Jump to content

Pedala de ambreiaj nu revine la loc


doctorul
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu, se schimba cu totul. Doar daca vrei sa experimentezi sa-l cureti, dar nu poti fara sa demontezi cutia.

Deci nu merita sa risti sa montezi inapoi cutia si sa-ti scartaie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aveti idee cam cat costa un cilindru receptor?

Cat de greu se schimba?

A schimbat cineva si daca a facut poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu e pe la 300 lei. Se schimba destul de greu dar NU trebuie demontata cutia, cel putim la masina din semnatura nu.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema tot asa cu agatatul pedalei pe la jumatatea cursei. Eu trebuie sa schim kitul de ambreiaj si volantul ca e pe duca. Zilele urmatoare am sa fac aceasta operatiune. Se poate sa fie de la volant, placa de presiune problema sau e tot asa de la pompa de ambreiaj? Se poate monta si fara sa dai jos cutia aceasta pompa, in cazul in care cconstat ca dupa schimbarea kitului problema persista? Acel cilindru se poate verifica odata data cutia jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema , este de la placa de presiune de la ambreiaj... trebuie schimbata ori individual ori impreuna cu tot kitul, dupa ce am mers cu ea asa acum se aude o bataie cand apas toata pedala si mai nou trebuie sa schimb tot kitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut

Am un vw passat 2 tdi 103 kw din iunie 2010 si vineri am ramas fara pedala de ambreiaj,adica la o plecare de pe loc am bagat in viteza a pornit masina dar pedala a revenit aproximativ 5-10cm. de la podea,am oprit dupa circa 500m sa vad ce sa intamplat.La aceea distanta a pedalei puteam baga in viteza si pleca.Am tras capota sa verific lichidul din vas ,era la cota normala si cind sa plec pedala era jos de tot ,ne-mai putand pleca de pe loc.Am ridicat pedala foarte usor cu mana iar la apasare parca avea un magnet care o tragea in jos fara nici un pic de presiune si ramanea acolo jos.Am reust sa o duc pana la un service unde la prima vedere au constatat ca cilindrul receptor este bagat in cutia de viteza si trebuie sa o dea jos.

Intrebare;-Acest cilindru poate fii in cutia de viteza?Pompa de presiune am intales ca este in legatura cu pedala !

Daca se poate lamuritima si pe mine pana- luni -daca este necesar sa dea c.v.jos

Va multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, identic aceeasi problema

Audi A4, 1,9 tdi, manuala

A ramas jos (1/3 din cursa) , (cupleaza ambreiajul corect chiar si cu aceasta cursa scurta ) si-a revenit in 4-5 minute

Sa ma astept la ceva grav ?

Multumesc anticipat

Modificat de Raven1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

La mine (passat variant 2.0 140 cp)

pedala de ambreiaj ramane jos iar cursa ramane 1-3 cm ,daca opresc 10 minute revine la normal si pana se incalzeste,probabil, merge fara probleme!!!

va rog un sfat!!!

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

la mine a fost rulmentul de presiune! in timp o sa faca din ce in ce mai rau si n-o sa mai poti sa bagi in viteza cand se incalzeste!

 

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor...... Passat b5 1,6 AHL..... De vreo luna de zile,  cam de vreo 2 ori dimineața la prima pornire, pedala ambreiaj nu revine complet sus, rămâne cam pe la jumătate..... Cand este asa, adică practic, apăs jumătate de cursa, pot schimba perfect, ușor, fără agățături sau caraieli....ca sa o readuc sus, o trag cu piciorul.....scurgeri nu sunt .... Lichidul e curat.si la nivel..... ambreiajul lucrează perfect, nu patinează .... Din ce am citit pe aici, cauze pot fi atât pompa cat și cilindrul receptor..... Atunci de ce schimba perfect, dacă astea ar fi cu probleme? Aveți vreo idee? de asemenea exista arc de reducere? Multumesc

Modificat de edypro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am patit la fel, pedala ramanea in jos un sfert din cursa si schimba foarte bine. Am schimbat cilindrul de pe cutie degeaba pentru ca de vina era piesa de aluminiu care face legatura dintre furtun si cilindru, era crapata in 3 locuri. La magazin nu o gasesti, am gasit-o la dezmembrari.20190814_080428.thumb.jpg.37f5283adb04e4c3601138bddb11eedc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , este o reductie ? parca asa vad in poza.....

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Așa am pățit și eu , am schimbat Reductia aia și mirare nu mai pot schimba treptele de nici un fel cu motorul pornit .Cu motorul oprit antra ? Păreri Multumesc

5C2DCB61-B784-4C77-873F-F8DB6461AF72.jpeg

Modificat de Iordache sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, acum 2 saptamani , după 8 luni distanta de când a  făcut faza cu ramasul jos, mia făcut iarăși figura...... La pornire, a rămas jos și nu puteam schimba în nici o viteza, după câteva pedale, totul ok, deși parca acum apăs mai ușor pe ea........ Din moment ce între prima manifestare și data trecuta a mers perfect ambreiajul, și atunci tot perfect merge și acum ce sa înțeleg, ca ramane jos când are chef? Ambreiajul nu patinează, lichid am full, schimb ușor fără caraieli........ Problema nu ar fi dacă ar mai face câteodată, dar parca nu mai am curaj sa plec departe de frica sa nu ma lase definitiv........ La service s au uitat după scurgeri, nu au fost, au făcut o mica aerisire, nu a ieșit aer mai deloc, asa ca au dat din umeri...... Parca vad ca dacă schimb pompa o sa îmi zică ca e cilindrul și viceversa...... Dacă le schimb pe amândouă, o sa imi spună ca,, asa fac toate, șefu..,,,, .... 

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pompa sau cilindrul receptor pot da simptomul asta. Care din ele... nimeni nu poate sti. Eu votez totusi pentru pompa.

Schimba-le amandoua, chiar si sh, ca se defecteaza foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Incearca prima data schimbul cu cilindrul de ambreiaj, se schimba mai usor ca pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca da, dacă ma apuc le voi schimba pe amândouă...... Dar totuși, nu înțeleg de ce nu am pierderi de lichid, dacă ar fi garnituri ciupite e obligatoriu sa curgă pe undeva...... Lichidul e cam negru, poate fi și asta un motiv? Am mașina de 5 ani și nu am umblat deloc la el  , cine știe de când o fi, cum ar trebui procedat pentru a schimba tot lichidul din sistem? 

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa curga.

In privinta inlocuirii lichidului, casesti topic in aceasta arie. Doar cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, știe cineva dacă la 1,6 ahl e montat cilindrul în exterior sau în carcasa ambreiajului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Toate b5 si b5.5 au cilindru de actionare in afara cutiei cu rulment de presiune pe sistem parghie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!