Jump to content

A3 8p dupa 2004 - Cele Mai Frecvente Probleme


WRC
 Share

Postare recomandată

Am ajuns iar la electronistul ala, mi-a zis ca el vede aceeasi problema ca inainte, dar probabil e dus computerul principal al masinii (ECU cred?). A spus ca el nu se baga asa de adanc, sa ma duc la Audi.

Am mai sapat pe net si am gasit ca ar fi probleme cu servodirectia la modelele fabricate pana in 2007, dupa aceea au mai schimbat. Unii zic ca au trebuit sa schimbe si power steering rack si ECU, ceea ce inseamna o suma fabuloasa.

Este cunoscuta si problema cu chiulasa, sper ca nu o sa dau si de ea.

Mai e ceva bun in masinile astea? Ca eu m-am saturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e o problema cu servo pana in 2007 incat sa fie ceva ce poate fi generalizat.

Sunt atatea masini, A3, A4, din perioada asta care merg foarte bine, cu destui km la bord.

In locul tau as cauta in dezmembrari servodirectia, care te poate duce maxim cateva sute de euro.

Odata ce rezolvi problema, si mai mergi cu masina, o sa si uiti ca ai avut-o.

Asta e, toate masinile trec prin momente proaste, nu ai ce sa le faci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine pornirea la cald s-a rezolvat prin schimbarea bateriei....la 2.0 tdi asa cum zicea si WRC. Nici cei de la care am cumparat bateria nu au stiut ca pornirea la cald la diesel solicita mai mult bateria. Masina este din 2005 si bateria era cea originala din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Nou la voi pe forum,tocmai ce am cumparat un Audi A3 din 11.05,si aveam probleme cu pornirea la cald,am fost cu ea la bucuresti si am pus-o pe tester la Rabane,apoi i-am facut soft,si a mai ramas ca trebuie curatat EGR-ul sau cum se scrie.Se cunoaste enorm diferenta de putere de la 138CP - 320NM la 170CP - 400NM...O sa ii fac si un Dyno sa vad exact ce putere scoate la roata.Din ce citisem pe la voi...probleme cu clapeta de la cotiera:))...am mai auzit ca ar avea probleme la chiulasa cu injectoarele ca de la trepidatii isi fac joc si trebuie alta chiulasa...

Va salut,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Cine poate sa ma ajute intr-o problema poate sa o faca

Am schimbat kit-ul de ambreiaj la un Audi A3, 20.TDI, disc, placa presiune si rulment toate noi Sachs

Dupa aceasta operatiune au inceput anumite probleme anume

Nu mai iese din vit1 si marsarier mai ales cand te prinde in viteza 1 dupa ce ai franat

Mi sa sugerat (de catre service ) sa schimb pompa de ambreiaj si inca o piesa de pe traseu, am facut-o si surpriza.......tot la fel face

Apelez si eu la experienta colectiva

Sa fie oare din cutie?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de a schimba kitul de ambreiaj nu facea inseamna ca pb. este la ceea ce ai schimbat, ori nu este ceea ce trebuie ori nu este bine montat, ori cand l-au montat au stricat altceva.

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Aceiasi problema am avut-o si eu la masina lui taica-meu( A3 8P 1.9 TDI) dupa ce i-am schimbat kit-ul de ambreiaj. De obicei ti se intampla doar la vitezele care intra in fata (R,I, III, V). Nu te mai apuca sa arunci banii pe fereastra si sa mai schimbi nu stiu ce piese. Mergi la un mecanic bun sa-ti regleze cum trebuie furca de la ambreiaj - de acolo este problema (sper). Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si la mine se manifesta primul simptom, o sa merg maine sa schimb furtunasul restpectiv si va tin la curent;

in rest merge foarte bine; consumul mi se pare o problema, 12% in bucuresti mers linistit, fara clima...

 

La A3 model 2004 varianta 1.6 102cp mai era o problema cunoscuta cu relantiul care trepida.

Sunt 2 tipuri de probleme:

- Trepideaza masina dar turometrul sta nemiscat
- Trepideaza masina dar turomentrul se misca

La mine se aplica prima varianta care se rezolva cu schimbarea furtunului de epurare a gazelor care pleaca de la busonul de ulei (250 ron o panarama de furtunas ceuameni2qv.gif )
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !


In speranta ca am postat in sectiunea corecta, as dori si eu ceva ajutor din partea voastra. Suspectam de ceva vreme ca masina din semnatura pierde ulei si ieri am depistat o zona care este practic imbibata in ulei (furtune, conducte, connectori, toate sunt pline de ulei in zona aia) si nu imi dau seama pe unde curge. Din pozele atasate eu suspectez ca ar "arunca" ulei prin zona marcata cu sageata rosie. Imi spune cineva ce reprezinta piesa sau portiunea aia metalica? Exista cumva vreo garnitura acolo care posibil s-a invechit si pe unde poate scapa ulei ? 

Sageata albastra din pozele de mai jos marcheaza zona in care se poate observa pata mare de ulei. Uleiul este imbibat in praf si suspectez ca are ceva vreme de cand tot scapa pe-acolo. 

Mentionez ca ulei nu consuma exagerat de mult. La un interval de 10.000 KM (cand fac si schimbul de ulei) completez in acest timp o singura data cand dupa 5-6000 km uleiul scade de la max undeva intre min si jumatate. Pete de ulei sub masina nu am observat niciodata, insa totusi as vrea sa rezolv problema, Nu e in regula sa am ulei imprastiat peste toate componentele alea de-acolo. 

 

Motorul este BKD .

 

Orice parere e apreciata. Multumesc ! 

post-104964-0-23695100-1364126029_thumb.

post-104964-0-30990300-1364126038_thumb.

post-104964-0-60635200-1364126042_thumb.

post-104964-0-53680800-1364126119_thumb.

Modificat de alecsd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zona marcata este EGR-ul. Se da jos si se curata. Toata operatiunea nu iti ia mai mult de 45 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet Multam frumos de reply. Deci asta este fabulosul EGR :D. Stiu ce este, dar nu stiam unde se afla. Exista posibilitatea sa scape ulei pe-acolo atunci cand se umple de mizerie ? 

Acum dupa raspunsul tau am cautat putin pe net despre cum se da jos si se curata si am 2 intrebari daca ma mai poti ajuta:

1. Exista garnitura de schimb ce poate fi cumparata separat pt EGR ? Am vazut ca exista o granitura de cauciuc undeva acolo. 

2. Dupa operatiunea asta de curatare este nevoie de vreo recodare sau este nevoie sa sterg ceva erori care apar ca urmare a desfacerii conectorului prezent acolo in zona EGR-ului? Operatiunea se face cu bateria deconectata ? 

 

Merci inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura respectiva nu e din cauciuc. O sa ma uit eu la mine daca mai am una ramasa. Nu trebuie deconectata bateria.

se desface mufa de clapeta de cutoff si se desfac in total 5 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Am si eu un auzi a3, an 2006, si imediat cum incepe sezonul rece, senzorii de parcare nu mai functioneaza. Aveti idee ce ar putea avea? Primavara si vara functioneaza impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare stocheaza, pe parktronic  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare nici o eroare, se aude un auzi tiuit lung si nu mai functioneaza.

Ma refer la senzorii de pe spate, ca pe fata nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a intamplat pe ploaie, sau pur si simplu masina e murdara, sterge-i.

 

Cand se depune praf/apa/zapada pe senzori, vor suna ca si cum au detectat obstacol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba doar de temperatura, nu functioneaza nici cand e soare si masina curata :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut am intrat in posesia unui A3 2.0 TDI (2004) si am si eu urmatoarele probleme:

- Imi sta constant martorul ESP aprins in bord

- Are fluctuatii la relanti sta undeva peste 900 si oscileaza foarte putin

- Cred ca , consuma antigel .. raman fara dupa un timp ..

 

Masina porneste la sfert trage foarte bine e ok !

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare - ori ai probleme cu injectoare/injector, conectica, etc.... sau vedem ce iti apare la diagnoza.

 

consuma antigel - de obicei e vb de garnitura de chiulasa.... asta daca ai verificat si nu ai pierderi de lichid din sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat astazi o interfata si am urmatoarele probleme din ce am vazut eu .. 

 

3 Faults 

 

00810 - sensor 1/2 for Break Preassure

             005 - no or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Sterring Angle Sensor (G85)

             005 - no or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

             005 - no or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

 

de ce la toate imi da aceeasi eroare "005 - no or Incorrect Basic Setting / Adaptation" nu pot sterge eroare apare din nou !

 

 

 

M-am uitat putin pe injectoare si se pare ca injectorul 1 lucreaza la valori cu  "  -  "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba mai mult acum mi-a aparut pe bord si martorul ABS iar la erori a aparut una cu "Test" nu stiu cum .. am citit ca se urmeaza niste pasi pentru a disparea acel martor dar nu au avut nici un efect la mine .. poate ca am si erorile de la acei sensori ? culmea e ca am intrat pe acolo si imi citeste inclinatia volanului etc .. nu stiu sa va precizez exact ca nu mai softul in fata dar imi arata presiunea de la pedala de frana "00810 - sensor 1/2 for Break Preassure" si cat inclini volanul tot .. dar ca nu ma lasa interfata asta sa ii dau bassic settings sau ceva de genu .. imi spune "module not suported"

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i calibrarile respective. Vezi procedura detaliata pe wiki rosstech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit am omorat masina 2 ore printr-o parcare .. pana la urma am facut-o .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ajutati-ma va rog cu o problema am eroare "Glow Plug Module 1" sa verific circuitul etc ... acesta ma gandesc ca este Releu pentru Bujii nu ? unde il gasesc ca la Golf absolut orice cautai gaseai imediat la masina asta imi tocesc creierii aici si nimic ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am cautat destul de mult pe forum dar nu am gasit nimic in legatura cu martorul airbag,in sensul ca: am scos scaunele ca sa aspir,am scos mufele si am scos scaunele .Intre timp a trebuit sa mut masina (fara a avea montate scaunele).Martorul airbag nu a fost aprins.dupa ce am montat tot la loc si am pornit masina surpriza:martor airbag aprins.Am cam incercat tot ce am stiut.am scos borna...am curatat contactele la ambele mufe(de sub scaun si din podea)si nimic..A3'ul pe airbaguri nu are siguranta,deci nu cred sa se fi ars ceva.Am alta varianta decat sa sterg  eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic
  • cogdao pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!