe din saptamana 36, asta ce inseamna mai exact, doar din acea data se incepe fabricarea lui sau deja din acea data il poti lua daca ai facut comanda mai repede?

Mai am o intrebare, intre aceste doua motorizari este diferenta doar de soft sau si de turbina plus restu?

Am uitat sa atasez documentul :icon_thumright:

06_EXEO_MY11.pdf

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca in sfarsit Exeo beneficiaza de motorizarile noi, 1.8 TSI de pe Audi A4, chiar ma intrebam cand vor trece la motorizarile noi. Poti scana cumva lista de dotari, sunt curios ce modificari au facut la Style.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GildedBullet

Nu mi se pare mare afacere cu motorul 1.8 tsi la 120 cp. Mai bine bagau 1.4 tsi. Impozit mai mic, consum mai mic, RCA mai ieftin. Care e atuul acestui motor? Caci la alte marci motoarele de 1.8 benzina aspirate produc 140 de cp. La noul model desingul e schimbat sau doar optionalele?

Modificat de GildedBullet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg de ce nu au introdus motorul de 1.4TSI 122 CP, daca ar fi diferenta intre cele doua versiuni doar din soft, ar fi ok, dar cred ca e si din turbina, asteptam parerile altor membrii mai in tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre 1.8 TSI de 120 CP si un motor de capacitate cilindrica similara, insa normal aspirat este cuplul maxim mai mare si distributia acestuia pe o plaja mai larga de turatii, inclusiv prezenta acestuia inca de la turatii joase, de obicei sub 1800-1900 RPM. Din punctul meu de vedere, motorul 1.6 era destul de ok ca entry level, poate ar fi fost o alegere buna pentru mine, am apreciat mult fiabilitatea motorului aspirat al masinii pe care o conduc si ma tem sa cumpar un motor turbo din cauza problemelor pe care acesta le-ar putea avea. Din pacate, se pare ca in grupul VW, inclusiv Seat, au cam disparut motoarele normal aspirate, fiind inlocuite de motoare de capacitate cilindrica mai mica si de puteri similare celor aspirate normal.

Cat despre motorul 1.4 TSI, poate ar fi fost o alegere mai buna fata de 1.8 TSI de 120 CP, avand in vedere consumul mai mic si taxe mai reduse, insa se pare ca Exeo chiar urmeaza linia Audi A4. Acelasi motor 1.4 TSI s-a pus pe Passat B6 si Skoda Superb, masini cu greutate mai ridicata, deci nu cred ca greutatea masinii a fost criteriul pentru care s-a ales sa nu se echipeze Exeo cu acest motor.

Astept cu interes si niste preturi pentru noile motorizari, nivelul de echipare Style mi se pare cel mai ok din punct de vedere al dotarilor standard.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Au crescut crescut putin preturile, probabil din cauza ca este model 2011 si au mai introdus cate ceva p-acolo, cum ar fi servotronicul, am inteles ca s-au modificat si marimea scaunelor din fata pt. a avea mai mult spatiu pasagerii din spate nefiind afectat confortul lor.

Am o intrebare pt. voi: care ar fi cea mai buna alegere intre 1.8T de 150Cp si noul 1.8TSI de 120 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de greu de ales... cel de 120 CP are 230 NM intre 1500 si 4500 rpm, iar cel de 160 CP (atentie, nu e motorul vechi 1.8 T de 150 CP, acesta a fost inlocuit cu 1.8 TSI de 160 CP) are 250 NM in acelasi regim de turatii. E diferenta de 1000 EURO intre cele 2 motorizari, depinde acum si ce fel de sofer esti si cat mult conteaza 1000 de Euro in plus. Probabil eu as alege pe cel de 120 CP, cuplul e multumitor si regimul de turatii foarte larg, permite un condus relaxat, ca si unul putin mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca motorul de 1.8T de 150CP este cel dinainte care a fost scos, il au pe stoc si mi-au facut o oferta destul de buna la el, dar parca tot pe TSI as merge de 120CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde... ce oferta ti-au facut? Motorul 1.8 T e unul foarte vechi si destul de fiabil, fara probleme foarte mari, la pretul potrivit poate ar fi o alegere buna.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cele 2, l-as alege pe cel de-al treilea :icon_thumright: 1.8 - 160 CP.

Strict dintre cele doua, l-as lua pe cel de 120 CP.

Dar, asa cum zice si cristian, pretul corect m-ar putea face sa ma razgandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiti cumva daca acele rotite de la gurile de ventilatie sunt iluminate ca si la unele modele de la audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!