Jump to content

Cutie De Viteze T5


Robert19
 Share

Postare recomandată

Salut.Spuneti-mi si mie va rog daca stiti,ce cutie de viteze imi trebuie pt un T5 1.9?(nu stiu cati cai are).Masina nu este a mea.Am fost azi si am luat o cutie cu seria O2G 301 103 & AFK 15 058 14 55 45 care mi-a zis ala de acolo ca este pt T5 de 1.9,insa cand am ajuns la masina am vazut unul din codurile de pe cutie(cel care este pe carcasa cutiei si se vede de sus de la motor) este FJJ01 034 14 0128 2.

Asadar....spuneti-mi si mie va rog,pt cei care aveti ETKA,ce cutie este cea care am cumparat-o eu?Si ce cutie imi trebuie mie....?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...este de T4 de 2.5....Are cineva o cutie pt T5 de 1.9?Astept raspuns aici sau la tel 0724.124.376(raspund la beep)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea se gasesc ca cad destul de des cea mai simpla solutia e raparatia daca sau dus doar rulmenti costa cam 300 ron piesele +cam 100 euro manopera !

si pe viitor sa nu mai ai probleme schimba mai des simerigurile spre planetare si verifica mai des uleiul ! cam asta e cauza problemelor la cutiile de t5 oricum is gandite cu picioarele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.Nu stiu cum sunt cutiile de T5 dar oricum cutia nu a "cazut" din vina ei....se pare ca ciobanu care lucreaza pe ea a facut scoala de soferi la fara frecventa si nu a invatat ca intre marsarier si treapta 1 se opreste masina si nu se lasa sa "curga".Facand acest lucru + ca masina era incarcata....a distrus direct salelitii din grup,s-a spart pur si simplu grupul.Asta e...in romania nu am gasit nicaieri deci se pare ca alternativa este o cutie care am gasit-o in germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai gasit in de e bine stiu cas destul de greu de gasit si au multe probleme !

cat despre explicatia ta nus ce sa cred in mod normal ar fi trebuit sa polizeze pinioanele nu sa rupa grupul totusi ....dar.. orice e posibil la noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,asa este insa se pare pinioanele au fost mai dure decat grupul:)))Am fost am luat cutia din nemtia, in caz ca cineva are nevoie, ii dau adresa, costa 1470 E si cutia veche la schimb.Omu avea vreo 4-5 cutii de T5 noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine la masina se intampla ceva care cred ca se intampla la toate t5-urile. de multe ori cand te opresti sin mers si bagi in marsarier nu intra ca lumea , caraie dar intra . Asa se intampla la toate t5-urile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva simplu e vorba de reglajul cablurilor e un pic mai mult dus spre a5-a sau a 6-a asta daca nai necazuri cu volantu !

ca sa nu mai carie fa o mica pauza 1-2 secunde si trage usor de schimbator !

asta la multe masini se intampla ori intra greu 1 sau marsarier si intra usor a -5 a si invers e vorba de reglajul limitarilor schimbatorului exact pe centru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E masina noua din 2008 cu 2300 km ! Asa sa fie setata din fabrica?

Modificat de Sebulba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e vb de reglajul standard daca iti aduci aminte la dacii era generala problema ori nu intra bine 1-a ori a-5a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna, scuze ca intreb in topicul altuia dar am si eu o problema cu o cutie de viteze la un T5 si m-ar interesa daca stie careva prin cluj sau prin imprejurimi unde as putea sa o duc la reparat.

Problema e urmatoarea: intra in viteze dar nu vrea sa o ia de pe loc si se aude un sunet cand accelerez ca si cum ar fi un lant de la bicicleta care merge in gol.

Mersi anticipat si scuze inca odata ca m-am bagat peste topicul altuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
e ceva simplu e vorba de reglajul cablurilor e un pic mai mult dus spre a5-a sau a 6-a asta daca nai necazuri cu volantu !

ca sa nu mai carie fa o mica pauza 1-2 secunde si trage usor de schimbator !

asta la multe masini se intampla ori intra greu 1 sau marsarier si intra usor a -5 a si invers e vorba de reglajul limitarilor schimbatorului exact pe centru !

^_^ ........deci,pentru cei care se lamenteaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

va rog ajutatima si pe mine macar cu un sfat ;sa rupt nuca ce vine pe ax la cutia de viteze si as dorii sa stiu de unde sa iau una sau daca se poate face din ebonita ea e elastica un fel de silicon .nu mai intra in treapta 1 si 2 . :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutari! Am intampinat o problema oarecum diferita fata de ce vad ca s-a discutat deja. Cand schimb intra 4-a sau a 5-a, daca nu turez motorul la cel putin 2000 RPM, apare o vibratie, ca si cand nu ar avea putere motorul. Stie cineva din ce cauza survine aceasta?

Mentionez ca detin un T5 cu 170 000 km. Service facut la timp, mentenanta, tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000 rpm ???? poi cum sa nu vibreze calco ca de aia ai turbo la masina la treptele mici trage motorul la cele mari nu mai poate daca nu e ok nici la turatie mai mare posibil sa nu traga prea bine masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o problema la cutia de viteze. Agata ...in general intr-a intaia si in marsarier...Am senzatia insa ca problema dispare dupa ce se incalzeste motorul. Dupa un mic reglaj al timoneriei in service parca s-a micsorat cursa la viteze dar agatatul s-a accentuat. Se schimba uleiul la un nr de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are ?

eu am schimbat uleiul pentru ca se auzea un zgomot la rulaj mic intr-a 2-a.. si tot nu a ajutat

adica tot s-a blocat cutia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are ?

130.000 km

adica tot s-a blocat cutia

si ce ai facut ? :)

Eu nu cred sa aibe cutia ceva pt ca nu agata in permanenta , are toane , uneori merge ft bine alteori ...naspa asa ca ma gandesc la vre un suport rupt , ceva ce nu lasa cutia sa stea pe linie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine s-a blocat intr-a 2-a pe la 250.000km si a rupt ambreiajul impreuna cu alte componente din cutie.. noroc ca n-a spart carcasa cutiei

a costat 800 euro componentele noi originale din cutie + ambreiaj nou :)

totusi nu agata deloc, ci pur si simplu se auzea acel zgomot in frana de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu am la lucru t5 merg numai eu cu el masina o am de noua acum are 123.000 km acum o luna am schimbat la ea persolal ulei motor+cutie, pompa servo, bucse bara stabilizatoare si saptamina asta sa dus dracu cutia sa spart ceva in ea ca nu mai imi intra in a 5, si e plin de ulei pe la cutie si parca pilitura de aluminiu nu stiu cum arata inauntru ca nu am demontat nimic,tin sa mentionez ca masina e de 2,5 4motion. stie careva pe unde pot gasi o cutie sau cine repara asa ceva.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Stie cineva daca se potrivesc cutiile de pe t5? Ma refer daca pot pune o cutie din 2007 pe o masina care e din 2004. Mie imi trebuie FJZ(sau ceva de genul) si am gasit JQW. Numai ce nu imi trebuie, nu gasesc! Pana la urma nu ar conta daca ar fi e pe o masina de marfa sau una de persoane, important e sa se potriveasca la prinderi.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potrivesc numai daca sunt de pe aceleasi coduri de motor... cele de 1.9 oricum nu se potrivesc cu cele de 2.5

oricum nu conteaza daca e van sau kombi, motoarele sunt aceleasi

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de asta era vorba, imi cer scuze ca num-am exprimat cum trebuie. Daca se potrivesc cutiile cu coduri diferite de pe aceeasi motorizare. Eu am T5 cu motor de 1.9, 105 HP. Codul de pe pe cutia mea e FJL si eu am gasit sa cumpar cutie cucodul JQW. Nu ar fi problema ca una de persoane si alta de marfa, la cat sunt de scumpe cutiile, pui una care sa se potrivesca. Tinand cont de faptul ca vine de la Ramnicu Valcea si mai e si 5000 de lei, nu imi permit sa iau o cutie care apoi sa o revand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un raspuns concret iti poate da numai cineva care a facut astfel de schimbari sau lucreaza in domeniu

ca si idee la mine s-a blocat cutia cand era taicamiu in istanbul, si a schimbat acolo la reprezentanta VW tot ce tine de cutie mai putin carcasa.. l-a costat 900 euro cu totul acum 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si masina pentru caut e a lu taica-miu. Sincer sa fiu 900 de euro, in conditiile in care ramane doar carcasa veche, e o afacere. Eu voiam inca o cutie si o reparam intre timp. Si aveam de rezerva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!