Jump to content

A3 8p dupa 2004 - Cele Mai Frecvente Probleme


WRC
 Share

Postare recomandată

Are cineva idee daca se poate monta sistemul de incalzire oglinzi pe 8P? Din fabrica nu are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da oglinzile jos si vezi daca ai niste fire neconectate (90% le ai). Cumpara oglinzi cu incalzire, codeaza usile pentru oglinzi incazlite si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu are?cunosc destule persoane cu A3 2001-2003 si toti au incalzire in oglinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de nici o culoare. Cotetzul de Caddy are si asta nu. Vina celui care a avut-o de noua, s-a tiganit la bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am facut. Se aude din interior. Acum, nu-mi dau seama daca vine chiar din bord, din usa sau din zona aripii... Tind sa cred totusi ca e chiar din bord.

Salut la G5-ul meu se auzea aripa stanga interioara acolo unde se imbina,exact la surubul din dreptul barei verticale de la roata;suruburile sunt ca niste dibluri si de la drumurile :icon_thumright: bune se slabesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! de acolo era. Sarise un diblu din ala si zdranganea. Am descoperit eu acasa ca dobitocii de la PBV2 au zis ca ei nu au gasit nimic, ca mi se pare mie... Sa nu-i f@#$ in &%^@ !?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din pacate mai am un necaz de impartasit cu voi. Azi dimineata, in drum spre munte m-a lasat cutia de viteze. De cand am plecat din Buc. pana in Comarnic nu am oprit deloc si in Comarnic am oprit la o trecere de pietoni de unde am plecat foarte greu, dupa mai multe incercari, nu a vrut sa intre a 1-a, a intrat 2, am plecat de pe loc si se auzea un zgomot cand luam piciorul de pe ambreiaj. La service baietii mi-au aratat o gaura de toata frumusetea in capacul de la diferential de pe partea dreapta. Faza mai naspa este ca nu am sesizat nimic ciudat pana in Comarnic, carcasa nu s-a lovit de nimic de pe drum, pur si simplu a sarit ceva dinspre inauntru, ceva care a facut exact ce face un glontz, ma gandesc ca s-ar fi auzit o pacanitura ceva, ma rog.... Luni voi afla ce este si inauntru, sper sa nu fie grav. Sper ca in cel mai fericit caz sa fi mers doar 60 de km fara ulei in cutie si sa scap doar cu un kit de reparatie diferential.... A mai auzit cineva de ceva similar?

Modificat de Maxzye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata treaba!

Vad ca e din 2003...cati km ai cu ea??

Aproape 135000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mici zgomote la treceri peste denivelari si cand masina se opreste(nu tot timpul)

am fost astazi la Audi si mi-au spus ca nu are nimic, sa o las sa se mai acutizeze si dupa vedem ce are

masina e 2009 1.6 DSG 8000 km mers f curat si protejata maxim

p.s. nu consuma mai mult de 12 in oras si maxim 7 afara, cred ca si cutia ajuta f mult, e in 7 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6 8V , 55.000 km - zgomot venit din partea din spate a masinii , undeva sub bancheta. Se aude ca si cum cineva ar face gargara ( alta similitudine nu mi-a venit :vaidecapulmeu: ) . Mi-am schimbat filtrul de benzina ( Mann ) si problema a devenit de alta natura , in sensul ca turometrul oscila la relanti ca la balamuc si motorul suna ca si suna da sa se opreasca . Am pus inapoi filtrul vechi si totul e ca inainte , adica se aude doar zgomotul si motorul merge normal. What a fuck is going on ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub bancheta din spate este pompa de carburant catre trage din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, pompa de benzina e de vina . Astazi am scos bancheta din spate , am dat pompa afara , am scos-o din carcasa de plastic, in asteptarea uneia noi , pentru care am primit promisiunea ca va ajunge astazi . Acum 1 ora am fost anuntat ca vine doar pe original in 4, 5 zile. In fine .. Faza e ca am bagat-o inapoi pe aia veche si acum nu se mai aude niciun zgomot, totul e ok ! Mi-e frica insa sa montez din nou fitrul nou . O avea ceva daca las filtrul vechi? In cartea de service a masinii nici nu scrie ca ar trebui schimbat vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o repar. Pus diferential nou, cilindrul de pe cutie era copt, a facut figuri mai demult, ramasese de 2 ori pedala de ambreiaj jos cand se incalzea mai tare, sudat carcasa de la cutie, rulmentul de la treapta 5, sincronul tot de la 5, ambreiaj nou si rezolvat in sfarsit si pierderea de ulei, era din cauza garniturilor de la bateria de filtru de ulei. Chestia asta era lucrul care imi lipsea pe praful asta :offtopic: Dar macar acum merge mashinu' de cred ca nici nou nu a fost asa :D

Din pacate mai am un necaz de impartasit cu voi. Azi dimineata, in drum spre munte m-a lasat cutia de viteze. De cand am plecat din Buc. pana in Comarnic nu am oprit deloc si in Comarnic am oprit la o trecere de pietoni de unde am plecat foarte greu, dupa mai multe incercari, nu a vrut sa intre a 1-a, a intrat 2, am plecat de pe loc si se auzea un zgomot cand luam piciorul de pe ambreiaj. La service baietii mi-au aratat o gaura de toata frumusetea in capacul de la diferential de pe partea dreapta. Faza mai naspa este ca nu am sesizat nimic ciudat pana in Comarnic, carcasa nu s-a lovit de nimic de pe drum, pur si simplu a sarit ceva dinspre inauntru, ceva care a facut exact ce face un glontz, ma gandesc ca s-ar fi auzit o pacanitura ceva, ma rog.... Luni voi afla ce este si inauntru, sper sa nu fie grav. Sper ca in cel mai fericit caz sa fi mers doar 60 de km fara ulei in cutie si sa scap doar cu un kit de reparatie diferential.... A mai auzit cineva de ceva similar?
Modificat de Maxzye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut tuturor! Am si eu o problema la care sper din tot sufletul sa primesc o idee de la cineva de pe forum. Problema apare cand vrea ea, deci nu este ceva constant. In momentul in care iau piciorul de pe acceleratie, fara sa calc ambreiajul, are loc o decelerare brusca, pentru o secunda. Cel mai tare se simte in treptele inferioare. In prima treapta mai ales, daca o accelerezi mai tare, si iei picirul brusc de pe acceleratie (fara sa calci ambreiajul), daca nu esti atent, aproape ca te da cu nasul de volan, atat de brusca este decelerarea. Parca se ingatuie. Dar asta numai cand iau piciorul de pe acceleratie, in rest motorul merge impecabil. Ca sa nu mai faca asa, trebuie sa o opresc si sa o repornesc (cel putin asa ii faceam inainte). Problema aparea cam la 3-4 porniri din 10. Acum, iarna, apare la cel putin 8 porniri din 10. Si ar mai fi chestia ca atunci cand imi face asa, nu merge nici cruise control-ul. Am fost cu ea la reprezentanta Audi din Valcea (Nurvil), deoarece de acolo a fost cumparata, a stat 4-5 zile acolo, si tot nu i-au dat de cap. Pe tester nu apare absolut nimic, nici o problema, nimic. I-au facut si update de soft, dar problema nu a disparut. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Daca e cineva care ma poate ajuta cu un raspuns, i-as fi recunoscator pe viata :D. Multumesc anticipat si sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura chestie care imi vine in minte ar fi bujiile, daca nu le-ai schimbat la 60 de mii. Daca le-ai schimbat, ce ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au fost schimbate la ultima revizie, adica la vreo 73000 km. Am pus Bosch parca. Nu este de la bujii. Tot asta imi mai spusese cineva, ca ar fi de la benzina, si ca ar trebui sa schimb bujiile si filtrul de benzina. Le-am schimbat, dar tot degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am o problema cu stergatorul de pe luneta....de la o vreme facea un zgomot cam mare cand functiona, apoi a inceput sa nu mai faca curse complete si acum merge incontinuu cand pun contactul (din cate am observat acum face curse complete). Spritarea functioneaza normal, dar nu-l pot opri din maneta...se opreste doar cand iau contactul.

Aveti idee care e problema?

Multumesc

Am uitat sa intreb la ce service imi recomandati sa merg pt problema aceasta, dar nu Porsche sau Midocar?

Va intreb pt ca nu sunt multe service-uri care sa aiba si electricieni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Din cauza ghetii depuse pe duza lichidul a inundat motorasul si aveam acolo rugina si scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,am si eu o problema pe care sper sa ma puteti ajuta sa o rezolv in vreun fel.Detin un audi A3 sportback 2.0 tdi quattro 125Kw din 2007 si incepand de acum 3-4 luni am probleme cu injectoarele.In octombrie mi au picat 2 si acum 1 luna a mai picat unul si nu inteleg cum naiba sa pice asa repede.Mentionez ca masina are 83.000 Km rulati si toti cei de la service urile pe unde am fost mi au spus ca nu e normal sa imi cada asa repede injectoarele.Un injector nou pt ea costa in jur de 2200 ron ceea ce cred ca e exorbitant.Unul din mecanicii care s au uitat la ea mi a zis ca pana nu le schimb toate patru odata ori noi ori second dar cu conditia ca toate cele patru sa fie luate de pe aceeasi masina voi continua sa am probleme.Si tot el mi a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi motor fie ca e audi sau vw nu conteaza care mai are inca garantie si sa incerc sa ajung la o intelegere cu el sa punem injectoarele mele pe masina lui sa le schimbe pe garantie el sa le pastreze pe cele noi si eu sa le iau pe ale lui contra unei diferente in bani data de catre mine.Ideea nu ar fi rea din punctul meu de vedere pt ca eu daca as fi acea persoana cu garantia nu as avea nimic de pierdut din contra m as alege cu injectoare noi si cu niste bani.Mentionez ca tipul motorului este BMN.Daca ma poate ajuta cineva cu vreo solutie sau vreun sfat as fi recunoscator.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca s-ar risca cineva sa piarda garantia pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

A3-ul meu 8P din 2004 (139.000 km) tocmai mi-a facut o bucurie tradusa in limbajul celor de la Porsche Aviatiei prin caseta directie defecta ce necesita inlocuire, problema depistata prin excludere, dupa ce au verificat sigurantele si cablajul.

Cost piesa: 4600 Ron; manopera: 600 Ron

(LE: cost nurvil: 6300 Ron total; ei spun ca trebuie inlocuita si punte fata)

Problema nu se manifesta prin joc volan, sau zgomot, nici macar nu e mai tare volanul - ci doar, cam la 3 din 5 chei, martorul ramane aprins pe rosu si servo nu functioneaza.

Prima oara problema a aparut cam acum o saptamana si s-a rezolvat pentru vreo 2-3 zile cu ceva spray de contact peste sigurante.

Este plauzibil diagnosticul celor de la Porsche Aviatiei?

Am sanse sa gasesc piesa ceva mai convenabil daca necesita intr-adevar inlocuire?

Modificat de aandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma solutia la problema mea a fost doar filtrul de benzina, care fusese schimbat la o revizie anteriora, facuta in regie proprie.. si lucra la 3,5 bari in loc de 6,4 bari , asa cum e prevazut cel original. Dupa ce am inlocuit filtrul cu unul original nu am mai avut niciun fel de problema cu vreun zgomot venit de la pompa iar pe aceasta din urma nu am mai inlocuit-o asa cum intentionam, ci am pastrat-o pe cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic
  • cogdao pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!