Jump to content

Ce vine dupa Seat


bbusiness
 Share

Postare recomandată

Deja incep sa ma gandesc la viitoarea masina, dar dupa ce am fost extrem de multumit cu Altea mea pana acum nu prea stiu la ce sa ma uit mai departe.

Stau si ma gandesc ca atunci cand o sa o vand o sa mai pun cel putin inca pe atat si ce sa cumpar?

Probabil ca singurele lucruri care ar adauga o valoare in plus achizitiei ar fi un motor mai puternic (peste 140CP) si tapiterie de piele. Acum ca m-am obisnuit si cu DSG-ul ma uit dupa un Passat, sau un X3.

Voi ce intentionati sa luati dupa Altea/Leon si de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

eu abia astpt sa apara noul leon in 2012

,,noutati ca tavan sticla, tempomat ul inteligent AAC, motor diesel common rail, asistenta la plecare din rampa, navigatie si jante mari de la inceput, sistemul STOP and Go si poate apare propulsia hibrida pana atunci, xenon adaptiv pe faruri dar si pe proiectoare (cred ca se va trece pe iluminarea cu leduri pana atunci)

sincer sper sa fie f sportiv si sa nu se orienteze spre confost sau cum o sa fie trecerea la gplf 6 care e facut dupa golf 1 si 4.

dar pana atunci,,,,,,,sanatosi sa fim

Modificat de matlyxx2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer daca ma uit la semnatura chiar si un leon mai puternic daca iti iei, faci o schimbare cu plus de valoare.

Totusi cei care au masina cea mai sus din gama ei ce va atrage suficient de mult atentia incat sa dati banii pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt asa fixat cu un picior pe ideea de-a da Leonul pe alt ... Leon FR sau Cupra. FR pentru ca are DSG. Astept faceliftul...sau cine stie cum va arata Leonul la versiunea a treia si atunci e mai usor de decis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... imi face cu ochiul Scirocco ... 2.0 Tfsi cu DSG.. chiar tentanta ideea :) ... si mai tarziu poate noul Leon Cupra :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am redenumit topicul si l-am mutat in aria Generalitati. Ar fi interesant de vazut ce isi doreste fiecare de la urmatoarea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu m-am gandit ce masina va fi urmatoarea dar pot sa va spun ce as vrea sa aiba. Xenoane adaptabile, DSG neaparat si clapete la volan, mai multi caluti, bluetooth, si cred ca ar fi interesanta si o trapa.

In rest nu mai stiu dar mai am timp sa ma gandesc. :D

Pana atunci :rolleyes: .. cu ce am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acum ar fi momentul sa fac schimbarea (dar nu e cazul), si daca ar fi sa trec la o clasa superioara, as alege Alfa 159 :icon_thumright: .

Insa cel mai probabil vor mai trece 3 - 4 ani pana la o noua achizitie, si evident ar fi prematur sa ma pronunt. Dar daca noul Leon va fi la fel de seducator si voi decide sa aleg tot clasa compacta, o sa am grija totusi sa optez pentru ceva mai multi caluti si DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca marea majoritate opteaza in viitor pt DSG. Am asa ceva si pot sa spun ca nu as mai vrea nici o masina fara cutie automata (DSG de preferat, dar si 7-G-tronic-ul e mai mult decat perfect).

Chestia cu padelele pe volan sincer mi se pare inutila. Arata bine, dar nu cred ca foloseste. Desi as putea sa folosesc cutia si in mod manual, nu am folosit-o decat de vreo 3-4 ori ca sa arat unor prieteni cum merge. Cand am depasiri mai "riscante" mi-e mai simplu sa trec in S decat pe manual.

Xenonul pentru mine e o chestie x-tra. Daca vine cu ea bine, daca nu nu-i problem.

Ar mai fi interesant: senzori parcare fata si adaptive cruise control (am vazut ca sunt pe multe masini)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e interesant pentru mine e ca multi dintre posesorii de Seat si-ar dori tot Seat, desi stiu foarte bine ce probleme are aceasta marca cu finisajele. Se pare ca nu e atat de deranjanta si ca senzatiile oferite in rest compenseaza problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as opta pentru un leon sau vw scirrocco . Scirrocco ar castiga la design interior, exteriorul imi place la amandoua si as pune DSG. Dilema e insa daca sa raman la benzina (1.8 tfsi 180 cp leon, 1.4 tsi 160 cp scirrocco) sau 2.0 tdi (am vazut ca pe site in brosura de la scirrocco 2.0 tdi nu e bagat dar am citit in reviste ca exista). Tfsi-ul din cate am inteles cere benzina de 100, care daca nu ma insel e mai scumpa decat motorina si prin diferenta de consum nu e prea rentabil. Oricum deocamdata sunt doar vise. Si Mitsubishi Lancer arata foarte bine si are un raport calitate-pret excelent.

Modificat de GildedBullet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e interesant pentru mine e ca multi dintre posesorii de Seat si-ar dori tot Seat, desi stiu foarte bine ce probleme are aceasta marca cu finisajele. Se pare ca nu e atat de deranjanta si ca senzatiile oferite in rest compenseaza problemele.

CristiN, explicatia este simpla: Seat este o masina pe care o alegi cu inima, nu cu mintea ... sunt foarte multi posesori de Seat care sustin asta :) Iar ceea ce am spus mai sus, si anume ca imi place la nebunie si Alfa 159 este o dovada in plus ca nu am minte ... si aleg masinile asa cum imi dicteaza inima :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu imi doresc un leon daca nu cupra macar un fr! si daca se paote coloarea sa ramana cea actuala :D 3a3a cala blue

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noutati ca tavan sticla, tempomat ul inteligent AAC, motor diesel common rail, asistenta la plecare din rampa, navigatie si jante mari de la inceput, sistemul STOP and Go si poate apare propulsia hibrida pana atunci, xenon adaptiv pe faruri dar si pe proiectoare (cred ca se va trece pe iluminarea cu leduri pana atunci)

M-as bucura tare mult ca macar o parte din lucrurile pe care le-ai enumerat sa se regaseasca pe listele de dotari - optionale macar - al noilor modele Seat. Evident, si eu ca majoritatea imi doresc tot un Seat, dar unul cu mai multe gadgeturi carora acum le simt lipsa. Sincer sa fiu ma indoiesc ca o sa fie asa. Cu totii stim ca la momentul actual in gama Seat nu sunt disponibile nici macar scaune cu reglaj electric, eventual cu memorie, nu e disponibil un sistem audio (HU plus difuzoare) de o calitate mai buna si lista poate continua.

Personal nu cred ca o sa fie disponibil cruise control inteligent, sistem stop and go, led-uri si alte lucruri. Si imi susutin afirmatia prin politica de reducere a costurilor. Daca nici macar un foot rest de plastic nu mai vine standard...Plus ca unele dintre lucrurile enumerate (cum ar fi luminile de zi cu led-uri) fac parte din imaginea de ansamblu a altei marci (Audi), imagine la care s-a muncit destul de mult si planificat cu ceva vreme in urma. Sunt convins ca se doreste a fi un blazon, cum e 'angel eyes " la bmw, mai ales ca farurile cu DRL sunt acum si pe noul A3. Cred ca s-ar da peste cap toate lucrurile daca ar fi disponibile si pe alte marci din cadrul grupului. De exemplu, la Audi exista de mult optiunea pachetului de lumini interioare, care din cate stiu eu nu e disponibil si pe alte marci din grup.

Imi doresc foarte tare sa ma insel si listele de echipamente optionale la Seat sa fie pe 5 pagini a4. Vom vedea la momentul potrivit. Probabil atunci voi analiza mai atent optiunile iar daca bugetul va permite, poate (am spus poate :icon_thumright: ) voi opta pentru un Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In maxim 2 ani va venii pe piata auto concurenta lui Tiguan,adica modelul de serie derivat din Tribu.Pt. mine va fi o tentatie dar in ca. 2 ani se pot intampla multe...sa vedem mai inainte cum va arata anul viitor noul Toledo si apoi asteptam primul SUV Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sunt conservator in ceea ce priveste preverintele de design si clasa(SUV, MPV, niciodata break) nu sunt conservator in privinta marcii.

Nu mi-as luat tot Seat, pentru ca ar fi o repetite de stil, fiabilitate, sunet, confort, etc. Chiar daca se vor schimba modelele, in principiu vor exista multe elemente comune si imi place schimbarea. Ador schimbarea si nu inteleg pe cei care au avut de la Golf1 pana la Golf 5 pe toate si nu ar alege altceva.

As vrea sa simt si o japoneza dar si o italianca....cred ca as fi multumit cel putin pentru o perioada de ele.

Momentan lista mea cuprinde cateva modele si va trebui sa decid deoarece poate la vara urmatoare voi face pasul

1. Mercedes R280 (7-G-tronic) (evident SH)

2. BMW X3

3. VW Passat 2.0 170CP DSG

3. Mazda CX-7

4. Mitsubishi Grandis

----

Modificat de bbusiness
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarea masina pe care mi-o doresc si sper sa o iau anul viitor, dar nu renunt la Cupra meu, va fi Lancer Evo X...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca rubrica se refera la ce am visa sa ne luam sau la ce ne permitem sa ne luam dupa Seat (pentru ca diferenta de pret dintre Mercedes R si orice Seat este uriasa).

Eu ma uit spre Mercedes B sau Volvo XC70. Noi, evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam doar la masini SH. Diferenta intre Altea (a mea a costat 25.000EUR) si Mercedes R-Class (costa in jur de 45.000eur) e de pret dublu.

In mod normal si la SH diferenta o sa fie poate un pic mai mult decat dubla fata de ce iau pe Altea.

Am vazut in germania astfel de Mercedes undeva la 25.000EUR SH din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un Seat Leon 1M Signo din 2002, primul proprietar. Am fost foarte multumit de masina.

Dar porcaria de service Dona Craiova ma determina sa o vand. Au umblat in ea cand au schimbat distributia si au inceput sa apara probleme(dupa ce string actele - actiune in judecata).

Urmatoarea masina - Subaru Legacy Boxer Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La urmatoarea masina voi pune accent pe dotari ceea ce la Seat este o problema, inteleg marketing-ul grupului Vag vizavi de marcile sale, asa ca daca maine mi-as schimba masina New Honda Accord ar fi sigur optiunea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Neaparat o masina cu motor de peste 140 de cai. Am condus masini cu motoare de putere mai mica (dupa ce am coborat din Altea) si senzatia de placere lipseste. La inceput suspensiile tari ma scoteau din sarite pe strazile mai putin ingrijite, acum m-am obisnuit cat de cat. Totusi imi place foarte mult aspectul exterior al Seat-ului Altea (in special spatele). Daca ar scoate o Altea Cupra (neaparat Diesel de vreo 200 de cai) as trece-o prima pe lista. Daca nu as incerca urmatoarele:

- Noua Toyota Avensis 2.2 - 180 cp

- Subaru Forrester 2.0 - 147 cp

- Range Rover Sport 3.6 - 200 cp - 640 Nm

Ar mai fi Honda Accord si Mazda 6

Toate Diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!