Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@lupo_bvn-am avut timp de bujii.. insa uite un test pe vcds cu readliness-ul.

Prima poza reprezinta un test cu motorul pornit, iar a2a doar cu contact-ul.

 

Cum ziceam, am schimbat ambele sonde lambda, calibrate si testate, egr la fel nou testat, calibrat.

concluzie: ma las batut de un matiz.. ca n-am putere sa-l ajung.

image.png

image2.png

Modificat de seby99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MyKe ECU 036 906 034 BH MAGNETTI MARELLI, asta este ECU de pe masina, de ce?

@S3rial_thrilla Si eu ma chinui cu ea, exact asa cum zici tu, indiferent de situatie sau de turatie nu trage, poti sa te duci cu ea si in 6000 parca prinde putina vlaga dar nu cum trebuie, si da, ambreajul e ok, m-am exprimat eu gresit, pe mine m-a facut fabia 1.2 benzina, eu acceleram si el ma depasea, eram cu a 3 a in 5000 de ture trageam de ea sa ajung la 6000 si a trecut ala cu fabia 1.2 benzina break pe langa mine, ce mai e de zis?... Si la mine in mers e zgomotos si parca trage de el, se chinuie sa traga insa ceva nu-i da voie, parca e limitat, motorul pare sa vrea sa traga dar ceva nu-l lasa sa mearga cum trebuie, eu de la 100km/h pana la 160km/h mi-a luat 1 minut si 30 secunde sa ajung la viteza aia, azi cand am testat in viteza a 4 a la 70km/h pana la 90km/h mi-a luat 10 secunde, e lesinata de tot, toata lumea zice ca masina mea e cazan si ca e cotet si sa-i dau foc sau sa o dau la fier dar eu am bagat in masina foarte foarte foarte multi bani, de 6 ani tot bag mereu in toate la masina si imi pare rau ca bag bani si nu o repar, nu se rezolva problema pe care o are... 400km cu un full de 55L, in cazuri fericite nu stiu cum reusesc sa scot 500km dar atunci e eveniment.

@seby99 Tu ai erorile alea pe Readiness din cauza la EGR ca e mufa scoasa ca si eu o am scoasa, cand pui mufa o sa iti apara toate testele corect dar nu iti mai trage bine ca la fel imi face si mie cu mufa pusa oricum o las scoasa mereu ca oscileaza si fac pariu ca problema nu e din EGR pentru ca am 2 prieteni cu 1.6 16v AZD ca ale noastre si au mufa scoasa la EGR si cand apasa acceleratia se duce, nu se joaca, se simte ca are forta nu ca la noi de nu poti face o depasire si sa nu traga deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro pune bujii iridium scumpe Denso, cauta de la alta masina mai puternica 👍

Modificat de vasi67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro, te-am întrebat și anul trecut, nu mi-ai răspuns.

EGR-ul e conectat la chiulasă?

Pune o poză din zona chiulasei, de unde pleacă acea conductă către EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minute în urmă, MyKe a scris:

@vasi67 Uite aici cum arată bujiile lui:

 

nu te-am intrebat pe tine

Acum actual RobertRo ,sa ne faci poze cu bujiile :) Multumim 

21 minute în urmă, MyKe a scris:

@Robert Ro, te-am întrebat și anul trecut, nu mi-ai răspuns.

EGR-ul e conectat la chiulasă?

Pune o poză din zona chiulasei, de unde pleacă acea conductă către EGR.

a pus el poze cu egr-ul,cauta in topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MyKe 06.2001 anul fabricatiei, daca te referi la EGR conectat la chioulasa fizic este conectat pe masina dar il tin cu mufa scoasa ca daca ii pun mufa incepe si oscileaza, moare motorul si nu mai trage deloc asa ca il las fara mufa dar oricum nu cred ca e din el ca am zis ca am cativa prieteni tot cu AZD si au mufa scoasa si rupe masinile alea, trag bine rau, am facut poze si la codurile chioulasei si la EGR, ti le las mai jos.

@vasi67 Mane, nu e de la aprindere, nu e de la bujii, am schimbat bujiile de 4 ori, mereu erau ca in pozele de mai sus unde am postat, da-le incolo.

20221124_152149.jpg

20221124_152155.jpg

20221124_152200.jpg

20221124_152207.jpg

20221124_152330.jpg

20221124_152342.jpg

20221124_152432.jpg

20221124_152250.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mai zice nimeni nimic? @MyKe De ce m-ai pus sa fac poze daca nu zici nimic...? O sa-i dau foc si gata ca vad ca nu poate nimeni sa ma ajute nici in service-uri nici pe forumuri nici nicaieri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supăra, dar dacă nu mai are nimeni idei....

Nu mai știu dacă te-am întrebat, distribuția este verificată daca  este corect pusă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro ai pus poze, dar nu-s foarte relevante. Voiam să mă asigur că "țeava" care pleacă din chiulasă către EGR este înșurubată pe chiulasă. Nu se vede asta din poze, dar am căutat codul chiulasei pe google și pare că are gaura acolo. Mai rămâne doar să te asiguri că e înșurubată corect și că garnitura (dacă există) nu e defectă. Alte idei nu am.

 

image.png.0bb14036483b9db061c98c249f5add22.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MyKe E totul ok, am schimbat galeria de admisie, am toate garniturile noi, teava este fixata bine, totul e ok.

@lupo_bv La asta ma gandeam si eu si asta mi-au spus si baietii de la DOP Motorsport ca trebuie verificata distributia daca e pusa la punct si asta ar fi ultima varianta, daca e ok distributia au spus ca nu au ce sa-i faca mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi să verifice că nu este complicat și nici nu necesită mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă are arborele cotit decalat de axa cu came care are senzor ar trebui să dea eroare, dar dacă are decalate axele cu came nu cred pentru că din ce am văzut în schemă are un singur senzor. Dacă nu sunt aliniate aceste axe atunci se modifică timpul de suprapunere a deschiderii supapelor de evacuare faţă de cele de admisie rezultatele putând fi evacuarea insuficientă a gazelor arse aerisirea necorespunzătoare a cilindrilor consecinţa fiind o recirculare parazită a gazelor evacuate, etc. Trebuie verificat minuţios cu  calele de blocare şi verificarea atentă a alinierii semnului de la pinionul arborelui cotit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv @xmisterx Chiar ma gandeam ca masina fiind asa puturoasa de cand am cumparat-o acum 6 ani si schimband aproape tot ce se putea si sa tot nu mearga bine e posibil sa fie pusa prost distributia din Germania si cand am facut-o de 2 ori pana acum poate la service nu s-a uitat si o fi fost pusa tot prost dupa ala care a umblat la ea in Germania dar dupa sarbatori o sa verific si distributia sa fiu sigur ca e sau nu de acolo problema dar sper sa stie baietii de acolo sa verifice calumea ca la carte cum spune Lupo si ma gandeam sa schimb si epuratorul de gaze ca vad ca imi baga ulei in filtru de aer, problema asta am vazut-o la multe golf-uri dar poate sa fie si din cauza lui gen sa fie infundat si sa nu mearga bine masina adica sa nu traga si sa consume mult? O sa schimb si epuratorul sa fiu linistit ca la ala chiar nu am umblat.

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mai revin cu o mica curiozitate, este posibil ca o bobina de inducție sa nu fie "moartă" de tot, și sa dea scânteia slab? Adică sa nu fie defecta încât sa dea missfire dar prin faptul ca scânteia este slaba sa cauzeze detenta slabă pe cilindrul respectiv și astfel sa afecteze performanta motorului? Cu scuze dacă vorbesc prostii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic este posibil, dar dacă ar fi doar pe un cilindru problema cred că s-ar simţi la mersul motorului, nu ar merge chiar rotund. Se poate verifica cât de cât, scoţi bujiile, le pui fişele/bobinele, le aliniezi pe motor (le ţii apăsate cu o bucată de lemne, ceva izolant astfel încât să facă contact corpul bujiilor cu corpul motorului) şi pui pe cineva să dea la automat (scoţi releul pompei de benzină sau siguranţa acesteia înainte). Să fie ceva mai întuneric şi cred că s-ar vedea diferenţa de intensitate dacă este notabilă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică sa le scot pe toate 4, sa le pun înapoi bobinele sa fac masa intre bujii și blocul motor și sa dau la automat și sa compar scânteia la fiecare cilindru? Nu stric nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce strica atât timp cât masa bujiilor face contact cu corpul motorului (atenție mare că te poți electrocuta, am pățit și nu este deloc plăcut, practic nu ai ce caută cu mana pe bujii când acționezi demarorul). Și neapărat scos releul pompei că sa nu bage benzina in cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu, am pățit-o la vechea mașină când deșteptul de mine constatând ca din cauza unei fișe ieșite motorul mergea în trei pistoane am încercat sa o pun înapoi cu motorul pornit :)) nu e periculos, dar nici plăcut nu e. Și încă ceva, o recomandare la un producător aftermarket  de bobine la un preț rezonabil dacă e cazul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru, NGK. Nu știu preturile, dar calitativ parca ăștia stau mai bine la elemente de e aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!