Jump to content
Sign in to follow this  
raresica

R8 V12 Tdi

Recommended Posts

raresica

Audi R8 V12 TDI

Are un motor V12 de 6 litri cu o inclinatie de 60 de grade, doua turbocompresoare imense, dezvolta 507 CP si un cuplu de 1004 Nm (ceea ce inseamna cu 87 CP si 572 Nm mai mult decat versiunea standard de R8 cu un V8 pe benzina), testele masini nu sunt complete dar pana acum cei de la Audi ne dau o viteza de 300 Km/h, 4,2 pana la 100 de Km/h si un consum de 8,2 litri la 100 de km/h (in regim de condus normal).

Nu pot spune decat TRAIASCA TDI !

Alte pareri?

Edited by raresica

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Shhht!

9248_1280x800.jpg

9249_1280x800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
raresica

Trebuie sa recunoastem ca si din punct de vedere optic cei de la Audi au facut (din nou) cu R8-ul o impresie foarte buna !

Va rog sa remarcati urmatoarele elemnte: gura de admisie de pe acoperis, conductele de aer vizibile prin geamul de dasupra motorului, bot spate si praguri superbe, prize de aer mai mari (foarte agresiv), grile diferite.

post-18124-1212659248_thumb.jpg

post-18124-1212659259_thumb.jpg

Edited by raresica

Share this post


Link to post
Share on other sites
docman

adevarul este ca e cel mai frumos tractor de pe lume. Sau combina/batoza :lol:

Prprprpr....

Stiu, stiu, viitorul e in diesele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raresica

Sa nu uitam ca un R8 stie sa se si opreasca! Franele ceramice au o durata de viata extinsă la 300.000 de km.

post-18124-1212697187_thumb.jpg

Edited by raresica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jacku

mi se pare mie sau in poza vad doi etrieri? unul MAAAARE si unul micut?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Student Satisfacut

da sunt 2.

Ala mic cred ca e pentru frana de mana... imi dau si eu cu parerea..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

Dar cand va aparea la vanzare se stie ceva, sau este doar apa la moara .

Edited by @DRI@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan i

se pare ca este doar apa la moara, nu au cutie de viteze manuala care sa tina cuplul imens

Share this post


Link to post
Share on other sites
BOMBANITORUL

Cred ca ce "seamana" cu un etrier in poza de mai sus este un artificiu de radere a peliculei de apa ori mazga de pe disc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dukku

Parca Tremec se descurcase binisor cu muscle-car-urile americane privind cuplul imens si scosese cutii de viteza rezistente. Imposibil sa nu faca VAG o "magicurie" si sa scoata o cutie care sa suporte culplul acesta sau poate ZF ...

Daca masina de circuit a fost un succes si a rezistat si cutia inseamna ca sunt pe drumul cel bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raresica

O scurta prezentare video

Edited by raresica

Share this post


Link to post
Share on other sites
spb
Cred ca ce "seamana" cu un etrier in poza de mai sus este un artificiu de radere a peliculei de apa ori mazga de pe disc.

E frana de mana cum zicea cineva mai sus. Toate masinile mai a catarii au sistem auxiliar pt frana de mana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex@Audi

exact. r8 are placute de frana separate, pentru frana normala si frana de mana ... din cauza asta la roata spate sunt 2 etrieri, unul mare si unul mai mic pentru frana de mana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
flutzyi

Pot sa spun ca am avut onoarea sa dau o tura cu un Audi R8 si a fost o experienta foarte placuta.

Acceleratia acestei masini iti distruge organele interne ;)) . Zgomotul produs de motor si de sistemul de evacuare este muzica pentru urechile unui fan al autoturismelor. Foarte frumos este ca de motor nu te desparte decat o bucata de "sticla" in spatele scaunului. Am trecut pe langa un tir si mi-am dat seama cat de joasa poate fi masina. Totusi, oricat de frumoasa si sportiva e masina tot nu este pentru drumurile din romania.

- Top Gear R8

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristierg

Salut ,

M-am dat si eu putin cu masinutza asta si este destul de ok pt drumurile noastre.Difera de un Ferrari sau Lamborghini .Acestea nu sunt intr-adevar pentru drumurile noastre.Dar un R8 este ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex@Audi

te-ai dai si cu ferrari si lamborghini ? (ca sa justifici comparatia)

oricum ... r8 v8 e mai mult pentru 911/sl ca si concurenta

pe cand noul v10 ... e oarecum concurent cu gallardo.

daca tot e sa comparam ... eu as zice ca din punct de vedere al drumurilor de la noi ... gallardo are un mic avantaj :icon_cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
frnscr

Oricum R8 tdi ar fi fost ceva foarte tare..insa consumul cu siguranta ca ar fi fost cred ca minim 18 indiferent ca scrie TDI..e doar o parere :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

eu nu inteleg care e rostul montarii unui diesel pe un supercar. VW sunt singurii care au in dotare dieseluri deastea de 6 litri mutant. in primul rand, un astfel de diesel e extrem de greu si performantele masinii nu vor fi la nivelul unui benzinar, in al doilea rand, cuplul urias solicita la maxim multe componente tehnice. Pana la urma care e rostul motorului diesel?Raspunsul este economie. Mie mi se pare ca trebuie sa fii cioban rau de tot ca sa iti iei un supercar cu motor diesel de 6litri. Mi se pare tipic romanesc, strident si de foarte prost gust.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudrea

exact asta spunea si Clarkson despre Q7 V12 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri