Jump to content

Problema Pornire


silika
 Share

Postare recomandată

Da, este ok. Din ce observ eu cauza pornirii grele o constituie presiunea scăzută în rampă.

Deci, cum stau lucrurile:

  • la sec 1.49 începe să învârtă electromotorul
  • la sec 1.92 electromotorul ajunge la turaţia nominală (pare ok turaţia electromotorului chiar dacă tensiunea bateriei a scăzut destul de mult pe la 10V şi ceva), moment în care ECU dă comandă de injecţie combustibil şi moment în care ar fi trebuit să pornească (atunci sau în momentul imediat următor)
  • la sec 2.31 presiunea ajunge la 112 bari, se pare că insuficient pentru pornire
  • la sec 2.7 porneşte la presiunea de 280 bari
21 hours ago, yoloyo said:

Alternatorul imi fluctueaza intre 13,8-14.06

Este ok încărcarea. Depinde de gradul de încărcare al bateriei şi de temperatura exterioară.

Bateria ce vechime are? Vezi ce tensiune are după o perioadă de staţionare sau după noapte (foloseşte un multimetru cu care măsori tensiunea direct la bornele bateriei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    25

  • sofo_bogdy

    13

  • yoloyo

    10

  • mariusmarusca95

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria e cam veche are cam 5 ani,dar probleme cu pornirea aveam si cand era mai noua.Pornirea grea este indiferent de temperatura.Deci sa inlocuiesc regulatorul de pe rampa pt ca am si eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă are şi eroare eu zic că oricum ar trebui înlocuit (sau analizată eroarea să nu fie altă cauză pentru presiunea scăzută)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postasem pe forum erorile si valorile din rampa si mi au spus sa-l inlocuiesc pentru ca aveam fluctuatii haotice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
detesansergiu

Va salut cu stima si respect, am si eu o problema la pornire, daca las masina fara sa o pornesc 2 zile si apoi ii dau o cheie porneste greu din 2 sau mai multe incercari,motorul are un sunet ciudat ca de metal in primele 2 secunde apoi revine la normal, am facut un test si a dat eroare la ax cu came (am atasat poza) ciudat insa ca am parcat masina undeva putin mai inclinat si am lasat-o 2 zile fara sa o pornesc si apoi pornise din prima, asta ar putea indica ca pierde pe undeva motorina? am un Golf 7 2.0 TDI 150 cai 2015

fd8e1b74-6ef3-4129-9afd-7f6a4b88ba88.jpg

Modificat de detesansergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire vvt. Da o cautate pe google, o sa gasesti toate info despre problema si remediere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.Ma confrunt de mult timp la un b6 cbab cu o pornire mai greoaie indiferent de conditii.Am schimbat regulatorul de pe rampa bosh nou pt ca aveam p1065.Acum din 4 porniri jumate le ia sfert jumate mai greu un pic.Bateria am masurat o lasand.o o noapte si are 12,5v,bine are si vreo 4 ani,alternatorul incarca cu 14.2,electromotorul inverte repede.Sunt dimineti cand imi ia cheia din mana si dimineti cand porneste greu iar atunci cand porneste greu mi se zguduie si bordu.Am mai schimbat pompa auxiliara noua bosch pt ca imi curgea,iar azi am pus alta valva metering de pe o alta pompa de inalte de la un cunoscut iar masina aceea pornea sfert,pompa era curata.In schimb la mine erau mici impuritati de culoare neagra dar nu era span.am sters acolo dar nici cu valva noua nu o ia la sfert asa cum trebuie.In zona injectoarelor am multa negreala,sa fie de la oringuri problema,pe tester injectoarele au valori bune 0.2-0.4.Ce as putea sa mai verific,sa montez si alt senzorul de pe rampa?Atasez si un log cu pornirea la cald.Erori nu am.

LOG-01-001-004-012.CSV

Modificat de yoloyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bareria si alternatorul (nu cum ai verificat tu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am verificat cu un multimetru.Cum sa verific altfel,sa fac proba cu alta baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria se verifica la un centru de garantii (nu cu voltmetru )

La electromotor se face Log la rpm

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din logul facut de mine nu se vede si turatia electromorului? Daca nu pe ce canal se face log la el? Oricum urmeaza maine sa schimb oringurile si saibele la injectoare,am multa negreala acolo e posibil sa scape pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok logul. DIn ce se vede acolo pare că acumulatorul este cam uzat (dar trebuie verificat cum a scris colegul mai sus). De ce spun că acumulatorul ar putea

fi uzat? Observ că temperatura lichidului de răcire este de 82 grade, deci motorul a funcţionat ceva timp, condiţii în care cred că tensiunea trebuia să fie ceva mai mare de 12.3V. Pe de altă parte scade destul de mult atunci cînd acţionezi demarorul şi revine cam greu la tensiunea de încărcare nominală. Este posibil ca acumultorul să nu fie bine încărcat şi o încărcare pe redresor să remedieze problema.

Eventual mai fă o dată logul şi lasă-l mai mult, pînă cînd tensiunea ajunge la tensiunea nominală de încărcare.

On 10/1/2023 at 8:20 PM, yoloyo said:

Bateria am masurat o lasand.o o noapte si are 12,5v

Asta depinde şi de cît ai mers cu maşina înainte. Dacă ai mers vreo 30-40 km ar trebui să fie cam 12,6V după o noapte (asta observ la a mea care are cam 3 ani)

 

Ar fi util şi un log în care porneşte mai repede pentru a le compara, mă refer în special la presiunea carburantului care mi se pare cam mică pînă porneşte, dar nici nu ştiu cît trebuie să fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvrevin cu alte loguri,daca acela a fost cu motorul cald facand un drum de 15km,acestea sunt de azi,masina nepornita de ieri.Primul log este prima pornire si a pornit foarte greu,al doilea log l am facut dupa aprox.1 min si a pornit sa zic aproape sfert.Azi am verificat bateria si rezultatul este,alta baterie,mai are doar 560A din 780.Acum te intreb doar daca imi poti zice ce problema cauzeaza de are momente cand pleaca cu presiune scazuta de carburat? Ieri am primit eroare de senzor de temperatura radiator g83,urmeaza sa l schimb,o fi de acolo problema?imi poti zice mai exact unde se afla g83 la un motor coomon rail,cumva pe langa ventilatoare jos in dreapta?

LOG-01-001-004-012(1).CSV LOG-01-001-004-012(2).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ultimele două loguri pare că turaţia electromotorului ar fi problema. După o zi este cam puţin 12.08 tensiunea bateriei. Eu zic să pui prima dată acumulatorul la încărcat pe un redresor bun şi să-i faci o încărcare completă, după aia urmăreşti comportamentul.

6 hours ago, yoloyo said:

daca imi poti zice ce problema cauzeaza de are momente cand pleaca cu presiune scazuta de carburat?

Nu ştiu, dar s-ar putea să nu fie aia problema, la logul pus acum, cel cu pornire grea, părea să fie presiunea ok.

Nu cred că are vreo legătură cu G83

1632257375_G83CBAB.thumb.JPG.0eeeb2e8bab01379a5103b952f1cda5c.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,o sa urmaresc bateria si voi schimba si carbunii la electromotor pe viitor.Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvrevin cu un log dupa ce bateria a stat pe redresor cam 15 ore,pornirea a fost ok dar nu sfert.Imi poti zice daca bateria a avut voltaj bun sau electromotorul are si el o vina?

LOG-01-001-004-012(3).CSV

Modificat de yoloyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre comparaţie, la mine după ce am mers 15 km, am oprit să fac nişte cumpărături şi când m-am întors la maşină aveam 12,6V (am la brichetă un încărcător cu voltmetru), după ce am pus contactul a scăzut la 12,4 iar la acţionarea demarorului a scăzut pe la 10 şi ceva. La tine după 15 ore de încărcare pare cam puţin 12,24 după ce ai pus contactul (ar trebui verificate astea cu un multimetru la bornele bateriei pentru că am observat că vcds arată mai puţin decât multimetrul). Poate că nu este bună comparaţia având în vedere nr. de consumatori, dar aşa orientativ

Fă următorul test: pune acumulatorul  la încărcat 24 ore (sau cât de mult îţi permiţi), deconectează încărcătorul şi după o jumătate de oră măsoară ce tensiune are acumulatorul (fără să fie conectat la maşină în timpul ăsta) apoi după câteva ore.

On 10/6/2023 at 1:31 PM, yoloyo said:

sau electromotorul are si el o vina?

Poate, dar înainte să-l bănuieşti trebuie să fii sigur că acumulatorul este ok.

On 10/4/2023 at 4:14 PM, yoloyo said:

,mai are doar 560A din 780

Asta înseamnă 71%. Eu când l-am schimbat mai avea 60% dacă îmi amintesc bine, dar după câteva zile de stat nepornită aveam emoţii la pornire chiar şi când era mai cald afară. L-am pus pe redresor, vreo săptămână a fost ok după care a revenit la comportamentul dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!