Jump to content

Probleme sistem Racire (Touareg 7L)


vladonne
 Share

Postare recomandată

Astea sunt conductele. Cand desfaci carenajul la roata stanga se vad. Sunt conductele de la incalzirea auxiliara. La reprezentanta spun ca trebuie demontat tot bordul sa le schimbe. 

IMG_20190809_194037.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Bună ziua! 

Vreau sa înlocuiesc pompa de apa la Touareg 2.5 BPE. 

Ce recomandati ca ar fi mai ok ca și firma, antigel și dacă se poate o recomandare de ulei. 

Care este prețul corect al manoperei? 

Piesele vreau sa le achiziționez eu. 

Mai trebuie înlocuite și alte piese și accesorii(garnituri...?) sau doar pompa, antigelul și uleiul de motor? 

Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa faci operatia asta la un service cu experienta in motoarele astea .(necesita anumite cunostinte si extractor special)

Poti pune pompa Hepu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Probleme sistem Racire (Touareg 7L)
  • 5 months later...

@florindo  la ce motorizare te referi  ?   La cum arata pompa aia , nu pare ca a avut in sistem apa distilata , mai degraba  apa plata.....:vaidecapulmeu:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu a avut antigel,sa zicem ca a avut apa in instalatie,n-ar trebui sa se corodeze in asa hal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@E L S pentru BAC, BPE ,BLK, BPD schimbul de antigel este la 2 ani sau 60k  km.  Corodarea este data de solutia din sistem , pompa este facuta conform unei specificatii care nu a fost respectata. 

 

Deteriorarea din poza de mai sus este datorata unui cumul de factori : 

- Antigel neschimbat la timp

- Folosire antigel incorect

-Amestecare antigel vechi cu nou(nu s-a facut schimb complet) 

-Amestecare tipuri diferite de antigel

-Folosire apa normala in loc de distilata

-Amestec procentual incorect 

 

Sunt multe cazuri detaliate cu astfel de probleme diferite modele/marci .  

 

La tine este recomandat sa faci flush de instalatie conform producator cu anexele date jos , daca ai montat pompa noua iar in sistem este mizaria ramasa , este doar o chestiune de timp pana va reveni problema.  

PS :  o verificare de calorifer poate sa iti arate si un alt suspect.  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@DoomyMotor BPE 2.5TDI.

Si eu am fost surprins de cum arata pompa. Antigelul a fost inlocuit cu pompa si arata impecanbil la golire fara impuritati. Singurul loc corodat a fost interiorul pompei, de aceea am presupus o scurgere interna.

Scurgerea se vede pe gaura de evacuare, dintre partea de ulei si de apa din carcasa pompei. Este recomandat ca la inlocuirea pompei sa se faca la primul semn de scurgere observat. Altfel gaura de scurgere se poate colmata si ajunge antigelul in ulei, cu probleme mult mai mari.

Substantele anticorozive din antigel functioneaza pe componentele imersate. Daca sunt suprafete stropite cu antigel si expuse la aer coroziunea poate sa apara.

Pompa a fost schimbata si functioneaza fara probleme.

 

@E L SCoroziunea a aparut in zona in care nu ar trebui sa fie apa, zona de turbina arata impecabil.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!