Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

Salutare.

După 17 de LM top Tec 4600 ori 4200 astăzi am ales alt brand și anume shell helix ultra ect 0w30 c2/c3, am zis sa incerc și altceva sa nu mor prost.

Precizez că la fiecare schimb de ulei bag engine flush iar în ulei nou adăugăm ceratec ori mos2 respectând  dozajul dat de producător. L-a schimbul actual am umplut decat cu ulei de motor să văd dacă chiar este diferențe cu sau fara.

Șoc, motor mai zgomotos(relanti și în turație)a crescut consumul de 44mpg la 39.7mpg, motorul sa încălzește mai repede, trage un pic mai greu. Maine o sa scot 150ml de ulei din motor și o să adaug 150ml mos2 și o să revin cu păreri.

Nu vreau sa fac reclamă acestor 2 aditivi anti frecarea, doar am descris experiența trăită.

Mulțumesc.

 

Edited by djt
Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Ce "dozaj dat de producator"??? Ca producatorul masinii nu recomanda aditiv in ulei!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Add 5 % (50 ml per 1 l of oil) to motor oil Mos2 și La ceratec am impresia că este 6%.

Apropo, producătorul mașinii zice multe ca și popa.

 

Edited by djt
Link to comment
Share on other sites

UNHleaSHD
9 hours ago, djt said:

Salutare.

După 17 de LM top Tec 4600 ori 4200 astăzi am ales alt brand și anume shell helix ultra ect 0w30 c2/c3, am zis sa incerc și altceva sa nu mor prost.

Precizez că la fiecare schimb de ulei bag engine flush iar în ulei nou adăugăm ceratec ori mos2 respectând  dozajul dat de producător. L-a schimbul actual am umplut decat cu ulei de motor să văd dacă chiar este diferențe cu sau fara.

Șoc, motor mai zgomotos(relanti și în turație)a crescut consumul de 44mpg la 39.7mpg, motorul sa încălzește mai repede, trage un pic mai greu. Maine o sa scot 150ml de ulei din motor și o să adaug 150ml mos2 și o să revin cu păreri.

Nu vreau sa fac reclamă acestor 2 aditivi anti frecarea, doar am descris experiența trăită.

Mulțumesc.

 

La unele te cred, dar la faptul ca trage mai greu, ti se pare.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
On 6/1/2024 at 12:19 AM, djt said:

 în ulei nou adăugăm ceratec ori mos2 respectând  dozajul dat de producător.

 

Atentie ,pentru cei care au nevoie de ulei LL,ambii aditivi modifica atat vascozitatea la rece si cald dar si cenusa,uleiul merge spre un full saps

Edited by R Z F
Link to comment
Share on other sites

Adi_vw

Merita vazut si clipul de aici

 

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Potiuni magice ….daca nu fac nimic fac mai mult rau .

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
iceman_30

Ce parere aveți de uleiul original 0w30, fabricat de Shell pentru motorizarile  VW?Este ok?Există ceva mai bun, nu neapărat sa fie mai ieftin ci mai calitativ, ca și compoziție?

Link to comment
Share on other sites

este arie dedicata acestui tip de ulei,gasesti acolo informatii necesate,iar cel mai calitativ este acela pe care-l vei" schimba cat mai des".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
liviu.

Este bun ,e ce trebuie si are pret bun.

Link to comment
Share on other sites

rabbit85
On 6/3/2024 at 4:53 PM, R Z F said:

Atentie ,pentru cei care au nevoie de ulei LL,ambii aditivi modifica atat vascozitatea la rece si cald dar si cenusa,uleiul merge spre un full saps

Orice tip de aditiv adaugat in ulei in mai putin de 100 de km va fi aruncat in filtrul de particule.

Link to comment
Share on other sites

emanoeladrian
On 6/3/2024 at 7:41 PM, EEXCALADE said:

Potiuni magice ….daca nu fac nimic fac mai mult rau .

 

Foarte corect ! Lasati prostiile cu adaugarea de "potiuni magice" in uleiul de motor si mai bine schimbati uleiul mai des. Sa nu depaseasca 10.000km sau chiar mai putin daca circulati mult in oras sau zone cu praf,nisip,sare.. Va raman banii in buzunar si motoarele/masinile in conditie buna.

Ma intreb de ce la noi in aviatie ,nu s-a auzit vreodata de aditivi de ulei de motoare jet, turboprop sau cu piston ? De ce oare ?

Link to comment
Share on other sites

nicusan

În primul rând pentru că motoarele, componentele și orice până la ultimul nit sunt speciale, realizate și verificate cu maximum de atenție. Cred că la nivelul F1 găsești așa calitate.

Link to comment
Share on other sites

emanoeladrian

@ Nicusan vad ca esti ramnicean de-al meu ! 😁

Nu toate motoarele sunt realizate la acelsi standard iar uneori componentele mai dau si chix facand ca motoarele sa se opreasca in aer. Un ex. la cald este motorul PW1100G(Geared fan) care echipeaza unele din avioanele familiei A320 Neo. Aceleasi ca la Wizzair. Mari mari probleme. 

La avioane uleiul nu prea se schimba ci se completeaza, el fiind ars in timpul functionarii la o rata normala de pana la 0,25 l pe ora de zbor, depinzand de gradul de uzura al motorului.

 

Numai bine !

Adrian Eftimie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!