Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

ALH si AXR sunt motoare diferite

ALH 505 00/505 01

AXR 505 01

Mergi linistit pe 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH 505.00 merge si 5w50 dar e ok 5w40

AXR 505.01 merge doar 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/21/2018 at 4:16 PM, Adrian Florin said:

Am cules majoritatea informatiilor de aici! Din cate stiu motorul meu BXE nu are DPF si  necesita  5w40 /505.01.Ma insel? Masina este fabricata in 10 /2008.

Multumesc!

cel mai bine pui ulei cu vw504/507. e din 2008 masina, nu din 2000.

 

daca vrei motul( eu nu recomand) vezi ca ghidul lor de ulei iti recomanda x-clean+  5w-30( plus variante printre care si SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 ) . stii de ce recomanda asta? fiindca asta isi asuma chimistii lor si inginerii de la vw pt motorul tau, deci daca nu te intereseaza ce spun ei, degeaba intrebi pe forum alte pareri: https://www.motul.com/gb/en/lubricants/recommendations/d625a5b0c57402e3d03ce51dccc95130?mileage=low

cel mai ok de la ei ar fi SPECIFIC 504 00 507 00 0W-30, testeaza-l pe asta daca vrei neaparat motul. 

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jag tu nu prea pricepi ca 507.00 nu e bun la pd ai impresia ca din 2000 pana in 2010 s-a modificat ceva la axr sau alh nu ai ce cauta cu 5w30/0w30 in pd 8v 

sa intrebi chimistii daca iti platesc ei ax cu came tacheti etc

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur s-a modificat. tu crezi ca recomanda asa de capul lor, vand si ei(toti) ce mai au prin beci? :/

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, dar toti recomanda norma de Fuel Economy. Adica 507.00. Nu inseamna ca asigura o protectie mai buna pentru PD. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratoarele de uleiuri is ca degeaba in multe cazuri sa va dau doar 2 exemple. Motorul  1.6 HDI produs de PSA   Daca introduci in configurator un Focus iti da o norma de Ford, Daca introduci o Mazda3 ceva total aiurea iar daca introduci in configurator un Peugeot sau Citroen  iti recomanda strict  ulei  5w30 C2    . Uleiurile care respecta norma Ford  arata total diferit de cele C2.   Sa fie de la ulei sau nu 1.6HDI is foarte bune, 1.6TDCI pe Ford nu is prea reusite, si pe Mazda is considerate a fii un dezastru. 

 

  Eu am in familie 2 dubitze un LT si un T4 ambele acelasi motor 2.5 TDI  acelasi motor s-a montat si pe Volvo 850 sau pe audi 100.     La vw LT multi producator de ulei recomanda ulei heavy duty  de camion, in T4 configuratoarele imi recomanda 507.00 sau 505.01 desii cartea dadea norma veche Long Life VW 506.00( astea is de la 50 lei/L in sus) sau 505.00  (ambele norme   pline de aditivi).  

 Cu  ulei semisintetic 10w40 trag si in ziua de azi pe Vw LT si pe Vw T4 cei din zona Moldovei de ele si is trecute cu mult de milion de KM . Si cu asta a terminat VW  legatura cu dubele ultrafiabile.. ca a urmat era Filtrelor de particule  si norma 507.00  cu schimb la 40 000km.Si cei care au fost fani VW au trecut pe Sprintere.

  

 

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti cere explicatii prin email la vw, poate va raspund de ce se recomanda asa. si nu, 504/507 nu e "fuel economy". adevaratele fuel economy sunt cele 5w-20/0w-20 care exact asa sunt si denumite de producatori, si nu au treaba cu vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, GTD said:

@jag tu nu prea pricepi ca 507.00 nu e bun la pd ai impresia ca din 2000 pana in 2010 s-a modificat ceva la axr sau alh nu ai ce cauta cu 5w30/0w30 in pd 8v 

sa intrebi chimistii daca iti platesc ei ax cu came tacheti etc

Subscriu, va spun și de ce.

Pana acum 2 luni am avut un TDI BLS și când am cumpărat-o avea in motor Mobil 1 ESP Formula. Am bătut palma cu omul, și când am ajuns acasă mi s-a aprins martorul de nivel scăzut. Completez și am completat la 1500km, câte 400ml :))de am zis ca o vând...

Am schimbat 5W30-ul și PD-ul meu și-a revenit miraculos...cu un consum de 300-400ml între schimburi. Deci 5W30, nu e pentru PD, va spune un om pățit. Tot uleiul consumat unde ajunge? In DPF, iar la cât mânca...aveam o problema și cu filtrul de particule. As avea curaj sa pun 5w30 in PD eventual intr-un motor nou...fără uzura, așa poate treaba ar sta altfel. Cert este ca 5w40 in mașina cu DPF, nu a avut absolut nimic timp de 4 ani, n-am mai văzut martorul aprins niciodată. 

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un manual online din 2007, de pe site-ul seat, dovada ca e o diferenta intre anii 2000 si 2007. "507" apare la toate dieselurile. realitatea oficiala e una si folclorul e alta.

ulei.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt fan diesel, dar daca as detine unul, cu asta as incepe. daca era dupa experientele unora, motorul de 1.4 trebuia sa manance ulei, realitatea e ca n-a mancat deloc. nu stiu ce fac altii, ce pun, cum intretin, ce ghinioane au...de aceea incepi intotdeauna cu ce e oficial recomandat si actualizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu ai pd nu ai avut nu ai servisat si nu ai desfacut niciodata......si in VW we trust ..am inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad contradictia, cand a aparut PD-ul pe piata uleiul recomandat era 5w40 505-01 cu norma respectiva, dupa 2007 cand au montat DPF-ul, au trecut la 5w30  507 care spun ei inglobeaza si norma 505-01. si asta doar pentru acest DPF.  Alegerea e dupa cum doreste fiecare, au aparut uleiuri 5w40 505-01 compatibile cu DPF , unde e problema, s-a discutat sute de pagini, pentru sanatatea PD-ului e recomandat 5w40 505-01.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista PD-uri care nu papa ulei ? :D La O2 1.9 50-80k Km periodic se supara martorul nivel ulei pe mine si trebuia sa completez 400 ml - la fiecare 2500-3000 Km. Foloseam Castrol cu norma recomandata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine 1.9 TDI BXE cu Castrol 5w40 norma 505.01 nu papa nimic pana pe la 5k-6k, apoi pana fac schimbul la aproximativ 12k km completez cam 300-400 ml. Am avut si Aral High Tronic 505.01 si mi-a mancat mai mult....mers 80% extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Florin

Am revenit cu feedback!

Am facut schimburile ieri, filtre Mann+ ulei Motul Specific 5w40 norma 505.01.Pana acum totul ok,observ o imbunatatire a sunetului,e putin mai metalic..Sper sa fie bine si pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu mai inteleg nimic, am un Golf 5 cu motor BLS si DPF si trebuie sa-i schimb filtrele si uleiul. Ce ulei sa pun? 505.01 sau 507.00? Nu stiu cu ce ulei a mers pana acum, nu cunosc deloc istoricul masinii. Pana acum eram hotarat sa cumpar Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, am vazut ca multi il recomanda pe grupul "Golf Mk5 Romania"  pe urma m-am razgandit pentru Ravenol VMP 5W30, asta dupa ce am studiat fisele tehnice ale celor doua uleiuri si mi s-a parut ca Ravenol are un pic parametrii superiori fata de Liqui Moly. Care sunt uleiurile 5W40 compatibile cu DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, florynsv said:

Eu unul nu mai inteleg nimic, am un Golf 5 cu motor BLS si DPF si trebuie sa-i schimb filtrele si uleiul. Ce ulei sa pun? 505.01 sau 507.00? Nu stiu cu ce ulei a mers pana acum, nu cunosc deloc istoricul masinii. Pana acum eram hotarat sa cumpar Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, am vazut ca multi il recomanda pe grupul "Golf Mk5 Romania"  pe urma m-am razgandit pentru Ravenol VMP 5W30, asta dupa ce am studiat fisele tehnice ale celor doua uleiuri si mi s-a parut ca Ravenol are un pic parametrii superiori fata de Liqui Moly. Care sunt uleiurile 5W40 compatibile cu DPF?

Salutare...

Am aceeasi motorizare ca si tine...am pus uleiul din fotografia atasata...

Am aproximativ 5000km parcursi de la schimb si se comporta bine...nu consuma deloc...sau cel putin eu nu am vazut nici o diferenta la joja...

lm2400.jpg

Modificat de alexandruci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic orice ulei  certificat ACEA C3 / API SN ar trebuie sa fie ok pentru DPF. Practic, motorul tau nu va prinde ziua in care DPF-ul se va infunda din cauza uleiului neconform, pentru ca e unproces de lunga durata care a inceput si a avansat inclusiv cu uleiul 5w30.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La vw passat b6 170 cp bmr 286000 km ce ulei recomandati? va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!