Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Recommended Posts

@lupo_bvn-am avut timp de bujii.. insa uite un test pe vcds cu readliness-ul.

Prima poza reprezinta un test cu motorul pornit, iar a2a doar cu contact-ul.

 

Cum ziceam, am schimbat ambele sonde lambda, calibrate si testate, egr la fel nou testat, calibrat.

concluzie: ma las batut de un matiz.. ca n-am putere sa-l ajung.

image.png

image2.png

Edited by seby99
Link to comment
Share on other sites

Robert Ro

@MyKe ECU 036 906 034 BH MAGNETTI MARELLI, asta este ECU de pe masina, de ce?

@S3rial_thrilla Si eu ma chinui cu ea, exact asa cum zici tu, indiferent de situatie sau de turatie nu trage, poti sa te duci cu ea si in 6000 parca prinde putina vlaga dar nu cum trebuie, si da, ambreajul e ok, m-am exprimat eu gresit, pe mine m-a facut fabia 1.2 benzina, eu acceleram si el ma depasea, eram cu a 3 a in 5000 de ture trageam de ea sa ajung la 6000 si a trecut ala cu fabia 1.2 benzina break pe langa mine, ce mai e de zis?... Si la mine in mers e zgomotos si parca trage de el, se chinuie sa traga insa ceva nu-i da voie, parca e limitat, motorul pare sa vrea sa traga dar ceva nu-l lasa sa mearga cum trebuie, eu de la 100km/h pana la 160km/h mi-a luat 1 minut si 30 secunde sa ajung la viteza aia, azi cand am testat in viteza a 4 a la 70km/h pana la 90km/h mi-a luat 10 secunde, e lesinata de tot, toata lumea zice ca masina mea e cazan si ca e cotet si sa-i dau foc sau sa o dau la fier dar eu am bagat in masina foarte foarte foarte multi bani, de 6 ani tot bag mereu in toate la masina si imi pare rau ca bag bani si nu o repar, nu se rezolva problema pe care o are... 400km cu un full de 55L, in cazuri fericite nu stiu cum reusesc sa scot 500km dar atunci e eveniment.

@seby99 Tu ai erorile alea pe Readiness din cauza la EGR ca e mufa scoasa ca si eu o am scoasa, cand pui mufa o sa iti apara toate testele corect dar nu iti mai trage bine ca la fel imi face si mie cu mufa pusa oricum o las scoasa mereu ca oscileaza si fac pariu ca problema nu e din EGR pentru ca am 2 prieteni cu 1.6 16v AZD ca ale noastre si au mufa scoasa la EGR si cand apasa acceleratia se duce, nu se joaca, se simte ca are forta nu ca la noi de nu poti face o depasire si sa nu traga deloc.

Link to comment
Share on other sites

@Robert RoAm erorile cu mufa bagata, de cand cu egr nou umblu cu ea bagata..

Link to comment
Share on other sites

@Robert Ro pune bujii iridium scumpe Denso, cauta de la alta masina mai puternica 👍

Edited by vasi67
Link to comment
Share on other sites

@Robert Ro as crede ca e din aprindere, ia pune poze cu bujiile sa vedem cum arata 😉

Link to comment
Share on other sites

@vasi67 Uite aici cum arată bujiile lui:

 

Link to comment
Share on other sites

@Robert Ro, te-am întrebat și anul trecut, nu mi-ai răspuns.

EGR-ul e conectat la chiulasă?

Pune o poză din zona chiulasei, de unde pleacă acea conductă către EGR.

Link to comment
Share on other sites

33 minute în urmă, MyKe a scris:

@vasi67 Uite aici cum arată bujiile lui:

 

nu te-am intrebat pe tine

Acum actual RobertRo ,sa ne faci poze cu bujiile :) Multumim 

21 minute în urmă, MyKe a scris:

@Robert Ro, te-am întrebat și anul trecut, nu mi-ai răspuns.

EGR-ul e conectat la chiulasă?

Pune o poză din zona chiulasei, de unde pleacă acea conductă către EGR.

a pus el poze cu egr-ul,cauta in topic

Link to comment
Share on other sites

Nu mă descurc, dă-mi tu link te rog.

Link to comment
Share on other sites

Robert Ro

@MyKe 06.2001 anul fabricatiei, daca te referi la EGR conectat la chioulasa fizic este conectat pe masina dar il tin cu mufa scoasa ca daca ii pun mufa incepe si oscileaza, moare motorul si nu mai trage deloc asa ca il las fara mufa dar oricum nu cred ca e din el ca am zis ca am cativa prieteni tot cu AZD si au mufa scoasa si rupe masinile alea, trag bine rau, am facut poze si la codurile chioulasei si la EGR, ti le las mai jos.

@vasi67 Mane, nu e de la aprindere, nu e de la bujii, am schimbat bujiile de 4 ori, mereu erau ca in pozele de mai sus unde am postat, da-le incolo.

20221124_152149.jpg

20221124_152155.jpg

20221124_152200.jpg

20221124_152207.jpg

20221124_152330.jpg

20221124_152342.jpg

20221124_152432.jpg

20221124_152250.jpg

Link to comment
Share on other sites

Deci nu mai zice nimeni nimic? @MyKe De ce m-ai pus sa fac poze daca nu zici nimic...? O sa-i dau foc si gata ca vad ca nu poate nimeni sa ma ajute nici in service-uri nici pe forumuri nici nicaieri...

Link to comment
Share on other sites

Nu te supăra, dar dacă nu mai are nimeni idei....

Nu mai știu dacă te-am întrebat, distribuția este verificată daca  este corect pusă?

Link to comment
Share on other sites

@Robert Ro ai pus poze, dar nu-s foarte relevante. Voiam să mă asigur că "țeava" care pleacă din chiulasă către EGR este înșurubată pe chiulasă. Nu se vede asta din poze, dar am căutat codul chiulasei pe google și pare că are gaura acolo. Mai rămâne doar să te asiguri că e înșurubată corect și că garnitura (dacă există) nu e defectă. Alte idei nu am.

 

image.png.0bb14036483b9db061c98c249f5add22.png

Link to comment
Share on other sites

@MyKe E totul ok, am schimbat galeria de admisie, am toate garniturile noi, teava este fixata bine, totul e ok.

@lupo_bv La asta ma gandeam si eu si asta mi-au spus si baietii de la DOP Motorsport ca trebuie verificata distributia daca e pusa la punct si asta ar fi ultima varianta, daca e ok distributia au spus ca nu au ce sa-i faca mai mult...

Link to comment
Share on other sites

Păi să verifice că nu este complicat și nici nu necesită mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Dacă are arborele cotit decalat de axa cu came care are senzor ar trebui să dea eroare, dar dacă are decalate axele cu came nu cred pentru că din ce am văzut în schemă are un singur senzor. Dacă nu sunt aliniate aceste axe atunci se modifică timpul de suprapunere a deschiderii supapelor de evacuare faţă de cele de admisie rezultatele putând fi evacuarea insuficientă a gazelor arse aerisirea necorespunzătoare a cilindrilor consecinţa fiind o recirculare parazită a gazelor evacuate, etc. Trebuie verificat minuţios cu  calele de blocare şi verificarea atentă a alinierii semnului de la pinionul arborelui cotit

Link to comment
Share on other sites

@lupo_bv @xmisterx Chiar ma gandeam ca masina fiind asa puturoasa de cand am cumparat-o acum 6 ani si schimband aproape tot ce se putea si sa tot nu mearga bine e posibil sa fie pusa prost distributia din Germania si cand am facut-o de 2 ori pana acum poate la service nu s-a uitat si o fi fost pusa tot prost dupa ala care a umblat la ea in Germania dar dupa sarbatori o sa verific si distributia sa fiu sigur ca e sau nu de acolo problema dar sper sa stie baietii de acolo sa verifice calumea ca la carte cum spune Lupo si ma gandeam sa schimb si epuratorul de gaze ca vad ca imi baga ulei in filtru de aer, problema asta am vazut-o la multe golf-uri dar poate sa fie si din cauza lui gen sa fie infundat si sa nu mearga bine masina adica sa nu traga si sa consume mult? O sa schimb si epuratorul sa fiu linistit ca la ala chiar nu am umblat.

Edited by Robert Ro
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!