Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

salut am si eu o intrebare pt cei cunoscatori am un golf din 2001 1,6 16v azd si nu stiu daca este normal sa ajunga in viteza a 5-a la 5000 de turatii la o viteza de 125 km/h si daca nui' corect ce se intampla care ar' fi problema de ce nu fuge mai tare :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la acelasi motor, la 125 km/h am aproximativ 3600 de ture, este foarte mult 5000 de ture la viteza aia. Sa nu cumva sa ai probleme la ambreiaj, in sensul ca poate e uzat, motorul se tureaza dar nu trage pentru ca patineaza. Ai simtit asa ceva? De obicei la ce turatie schimbi treptele? Incearca sa ajungi la viteza de 125 de km/h intr-o treapta inferioara, nu a 5-a, a 3-a de exemplu. Verifica nivelul de uzura al ambreiajului pentru inceput, sau o scanare cu vag-com sa vezi eventualele erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da nici un semn de patinare merge perfect tot am facut o scanare cu vag... si nu imi da decat de sonda lambda care se mai aprinde cate odata in bord in rest n-am probleme cu motorul, pun benzina de la petrom 99+ se poate sa fie blocat sa nu mearga mai mult di calculator?? si cum verific ambreajul ca nu ma pricep :D :rolleyes:

Modificat de barosanuxxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patinarea ambreiajului nu apare la diagnoza. Dupa cum prezinti situatia, este asa cum ti-a spus si h3llboy ... ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai gandit la o situatie: distributia sa nu fi fost montata corect ( asta in cazul in care nu e cea de fabrica)

Ziceai ceva si de sonda lambda, vezi ca este una din componentele ce cauzeaza frecvent probleme, mai ales dupa un numar de kilometrii parcursi.

In legatura cu testarea "acasa" a ambreiajului, citeam undeva tot aici pe forum faci in felu urmator: pornesti motorul, tragi frana de mana la maxim, cuplezi treapta a cincea, turezi motorul undeva la 2000 si ceva de ture si eliberezi ambreiajul brusc apasand in acelasi timp si acceleratia. La un ambreiaj uzat ar trebui sa patineze, la unul bun ar trebui sa moara motorul instant. Nu stiu cat de relevant este acest test, recomand pt mai multa siguranta un mecanic priceput.

xxnelu: stiu ca la diagnoza nu apar defectiunile mecanice ale pieselor, i-am recomandat diagnoza ca si o a doua posibilitate, in cazul in care cea cu ambreiajul nu este cauza :P

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca daca am in masina 3 sau 4 persoane masina este mai puturoasa parca asteapta sa o imping eu, si asta e un simptom al ambreajului nu? :D si distributia nu a fost schimbata nici odata am luat masina la 90.000 si am facut cu ea aproximativ 10.000 , dar poate sa fie si din cauza distributiei mai puturoasa? deci aduc aminte ca nu am nici o problema cu ea merge perfect atat ca mi'se aprinde in bord ceck si e de la sonda lambda nu am reusit sa o schimb dar nu apare totdeauna doar daca am mai putin de un sfert de rezervor de benzina si ca e puturoasa :D

Modificat de barosanuxxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

de la distributie nu e ......

de ambreiaj ar cam trebui sa-ti dai seama imediat singur daca patineaza sau nu, se simte imediat. Iti mai moare cateodata motorul la diverse maneve cum ar fi pornirea din panta, dat cu spatele, urcarea bordurii etc. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai gandit la o situatie: distributia sa nu fi fost montata corect ( asta in cazul in care nu e cea de fabrica)

Ziceai ceva si de sonda lambda, vezi ca este una din componentele ce cauzeaza frecvent probleme, mai ales dupa un numar de kilometrii parcursi.

In legatura cu testarea "acasa" a ambreiajului, citeam undeva tot aici pe forum faci in felu urmator: pornesti motorul, tragi frana de mana la maxim, cuplezi treapta a cincea, turezi motorul undeva la 2000 si ceva de ture si eliberezi ambreiajul brusc apasand in acelasi timp si acceleratia. La un ambreiaj uzat ar trebui sa patineze, la unul bun ar trebui sa moara motorul instant. Nu stiu cat de relevant este acest test, recomand pt mai multa siguranta un mecanic priceput.

xxnelu: stiu ca la diagnoza nu apar defectiunile mecanice ale pieselor, i-am recomandat diagnoza ca si o a doua posibilitate, in cazul in care cea cu ambreiajul nu este cauza :D

Turatie prea mare si viteza scazuta, nu pot arata decat o problema a ambreiajului...evident, raportat la treptele de viteze. In cazul prezentat, treapata V/turatie mare/viteza redusa => patinarea ambreiajului. Nicio alta problema legata de motor nu poate duce la acest "fenomen".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal sa ajunga in viteza a 5-a la 5000 de turatii la o viteza de 125 km/h

esti convins ca erai intr-a 5-a??? pt ca intr-a 3-a la 5000 de ture la motorul tau ai exact 125km/h :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa fie normal ? :) explicami si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea incearca sa explice ca NU e normal ca in treapta a cincea la 125km/h sa ai 5000 de ture.

SHARANEL a expus posibilitatea ca tu sa fi fost in treapta a-3 de viteza(si sa crezi ca e a-5a), unde intr-adevar la 125km/h ai 5000 de ture.

xxnelu a explicat cu lux de amanunte ce semnifica aceste simptome pe care le-ai intalnit, si anume ambreiaj uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

De o saptamana masina mea consuma mai mult cu 2 l/100 la acelasi stil de mers. Nu mi se aprinde nici un martor in bord ,motorul merge rotund si sta frumos la relanti. Am banuit benzina proasta dar am facut plinul din nou si se comporta la fel. De asemenea o simt ca e mai puturoasa la accelerare. Benzina e din Danemarca ,aici locuiesc si alimentez doar din Shell ,deci se exclude problema calitatii.

Planuiesc o testare pt weekend ,are cineva ceva idei ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e o problema de filtre. Filtrul de benzina l-ai schimbat in ultimul timp? Cel de aer? Cel mai rau ar putea fi injectoarele infundate. Dar se curata cu ultrasunete numai ca e scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina are vreo 20.000 km ,cel de aer tocmai l-am schimbat acum 2.000. De la bujii uzate nu ar putea sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si de la bujii. filtrul de benzina cati km de alimentare are in Norvegia? Ca daca ai facut 2000 de km acolo si restul ai alimentat din Ro... poti sa-l schimbi ca sigur e infundat :). Bujiile au mai mult de 60 000 de km de cand au fost schimbate? Daca da atunci schimba-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc eu aminte la 4400 rpm aveam 140Km/h in V cu masina de la firma ()g4 variant cu 1.6 16v 105cp. La 6000rpm in IV aveam 160km/h. So e mai mult ca sigur de al ambreiajiar colegii de mai sus au descris cum se poate testa empiric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si de la bujii. filtrul de benzina cati km de alimentare are in Norvegia? Ca daca ai facut 2000 de km acolo si restul ai alimentat din Ro... poti sa-l schimbi ca sigur e infundat :P. Bujiile au mai mult de 60 000 de km de cand au fost schimbate? Daca da atunci schimba-le.

Cu filtrul de benzina am parcurs doar 2000 km in Romania. Bujiile nu stiu cat de vechi sunt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Subscriu la problema mea de mai sus....dupa scanare nu a aparut nici o eroare. Totul pare in regula dar totusi masina trage mai greu si consuma cam cu 1 litru-2 /100 km mai mult. Am banuit bobinele de inductie dar nu am nici o eroare in bord. Sonda lamdba de asemenea , nu da eroare. Sunt disperat...nu stiu ce poate fi si mai rau e ca nu sunt in tara sa am la dispozitie un mecanic...aici in Danemarca e scump rau. Cine are o idee?: (

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura idee idioata care imi vine acum in minte e sa verifici toate rotile, poate ai vreuna infranata. Daca una sau mai multe roti se incalzesc excesiv, e clar, de-acolo ti se trage consumul marit si aparenta lipsa de putere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la aceasta posibilitate ,dar nu e aceasta problema. Chiar nu stiu ce sa zic...tocmai ma pregatesc sa dau banii pe un set de bujii si niste bobine de inductie noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

eu la motorul de 1.8T la viteza de 100 km/h in treapta a 5-a am exact 2600 rpm...Driver.gif

post-73224-0-19185300-1298063146_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Aceeasi problema o am si eu cu golful meu 1.6 16v  105 cai cod Azd  are momente cand trage ,si are momente cand nu trage cum trebuie . mentionez ca de fugit fuge ,dar in timp .i-am schimbat recent sonda lambda 1 si supapa EGR . ulei abia l-am schimbat de 100 km ,iar filtru de aer si benzina e schimbat de 9000 km . cineva m-a sfatuit sa schimb bujiile . nu stiu ce sa ma mai fac cu ea ca si consuma mai mult fata de normal , ce ma sfatuiti? astept parerile voastre . cu respect o zi frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut băieți, am și eu o problemă cu sonda lambda la un golf 4 1.6 16v AZD, consumă foarte mult 11 12% in afară și nu are putere, zici ca am motor de 1.2 si mai am 50 cai din 105, am fost la o grămadă de electricieni si nimeni nu știe să repare avioane, am pierdut o grămadă de bani si timp si tot nu am rezolvat... poate mă puteți ajuta voi, am să las o poza mai jos, multumesc frumos....

20191012_190716.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi mai întâi spune ce ai făcut la ea ca să nu mergem pe piste greşite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj la egr apoi curata l si vezi dacă reușește adaptarea , momentan este blocat.Prima sonda lamba defecta...totusi poți verifica vizual mufă de pe cutia de viteze si cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!