Jump to content

Schimbare kit ambreiaj


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Si eu sunt in discutii cu baiatul de la ATIX racing. Pana la urma cred ca voi opta pentru un kit nou single mass, plus ca am posibilitatea sa imi aleg ce greutate vreau eu la volant :) Asa ca m-am gandit sa merg in 10 Kg, putin mai mult cu 1 kg fata de south bend silent SMF. Kit-ul sachs performance SMF vine cu volant de 7.2Kg

( stoc are 15-16 kg)

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul de ARL e acelaşi cod ca la AUQ: LUK 624 3034 34.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Nedumerire...:o
Astazi am fost cu un amic sa-si schimbe kitul de ambreiaj si volant pentru o masina ca in avatarul meu....am constatat cu stupoare amandoi ca el avea montat pe masina volant Luk si kit Sachs de ambreiaj (disc, placa de presiune si rulment)...eu stiam (din cate am citit pe aici)  ca nu-s compatibile, este posibil asa ceva???
Precizez ca masina e adusa din Germania si toate serviceurile corespund atat in cartea service a masinii cat si in calculator la Porsche Romania.
Multumesc anticipat!

Photo17.10.2016131126d159a.jpg



Photo17.10.2016131212565fb.jpg

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna,

Am un Seat  Altea din 2012 1.6 tdi 105hp si are 99200 km reali (masina cumparata personal  de la reprezentanta) si am inceput sa simt ca ambreajul la cald incepe sa imi scuture masina in prima si a doua treapta in trafic bara la bara. Nu sunt nici un fel de sunete diferite volant nu scoate nici un sunet nici cand calc pedala de ambreiaj cat si reidicarea ei. In rest masina are un cuplu perfect in orice treapta, creste viteza cu turatia masinii simultan.  "metionez ca pedala prinde mai sus de jumate"

Ce ar putea fi?   Ambreajul a ajuns la o uzura ridicata?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am un harait la debraiere, cand calc pedala de ambreiaj (nu tot timpul, dar in majoritatea cazurilor cand dau cu spatele). Masina este Golf 6, 1,6 TDI, CAYC, din 2010, cu 264000 km. Banuiesc ca trebuie sa schimb kit-ul de ambreiaj si volant. Pe autokarma daca dau cautare dupa VIN imi sugereaza un singur kit de la Sachs, undeva la 1300 lei volant, iar undeva la 700 lei kit-ul de ambreiaj (disc, placa, rulment). Daca ma duc si caut dupa modelul masinii, gasesc mai multe variante, inclusiv de la Luk sau Valeo, si cu variante mult mai ieftine, chiar si de la Sachs. Banuiesc ca nu sunt compatibile cu echiparea mea si ar trebui sa le iau pe cele recomandate dupa VIN?

PS. Masina are stage 1 facut.

Modificat de mihaitzar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie zgomotul de la ambreiaj, sa nu fie rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca umblu acolo, tot as vrea sa schimb totul, sunt km suficienti sa cred ca e destul de uzat si ambreiajul. Intrebarea se pune: cu ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până nu dai jos și vezi ce ai pe mașină nu dai comanda de piese. Apoi vei avea habar de piesele necesare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!