Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Daca stie cineva, am am cumparat un golf IV 1,4 16 v, cu ventilatorul de ac ars, l/am schimbat iar dupa o zi nu mi-a mai mers AC. Dupa ce am bagat-o pe tester, am constatat ca siguranta responsabila de ventilatorul de ac si compresor era topita. Am fost la 2 electricieni, niciunul nu isi explica de ce se topeste siguranta. Daca ati avut sau ati auzit va rog sa-mi dati un sfat. Cineva de la reprez Skoda mi-a spus ca ar putea fi de la cablajul si placa cu cele 3 sigurante de pe baterie. Astept raspuns, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai scurt undeva pe instalatie. Verifica cu aparat de masura cat este rezistenta in circuit si pana atunci poate stie cineva s-ti dea valorile sa vezi unde ai scurtul. Sigur e scurt pe circuit undeva, se poate face insa trebuie detectat unde este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumva stie cineva de existenta unui releu sub baterie de care ar depinde functionarea compresorului de ac si ventilator principal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu aerul conditionat la un golf 4 1.6 .. De cand l-am cumparat am constatat ca nu functioneaza aerul ... nu racea! Am fost la un service si mi-a incarcat instalatia cu freon si a verificat si mi-a spus k scapa freon pe undeva dar foarte putin...daca scapa mult nu`i dadea voie aparatul sa incarce! Mi-a spus ca sa nu`mi fac griji ca probabil ma tine cel putin un an. Ei bine dupa nici o luna iar nu mai raceste :rolleyes: Ce sa fac ? care ar fi problema .... niste sfaturi plz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi intr-un service sa iti puna revelator, astfel vor putea sa vada pe unde scapa freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este un mic device care comande functionarea ambelor ventilatoare si a AC. Ce vrei sa stii despre el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact schimba service-ul ! ei nu stiu ca freonul e mai 'subtire " ca aerul de 16 ori? cum sa spus se baga impreuna cu freonul un lichid fluorescent ,caz in care se va vedea pe unde scapa dar aceasta procedura e scumpa, eu zic sa bagi aer la 16 atm si sa dai cu apa si sapun in partea de jos a radiatorului din fata, o sa vezi ca gasesti scurgerea in partea de jos a radiatorului (90 %din cazuri acolo este de la mizerie si spuma activa din spalatorii) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva, am am cumparat un golf IV 1,4 16 v, cu ventilatorul de ac ars, l/am schimbat iar dupa o zi nu mi-a mai mers AC. Dupa ce am bagat-o pe tester, am constatat ca siguranta responsabila de ventilatorul de ac si compresor era topita. Am fost la 2 electricieni, niciunul nu isi explica de ce se topeste siguranta. Daca ati avut sau ati auzit va rog sa-mi dati un sfat. Cineva de la reprez Skoda mi-a spus ca ar putea fi de la cablajul si placa cu cele 3 sigurante de pe baterie. Astept raspuns, merci

da are dreptate de la contact imperfect se topesc plasticurile si trebuie sa fie sigurante de 30 amp si mufa aia cu 3 fire trebuie sa fie bine curatata,releul de pe longeron nu are problema in cazul de fata decat doar daca sa gresit la incarcarea instalatiei cu freon(o cantitate mai mare va face sa mearga termocuplele pe treapta 2 din cauza semnalului de inalta presiune de pe presocontact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

freonul este avid de aer,asa ca vei ramane fara ac foarte repede.gaseste un service sau un frigotehnist serios si repara instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incarcat instalatia cu freon, am verificat-o si e ok, presiune 5 bari. Sigurantele sunt de 30 de amperi (verzi), insa voiam sa aflu daca a mai avut cineva o asemenea problema. O sa schimb si cablajul cu placa de sigurante sa vad daca se mai topeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca merita sa lipesc un radiator de clima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

daca merge lipit, sa vezi ce merita!radiatorul face niste bani seriosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citi pe forum multi zic ca nu ar tine ca crapa pe langa sudura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

cauta un frigotehnist serios si daca se poate rezolva se rezolva,daca nu ,cumperi alt radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie frigothnist, trebuie un meserias sa l sudeze , ca es din aluminiu si sudura in aluminiu e si scumpa si pote sa crape pe langa sudura, o sa vad cat ma costa sudura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un radiator de clima nou original este 1489.83ron. Intrebarea mea este: esti sigur ca este fisurat radiatorul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat aer in instalati si sufla prin radiator, a fot lovit cu cu ceva din cate se vede, deja l-am demontat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

am spus de frigotehnist,pentru ca eu in galati,mi-am rezolvat instalatia de climatizare la Nea Ion din ICFrimu,un frigotehnist foarte bun (se ocupa si de frigidere si de auto).cei din galati poate il cunosc si stiu despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se topeste prima siguranta din stanga din cauza climei... mi-a zis cineva ca nu ar mai fi freon si ca trebuie sa incarc ca sa nu mai mearga compresorul aiurea...

post-12733-1213023544_thumb.jpg

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Atentie: radiatorul de aer condtionat e primul dupa grila si evident orice lovitura poate cauza fisuri, care in timp pierzi freon apoi se duce si compresorul (500 de euro/bucata).

E preferabil sa-l schimbi pe casco daca e fisurat.

Pentru completarea cu freon e bine sa fie facuta cu un aparat special nu cu butelia de freon ca pe vremuri.

O data la doi trei ani e bine de umblat la instalatie si schimbat un filtru special.Nu costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a deconectat cateva minute ventilatorul de racire a motorului (cel mic din dreapta) si cu AC pornit nu se mai incalzea siguranta, posibil sa fie arsa o treapta a ventilatorului mic. Ar trebui sa-l schimb si am gasit sh la 200 sau sa-l repare cu mai putin. Dar tot nu e sigur. O sa merg la cineva de la Porche sa-mi fac o diagnoza sa vad exact cauza.

Pana acum ar fi suspiciuni la : ventilatorul mic cum am spus mai sus<

cablul negru care pleaca de pe baterie pana la alternator, al doilea fir de la dreapta spre stanga de pe placa cu cele 3 sigurante (ar fi un contact imperfect), aici ar trebui schimbata si placuta cu sigurante,

releul care gestioneaza ac si ventilatoarele, insa trebuia sa nu mearga, sau sa mearga aiurea

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

un electrician poate identifica cauza daca o ia pas cu pas.In mare ai cam identificat cauza.Cu ventilatorul lasa-l la urma, incearca si la volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Am un golf IV din 2000, recent cumparat din germania. Am full service history , si nu scrie nicaieri ca ar fi fost reumplut vreodata rezervorul de freon. Am AC manual si nu preaq baga rece. Adica baga da destul de timid. Abia dupa 2-3 minute de la deschidere incepe sa bage aer rece.rece..... mai rece ceva decat cel de afara. Este normal? O fi gata sau... aproape gata freonul ? Cu motorul la relanti si AC pornit se aude un zgomot ciudat . Cam o data pe secunda se aude ca o paleta care ruleaza in gol. Trebuie sa reumplu rezervorul de freon? Daca da, cam cat ar costa la repreyentanta si la ....nea meseriasu de la colt. MS!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!