Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

Ptiu, nu m-am uitat atent. Le-am pus ieri in portbagaj si azi dim am lasat masina la service. Mi-au pus baietii un manson si la aia de sus, ca vibra capacul de motor pe ea.

S3 Strut Brace : 8L9 805 629A

8 mm Nuts x 6 part number: N015 08 312

Lower S3 Brace part number : 8N0 199 403B

Bolts x 2 part number : N10 417 601

Self tightening bolt caps (riv-nuts) x 2 part number : N90 810 601

Link către comentariu

Am uitat sa intreb. Din cate stiu tractiunea fata e subviratorie. Acum ca e rigidizata doar pe fata si s-a creat un dezechilibru, sa spunem asa, nu apar probleme? Poate ai ocazia sa faci o verificare zilele astea, chiar la viteze relativ mici si sa revii cu un feedback. Multumesc!

Link către comentariu

Teoretic, o data cu rigidizarea puntii fata ar trebui sa se amplifice caracterul supravirator. Tot ce pot sa spun acum, este ca directia este mult mai precisa in curbe.

Numai bine ce vroiam sa ma bucur si eu, si a picat sonda lambda. Afr-ul statea pe rich in continuu, masina mergea inecata, cand luam piciorul din gaz dadea rateuri. Scanare vag-com:

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Asa ca am pus manuta, am luat o sonda lambda si am dus masina din nou la " la service". Sa vedem, poate scap ieftin si e doar problema de contacte...

Link către comentariu

eroarea aia am avuto si eu ieri, am pus alta sonda lambda si merge iarasi bine masina.

cat ai dat pe sonda?

Link către comentariu

Update - se pare ca nu era doar sonda. Mici probleme si pe la alternator... Din ce au zis baietii de la " la service" - puntea redresoare, rulment, carbuni.

Ne distram..ce pot sa zic.

Vineri m-am programat la top gear pentru refacere evacuare: adaug o toba intermediara, + schimbat tips ca sa arate cat mai stock :).

Daca raman bani in urma reparatiilor, poate montam si FMIC. Calculam..Calculam...

Link către comentariu

Daca pui fmic-ul iti recomand sa il pui invers, sa ai intrarea/iesirea sub crash bar (zona cea mai generoasa din spatele barii la MK4). Nu o sa ai probleme cu decupat bara, poate doar putin inferior sub grila centrala a barii, la imbinarea cu prelungirea (asta in functie si de dimensiunea lui, nu stiu sa iti spun exact). La tine avand admisia in fata o sa fie si mai scurt putin traseul. O sa fie nice and smooth cu un aspect cat mai OEM

Link către comentariu

fara ceva pe puntea spate, acum va avea tendinte ciudate in curbe luate tare. fata va sta...dar spatele va incerca sa fuga in exterior.. mare grija.

Link către comentariu

Pai ma gandeam sa pun bara intre amortizoare sus in spate.... Insa incerc sa gasesc o varianta cu modificari cat mai putine. Am gasit 1-2 variante...pacat ca nu exista OEM :).

Ce spui tu bogdan inseamna comportament supravirator. Eu parca stiam ca - golf 4, tractiune fata - subvirator, daca fata se rigidizeaza mai mult, se accentueaza comportamentul subvirator.

Link către comentariu

tractiunea fata e putin depasita de reactia puntii fata. care are tendinta sa stea pe trasa (din cauza barilor montate) iar spatele e mai liber si are tendinta sa subvireze. e acelasi efect ca si cum ai pune un swaybar MARE/GROS pe fata si pe spate..nimic.

Link către comentariu

Daca pui fmic-ul iti recomand sa il pui invers, sa ai intrarea/iesirea sub crash bar (zona cea mai generoasa din spatele barii la MK4). Nu o sa ai probleme cu decupat bara, poate doar putin inferior sub grila centrala a barii, la imbinarea cu prelungirea (asta in functie si de dimensiunea lui, nu stiu sa iti spun exact). La tine avand admisia in fata o sa fie si mai scurt putin traseul. O sa fie nice and smooth cu un aspect cat mai OEM

Intercooler de marimea lui am si eu si a intrat drept fara prea mult decupat. La mine a fost mai rau ca nu am vrut sub nici o forma sa decupez din buza de edition.

Daca decupam si din buza ( canalele alea care directioneaza aerul in sus) intra linistit un intercooler mai mare. Cu decupatul de rigoare, au intrat si toate grilele la loc.

@Jacku: sa ne spui ce bara alegi pe spate dupa ce te decizi.

spor la lucru!

Link către comentariu

@BH17DNB - ca sa pui intercoolerul ai mutat radiatorul de apa si cel de AC mai in spate, cu ajutorul clemelor din kit? A trebuit sa faci si flansa pentru MAP?

Link către comentariu

eu n-am avut kit cu cleme, am luat doar intercoolerul si tubulatura am facut-o custom. flansa de map a trebuit sa o fac (1 piulita de diametru cat sensoru map si 2 suruburi mici sa prind mapu)

am impins mai in spate radiatoarele impingadu-le cu intercoolerul, care ii tinut in loc de niste platbande si de tubulatura care incape la limita.

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

In sfarsit, am rezolvat cu problemele, cu ajutorul celor de la " la service". Sonda lambda ( inainte de catalizator) schimbata, cea de dupa curatata, clapeta de acceleratie curatata, alternator reparat ( carbuni, rulment, punte redresoare). Masina merge mult mai rotund...si bine. Sa vedem dupa ziua de vineri, cand o sa fac evacuarea :)

Link către comentariu

Se pare ca unul din motivele relantiului neregulat cateodata era si alternatorul. Simptome? Nu trecea la incarcare de 13v..

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Se aude foarte misto..in primul rand nu mai uruie deoarece am intermediara..se aude doar la WOT exact cum ar trebui sa se auda.... Si cu tips-ul nou arata aproape stock. Exact cum mi-am dorit :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inca n-am gasit... Inca ma gandesc.

Insa..am noutati. Pentru prima noutate..pun niste poze. Si 2, lucram la frane :D.

Probabil odata cu rotile de vara...avem si frane noi.

post-7148-0-98246200-1333379461_thumb.jp

post-7148-0-60595100-1333379468_thumb.jp

post-7148-0-98461200-1333379473_thumb.jp

post-7148-0-76785500-1333379480_thumb.jp

post-7148-0-08974000-1333379487_thumb.jp

post-7148-0-07174500-1333379494_thumb.jp

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

mie imi par cele de R32...in prima poza iti dai seama,dupa semnalizare:)

frumoase oricum:)

Link către comentariu

Sunt de R32 :). Plus becuri xenon Philips, noi noute. + led-uri pe pozitii ( am incercat sa pun led-uri si pe semnal..insa sunt destul de slabe, si trebuie pusa si rezistenta ca altfel face semnalul ca bomba cu ceas :)).

Link către comentariu

Asa cum spuneam, mai nou mergem pe 312 :).

Km - 159000. Un urma unor loguri, s-ar parea ca pompa de benzina nu mai duce flow-ul necesar. Posibil sa investesc intr-o pompa de benzina walbro in-line, de 255 l/h. Am observat ca ceasul de afr sta 90 la suta din timp pe lean.

Am facut loguri, le-am trimis lui Kostas care a fost atat de amabil si m-a ajutat cu sfaturi :). La fel si Adrian de la Revo.

Multumim pentru suport

post-7148-0-99327800-1333526281_thumb.jp

post-7148-0-67705700-1333526288_thumb.jp

post-7148-0-73337800-1333526296_thumb.jp

Modificat de Jacku
Link către comentariu

le-ai luat de pe forum? daca da...tot de la mine cred ca sunt :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!