Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

On 6/9/2018 at 10:21 PM, siv said:

Scoate releul si vezi daca poti sa-l desfaci, in interiorul lui trebuie sa fie o bobina si la capul ei o platina, cel mai probabil platina aia s-a lipit si trebuie curatata.

 

Multumesc! Am desfacut releul, platina arata foarte rau. O sa schimb releul, problema este ori platina ori integratul care calculeaza cate secunde sa tina bujiile cuplate. Masina are si pornire foarte proasta datorita acestui releu stricat, invarti cheia si nu ajunge curent la electromotor. Daca curat platina releului, am pornire perfecta 2 zile. daca scot releul porneste foarte bine, doar ca fara bujii incandescente. Asta ca sa stie si altii care se intreaba din ce cauza nu le ajunge curent la electromotor.

============================================

 

Ce atelier din zona Bucuresti, Ploiesti, Brasov, poate reduce consumul unui 1.6D cu pompa mecanica? Este un surub pe corpul pompei care asta face dar trebuie urmarita temperatura gazelor de esapament, pentru ca daca reduci prea mult, poti topi un piston. Un prieten are o masina luata din Covasna, nu ii consuma niciodata mai mult de 5,5% incarcata sau goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Buna seara !

Desi am postat in alt loc ca vreau sa pun un motor aaz pe Scooby, as vrea sa pastrez si jx-ul actual pentru itp si sa il pun la punct. Totodata mai am unele neclaritati la care nu am gasit toate raspunsurile (citesc de doua zile nonstop pe topic-uri) si vreau sa ma lamuresc si pregatesc pentru viitor (am de gand sa lucrez cat pot de mult singur).

Precizari : bloc motor jx pe care initial a fost o chiulasa cu tacheti mecanici, alezat dupa pistoane cu cote intermediare 0/1, segmenti noi, vilbrochen rectificat, cuzineti noi, pompa de ulei noua, verificata, pompa apa noua, termostat nou (intentionat am pus unul care deschide mai devreme, verificat), radiator nou, cuple/senzori noi, bujii si releu noi, etc, s/a montat chiulasa cu tacheti hidraulici (planata, cu rectificarea supapelor si schimbarea ghidurilor + simeringuri), la care a doua gaura de scurgere a uleiului s-a infundat de meserias cu un cep de lemn. Evident, pe aici a inceput sa curga din ce in ce mai mult ulei , ca si pe la capatul conductei de ulei a turbinei de langa termoflot.

Intrebare : in Bucuresti, sau imprejurimi, exista vreun atelier unde se poate confectiona aceasta conducta, sau stie cineva de unde as putea cumpara ? Apoi, pentru ca daca as da-o jos pentru a blinda corespunzator a doua gaura, cu inca o planare, in aceeasi arie geografica exista un atelier specializat care sa faca sudura la chiulasa (mai am la tara o chiulasa care are are fisuri cam ingrijoratoare intre supape, precum si o alta care nu are fisuri, dar la care dupa cateva sute de km m-am ales cu un canal erodat intre o gaura mare de apa si capatul cilindrului. in ultima instanta cred ca ar trebui sa caut o chiulasa cu tacheti mecanici, la  calitate si  pret acceptabile / accept oferte !!!

Pe motor acum am un turbocompresor de la un jr, care cred ca nu isi face treaba. Deci, unde se poate reconditiona tot turbocompresorul, nu numai turbina si cam cat ar costa ?Sau ce turbocompresor poate fi adaptat ? Cred ca turbo ma pacaleste, pentru ca desi e de benzinar, cutia mea DW am vazut ca are aceeasi parametri ca si 3H, trage 1,2,3,4, iar la 80/h cu 2800 rpm, cand ii dau 5, am nevoie de panta si vant din spate ca sa ajung la 100, altfel e greu tare ! Ce sa mai spun ca atunci cand am pus dupa ea remorca cu axa dubla plus un golf3, rampele mai lungi a trebuit sa dau regresiv pana la treapta 1, altfel parca ma tragea inapoi un tren !

Alta problema - desi nu am cablu de soc si parghia nu e ,,smecherita,, la rece se aprinde martorul bujiilor si imi fura cheia din mana (pleaca in doua pistoane, pana probabil intra in regim tachetii tremura si balbaie un pic, scoate un pic de fum albastru si in 20/30 de secunde toarce ca un motanel.Cand se incalzeste motorul la drum, dupa ce opresc un timp, daca nu se raceste bine de tot, cand pun contact martorul de bujii nu se mai aprinde si nici nu vrea sa mai porneasca decat la cheia 2/3/4 lungaaa, iar cand pleaca, scoate fum negru de se face noapte in zona.

Am uitat sa spun, pompa pusa pe stand, verificata la toate regimurile, centricubat, concluzie - ca una noua ! Injectoarele - duze bosch noi, reglate la 155 bar. Cu poate acestea, pe loc, motorul nu se tureaza mai mult de 4000 !

Tot cand ajunge la temperatura de lucru motorul, in orice treapta de viteza, cam pe la 2000 rpm se aprinde becul si declanseaza alarma in bord, semnale care nu dispar decat daca continui sa accelerez si trec de 2200 rpm, initial, apoi identic, pana cand trec de 2600. daca iau piciorul din acceleratie si intru sub aceasta turatie  (2600 la 2000), se declanseaza iar alarma. Aceleasi lucruri se intampla, achiar daca am scos pe rand papucii la sonda de 0,3, apoi si la cealalta (care acum e de 1,3, dar am cumparat una de 0,9). Deci ?!? Pareri ???

Ar mai fi niste chestii, dar ma opresc, sper sa nu fiu sanctionat !!!

Pentru eficienta , numele meu este Zamfir si am tel 0741165025 Multumesc si o seara buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!