Jump to content

Am Completat Cu Prea Mult Ulei.. Ce E De Facut?


vw golf 2001
 Share

Postare recomandată

vw golf 2001

Astazi se aprinde martorul de nivel ulei la masina cu motor 2.0 TDi 140, verific uleiul si constat ca era foarte scazut. Cumpar 1L de ulei si il pun pe tot gandindu-ma ca poate chiar ar mai trebui. Verific joja si era cred ca cu un centimetru peste maxim. Pornesc motorul, merg cam 10 minute apoi verific din nou, intr-adevar mai scazuse nivelul dar nu foarte mult. Intrebarea mea este ce e de facut in cazul asta. Eu stiu ca motorul asta papa foarte mult ulei dar ma gandesc ca nici sa stau asa nu e foarte sanatos. Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi trebuit sa pornesti motorul daca nivelul era peste maxim (mai ales ca 1 cm inseamna destul de mult). Cauta pe forum si vei vedea ca la TDI pot aparea probleme serioase daca se merge cu uleiul peste limita maxima. E normal ca dupa ce ai mers putin nivelul sa mai scada vizual pentru ca uleiul nu mai este tot in baie ci raspandit prin tot motorul. Se poate aspira o parte sau il scoti pe tot si pui inapoi cat trebuie. Cat mai ai pana ar trebui sa faci schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa extragi uleiul in exces folosind o seringa si un tub de plastic de la o perfuzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: Cred ca ai alternative:

1. Daca ai un loc gen rampa, poti sa slabesti busonul si sa lasi sa se scurga foarte usor (intr-un vas) cantitatea de ulei pe care o consideri excedent, fara sa scoti busonul de tot. Strangi la loc busonul, masori nivelul din nou, mai complectezi, daca este cazul ... Avantaje, nu sunt cheltuieli de nici un fel. Nu-ti trebuie decat cheie de buson, un pet taiat, un carton sa nu te murdaresti cand te asezi sub masina si o bordura mai inalta ca sa poti intra sub masina. Dezavantaj, operatiunea ar putea fi considerata incomoda.

2. mergi la un service sau chiar la o benzinarie care are (sorb) instalatia de scos uleiul din motor pe sus, prin orificiul de intrare al uleiului. O sa bage un furtun pe acolo si scoate pe principiul vacumatic ulei. Avantaj, este mai curat pentru tine si fara efort fizic, eventual ceva cheltuiala. Dezavantaj, uleiul extras nu mai poate fi recuperat de tine, pentru ca se duce intr-un rezervor unde se amesteca cu alte uleiuri uzate.

3. Ar mai putea fi o solutie mixta: Sa extragi singur uleiul din motor, pe sus, cu un soi de seringa mai mare, cu furtunel de perfuzie. Avantaj, foarte curat si fara costuri. Dezavantaj, procurarea seringii si furtunului pot sa coste daca nu ai acces la mediul medical. Mare avantaj, poti breveta scula la O.S.I.M.

4. Sau "te predai" la un service, spui ce ai facut, si "repara" ei.

Cred ca nu ar fi bine sa o turezi pana nu-i scoti surplusul de ulei.

Ai de ales. Succes!

Modificat de mos gerila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. Ar mai putea fi o solutie mixta: Sa extragi singur uleiul din motor, pe sus, cu un soi de seringa mai mare, cu furtunel de perfuzie. Avantaj, foarte curat si fara costuri. Dezavantaj, procurarea seringii si furtunului pot sa coste daca nu ai acces la mediul medical. Mare avantaj, poti breveta scula la O.S.I.M.

Aceasta mi se pare cea mai simpla si mai rapida solutie, parerea mea. Cat despre costuri, o seringa nu costa mai mult de 1 RON, iar un tub de plastic se poate gasi prin tot felul de metode, nu trebuie sa fie neaparat de perfuzie, doar sa aiba lungimea corespunzatoare si sa se poata mufa la seringa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Tub gasesti la magazine de bricolaj sau la Petshop (pentru acvarii). Treaba dureaza ceva, deoarece nu incape decat un tb foarte subtire (experienta proprie). Diametrul exterior parca era de vreo 3 mm (latimea jojei de ulei).

Nu o sui pe rampa si sa-i dai drumul la buson ca e greu de controlat cantitatea care se scurge (experienta proprie, again).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat ulei (in milillitri) mai trebuie completat in momentul in care se aprinde martorul pentru "check oil level"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Pana la jumatatea indicatorului de pe joja si putin peste (pui 100 ml si apoi verifici). In functie de motor, cantitatea poate fi variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Azi incerc sa rezolv problema, o sa postez ce am rezolvat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Stie cineva cat ulei (in milillitri) mai trebuie completat in momentul in care se aprinde martorul pentru "check oil level"?

Salutare. Sunt nou pe aici, si am intrat tocmai din cauza uleiului masinii mele. Pana acum in 12 000 km mi-a mancat aproximativ 0.6 l ulei... si ma speriasem un pic. mi s-a aprins check oil level, si am completat, de 3 ori, la intervale de 8000 km prima oara, 1000 a doua oara si vreo 2000 a 2-a oara. De fiecare data nu am pus foarte mult ulei. E normala treaba asta? E un motor 2.0 tdi, 140 d cai, si am mers relativ puternic cu el... adica mult 200km/h pe autostrada :question:, si un picut sportiv prin oras (oricine mai face o *** noaptea la semafor). Pareri?

Ms mult, sper sa nu fiu off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6 L in 12.000 KM e in limitele normalului pentru motorul tau. Nu iti fa griji. Totusi, avand in vedere conditiile de trafic din Romania ar trebui sa faci schimbul de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6 L in 12.000 KM e in limitele normalului pentru motorul tau. Nu iti fa griji. Totusi, avand in vedere conditiile de trafic din Romania ar trebui sa faci schimbul de ulei!

Da, urmeaza joi sau vineri, sa vad cand iau banii :question: Doar ca nu stiu daca mai pot tine filtrele astea. Le-am schimbat acum 12000 si am pus ulei destul de scumput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.0 tdi poti spune ca esti fericit daca ai scapat cu 0.6 l la 12000 km

cati km are masina?

de papat nu papa neaparat daca ii dai 200km/h ci daca accelerezi (depasiri) frecvent si in forta

LE:cum adica sa tii filtrele, doar nu e Dacie; filtrul de ulei il schimbi la fiecare schimb de ulei

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.0 tdi poti spune ca esti fericit daca ai scapat cu 0.6 l la 12000 km

cati km are masina?

de papat nu papa neaparat daca ii dai 200km/h ci daca accelerezi (depasiri) frecvent si in forta

avea 70000 cand am luat-o si acum are aproape 82000. de obicei pe autosrada o tin constant, dar merg tare si in afara autostrazilor... Adica depasiri, prin serpentine, unde daca nu ii dai, risti sa il pupi pe ala care vine de dupa curba :question: Ma bucur ca e ok. Masina merge f bine, trage foarte bine, doar ca are unele simptome car ma pun pe ganduri. Nu stiu daca aici pot sa postez, e vorba de pornitul la rece, uneori, nu mereu. Porneste mai greut. Daca pot posta aici, astept ok, si va povestesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu posta aici

ori in subforumul de Golf V, ori in TDI forum insa inainte de a deschide un nou topic da-i "search" pentru a vedea daca nu exista deja un topic similar deja deschis cu problema ta

incearca aici http://vwforum.ro/index.php?showto...9885&st=180

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos, am postat acolo, sper sa ma ajute si p mine cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Topicul este vechi dar problema poate fi de actualitate. mie mi-au bagat la service mai mult decat trebuia si am rezolvat-o in felul urmator:  Am cumparat de la farmacie o seringa de 50 ml. (se gasesc mai greu dar se gasesc. eu am gasit la a 6-a farmacie) . In locul jojei am introdus un furtun transparent de la o masca de oxigen din alea care se pun la bolnavi pe nas.O aveam dar cred ca sunt si in farmacii. Cineva m-a ajutat sa tina furtunul in teava jojei iar eu trageam cu seringa. Cand scoteam seringa din furtun colegul astupa imediat furtunul sa nu se goleasca.Am reusit sa scot cam 30 ml la o extragere. Am adus nivelul putin sub minim apoi am completat cate putin , cate putin cu ulei nou pana l-am adus la 2 milimetri sub zona de maxim. O sa-l pazesc in zilele urmatoare si daca mai trebuie mai pun . Am un Passat 3C break din 2007 tdi de 1968cm-103 kw. motor BMP. Urata de tot modelul de joja. In partea de jos are la cca 5-7 cm. de varful sondei 2 bile de plastic care se murdaresc de ulei cand bagi joja. Bila de jos este exact in prelungirea zonei de maxim. Asa ca daca pui exact cat sa acoperi zona de maxim se va uni uleiul de la nivelul masurat cu uleiul pe care-l antreneaza joja in canalul ei si pare ca ai mult peste. Eu am gasit cca 500 ml in plus si am cu uleiul asta 4500 Km facuti.  Dca tin seama de faptul ca nu am bagat sa acopar zona de maxim inseamna dupa socoteala mea ca ar mai fi mers cam 100-150 ml. bagati. deci la service mi-au bagat cca 300-350 ml in plus poate chiar 400. Ori nu l-au scurs bine pe cel vechi ... . Ideia e ca am rezolvat-o si sunt multumit. Venisera aia de la service cu idei sa umblam la pompa tandem si la oringurile de la injectoare. Norocul meu ca am citit aseara forumul asta cu tot ce tine de nivel crescut si multumesc cuiva care a scris pe aici pe undeva sa nu umblu la injectoare decat daca sunt 120% sigur ca ele sunt de vina pt. nivel crescut. Nivelul crescut l-am avut de asta iarna de cand mi-au schimbat uleiul. Bine ca nu am patit altele din cauza asta.

Modificat de zorila
greseala gramaticala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!