Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

C3 si/sau vw 504/507 sunt doar mid-saps din cate stiu.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate o parere, la 60 ron/litru mai bine merg la reprezentanta si imi pune Mobil 1 sau Valvoline si am istoric complet si certitudinea ca imi strange filtru si ce mai e nevoie cu cheia dinamometrica.

Sunt uleiuri foarte bune pe piata care costa 25-35 ron/litru si fac treaba . Eu din momentul in care se pompeaza bani in marketing refuz sa mai folosesc produsul respectiv. La fel s-a intamplat si la Nokian si uite unde au ajuns. Am Ravenol in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, K said:

Cumva nu este acesta?

Ravenol vsw 0w-30 usvo? Acesta nu are aprobarea Porsche C30 față de Vmp de 5w-30 ?

https://www.epiesa.ro/ulei-motor-ravenol-1111060-vsw-0w30-1l-acc-20066.htm

Ambele sunt mid sap sau low sap este doar vsw? Nu am găsit poze să văd exact cum este vsw usvo...

Eu am cautat la cantitatea de 5 litri si cred ca de aceea nu mi-a dat niciun rezultat din România. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Trofin Liviu said:

Da, el este dar din poza nu pare a fi USVO. Trebuie întrebat.

Aprobarea Porsche C30 nu este diferită de 507.00, se adresează motoarelor preluate de la Vag. Cred că e o chestiune birocratică sau de interes pentru Ravenol. 

@Trofin Liviu 

Poza urcata pe site are usvo...

10 hours ago, jag said:

C3 si/sau vw 504/507 sunt doar mid-saps din cate stiu.

@jag

Sunt și cu low sap 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot Ravenol VMP am in motor dar la urmatorul schimb trec pe Total Quartz Ineo LL sau Shell Helix ECT C2/C3.

Inainte de USVO au vandut aceeasi reteta in bidoanele vechi aproximativ 5 luni si nu au crescut pretul exagerat. Dupa cele 4 litere inscriptionate pe bidon pretul a crescut nejustificat.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am luat astazi de la autokarma piesele pentru revizie si cum de obicei luam ulei Liqui Molly la 4 l , azi am luat 3 cutii de 1l ca mai aveam ramas 1 l de data trecuta, ideea ca mi-au sarit in ochi ambalajele cam dubioase, difera practic intre ele bidoanele(iar 2 au aceea stanta cam difuza ca sa zic asa zici ca e facuta de un copil), iar tot ce inseamna scris sunt putin diferite fata de ce am vazut la ei pe site si pe net. Gradatiile de pe lateral iar sunt total diferite, si pe fundul bidonului sunt alte inscrisuri.
Le-am celor de la liqui molly mail  sa vad ce zic, voi ce parere aveti e contrafacut?
Cel cu rosu incercuit e poza de pe site-ul lor.

IMG_1023.jpg

IMG_1024.jpg

IMG_1025.jpg

IMG_1026.jpg

 

IMG_1029.jpg

ulei.JPG

IMG_1030.jpg

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am achizitionat un touran se 1.9 105 cp bxe...ce ulei pentru motor imi recomandati sa folosesc?

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce doar 505 01 daca ghidurile de ulei ii recomanda inaintea acesteia, norma 504/507, cu 0/5w-30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bxe, nu are DPF, ce rost are, schimb oil service la 1 an sau 15K. de ce long life daca nu se cere.ca se poate si asa e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, calin.g said:

Bxe, nu are DPF, ce rost are, schimb oil service la 1 an sau 15K. de ce long life daca nu se cere.ca se poate si asa e alta discutie.

Eu am văzut în Elsa că pe Touran s-a pus BXE şi cu DPF  şi fără DPF, aşa că îl rog pe colegul @mariannpavelsă precizeze  de care este ca să primească informaţiile corecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si BXE e fosila tehnologica, ulei recomandat pe masura tehnologiei.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, lupo_bv said:

Eu am văzut în Elsa că pe Touran s-a pus BXE şi cu DPF  şi fără DPF, aşa că îl rog pe colegul @mariannpavelsă precizeze  de care este ca să primească informaţiile corecte.

de la ghidurile de ulei primeste la fel, ii recomanda norma vw 504/507. :) deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE cu DPF nu prea exista...poate BLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate @lupo_bv, exista un kit de retrofit pentru DPF la motoarele AZV, BKD si BXE.

Nu stiu in ce conditii s-au montat, dar daca BXE de mai sus nu are DPF, avand in vedere oricum problemele acestui motor, se recomanda strict 505.01 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca pana la 1 ianuarie 2009 au fost BXE-uri fara DPF.Toate masinile livrate dupa 1 ianuarie 2009 au montate obligatoriu DPF,.

Eu am BXE fara DPF.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog mult daca poate cineva sa îmi zică ce norma de ulei se folosește la un VW Jetta, 2008, cod motor BSE, benzina 1.6 

WVWZZZ1KZ8M063944

 

Mulțumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghidurile acelea de ulei nu sunt chiar in ton cu realitatea. Pana si la masina din semnatura mai toti producatorii recomanda 5w30 (chiar si 0w30) cu norma 507.00 desi el din fabrica a plecat cu 5w40 505.00. Daca era sa fie nevoie de 5w30, ma gandesc ca venea de la inceput cu norma asta, nu dupa 15-20 ani fiindca asa cere marketingul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta e ideea....   folosesti ce a fost recomandat la momentul producerii motorului... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, mihai.onu94 said:

Ghidurile acelea de ulei nu sunt chiar in ton cu realitatea. Pana si la masina din semnatura mai toti producatorii recomanda 5w30 (chiar si 0w30) cu norma 507.00 desi el din fabrica a plecat cu 5w40 505.00. Daca era sa fie nevoie de 5w30, ma gandesc ca venea de la inceput cu norma asta, nu dupa 15-20 ani fiindca asa cere marketingul.

pai cum sa fie din fabrica daca nu exista? exista de mai putin de 15 ani norma asta, iar la inceput uleiurile nu erau asa bune ca acum. iar pe 0w-30 exista de doar cativa ani. s-a dezvoltat constant si de aceea a ajuns si pe 0w-30.

e ca si cum ai pune si acum duralube in loc de ceva tungsten de exemplu, pe motiv ca duralube era cel mai laudat cand "s-a nascut" masina.

in fine, cine vrea sa creada radio erevan in loc de ce iti da oficial pe site, refuza logica si argumentele.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jag logic ca norma 507 nu exista in perioda aia, dar uleiurile 5w30 existau si daca erau necesare erau impuse de atunci. 

Iar daca e sa vorbim de evoluat, nu doar 5w30 a evoluat, ci si restul uleiurilor dar oricat de bune ar fi ele actual tot trebuie sa respecte anumite norme universal acceptate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta cu normele e destul de delicată. Pe de o parte uleiurile au evoluat foarte mult, pe de altă parte nici uzura mașinilor în cauză nu a stat pe loc. Un 504.00 este superior unui 502.00 dar rămâne întrebarea dacă un ulei conceput pentru un motor cu toleranțe mai mici (cum este 504.00) va face treabă într-un motor conceput cu toleranțe mai mari și care a mai adunat în timp și ceva uzură. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!