Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, Robert Ro said:

iau piciorul brusc de pe acceleratie ea inca accelereaza 2, 3 secunde si dupa cade la relanti

Posibil problemă de amestec prea bogat. Ar trebui ca şi fumul din evacuare să miroasă a benzină, iar bujiile să fie cam  afumate. Scoate bujiile, fă-le o poză şi pune-o aici.

Posibil şi să tragă aer fals (în cazul ăsta amestecul este prea sărac). Am păţit la un atomizor (ştiu că situaţiile nu suportă comparaţie, dar aşa ca fenomen), se slăbise colierul care ţinea carburatorul fixat de admisie şi avea comportamentul ăsta: nu avea putere în turaţii mari şi după ce eliberam pârghia de acceleraţie mai rămânea puţin turat. Pulverizează spray de curăţat frâne în zona îmbinărilor de la admisie ( şi în zona EGR, furtunaşe de vacuum, furtunaş canistră vapori, tulumba de la frână) şi vezi dacă se schimbă turaţia motorului. Şi să vedem şi bujiile

 

1 hour ago, Robert Ro said:

motorul se aude ca se tureaza foarte mult si parca se chinuie sa traga

Ei asta nu o înţeleg. Dacă zici că se turează se vede asta şi pe turometru sau numai se schimbă sunetul motorului? Fă următorul test: în treapta a 4, la o turaţie la care acul turometrului este paralel cu cel al vitezometrului (asta se întâmplă când acele sunt pe la fără zece minute cum ar fi pe un ceas care arată ora) apasă acceleraţia la podea. Acele celor două ceasuri ar trebui să se mişte rămânând aproximativ paralele, indiferent cât de lent creşte viteza.

1 hour ago, Robert Ro said:

si am mai observat ca fara capacul de la filtru de aer nu mai trage deloc

Posibil să aibă legătură cu faza cu aerul  fals

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic ca este obosit ambreiajul si trebuie inlocuit. 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Daca era amestec prea bogat/sarac nu trebuie sa apara pe VCDS? Cand o pornesc miroase a benzina mereu si nu stiu de la ce, ma gandeam ca din cauza la EGR dar nu cred, nu am luat cheie de bujii si nu am cu ce sa le scot dar acum 5000km am pus alte bujii si le am pe alea vechi care au vreo 5000km cred, daca te ajuta le fac poze la alea si ti le arat pe alea dar trebuie sa le caut maine sa vad unde le-am pus, eu le-am schimbat deoarece erau bosch si credeam ca nu-s asa bune si am pus BERU, dar oricum si alea si astea de pe masina au pana in 5000km amandoua. Care furtunase de vaccum? eu stiu ca la AZD nu sunt furtunase de vacuum ci doar ala de la tulumba care intra in galeria de admisie si cam atat... Legat de turatie, da se tureaza motorul si pe turometru si se aude si motorul mai turat, dupa 2500 de ture are un sunet sportiv ca si cum as avea toba sport( mai degraba un huruit dupa 2500 de ture) si mi se pare cam galagios in mers, adica se aude cam tare cand e turat de la 2500 de ture in sus se aude mai tare, eventual credeam ca este de la racordul flexibil care era rupt dar l-am schimbat si tot asa se aude. Am incercat si faza cu a 4 a la 3000 de ture si 80km/h cam asa sunt acele in aceiasi pozitie si cand apas acceleratia urca amandoua la fel si raman parelele.

 

@georgstelsib Eu nu cred frate ca are ceva ambreajul pentru ca nu am probleme cu intratul in viteze sau cu zgomote ciudate sau miros de ambreiaj sau ce simptome or mai fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro o cheie de bujii de hexagon de 16 nu e deloc asa scumpa

Sau poti folosi o tubulara lunga de 16 cu un Teu

Ai pe undeva o fisura,de aia se aude mai tare turat. Verifica tot traseul de evacuare

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, Robert Ro said:

miroase a benzina mereu si nu stiu de la ce

amestec bogat, clar

16 minutes ago, Robert Ro said:

dar acum 5000km am pus alte bujii

Nu contează. Mă refer la aspect în scop de diagnoză a funcţionării motorului în ansamblu. Trebuie o poză cu astea de acum în condiţiile actuale de funcţionare. Exemple: în caz de amestec bogat se afumă în câţiva km, dacă amestecul este sărac se fac gri deschis,  dacă este distribuţia sărită se fac fleaşcă în 2 minute după care se opreşte motorul că nu mai dau scânteie, etc

21 minutes ago, Robert Ro said:

Care furtunase de vaccum?

Mai este ăla care merge la regulator. Tot în admisie sau pe la corpul clapetă intră şi furtunaşul de la canistra de vapori.

23 minutes ago, Robert Ro said:

mi se pare cam galagios in mers, adica se aude cam tare cand e turat de la 2500 de ture in sus se aude mai tare

Poate fi de la amestec sau  senzorul de detonaţii (pentru ăsta fă log în mers pe grupurile 22 şi 23 până pe la 5700rpm şi fă un test pe grupul 28 de la 2000 la 4000 rpm).

31 minutes ago, Robert Ro said:

Daca era amestec prea bogat/sarac nu trebuie sa apara pe VCDS?

Pune nişte poze pe grupurile 1,2,3,4,5,6  la ralanti cu motorul peste 80grade

Log în mers pe grupurile 32,33, 54 (54 nu 34, n-am greşit) cu acceleraţia la podea de la 1500 la 4000 rpm (după ce accelerezi iei piciorul total de pe acceleraţie şi o laşi un timp, nu mare, în frână de motor)

Log în mers pe 54 şi 37

44 minutes ago, Robert Ro said:

Am incercat si faza cu a 4 a la 3000 de ture si 80km/h cam asa sunt acele in aceiasi pozitie si cand apas acceleratia urca amandoua la fel si raman parelele.

Nu pare să patineze ambreiajul

45 minutes ago, Robert Ro said:

Eu nu cred frate ca are ceva ambreajul pentru ca nu am probleme cu intratul in viteze sau cu zgomote ciudate sau miros de ambreiaj sau ce simptome or mai fi...

Când patinează intră perfect în viteze şi nici nu scoate zgomote, dar simţi uneori că se accelerează în gol, n-ai cum să nu-ţi dai seama. Cred că la tine este efect psihologic, o auzi mai zgomotoasă să ai impresia că se şi accelerează în acelaşi ritm cu creşterea intensităţii sunetului

 

Te aşteptăm cu testele propuse că altfel nu avem cum să ghicim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Nu contează. Mă refer la aspect în scop de diagnoză a funcţionării motorului în ansamblu. Trebuie o poză cu astea de acum în condiţiile actuale de funcţionare. Exemple: în caz de amestec bogat se afumă în câţiva km, dacă amestecul este sărac se fac gri deschis,  dacă este distribuţia sărită se fac fleaşcă în 2 minute după care se opreşte motorul că nu mai dau scânteie, etc

Tin minte ca astea care le-am dat jos erau afumate, adica erau negre.

 

18 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Mai este ăla care merge la regulator. Tot în admisie sau pe la corpul clapetă intră şi furtunaşul de la canistra de vapori.

Cel de la regulator l-am schimbat, e ok acum, furtunasul de la canistra de carbon l-am verificat, este ok, oricum tacane mai mereu canistra la relanti deci clar functioneaza...

 

19 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Poate fi de la amestec sau  senzorul de detonaţii (pentru ăsta fă log în mers pe grupurile 22 şi 23 până pe la 5700rpm şi fă un test pe grupul 28 de la 2000 la 4000 rpm).

 

23 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Pune nişte poze pe grupurile 1,2,3,4,5,6  la ralanti cu motorul peste 80grade

Log în mers pe grupurile 32,33, 54 (54 nu 34, n-am greşit) cu acceleraţia la podea de la 1500 la 4000 rpm (după ce accelerezi iei piciorul total de pe acceleraţie şi o laşi un timp, nu mare, în frână de motor)

Log în mers pe 54 şi 37

 

O sa fac si asta zilele astea de luni incolo cand o sa am timp ca maine lucrez si nu am timp... Log-urile se fac pe Measuring Blocks, nu ?

 

24 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Când patinează intră perfect în viteze şi nici nu scoate zgomote, dar simţi uneori că se accelerează în gol, n-ai cum să nu-ţi dai seama. Cred că la tine este efect psihologic, o auzi mai zgomotoasă să ai impresia că se şi accelerează în acelaşi ritm cu creşterea intensităţii sunetului

 

Te aşteptăm cu testele propuse că altfel nu avem cum să ghicim.

Clar nu patineaza pentru ca acceleratia creste odata cu turatia motorului si sunetul motorului doar ca mi se pare cam galagios si urca foarte foarte greu indiferent de viteza si treapta vitezei... stiu si eu cum e sa patineze, e ca si cum o accelerezi si turatia creste dar viteza nu.

 

acum o oră, georgstelsib a scris:

Ai pe undeva o fisura,de aia se aude mai tare turat. Verifica tot traseul de evacuare

Oare pe unde sa fie acea fisura?... probabil de aia nici nu merge bine din cauza acelei fisuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro verifica frate tot traseul de evacuare pe sub masina sa nu fie fisurat sau gaurit, de la un cap la altul

La mine pe evacuare ca o agatasem pe drum de pamant s-a fisurat teava in dreptul unde e suportul care se pune tamponul de cauciuc  si la acceleratii se auzea tare.  Alta data la decelerari se auzea un pufait.

Te duci la un centru de evacuari si iti zice ei pe unde vede ca nu e etans, ies gaze de evacuare(sufla). Avantaj ca ti-o sudeaza ei.

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Robert Ro said:

Log-urile se fac pe Measuring Blocks, nu ?

Da, procedezi aşa: porneşti maşina, conectezi testerul, selectezi grupurile, dai să facă log (apeşi pe butonul Log - butonul din colţul dreapta jos, apeşi pe Browse şi alegi locul unde să salveze logul, apeşi pe Start) pui maşina în mişcare, te deplasezi către un drum unde poţi să ţii pedala de acceleraţie apăsată la podea între 1700-4000 rpm în tr. a 3-a după care tragi pe dreapta şi salvezi logul (apeşi pe Done, close). Dacă procedezi aşa nu trebuie să umbli la laptop în timpul mersului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, ai schimbat galeria? Din ce spui se pare ca trage aer fals pe undeva, verifica etansarea, galeriei, egr, teava de legatura egr si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, lupo_bv a scris:

Da, procedezi aşa: porneşti maşina, conectezi testerul, selectezi grupurile, dai să facă log (apeşi pe butonul Log - butonul din colţul dreapta jos, apeşi pe Browse şi alegi locul unde să salveze logul, apeşi pe Start) pui maşina în mişcare, te deplasezi către un drum unde poţi să ţii pedala de acceleraţie apăsată la podea între 1700-4000 rpm în tr. a 3-a după care tragi pe dreapta şi salvezi logul (apeşi pe Done, close). Dacă procedezi aşa nu trebuie să umbli la laptop în timpul mersului.

 

Ok am inteles, dar zi-mi te rog cum trebuie sa salvez fisierul? Notepad sau il las asa cum il salveaza el si cu ce trebuie sa-l deschid ?

 

în urmă cu 11 ore, xmisterx a scris:

Robert, ai schimbat galeria? Din ce spui se pare ca trage aer fals pe undeva, verifica etansarea, galeriei, egr, teava de legatura egr si clapeta de acceleratie.

 

Galeria inca nu, nu ma pricep frate sa verific, chiar nu stiu... am invatat asa cate ceva de cand am golf-ul dar la verificat componente sunt varza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva care stie ce face ca asa nu rezovi nimic, te chinui si bagi bani in el aiurea. Valva egr se inchide/deschide in functie de cantitatea de aer aspirata in admisie daca motorul trage aer fals pe undeva egr-ul functioneaza aiurea, de aici apare lipsa de putere cu el conectat.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îl laşi aşa cum îl salvează el, în format *csv. Se deschide în Excell

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx

Oricum nu merge de cand am luat masina si am pus si nou si sh si de toate dar nimic, ideea e ca merge adaptat si nu da eroare.

 

@lupo_bv

Ok multumesc mult, maine o sa fac testele si revin cu informatii.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Rofrate, mergi la CoastaDeEst service auto. La cati bani ai băgat în mașină pana acum, iti luai o mașină tipla de la început. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib Stiu dar nu vreau sa renunt la ea, e masina mea de suflet si nu ma las pana nu o fac sa mearga cum trebuie, asta e obiectivul meu.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, eu nu zic sa renunti la masina, te sfatuiesc sa mergi cu masina la cineva care stie ce face/ce sa verifice la ea, daca erai aproape de Brasov te ajutam eu, asa online, eu si colegii de pe forum, iti spunem ce sa verifici in functie de informatiile pe care ni le oferi tu, insa tu esti cel care verifica si trebuie sa o faci bine, altfel nu ajungem la nici un rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Iti multumesc si tie si lui @lupo_bv si la toti cei care isi fac timp sa ma ajute si sa ma invete ce sa fac ca sa repar odata javra asta, va multumesc mult.

Da, eu ma straduiesc sa verific si sa fac totul bine cum imi spuneti voi dar v-am zis ca nu prea ma pricep asa bine, maine o sa vin cu informatiile de la testele care mi-a zis lupo_bv sa le fac si vedem ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Robert Ro a scris:

@georgstelsib Stiu dar nu vreau sa renunt la ea, e masina mea de suflet si nu ma las pana nu o fac sa mearga cum trebuie, asta e obiectivul meu.

mergi la service care ți-am zis sau cauta un mecanic de vw golf azd care lucrează la el acasă. 

Eu nu ți-am zis sa renunti la mașină, nu mai vorbi aiurea frate ca te faci de ras singur . 

daca erai aproape de Sibiu te ajutam cu recomandarea la mecanicu meu. 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib Scuze, m-am exprimat eu gresit cu vandutul masinii... Sa mor eu ca am fost la o gramada de service-uri si mecanici si degeaba. m-as fi dus in reprezentanta dar mi-e ca imi cer aia bani pe reparatie cat pretul masinii.., eu tot tin sa cred ca in 6 ani de zile nu am reusit sa o repar e clar ca nu are leac si nu am ce sa-i mai fac si ca nimeni nu o poate repara dar ma deranjeaza enorm cand consuma ca la balamuc si cand ma face de ras o dacie 1.4... sau orice 1.4 16v, cand am mers prima data cu 1.4 16v si am zis ca e avion pe langa 1.6 16v al meu, poate ca sunt eu nebun dar toti care au mers cu masina mea au zis ca nu dezvolta puterea de 105 cai si ca are putere mai mica ca un 1.4 si cam asa e, am mers cu opelul lui varamiu 1.6 16v de 101 cai break, ce vorbesti vere, in treapta 1 si 2 are acel zvac, forta aia, putere aia de te baga in scaun, nu mai zic ca in orice treapta si la orice viteza tragea bine rau si era break nu hatchback ca golf-ul meu, am mers cu foarte multe 1.4 16v si 1.6 16v pe diferite masini si motoare si nu se compara cu al meu si nu mai zic ca eram 5 in masina si era sa imi moara motorul mai mereu daca nu o acceleram mai mult cand plecam de pe loc, nu mai avea putere deloc si nu mai zic cand pornesc AC lesina mai rau, dar rau de tot, vara merg cu geamurile deschise ca daca pornesc AC nu mai am putere deloc si nu-mi place deloc sa trag de ea si nu-mi place cum merge, masina nu are rezolvare, va garantez eu, numai un nebun ca mine a bagat bani aiurea in piese schimbandu-le crezand ca se repara dar nu s-a reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in topicul lui Deenman "Vw golf 5 cu km putini 1,9tdi BKC 2004 " ,a fost el la Ploiesti la un mare mester si l-a reparat 1,9tdi cu pd. Este un meserias de pe forum.

Ar mai fi Eexcalade,bun.Dar este la Bacau,stiu departe dar te rezolva.

Eu ca am avut drum in Bucuresti cu alta treaba,am mers la service-ul Coasta de Est, la mecanicu Miron Vali si m-a rezolvat omul.Am cerut eu la el in service . Poti vorbi ptr asta cu patronul Bogdan Zdrafcovici.Eu vorbisem cu ambii pe facebook inainte sa ajung in Bucuresti,din timp. Mi-am facut o programare la ei dand mail dupa care telefon si am insistat sa ma bage la mecanicu ala.E cel mai bun de la ei, vazusem clipurile lor de pe youtube saptamanal. Vezi ca nu te primeste cu piesele tale,le cumpara ei. Nu te lasa sa stai langa mecanic.Te suna ei cand e gata. Te vor suna dupa diagnostic si iti spune ce piese trebuie schimbate si cati bani costa...

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

parca se dusese la MarioVest. Trebuie sa cauti la el in topic dupa demontare turbina,curatare intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Salut, am facut log-urile care mi-ai spus, ti le atasez aici si imi zici dupa ce si cum si care e treaba... sper ca le-am facut bine ca le-am facut cum mi-ai zis tu, mi se pare ca pe 32, 33 si 54 sunt de 2 ori si mai e unu cred inca odata dar cred ca iti dai tu seama ce si cum. @georgstelsib si @xmisterx uitati-va si voi la astea daca vreti...

LOG 32 33 54.csv LOG-01-022-023-xxx.csv LOG-01-032-033-054123.csv LOG-01-032-033-054555.csv LOG-01-054-037-xxx.csv LOG-01-xxx-xxx-028.csv LOG-01-xxx-xxx-02855555.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv am uitat de pozele la relanti pe grupurile 1, 2, 3, 4, 5 si 6, ti le las mai jos.

20220124_125303567.jpg

20220124_125400123.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro am mers mai devreme am imprumutat

1.6 e ok, mort pe turatii mici 2-3000 rpm, chiar jenant  (am mers cu g5 ) dupa 3500 se trezeste.

Golf 4 1,4 16v 80cp e masina grea si trebuie turat sa scoti ceva din el.

Feedback de azi frate, mașini ok din Sibiu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib Man, am mers cu multe 1.6 16v si merg toate mai bine ca al meu, la mine la 5000 de ture trage la fel ca la 2000 de ture adica nu e nici o schimbare, e clar ca am o problema la el... astept raspuns de la @lupo_bv sa se uite la log-uri si poze si sa-mi zica un verdict daca sunt ok valorile alea sau trebuie schimbat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!