Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@lupo_bv Aaaa, deci de asta nu merge, am inteles, oricum cred ca merge chiar daca nu-i fac testul ca dupa cum ai observat am totul functional pe masina :)) .

O sa incerc si cu EGR, daca ii pun saiba oarba sau ii fac o gaura mica nu mai oscileaza si nu mai merge in suturi ? Ecu am vrut sa-l schimb dar am un baiat care imi face toate pe la masina si mi-a zis daca mai am ceasurile vechi si nu le mai am ca mi-am pus altele IMMO3 VDO MAXIDOT cu functii activate si nebuneli, masina mea fiind IMMO2 si daca imi pune alt ECU nu il mai pot pune pe al meu la loc sau daca vreau sau sa-l vand nu mai pot ca nu are pin de imperechere asa ca la ECU nu prea as umbla ca mi-e ca o fac de nu mai merge deloc...

 

Da, am observat ca, cu motorul rece trage mai bine, are mai multa forta si se infige mai bine dar nu cred ca in totalitate cum ar trebui sa mearga ea normal la 105 cai dar se simte diferenta cand e rece ca merge mai bine si cand se incalzeste nu mai are asa forta si vlaga.

 

Uite astea sunt bujiile care le-am pus:

BERU UPT3 Bujii  M14x1,25, Deschidere: 16 mm, Poly-V Tit, ULTRA TITAN

Numărul articolului: UPT3

Informatii de extindere: ULTRA TITAN

Deschidere cheie: 16 mm

Lungime filet [mm]: 19

Bujie: 1-Electrod masa, cu scaun etansare plat

Dimensiune filet: M14x1,25

Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9

Tehnica de cuplaj: SAE

Calitate/Clasa: Poly-V Tit

Moment strangere de [Nm]: 20

Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30

Rezistenta de la [kOhm]: 1

Rezistenta pana la [kOhm]: 2

BERU: Bujii

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert- pune galeria lui dedicata, du motorul in starea lui originala, de asemenea inlocuieste si regulatorul de presiune combustibil( cand ai scapat putin spray pe la clapeta a dat sa se opresca) aici pare ca ameste cul este bogat, ar fi trebuit sa se tureze putin nu sa moara, vad ca inca mai sunt probleme cu canistra de carbon, cand motorul ruleaza in relanti cald la 90 de grade, se aude tacanind ventilul de pe canistra?

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx O sa o montez si galeria originala a lui de plastic de AZD ca o am cumparata insa nu e montata ca trebuie sa merg la un service sau la cineva care stie ca eu nu ma bag sa fac asta ca nu ma pricep... Regulatorul l-am schimbat odata cu rampa si injectoarele care le-am luat de pe un golf cu 70.000km reali, am dat pe la suruburi si pe la imbinari pe la clapeta si mi-a scapat in clapeta si s-a oprit motorul instant pe loc si cand am pornit-o a pornit mai greu, canistra tacane mereu cand e motorul cald la 90 de grade la relanti, tacane si se opreste tacane si se opreste si tot asa... Ok, sa zicem ca am amestec prea bogat in benzina si mai putin in aer, ce trebuie facut? ce trebuie schimbat? ce trebuie sa fac sa aiba un amestec cum trebuie si pe vcds dc nu da nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @lupo_bv @vladp Ajutati-ma va rog cu o informatie, eu am luat galeria de admisie pentru AZD din plastic si treaba e ca de la cine am luat-o a tinut-o afara in ploaie, soare, frig si am vazut ca are frunzulite mici, fire de par, pamant si mizerie, eu am curatat-o cu apa si spray de frane insa nu e curatata complet, o sa o duc la spalatorie sa bage si aia jetul puternic de apa in ea si poate iese tot dar problema este ca daca nu iese toate firele de par, frunzulitele si pamantul si nu le vad ca poate este in interiorul galeriei si nu se vad cu ochiul liber si o pun pe masina si ajung alea in motor imi strica motorul, nu? As cumpara alta direct de pe alt motor ca asa nu are cum sa aiba nimic in ea ca mi-e sa nu stric iar motorul si sa bag iar 1000e ca o sa mor, practic muncesc ca sa intretin masina... Deci concluzia este ca daca am corpi straini mici in galerie si ajung in motor e de rau sau nu are nimic? Chiar nu ma pricep si m-ar ajuta foarte mult informatiile voastre.

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,trebuie sa o sufli cu alcool tehnic cu un vermorel de mana bidon de 1 litru sau dai cu spray de frane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @georgstelsib Sincer mi-e frica sa o si schimb, cred ca nu mai schimb nimic, o las pe asta din aluminiu... ce-i drept am curatat-o bine de tot cu apa si spray de frane si am vazut ca nu mai are fire de par si frunze dar poate in interiorul ei mai este si nu se vede, o sa o duc la spalatorie sa bage jetul de apa in ea poate se curata dar parca tot nu as mai schimba-o de frica sa nu se strice motorul ca daca se intampla ceva fac stop cardiac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro spuneai ca ai mecanicu care ți-a făcut motoru cu 1000 euro.Ca il cunoasteti, ca locuieste aproape. De ce nu te duci la el cu galeria de plastic sa ți-o curețe și sa o monteze? 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MyKe Ok, multumesc mult.

@georgstelsib Am vorbit deja cu el si i-am zis ca o duc la spalatorie sa o curat si dupa sa ma duc cu ea la el sa se uite daca e curatata bine o punem pe masina si daca nu e curatata bine mi-o curata el dar problema e ca nu vezi peste tot in ea si ideea e sa nu ramana fel si fel de corpi straini fara sa-i vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o scufunzi in benzina asa cum ti-a recomandat colegul MyKe si dupa aia o sufli bine prin toate gaurile cu aer comprimat nu mai ramane nimic, se poate monta fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e soluții de curatat motoru la bidon de 5litri de cumparat. Ajungi mai ieftin decât benzina. După se clatea cu apa și suflai cu aer comprimat cu compresoru. Găsești pe la selgros, targuldepiese, autokarma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib @xmisterx voiam sa o duc la spalatorie sa bage jetul de apa in ea si apoi sa o sufle cu aer comprimat, o fi ok asa sau trebuie neaparat cu benzina ? si daca o bag in benzina apoi ii mai dau cu apa sau direct cu aer comprimat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la spalatorie, baga soluție care face spuma, spala tot frate după care baga jetu cu apa sub presiune. Iese marfa. Sa pui poze la final cu galeria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @georgstelsib @lupo_bv Salut, am curatat galeria de admisie la spalatorie cu spuma prima data, apoi cu apa calda a clatit-o si la final a fost suflata cu aer comprimat, va las 2 poze sa vedeti in mare cum arata acum, cred ca n-a mai ramas nimic prin ea, am vorbit cu mecanicul meu care mi-a facut motorul s-a uitat si el la ea si a zis ca e curata si e ok si saptamana viitoare o monteza si revin cu noi informatii daca merge mai bine sau daca era de acolo, sper sa fie totul ok si sa mearga...

20220128_120903.jpg

20220128_120843.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine, foloseste garnituri noi inclusiv la clapeta si senzorul map si la teava de legatura dintre egr si galerie.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Are ea garnituri si am vazut ca nu sunt rupte, crapate, uzate, arata chiar bine garniturile si ma gandesc ca nu are rost sa le schimb, totusi sunt de pe un golf 4 1.6 16v AZD cu 66.000km reali....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune garnituri OE dacă găsești sau Victor Reinz sau Elring. Sa ii zici la meserias ca nu trebuie sa mai pună binecunoscutul celebru silicon rosu :), nu trebuie chiar deloc.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, nu ma refer la faptul ca ar putea fi crapate sau rupte, sa nu fie intarit cauciucul, pt o etansare buna trebuie sa fie elastice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le poti refolosi dacă nu sunt tari! 

Nu pui nici un silicon 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx @georgstelsib Am luat si alte garnituri ca alea erau topite, saptamana asta urmeaza sa o montez sa vedem cum se comporta dar cred ca o sa mearga la fel ca am auzit pe mai multi ca e mai buna de aluminiu ca iti da putere mai multa dar nu stiu ce sa zic din moment ce capacul de la filtru de aer nu sta fix si se misca si gen sta in aer pe motor... o sa vedem la sfarsitul saptamanii cand merg sa o montez la service, o sa revin cu informatii dupa montare, sper sa isi revina ca mi-a mancat viata...

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica unii sunt mai destepti decat ingineri care au proiectat motorul asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv @xmisterx @georgstelsib Salut baieti, revin cu noi informatii, am schimbat galeria de admisie, am pus-o pe aia de plastic a motorului de fabrica si am dat jos jegul ala de galerie din aluminiu, am schimbat si garniturile de la galerie si am pus altele noi de la firma elring si am observat 3 chestii dupa montarea galeriei originala a motorului cea din plastic si anume:

1. Am observat ca motorul e mai silentios la relanti.

2. Am observat ca dupa 2500 de ture nu mai huruie asa rau ca si cum aveam toba sport.

3. Am observat ca parca merge mai bine putin, nu foarte stralucit dar se simte o diferenta deci cred ca se indreapta pe drumul cel bun, acum ce mai imi recomandati sa schimb sau la ce sa umblu ? :)) Vreau sa-i pun si mufa la EGR, poate o sa mearga mai bine cu mufa pusa dar ideea e sa nu mai oscileze si sa nu mai mearga in suturi...

Si inca ceva, am mers acum cateva zile, mai exact vineri cu golf-ul unui coleg de la servici, acelasi golf 4 1.6 16v AZD, acelasi an, acelasi motor si e si cazan ca nu e ingrijita deloc si trage bine rau fata de a mea, cand ii dadeam a 2 a sau a 3 a si acceleram se ducea, nu era moarta ca a mea si e aceasi masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!