Jump to content

MAF - Debitmetru Aer - probleme


lucian.f
 Share

Postare recomandată

074906461B - 1.014,65ron la dealer

daca piesa veche este originala (si o mai ai) poti sa iei cu piesa la schimb, adica 074906461BX - 449,61ron

Bafta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut,sunt nou pe forum si am si eu o problema cu martorul EPC de la debitmetrul de aer,acum ceva timp nu se mai tura masina peste 3000rot\min,dadea foarte multe rateuri,nu mai avea putere.Am fost la mai multe service-uri si unul mi-a spus ca e bobina de inductie si am schimbat-o...nimic.Altul mi-a spus sa schimb bujiile si fisele,le-am schimbat si nimic.Pana la urma am dat de cineva care se pricepe si mi-a scos mufa de la debitmetru de aer si surpriza,mergea motorul ca nou,tragea si nu mai dedea absolut nici un rateu,am comandat un debitmetru original dar am primit debitmetru FEBI Bilstein,l-am montat si ce sa vezi,motorul nu statea la relantiu,oscila intre 800 si 1500 rot\min,cand o accelerez se tura si nu mai dedea rateuri dar la fel si la turatii mari oscileaza si da sa moara motorul,daca a mai patit cineva asa ceva il rog sa-mi dea un sfat sau cineva care stie,imi trebuie debitmetru original ?eu acum merg cu mufa scoasa de la debitmetru si am auzit ca nu se strica nimic doar ca am consum mare si chiar asha este.Masina este Fabia 1 din 2002 motor 2.0 l 85kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mihai_urotiorc

Salutari ....incep prin a ma scuza pt.ca nu vreau sa deschid un nou topic la problema de vacum doar pt. o intrebare...multumesc!!

Si acum intrebarea....la masina din semnatura vacumul este deasupra turbinei ...vreau sa va intreb de ce tot pacane tare....am mai dat cu wd 40 acolo unde iminge bucsa aia in afara..sa nu fie uscata....si merge asa me moment nu pacane..dar dupa 5 min..iar...oare de ce asa trebuie sa fie ??? sau sa cumpar altul ??? multumesc!!! scuze de offtopic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, am si eu o problema legata de debitmetru. Am incercat sa fac un log la debitmetru pe canalele 03,10 si 11 (la recomandarea altor utilizatori de VAG-COM) dar nu am gasit pe canalele respective nici o informatie legata de MAF. In schimb am gasit pe canalele 2 si 5 ceva asemanator (cu alta unitate de masura - g/s), sper sa fie corecta. Am facut log in 3 si 4 @ 1700-4000rpm. Atasez alaturat rezultatele. Masina trage greu, fara debitmetru trage usor mai bine. Sper sa ma puteti lamuri, multumesc!

LE: daca puteti va rog sa interpretati si celelalte masuratori, mie toate mi se par aiurea, iesite din specificatii...

post-32830-1239987311_thumb.jpg

post-32830-1239987332_thumb.jpg

Modificat de Eminence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Daca se merge cu debitmetrul scos se genereaza vreo eroare? As vrea si eu sa incerc sa vad cum merge cu el scos si nu vreau sa risc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se genereaza eroare. Ceva de genul Mass Air Flow - Short or Open... Dar bineinteles se poate sterge si nu e nicio problema. E un test util pentru a depista daca debitmetrul e defect sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se sterge dar apare la fiecare repornire, e doar o solutie de compromis , ideal e sa faci un efort si sa il schimbi.

poti lua numai sonda cu senzor fara tubulatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banui ca omul vroia doar sa incerce sa vada cum merge fara el, nu sa mearga non-stop fara el. Se da jos mufa, se verifica daca merge la fel sau mai bine fara debitmetru, se pune la loc si se sterge eroarea de MAF. Dupa care scoti banii din buzunar, daca e necesar, nu asa pe ne-verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e ok, dar vroiam sa vad care e diferenta fara el. Si nu prea am cu ce sterge eroarea apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine mergi la cineva cu un VAG-COM si fa-i un log. In sarcina maxima in vitezele 3-4 la turatie maxima (aproape de linia rosie) ar trebui sa ai o valoare de 80% din puterea motorului (ex. la fosta mea masina cu 125cp trebuia sa am 100mg/s). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se genereaza nici o eroare daca se scoate mufa de la debitmetru...e testata (EDC 15)...

Cu vag-ul se poate si pe loc ... pe engine la grupul 0 ultima valoare trebuie sa fie 255 cand apesi pedala de acceleratie la fund si urca motoru in turatie (doar la EDC 15 merge).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea i-am scos mufa si am mers putin cu masina sa vad cum trage fara debitmetru. Mi-a aparut eroarea. Am reconectat debitmetrul si am sters eroarea cu VAG-COM-ul... Buna ideea cu testatul pe loc, dar atunci de ce altii fac log-uri in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile citite la ralanti sunt mai putin importantante,pe tine te intereseaza ce citeste in mers;un debitmetru obosit poate sa-ti dea valoare buna la ralanti,cam 250mg in cazul dieselului,dar valori prea mici de ceea ce cere ECU in mers,de unde va rezulta o scadere de putere a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma invatat cineva care face remapari sa citesc inainte aceste valori. La masina mea din semnatura nu apare eroare daca deconectez debitmetrul si plec cu mufa scoasa. Testul in mers se face pe alte grupuri unde se vede presiunea in turbo. In treapta a 3-a cu pedala la fund de acceleratie... aia este valoarea cea mai buna pentru log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut domnilor! Azi m-am pricopsit si eu cu martorul motor pe bord...am scanat si eroarea este:

000257 - Mass air flow sensor (G70): implausible signal

p0101 - 006 - short to plus - intermittent - MIL ON

Freeze frame: RPM: 1696 / min

Torque: 0,0nm

Speed: 72km/h

Temperature: 29 C

Pressure: 1150.2mbar

Mentionez ca am schimbat debitmetrul acum o luna si ceva, e marca AUTLOG sau ceva de genu, made in germany, cumparat cu seria de sasiu in mana, nu dupa ochi. Masina merge ok. Am sters eroarea, sa vedem daca mai apare. Intre timp, poate imi da cineva ceva sugestii. MS anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru dus sau fire intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pentru raspuns, dar totusi n-as crede ca s-a dus asa repede, are doar o luna :-? oricum, e in garantie si daca mai apare odata il dau jos si ma duc cu el in brate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! acum vreo luna mi s-a dus debitmetrul de aer, masina (golf 3 ,1.9 tdi, 90cp) nu mai tragea de nici o culoare. Am studiat putin cum sta treaba cu debitmetrul si mi-am fct unul manual, adica, am facut un circuit care sa trimita acelasi semnal catre ecu cu cel care il trimitea raposatul debitmetru. Semnalul in reglez eu in fuctie de cat de tare vreau sa fuga masina (mi-am pus buton de reglaj in bord). Acum pare a fi o cu totul alta masina, are un demaraj fantastic de la turatii mici(inainte sub 2100 de ture era moarta), si scartie intr-a intaia din mers, cand rotesc de buton :Driver:

Acum ma gandesc sa nu ii dauneze cu ceva motorului.

Precizez ca a scazut consumul, desi am avut un regim de mers cat de cat sportiv.. la drum intins tinuta la 120-130 si prin oras demaraje pana la 4000(ca de... le aratam prietenilor cum functioneaza butonul), daca va spun un 5.7 la suta s-ar putea sa nu ma credeti.

Astept parerile voastre, credeti ca imi afecteaza cumva motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti

Am o problema pe care nu-i dau de cap.Imi apare eroare 17552 la testul cu Vag-com. Am schimbat debitmetru de aer...am curatat turbina si tot nu trage masina. Ati mai intalnit problema asta. Nu reusesc sa-i dau de capat. E posibil sa fie vreun fir intrerupt care sa duca in ecu? Mentionez ca eroarea asta imi da si cu mufa scoasa si cu mufa de la debitmetru pusa. Nu am gasit nici o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers sa ne uitam peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog care imi zice si mie deci daca scot mufa de la debitmetru cum pot sa observ daca e dus sau e slabit ? ce ar trebui sa mai fac ? Normal ce simptome ar trebui sa am daca il scot ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.am citit despre debitmetru asta aici pe forum si parerile sunt cam impartite.sa va zic situatia mea si poate asa primesc un ajutor mai concret.am cumparat recent masina din semnatura si din prima zi mi s-a parut ca nu prea are vlaga la turatii mici.am zis ca poate sunt eu prea exigent.acum 2 zile am fost la mecanic sa imi schimb un rulment si cand a facut un test drive cu ea , la fel cum credeam si eu mi-a zis ca e prea puturoasa pt motoru care il are.dupa ~2200 rpm te lipeste de bancheta in orice treapta dar pana la turatia respectiva...puturoasa rau.el mi-a zis ca s-ar putea sa fie debitmetru dus ca e o problema destul de comuna.i-am zis ca ma voi intoarce la el dupa ce vin din vacanta.am ajuns acasa si ca tot romanu sa nu ma arunc ca inecatu am zis ca hai sa caut ceva pe net o parere ceva un sfat.am cautat aici si am vazut ca zicea cineva sa scot mufa de la debitmetru si ar trebui ca masina sa traga mai tare.zis si facut..am plecat cu ea de pe loc, nu mi s-a parut nici o schimbare.intr-un moment am calcat-o mai tare si cand ma uit in oglina am zis ca trece marfaru,asa mult fum scotea.tin sa precizez ca pana atunci masina nu a scos nici un pic de fum vizibil in oglinda.m-am speriat, am oprit, am pus mufa la loc si am mers mai departe.la fel ca inainte,puturoasa pana in 2200 de ture si deodata devine o racheta.am facut cateva demaraje mai agresive sa verific daca mai scoate fum si nimic.intrebarea mea este urmatoarea:de ce nu simtit vreo schimbare (in mai bine)atunci cand am scos mufa? sa fie altceva defect si nu debitmetru? mecanicu zicea ca turbina e ok atata timp cat masina are vlaga dupa un anumit numar de turatii.astept un sfat.nu as vrea sa cumpar debitmetru si sa ma trezesc ca nu e defect cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA un test si un log in m ers si posteaza ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog care imi zice si mie deci daca scot mufa de la debitmetru cum pot sa observ daca e dus sau e slabit ? ce ar trebui sa mai fac ? Normal ce simptome ar trebui sa am daca il scot ?

Va rog ...Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu citesti pe forum si doar astepti raspunsuri?

daca e defect, atunci cand scoti mufa ar trebui sa nmearga masina mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!