Jump to content

Probleme Pornire


florin_81
 Share

Postare recomandată

On 10/23/2019 at 12:43 PM, gyury_ said:

Senzorul la mine fiind cu doi pini, ce am in instrument cluster am si pe engine, si se potrivesc valorile, le-am citit dimineata cu motorul rece, si dupa un drum prin oras. La fel am citit ca tot ce e peste 70 de grade, in bord iti arata 90 grade. Deci acum ramane sa vad, cum se comporta dupa schimbul de baterie si bujii, pentru ca exclud o problema la senzorul de temp, tinand cont ca se intampla din cand in cand, si in conditii diferite, rece sau cald. 

Din ce spui tu nu cred ca senzorul e problema, indicatia e corecta.

Masoara temperatura motorului la pornire, la rece,  sa vezi ce indica ca sa excluzi o eventuala problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    20

  • csizmasreky@yahoo.com

    15

  • gyury_

    10

  • dygy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am masurat temperatura dimineata inainte de pornire, si indica cum trebuie, deci as spune ca exclud senzorul de temperatura.

De cand am schimbat bateria/bujiile si pana acum, mi-a facut probleme de patru ori, in doua dimineti, si de doua ori dupa ce am parcat masina ( odata dupa vreo doua ore, si odata dupa 20 minute).

Mai sap, sa vad ce ar putea fi, si daca este cineva care a patit si a rezolvat, sau are idee unde as putea sa ma mai uit, m-ar ajuta.

Deocamdata m-am uitat in autodata si am luat de acolo o lista de lucruri de verificat, pentru probleme cu pornirea la rece si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema cu pornitul din cand in cand la a doua cheie persista, si nu reusesc sa gasesc un tipar.

Ce am verificat pana acum:

  • Senzorul de temperatura: La 32 grade avea 1.75kohmi la 79 grade 362 ohm (astea corespund cu valorile mentionate in manualul de service). La fel temperatura creste liniar, cu pas de 1, ceea ce iarasi corespunde cu manualul.
  • supapa N80: Intre pini avea 25,1 ohmi, ceea ce se incadreaza in intervalul de referinta. La fel i-am facut testul de presiune, si tine presiunea. La fel l-am activat cu vcds-ul si i-am auzit tacanitul. Oricum era schimbat anul trecut.
  • Canistra de carbuni: I-am scos furtunul de pe teava care vine din rezervor, si am facut presiune, si nu tinea, dupa care am astupat aerisirea din lateralul lui, si a tinut presiunea (am bagat 1bar). Asta inseamna ca si canistra de carbuni e ok

Ce imi ramane sa ma lamuresc este despre masurarea presiunii circuitului de alimentare, dar aici imi trebuie un manometru mai special, cu doi robineti.

Insa valorile le poti masura din MVB8->Campul 103 si campul 106.

Si ce valori am acolo:

Pe 106 -> presiunea dupa pompa de inalte

Pe 103  -> presiunea dupa filtrul de benzina si inainte de pompa de inalte

1. Dupa 15 minute dupa ce am conectat diagnoza si contactul pus: (aici as vrea un alt coleg care are 1.4 fsi sau 1.6 fsi, sa se uite la el sa vad, daca cu diagnoza coectata, dupa 15 minute, daca scade presiunea ca la mine)

Dupa15minDupaContact.jpg.6ebbed0f2aa5829d3cfbea550ed91efe.jpg

2.Dupa ce am pus contactul:

DupaContactPus.jpg.951fc7b0e8ca027c08ab16042e92edfc.jpg

 

3. Dupa ce am pornit motorul:

DupaPornire.jpg.036fd8a564674e65d0fe7195ccb3c66b.jpg

DupaPornireOsciloscop.jpg.733178256174ced114af6c7f786288c8.jpg

Dupa cum se vede, pompa de inalte face presiunea destul de repede, cam 0.5 s, ceea ce inseamna ca ea pare ok.

4. Dupa 5 minute dupa ce am oprit motorul: -> se vede cum presiunea creste cu motorul oprit, ceea ce ma face sa cred ca nu am o problema in rampa

Dupa5minDupaOprire.jpg.a72a56e4225aaed2e25be71b878b21cb.jpg

 

Asadar, daca mai este un coleg care are motor 1.4 fsi sau 1.6fsi sa conecteze diagnoza, sa intre pe Engine, apoi pe measure blocks, si apoi in campurile 103 si 106, si sa imi spuna valorile dupa vreo 10..15 minute, sa vedem cat scade la ei presiunea.

In rest presiunea facuta de pompa de benzina e in parametri, adica intre 4 si 7 bari.

Daca ar fi sa pun manometrul intre filtru si pompa de inalte in manual spune ca presiunea dupa 10 minute nu trebuie sa scada sub 3 bari, insa citind valorile din vcds, vad ca ajunge pana la 1bar si ceva, ceea ce, in lipsa unui manometru imi spune ca ar fi o problema, fie cu o scurgere pe la o imbinare, fie filtru de benzina (e schimbat recent odata cu uleiul si celelalte filtre), fie pompa de inalte, sau pompa din rezervor. Cu manometrul e mai usor, ca daca ai robineti, inchizi inainte sau dupa manometru si vezi in ce directie scade si acolo ar fi problema.

Ar fi fost usor poate, daca as fi avut o eroare ceva, de care sa ma leg, dar asa diagnoza pare mai dificila, fara nici un cod de eroare, dar cu probleme intermitente.

 

Modificat de gyury_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un coleg care are motor 1.4 fsi sau 1.6fsi sa conecteze diagnoza, sa intre pe Engine, apoi pe measure blocks, si apoi in campurile 103 si 106, si sa imi spuna valorile dupa vreo 10..15 minute (motorul sa fie oprit, doar contactul pus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut... Am un golf 5 1.4 fsi... De 4 ani... Nu am avut probleme cu el pana azi... Pornește și se oprește în 2 secunde... Ati întâlnit problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problema de immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, sebasty2008 said:

Salut... Am un golf 5 1.4 fsi... De 4 ani... Nu am avut probleme cu el pana azi... Pornește și se oprește în 2 secunde... Ati întâlnit problema asta? 

Lasă contact pus 30 minute. Daca nu își revine, fa o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Lasă contact pus 30 minute. Daca nu își revine, fa o diagnoza

30 de minute? 

 

21 minute în urmă, Al Bundy a scris:

Pare a fi o problema de immo.

Și ce e de făcut??? Am încercat și cealaltă cheie și nimic... Pornește și se oprește imediat.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. 30 minute contactul pus. După aceea oprești și vezi dacă porneste. 

Daca nu... E de făcut o diagnoza, sa vedem defectul și modalitatea de remediere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat... O siguranță arsa... Nu se mai aprindea bordul... Am rezolvat... Dar inca o întrebare va rog.... Acum sa aprins în bord semnul de la airbag... Și ma atenționează cu airbag fehler... Știti cumva de proba asta?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu airbagpul te rog să o postezi într-un topic dedicat, aici este off topic

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut și mulțumesc anticipat pentru ajutor. 

Am golf 4 1.6 16v azd mașina a pornit la rece foarte foarte greu după ce m am chinuit ca 15 min de dat la automat. Vcds mi a dat eroare pe senzorul g2 temperatura lichid răcire. Schimbat cu febi pt ca nu am găsit altceva, nicio eroare stocata, mașina nu mai pornește. Menționez ca înainte sa mi facă asta mergea perfect rotund ținea relanti nu întrerupea. 

Am întrat pe vcds după montare noul senzor nu am erori, pe modul instrumente la grupul 003 am lichid răcire 7 grade celsius la ulei am 4 grade pe modul engine la grupul 004 am 12.20 v și 2 temperaturi în acesta ordine 12 grade celsius și 7 grade celsius. E posibil sa fie înecata mașina? Se simte miros de benzina pe eșapament, pompa se aude cum funcționează. Nu știu ce sa i mai fac, am zis azi sa i cumpăr bujii noi și sa le schimb sa iau și o cheie de bujii sa vad dacă am scânteie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos bujiile sigur sunt ude, poti sa le cureti usor cu o perie de sarma sterse bine cu o carpa si montate inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat și alte buji noi, astea aveau cam 3 ani, dacă tot le schimb. Cheia este de 16mm?ca sa iau și o cheie de buji. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat pornire. Înlocuit senzor g2 cu hella schimbat bujii pt ca erau varza și schimbat filtru de benzina. Se pare ca aveam și probleme cu asta, nu știu ce pun ăștia în benzina pt ca după aprox 15.000 km filtru era super îmbâcsit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Pacienta in cauza: Golf 5, 1.6L, Benzina, FSI, motor BLP

Simptome: pornire grea (la a doua sau a treia cheie)

 

De cateva luni a inceput sa porneasca rau masina cu pricina. Nu mereu. Sunt zile cand porneste bine si zile cand da rateuri (zilele cu rateuri din pacate se inmultesc).

Fost la service, au "testat" masina dar nu a avut nicio eroare.

Consultat si forumul, si din experiente asemanatoare cu "raposatul" Golf3, am inceput sa schimb ceva piese, si anume:

- senzorul de temperatura

- filtru benzina

- pompa benzina

- bujii

Precizez ca bateria este foarte ok.

Dupa toate aceste schimbari, tot fara eroare la test, problema ramane.

Nu prea mai stiu ce sa mai fac, asa ca ma adresez aici in speranta ca cineva care a avut aceeasi problema a reusit cumva sa o rezolve.

 

Multumesc anticipat !

Cu respect, Bogdan Colta.

 

Daca ajuta am atasat un fisier in care se aude cum "tuseste" pacienta.

audioPornireGolf5FSI.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! 

 

Se da un Caddy 2014, cod motor CHGA + GPL din fabrica. Refuza sa porneasca la prima pornire la rece, pot sa o tin 10 secunde sau 3 secunde. In schimb la a doua cheie porneste de parca nimic nu sar fi intamplat si nici nu stocheaza vreo eroare. Toate astea au aparut dupa ce am schimbat injecotarele GPL. Sa fie pura coincidenta sau chiar sa aiba vreo logica? Inca o chestie observata e ca la pornirea la rece nu mai ramane turata, cade imediat sub 1000 de ture. Maine dimineata o sa o porenesc fara mufa la g62 si o sa ii fac si un log la pornire. Are cineva alte idei? Multumesc.

 

 

Edit: Am facut output test si releul si pompa din rezervor se aud.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata!

 

Cand am montat noile injectoare o-ringurile nu etansau cum trebuie (nu le-am uns cu nimic la montare) si scapa peste noapte gpl in admisie. E logic ca dimineata nu pornea la prima cheie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

 Stimati colegi,poate ma puteti ajuta cu o idee.

Un Polo din 2005,motorizare 1.4 benzina cod motor BBZ cu 16 supape,la prima pornire dimineata porneste greu,la a doua sau a treia cheie.

Schimbat filtru de benzina,masurat presiunea in rampa de 3 Bar,temperatura masurata de ECu e aceeasi cu cea din bord,as incerca o adaptare a clapetei de acceleratie dupa o eventuala curatare,dar cand am facut diagnoza am vazut ca nu am acel buton din dreapta sus.

Cum procedez aici,sa dau pe Swich to Meas Blocks?Or fi ok valorile de la clapeta din grupa 060?

Sa mai vad daca trage aer fals pe la furtunul ce pleaca in tulumba de frana dupa demontarea clapetei,dar frana e ok,nu e tare.

Pe diagnoza nu da nimic,catalizatoarele sunt la locul lor...As mai incerca cu o benzina de 100 la cifra octanica,dar nu stiu cat succes va avea.

Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.

TBA1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare...Am un vw passat b6 1.6 fsi 2007 rămâne epc și esp aprinse se aude un sunet și nu pornește. Pe lângă astea se aude un țăcănit [impuls electric] în valva egr ,clapeta de acceletie și ceilalți senzori plus ventilatoarele pleacă de la viteza mica și se turează la maxim...astea toate doar cu contactul pus. Tin sa menționez ca am o mufa obd2 e37 și nu ma pot conecta cu telefonul la ecu cea ce pana ieri puteam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este buna, incarcata, etc?

Nu poti accesa ecu motor? Încearcă cu un VCDS sau Odis, daca tot nu merge, atunci aici ai o problema 

Lipsa alimentare ecu motor sau ecu motor defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am si eu o problema cu Skoditza mea, Octavia 2, 1.6 FSI, motorBLF 115 CP, an 2008, 317.000 km si nu reusesc sa-i dau de cap. De prin Decembrie 2023, in momentul in care o pornesc dimineata, la rece (intervale de temperatura de la -5 la 10 grade), dupa 1-2 secunde incepe sa se "balbaie", apoi se opreste. Imi da senzatia ca nu se alimenteaza cum trebuie sau se ineaca. Dupa cateva chei reuseam sa o pornesc, insa mergea anevoios, iar in mers smucea si parca nu avea putere. Dupa 3-5 minute de functionare cum am descris, motorul isi revenea si mergea uns. La inceput nu a aparut nici un martor, insa dupa cateva zile a inceput sa palpae martorul motor de 15-20 de ori sau pana o "forjam" putin (stand pe loc, nu in mers), dupa care se stingea. Scotea si un fum mai albicios. Intr-un final martorul motor a ramas aprins si am mers cu el la un service pentru o diagnoza. Dupa ce am pus testerul pe ea a aparu si eroarea, pe regulatorul pompei de inalta. Am schimbat pompa cu totul (la modeul acesta nu se poate schimba doar regulatorul), sters eroarea, plecat acasa fericit. In urmatoarele dimineti a pornit ok, fara problema, dupa care problema a reaparut. Am mers din nou la service, pus testerul, insa acum nu mai aparea nici o eroare. Am uitat sa mentionez ca e masina am si o instalatie GPL dedicata la care-i fac revizia constant (max. 12 luni si nu depasesc niciodata 15.000 km) si de fiecare data baietii ii fac verificarea si reglajele aferente cu testerul. Revenind la problema noastra, baietii de la GPL mi-au zis ca erorile nu sutn stocate din cauza instalatiei lor, mai exact a calculatorului care e legat la calculatorul masinii si pentru ca nu o vede ca pe o problema continua, sterge erorile. Am anulat instalatia de GPL (am zis ca o fi ea de vina pentru mersul prost al motorului) insa nu s-a schimbat nimic, aceleasi probleme ca inainte, insa fara erori stocate in calculator. Am fost la alt service, mi-au zis ca e posibil sa fie probleme la compresie, au facut compresia, rezultat 16 pe fiecare cilindru, mi-au zis ca motorul e foarte bun, insa problema persista. Pe principiul analize bune, pacientul decedat. Am facut revizia cu schimbat de filtre (Mann); aer, polen, benzina, ulei, schimbat ulei Castrol LL 5W-30, cum zice producatorul. Apoi am mai schimbat pompa de benzina din rezervor (Bosch) completa, bobine (Bosch), bujii OEM VW, senzor temperatura lichid racire. Am fost din nou la diagnoza dupa ce mi-a palpait iar martorul, diagnoza VCDS, eroare stocata de calculator Misfire cilindru 4. Inversat bobina+bujie de pe cilindru 4 cu bobina+bujie cilindru 3. sters eroare, motorul mergea rotund, dar era cald, nu era la rece. Cateva zile dupa aceasta operatiune totula  fost ok, indiferente cand porneam prima data motorul (ca era dimineata la 7, ca era la pranz) pornea la sfert de cheie, nu mai trepida, nu se mai ineca. Apoi problema a reaparut. Iar cu tremurat, iar cu ooprit motorul la rece etc. etc. nu mai repet ceea ce deja am scris. Practic nu am vazut nici o imbunatatire. Mers din nou la diagnoza VCDS, citit eroare din calculator: Misfire cilindru 4. Cu testerul conectat, am pornit masina si am verificat Misfire in timp real. Surpriza: misfire cilindru 3, care ajungea pana la 25-30 de contorizari apoi se reseta. Am activat si instalatia GPL, nu pot sa zic ca am vazut ceva schimbari semnificative. Acum am inversat bobina+bujie cilindru 3 cu bobina+bujie cilindru 2, am pornit motorul si Misfire-ul a ramas tot pe cilindrul 3. Baietii de la service-ul cu diagnoza VCDS mi-au zis sa-i mai facem un test de compresie (sa vada ei ca este 16 pe fiecare cilindru intrucat nu prea le vine sa creada ca la 317000 km si cu o instalatie GPL ope masina de 160000 km motorul e atat de bun) la rece si la rece cu putin ulei, intruct ei suspecteaza ca ar fi o problema pe compresie (si daca se confirma, sa intre pe partea mecanica: defacut motor, verificat supare, cilindrii, camasi etc.). Daca testul este ok, atunci vor sa mearga pe partea de injectoare (verificat/curata/schimbat). Ideea e ca problema asta m-a mancat deja si timp si ceva banuti si mai rau este ca tot n-o scot la capat cu ce are. In afara de problema la pornire la rece, masina merge exceptional (pentru varsta si km ei), insa nu stiu ce sa-i mai fac. Orice parere e binevenita. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă compresia este ok, verifică injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!