Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

Teoretic motorul ar putea avea pierdere de putere si din cauza unei probleme electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc cu tablita la EGR si o sa revin cu rezultatul si vedem dupa ce zice dar zici ca la distributie nu are rost sa umblu sa o verific daca e ok? Adica e ok? Alte ideei nici eu nu am si vad ca nici voi...

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla

Am revenit cu niște poze și un log. După încă 200 km de la curățarea injectoarelor LFTF s-a întors la -10 ca și înainte. Am făcut un log ca sa vedeți citirile senzorului map în funcție de turația motorului cum a sugerat colegul @florilar1

4564ECE3-1DE3-47F6-8766-ACF059AFC34C.jpeg

LOG-01-002-070-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți, am facut si eu o poza la relanti pe grupurile 032, 033 si 070 cum a facut @S3rial_thrilla si am întrat iar pe readiness 15 si nu mai am 4 erori, mai am 2 si nu i-am facut nimic, zici ca e posedata... si de mers merge tot asa de prost dar oricum de cand i-am montat pilot automat am observat ca trage mai bine pe pilot dar cica asa e la toti care au pilot ca trage mao bine ca m-am interesat pe la altii... zilele astea ma ocup si de EGR sa ii pun tablita full fara gaura sa vedem cum se comporta si revin cu noi informații...

20220624_180311.jpg

20220624_180346.jpg

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e doar o senzatie, nu prea are cum sa traga mai bine pe pilot automat vs apasat acceleratie la blana ... poate doar in cazul vreunui pedalgate 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @adrian001 , are zvac si putere mai multa cand trage pe pilot față de accelerație, știu ce vorbesc pentru ca o simt ca merge mai bine pe pilot... sper sa o repar odata ca de 6 ani ma chinui cu ea asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @lupo_bv, @xmisterx, si restul băieților, vin cu noi informații, am pus tablita la EGR plina fără nici o gaură și am pornit motorul si țăcănea mereu si m-am speriat ca nu stiam de ce face asa, am dat o tura sa vad cum merge si am văzut ca e tot leșinată si am desfăcut iar EGR si am facut o gaurica mai mică in tablita plina care am pus-o față de cea mare a tablitei originale, va las o poza sa vedeti si am dat o tura cu ea si am văzut ca urca mai bine pana la 100km/h si raspunde mai bine la accelerație, cand o las si o apas brusc se smuceste si trage, se simte cum urca in turatii si am văzut ca nici nu a mai oscilat la relanti, am facut si o poza la valorile la EGR cu mufa pusa la relanti si sa imi spuneți daca sunt valorile ok sau nu, o sa urmasc toate astea si mai revin si cu alte update-uri ca inca nu trage cum trebuie si nu înțeleg de ce, o sa ies pe autostrada sa vad cum merge...

20220625_131429.jpg

20220625_131352.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tot oscilează la relanti cu mufa pusă la EGR, într-adevăr raspunde mai bine la accelerație si parcă trage mult mai bine dar consumă mai mult decat cu mufa scoasă, scade acul de la benzina mai rău ca înainte deci o sa il las cu mufa scoasă ca nu am ce sa-i fac, peste tot unde am fost au zis ca nu știu ce are si ca sa-l anulez, l-am anulat si se aude un țăcănit permanent si nu-mi place sa aud acel țăcănit ca nu e tractor, am facut poză si la testele readiness 15 si vad ca acum mi le da pe toate corecte de cand am pus mufa la EGR, ceva nu-i place cand ii pun mufa la EGR, eroare nu da dar daca ii las mufa si merg asa cu ea o sa imi dea tot debit excesiv permanent ca asa mi-a dat mereu dar dupa o perioada de o luna dar nu suport sa imi oscileze motorul mereu la relanti ca ma enervez rau de tot si consumă si mai mult... aveam rezervorul unpic peste jumate si am facut 50km si mi-a scăzut o linie...

20220628_195204.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine toate testele, faptul ca oscileaza la relanti nu indica neaparat  ca este o problema cu EGR-ul iar consumul eu zic ca este exact invers, cu cat amestecul este mai aproape de valorile optime cu atat motorul merge mai mine si consumul de carburant este mai mic. Motorul asta urban consuma 10-11/100,  eu zic sa lasi egr-ul conectat si sa cauti in alta parte problema valbaitului in relanti.

 

P.S. Consumul dat de constructor este de 9.6l/100 km, asta in conditii ideale, in realitate este altul.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @xmisterx Ma bucur ca mi-a aparut totul corect la teste, eu zic ca e de la EGR pentru ca atunci cand ii scot mufa nu mai oscileaza absolut deloc, cum ii pun mufa o ia razna, de la 700 de turatii scade la 400 de turatii si e destul de mult, face foarte urat motorul si e foarte enervant ca daca incepe sa oscileze nu se mai opreste, daca o accelerez se opreste cateva secunde apoi iar incepe sa oscileze si legat de consum o sa urmaresc ca faceam 400/500km cu un plin cu mufa scoasa, o sa fac plinul si il tin o luna cu mufa pusa sa vedem cat consuma in total, oricum am vazut ca dupa 100km/h urca mai repede acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți, gata, mi s-a luat, m-am săturat, nu-mi mai bat capul si nu-i mai fac nimic pentru ca vad ca nu are leac si o las asa si gata, acum si cu tablita cu gaura mai mica la EGR tot debit excesiv imi da pe tester, acum iar nu mai trage de cand a aparut eroarea si iar oscilează încontinuu si moare motorul mai mereu si consuma ca la nebuni cand ii pun mufa o ia razna de tot si cand ii scot mufa si merg cu mufa scoasă totul e perfect, nu mai schițează nimic doar ca pierde mult de putere si trage mult mai greu si raspunde mai greu la accelerație... 

20220630_224408.jpg

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata e bine sa stii si cand sa te opresti in viata. Practic variantele tale sunt sa devii tu expert in motorul asta, ceea ce poate necesita foarte mult timp si efort din partea ta sau sa platesti pe cineva care are deja expertiza si uneltele necesare. Problemele de genul oricum nu le rezolvi pe forum, aici cel mult poti primi niste sfaturi care sa te ghideze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Robert, asa cum am mai zis mai sus problema nu este la EGR, defectul este in alta parte.

 

Text extras de pe ross-tech

 

16786/P0402/001026 - Recircularea gazelor de eșapament (EGR): debit excesiv

Simptome posibile

Indicator luminos de defecțiune (MIL) aprins

Recirculare redusă a gazelor de eșapament (EGR)

Putere de ieșire redusă/Motorul funcționează accidentat

Emisii crescute

Cauze posibile

Supapa de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) blocată/cu scurgeri/defecționată

Sistemul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) are scurgeri/defect

Cablaj și/sau conector(i) de la/la supapa de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) defect

Solutii posibile

Verificați/curățați sistemul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).

Verificați/Înlocuiți supapa de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).

Verificați cablajul și/sau conectorii de la/la supapa de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @adrian001 , nu sunt mecanic, nu ma interesează sa stiu nimic despre motor, nu ma interesează sa devin expert ci doar sa rezolv problema să meargă bine mașina dar deja mi-am pierdut răbdarea rău de rău, am fost mereu la toti nepricepuții si nu au știut să imi rezolve problema.

 

Salut @xmisterx, am tradus si eu mai de mult codul eroare si tot asa imi scria dar vad ca la toate scrie in paratenza EGR si am crezut ca din cauza la EGR sunt toate problemele, nu știu ce este supapa de recirculare a gazelor si sistemul de recirculare a gazelor, credeam ca este EGR in sine si din cauza lui nu merge si din alta parte de unde poate sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert RoValva egr si supapa recirculare gaze sunt una si acceasi componenta care face parte din sistemul de recirculare a gazelor de esapament. La AUS/AZD/BCB sistemul este compus doar din cateva componente, cum ar fi: valva EGR si conducta de legatura dintre EGR si galeria de admisie. Valva este controlata electronic de catre ECU in functie de anumite valori pe care le primeste de la niste senzori, cum ar fi: map/maf, pozitie clapeta de acceleratie, sonda lambda de reglaj amestec carburant, etc. Daca una dinte aceste componente trimite informati eronate catre ecu, valva EGR poate functiona defectuos fara ca ea sa fie defecta.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!! Cred ca ai rezolvat deja problema dar daca nu, incerarca sa cureti sau sa schimbi senzorul MAP!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Spijatk am gasit pe facebook pe grup mai multi baieti cu AZD cu aceiasi problema ca a mea si nu le merge EGR la fel ca mine deci nu am rezolvat dar am constatat ca ar fi EGR-ul de vina pentru ca atunci cand ii pun mufa are mai multa forta si urca mai repede in turatii doar ca dupa un timp incepe si oscileaza mereu si moare motorul, cand ii scot mufa totul e perfect dar iar e puturoasa, asa e si la baietii aia de pe facebook aceleasi simptome insa vad ca nu am ce sa-i fac la EGR, ideea e ca vineri i-am facut ITP-ul si mereu am probleme cu noxele din cauza ca nu-mi merge EGR, senzorul map este curatat si schimbat si valorile pe VCDS sunt ok la el, totul este in parametrii insa nu stiu ce sa fac cu eroarea de la EGR (16786 debit excesiv/ excessive flow permanent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, revin iar cu saracia asta de masina, i-am facut acum cateva zile distributia si e si mai puturoasa =)))))) Apas pedala la blana si motorul se tureaza si in turatie abia urca, zici ca sta pe loc cand apas acceleratia la blana, cand apas acceleratia motorul se tureaza imediat adica raspunde imediat motorul dar in turatie urca dupa cateva secunde si abia urca, zici ca e melc, ma jur ca mi s-a luat... si nu mai zic ca m-a facut o skoda fabia break 1.2 benzina de 60 cai a unui coleg de servici, m-am luat cu el, el pe banda 1 eu pe banda 2 si am bagat piciorul in ea si abia urca si el a trecut pe langa mine glontz cu 1.2 benzina =)))))))) posibil sa nu fie distributia pusa la punct de la inceput de cand am cumparat masina si sa se fi pus gresit mereu ? Adica as vrea sa stiu care sunt simptomele la motor daca distributia nu e pusa la punct, eu n-am nici un simptom la motor, motorul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi decalata motorul ar balbai in relanti si ar avea erori de pozitie pe axele cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Salut fratioru salut, am inteles, deci trebuie sa mearga urat daca e decalata dar la mine merge super motorul doar ca na, m-a facut 1.2 benzina 60 de cai, m-am facut de ras, de rusine...nu mai zic nimic, daca nu bagam atatia bani in ea cat am bagat pana acum o dadeam de mult dar nu merita sa o dau si sa iau alta sa incep sa bag iar bani in tot de la 0...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 30.06.2022 at 23:36, adrian001 a scris:

Cateodata e bine sa stii si cand sa te opresti in viata. Practic variantele tale sunt sa devii tu expert in motorul asta, ceea ce poate necesita foarte mult timp si efort din partea ta sau sa platesti pe cineva care are deja expertiza si uneltele necesare. Problemele de genul oricum nu le rezolvi pe forum, aici cel mult poti primi niste sfaturi care sa te ghideze. 

e best answer dpmdv. Am patit si eu asa cu prima mea masina,dupa ce am luat permisul. Am facut motorul nou complet si restul masinii nu merita, la cativa ani i-am facut rk tinichigerie+vopsitorie.

Trebuia sa o vand da nu mai recuperam banii investiti in ea.Ma atasasem de prima mea masina.

La 1 an dupa, mi-am luat masina noua cu credit de la banca. Iar asta am tinuto pe dreapta ca a 2-a masina, de carat,o foloseam rar

Modificat de vasi67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, nu stiu ce sa mai fac, m-a terminat psihic masina asta, sa te faca o skoda fabia break 1.2 benzina de 60 cai si un golf 4 1.4 16v si un renault clio 1.4 benzina e foarte rusinos, eu de exemplu de la 60km/h in sus daca sunt cu a 3 a sau cu a 4 a si apas pedala la blana sta pe loc, jur ca nu face nimic, doar se tureaza motorul si viteza nu urca deloc, dupa cateva secunde incepe si urca ca un melc, motorul se tureaza rau si ar vrea sa traga dar ceva il tine legat, nu stiu ce sa mai fac, nu stiu ce sa mai schimb, nu stiu ce sa mai verific, nu stiu nu stiu nu stiu... depasiri nici nu pot sa fac ca nu are forta, de cateva ori era sa si mor ca nu se accelera deloc in depasiri si veneau aia din sens opus cu viteza... pe mine nu ma intereseaza sa o fac de 150 cai sau sa o fac racheta, ma intereseaza sa mearga in parametrii ei de fabrica si atat ca imi e suficent dar ea e mai puturoasa ca 1.4 16v, a trecut ala cu skoda fabia 1.2 benzina glont pe langa mine, eram cu a 3 a la 5000 de ture si trece ala pe langa mine racheta, m-am facut de ras, eu nu o folosesc la liniute sau curse sau ceva dar mai ma dau la ea cateodata dar degeaba ca nu face nimic, cred ca si un scuter fuge mai tare ca golf-ul meu, probabil v-am plictisit cu masina mea si imi cer scuze dar sunt disperat si nu stiu ce sa mai fac, chiar m-a adus la disperare... si cand ma gandesc ca am bagat foarte multi bani in tot, am reconditionat tot ce se putea si am schimbat tot ce se putea si nu merge bine deloc... @S3rial_thrilla tu ai rezolvat ceva cu AZD-ul tau sau tot asa lesinat este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si pune-o pe tester original sau vcds macar si scrie erorile.

Service Coasta de Est, mecanic Vali sau baietasu ala cu Audi 1,8 turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Robert Ro a scris:

, eu de exemplu de la 60km/h in sus daca sunt cu a 3 a sau cu a 4 a si apas pedala la blana sta pe loc, jur ca nu face nimic, doar se tureaza motorul si viteza nu urca deloc, dupa cateva secunde incepe si urca ca un melc, motorul se tureaza rau si ar vrea sa traga dar ceva il tine legat,

@Robert Ro Din randurile astea 2 reiese ca ambreiajul patineaza grav. Trage frana de mana si vezi daca pleci cu ea de pe loc in treapta intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune in ultima treapta de la 60km/h si baga brusc piciorul in pedala de acceleratie. Daca se tureaza si nu creste in viteza, patineaza ambreiajul si trebuie schimbat.

Ce mecanic a fost ala care ti-a facut motoru si nu te-a pus sa cumperi kit nou de ambreiaj? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!