Jump to content

vibratii 3.0 tdi


Thheo
 Share

Postare recomandată

Turatia de relanti este de 790rpm insa cand sunt in mers ( la peste 10km/h ) si o las

in punctul mort sta turatia undeva pe la 820rpm ( asa se intampla si la Skoda pe 1.9tdi ).

Acum problema este ca intre 820 si 900 are niste vibratii foarte suparatoare in toata caroseria..

ma deranjeaza rau..

In concluzie caut pe cineva cu motorul asta de 3.0 si 233CP sa vad cum face la altcineva..

eventual facem si schimb de impresii in general despre A6...

Nici nu stiu cum sa ma duc cu problema asta la service... any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un tiptronic 3.0d si pe urma mai vorbim. Eu de aia am si fugit de 3.0d manual.

Turatia de relanti este de 790rpm insa cand sunt in mers ( la peste 10km/h ) si o las

in punctul mort sta turatia undeva pe la 820rpm ( asa se intampla si la Skoda pe 1.9tdi ).

Acum problema este ca intre 820 si 900 are niste vibratii foarte suparatoare in toata caroseria..

ma deranjeaza rau..

In concluzie caut pe cineva cu motorul asta de 3.0 si 233CP sa vad cum face la altcineva..

eventual facem si schimb de impresii in general despre A6...

Nici nu stiu cum sa ma duc cu problema asta la service... any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un tiptronic 3.0d si pe urma mai vorbim. Eu de aia am si fugit de 3.0d manual.

Foarte relevant postul pentru problema mea.. de parca ar fi o optiune sa ma duc sa la cer alta cutie.

Avand in vedere ca este de la motor vibratia, chiar daca as fi avut cutie automata care probabil nu ar

fi trecut prea des pe la 920rpm, tot m-ar fi deranjat ideea, platesc totusi 50k eur pe masina asta si

nu ma astept sa fie perfecta, dar imi doresc sa fie destul de aproape.

In acelasi timp tu vrei sa spui ca ai ales tiptronic ca sa nu vibreze motorul??

@deocamdata: ne putem intalni la un moment dat sa aud/simt motorul in gol la diverse turatii de astea

mici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar manuala pe A6 de 3000 tdi. majoritatea sunt automate. nici la mine (adica la al batran ;)) nu se simte absolut nicio vibratie si mai am amici care nu s-au plans de vibratii. chiar sunt super incantat cum zumzaie motorul. duminica ne putem intalni daca vrei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa vezi cum e cu automata da-mi un tel si ne vedem numai ca motorul e cel de 223 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar are relevanta ceea ce am spus, zic eu. Inainte sa aleg tiptronic pt 3.0d am mers cu 3.0 manual (ABT tuning 275 PS ). Masina mi s-a parut zgomotoasa si prezenta exact aceleasi simptome pe care le-ai descris tu mai sus.

In schimb pe automatic masina este super silentioasa si parerea mea mult mai comfortabila la mers. Daca vrei ne vedem la intalnire, iti arat masina mea si tu decizi daca e un pic de adevar in cele mai spuse sus.

In acelasi timp tu vrei sa spui ca ai ales tiptronic ca sa nu vibreze motorul??
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thheo ridica turatia motorului de la 790 la 900/minut si poate vor disparea vibratiile de la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema nu este turatia de relanti.. la aia nu am vibratii. Este vorba de turatia pe care o tine motorul cand o scoti in punctul mort in timp ce masina merge.. nu sta

la turatia de relanti.. sta putin mai sus la 820rpm si acolo este problema. Daca as putea schimba acea turatie ar fi beton, any ideas?

Gicu este foarte posibil ca din cauza cutiei motorul fiind "managed" altfel sa nu ai aceasta problema, dar pentru mine nu este relevant pentru ca masina

am cumparat-o deja ( de noua ) si faptul ca pe automata merge bine, nu ma incalzeste cu nimic si nici nu imi confera o solutie. Insa as vrea sa "simt" turatiile

joase ale motorului cu o cutie automata in mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa as vrea sa "simt" turatiile

joase ale motorului cu o cutie automata in mers..

iti confirm eu: este supersilentioasa la turatii joase in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar galagie nu imi face nici mie, doar ca simt vibratii ca si cand as trece peste denivelari mici si dese ( ca la benzile vopsite care sunt facute sa iti vibreze ... doar ca ceva mai redus )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa fie putin mai turata (chiar daca ea este la punctul mort) si in acel moment masina sa fie in miscare. Indiferent de marca masinii si in special cele fabricate dupa 2000 au acelasi principiu de functionare, atunci cand sunt in miscare turatia va fi mai mare la relanti decat atunci cand stau pe loc. De exemplu daca turatia este aceeasi ca atunci cand masina sta pe loc si vrei sa pui frana brusc vei observa ca motorul se va opri. De aceea calculatorul masinii este reglat sa tina o turatie mai ridicata cand se afla in mers pentru a crea in pompa de servofrana si servodirectie presiunea mecesara de a le actiona. Eu cred ca este o iluzie a ta in ceea ce priveste functionarea motorului. Sfatul meu este sa incerci sa mergi cu cel putin 2 masini care au aceiasi echipare ca a ta si daca nu vei simti aceleasi simptome ca la a ta inseamna ca intradevar ai o problema. Poate vei gasi cativa frati pe forum (la intalnirile care se fac) sa te lase sa faci o tura cu masina lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu am zis ca este anormal ceea ce se intampla cu turatia motorului, am TDIuri noi chiar din 2000 si stiu ca este normal comportamentul

pentru a asigura un eventual efort suplimentar venit de la frana, servodirectie.

Problema nu este functionarea motorului ci vibratiile pe care acesta le are la 820rpm.. chiar si daca stau pe loc si ma chinui sa o tin la 820 din pedala ( e chiar

greu fiind cam sensibila la inceput pedala ) se simt vibratiile, insa ele devin f. deranjante cand mi se intampla in mers, am tot timpul senzatia

ca am nimerit pe un drum cu denivelari dese.

Si la Skoda am diverse turatii cu vibratii, dar uite ca la turatia asta mai ridicata in punctul mort in mers nu facea nimic deranjant..

Din pacate vad ca nimeni pe aici nu are cutie manuala so va fi greu sa potrivesc lucrurile sa le compar direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de motor ai? Sigur nu e de la vreun injector? Masina a facut asa de la inceput, sau a inceput sa faca pe parcurs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASB parca este tipul de motor,cel de 233CP si 450Nm, masina a facut asa de la inceput.. practic acum este inceputul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stand pe loc daca o turezi la incepe sa vibreze? Intre ce turatii?

La fel aveam eu la Golf si era de la volant, ma gandesc ca si tu ai volant bimasica, chiar daca este motor modern este facut de om, iar omul mai greseste .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tureaza si pe loc, dar e destul de greu sa potrivesc turatia pentru ca este f. putin peste relanti adica pe la 820-850rpm ( relantiul fiind la 790 ).

Nu pare sa fie de volant vibratia.. am avut probleme cu ea la Skoda si era alt gen de vibratii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput totusi sa iau in considerare totusi volant. Pot sa reproduc o chestie:

Daca plec de pe loc cu volanul stanga sau dreapta ( nu neaparat la maxim, dar oricum clar pe schimbare

de directie ) putin accelerat pana in 1800rpm vibreaza destul de serios ( similar cu ce

simteam la Skoda ) pana depasesc 2k rpm. Acum nu prea imi dau seama cum ar influenta

directia volant, eventual prin faptul ca este folosita partea de servo si este o sarcina asupra motorului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus un 3.0 quattro tiptronic cu 7500km prin curte pe PBV2 si vad ca are aceleasi vibratii.. poate sunt doar eu mai sensibil.. ( am facut testul scotand cutia in N in timp

ce ma deplasam ca sa obtin aceeasi turatie constant ca la manuala ). In fine, parca sa zic ca s-au mai atenuat dupa ce am mai facut niste km ( 3k acum ).

Insa mi-a spus ca vibratiile pe care le simt cand plec de pe loc in curba sunt datorate sistemului quattro.. la toate este asa? o sa testez probabil din nou acel A6

sa vad daca la ala face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am primit oficial informarea (verbal de la 2 persoane) ca asa este normal sa faca la plecarea de pe loc in curbe ( adica sa vibreze ),

i-am rugat sa ma lase sa le conduc masina lor de test. Evident a lor nu face.. Ma intorc si nu mai dau de persoana care s-a ocupat

de mine initial si vine altcineva care dupa niste telefoane catre nu stiu ce expert tehnic concluzioneaza: aceste vibratii ( semnificative ) pe

care le simt la plecarea de pe loc ( circa 3 secunde dureaza in miscare ) se intampla doar la quattro cu manual, la cele automate se

dozeaza altfel puterea si nu se intampla asa.

Nu vreau sa ma exprim plastic, eu unul nu cred asta. A ramas ca mai cautam un 3.0 manual sa vedem ( au zis ca mai sunt clienti, nu sunt

chiar atat de putine ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.5 Quttro cu manuala si pot sa-ti spun ca si a mea tremura la bracaj,un tremurat parca din toata caroseria,nu foarte pronuntat,dar daca iti pui mintea cu el exista.

Dar daca stai sa bagi in seama toate astea..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu 2 probleme mai serioase pentru ca de restul vibratiilor mai pot sa trec cu vederea astea chiar ma afecteaza:

1. Cand am motorul rece ( chiar daca este cald afara, momentul este practic dupa ce a stat masina cel putin 2 ore )

primele 10 minute de mers cand plec de pe loc relativ usor ( adica nu brutal.. in coloana asa ) imi da in nas.. adica accelerez

si ezita scurt de 2-3 ori, apoi dupa ce ajung spre 2000rpm nu face mai sus, deci se intampla in prima parte de turare.

2. Mi s-a intamplat doar de vreo 3 ori in 2 luni de cand am masina, dar cu motorul cald sa stau pe loc si sa tremure

sensibil tot motorul astfel incat se zdruncina caroseria.. insa pentru foarte putin timp. Adica timp de 5-6 secunde

puteam sa vad si pe turometru cum joaca turatia de genul 850-950 rpm asa brusc..

Acum problema este ca nu stiu de unde sa o iau cu diagnoza, pentru ca astia de la Porsche sunt niste terminati care

doar pun diagnoza si vin sa imi ceara bani ca n-au gasit nimic. Ma gandesc sa imi cumpar interfata hex-can sa stau cu

laptopul in dreapta sa faca logging non-stop si cand se intampla problema sa imi notez ora sa ma uit prin log.

Intrebarea este ce grupuri sa monitorizez? cu vag-com ar merge 3 simultan, nu?

Stie cineva dintre voi pe unul cu capul pe umeri care sa ma creada pe cuvant ca se intampla problemele astea

si sa incercam sa punem la punct o modalitate de a gasit sursa problemelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima problema, cea cu vibratiile, inclinam sa cred ca este de la volant. Interesant era sa vezi daca poti sa reproduci vibratiile pe loc cu ambreiajul apasat. Daca nu apareau, era din volant, dupa parerea mea.

Acum vad ca ai si alte probleme care nu pot avea legatura cu transmisia. Eu inclin sa cred ca ar trebui sa schimbi motorina. De unde bagi? Motorina proasta si/sau indoita cu apa are ca efect ce spui tu. Aceeasi problema am avut-o cu un Mercedes e220 cdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc Petrom, am o statie mica langa casa, o folosesc de peste 2 ani si la Skoda cel putin nu am astfel de probleme.

Faptul ca da in nas motorul nu poate fi de la volant... eu nu vorbesc de vibratii, pur si simplu nu trage motorul in fazele alea

desi eu accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui totusi sa incerci sa elimini cauza "motorina" eventual cu un schimb de filtru de motorina si vei vedea daca are prea multa parafina si apa sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!