Jump to content

MAF - Debitmetru Aer - probleme


lucian.f
 Share

Postare recomandată

Salut, mă puteți ajuta, de ce la maf arată la relanti 500 aproape când prescris este 250. Mașina este un Passat 2.0 tdi, euro 6 

Screenshot_20230803_204044_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca cel mai probabil ai rata de recurculare 0 (EGR inchis/blocat). In general daca sunt probleme, da si eroare. Vezi si valorile de la EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am eroare, nimic. Care egr, influențează debitmetru, eu am doua, unul în fața iar al doilea în spate la dpf, cu răcitor gaze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele ... in loc sa traga tot aerul din afara (prin filtru - debitmetru), o parte se reintoarce in motor ca si gaze de esapament prin EGR-ul de joasa sau inalta presiune si substituie cantitatea echivalenta de aer curat care ar fi trebuit sa vina prin debitmetru. De fapt, ECU-ul monitorizeaza debitmetru si pentru a determina valoarea reala a cantitatii de gaze recirculate. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Ilie Alexandru

Salut baieti, aici e o poza stand pe loc cu motorul la relanti, credeti ca ar putea fi debitmetrul de vina pentru presiunea pe minus?

dfba4c17-c8f7-43fd-bfb6-21fd9080349a.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Din ce cauza am valoare mare pe maf,450mg ? si egr-ul este 100% ? am pus maf nou si tot asa am valoarea. 2.0l BMP

multumesc

defecte nu am pe ecu,daca scot mufa de la maf, imi arata 550mg si am defect si tot asa si la egr,daca scot mufa imi da eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se evaluează așa MAF. Trebuie sa faci log in mers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

am un vw caddy 1.6 tdi, cod motor caye, este din gama  "dieselgatte" , astazi cand ma intorceam de la Ploiesti spre Bucuresti, mi s- a aprins spirala in bord, intermitent, adica clipocea si nu imi lua din putere, bine nici nu aveam unde sa merg peste suta dar parca nu era in "limp mode" doar clipocea aceea spirala, am oprit motorul, am repornit, la 5 minute iar spirala.

Am ajuns acasa, imi aduc aminte ca aveam un cablu VCSD, ii fac o diagnoza si imi arata ca ar fi problema cu senzorul de aer/debitmetru.

AM cautat pe net senzorul de origine, este aproape 900 lei.

Ce parere aveti, acesta este problema?

Tin sa specific ca egr.ul l-am avut schimbat acum doi ani, tot original la Midocar in service.

caddy1.jpeg

caddy2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era topic deschis deja, nu trebuia să deschizi unul nou, pe viitor te rog sa folosești funcția Search/Caută.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Catalin.Braila

Salutare baieti. Am valorile aceastea din grupul 3 cam mari...ideea este ca am luat un debitmetru din dezmembrari, si valoarea este aceeasi. Apropo, valoarea de 850 mg/cursa ramane neschimbata, indiferent daca accelerez sau nu. 

Nu pot pune poza ca nu ma lasa situl...am formatul mare la poze.

 1. Rotatiile 861/minut

2. 850mg/cursa 

3. 475mg/cursa masurat. 

Acestea sunt valorile in grupul 3. 

Porneste greu doar dimineata la rece, scoate fum, consum mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers pe grupurile 3-10-11 cu accelerația la podea de la 1700 la 3500-4000 rpm in treapta a 3a. Fa și un log in BS003.

Vezi mai jos ce și cum 

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/

Referitor la valorile postate de tine 850 este cantitatea prescrisă de ECU și este ok. A doua valoare este dependenta de gradul de închidere al EGR și nu este prea concludentă pentru diagnosticarea MAF. Cel mai bine este sa faci ce am scris mai sus.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai EGR anulat din soft? De aceeai ai 850 non stop la valoarea ceruta. Verifica teava intre evacuarea turbo si EGR, ar trebui sa fie rece. Cel putin daca vin gaze acea teava arde.

Altfel, la relanti 475 e un numar bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!