Jump to content

CARBURATOR


lucian
 Share

Postare recomandată

sunt carburi de 1500S - 1600 cmc.arata bine.Sunt noi?Le vinzi?

<{POST_SNAPBACK}>

Le vand, dar nu sunt noi. O sa ma uit atent la ele sa vad daca au probleme. Sunt trei doua sunt la fel si unul e in oglinda. Ma gandesc la pret si fac si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit sa cumpar un carburator SOLEX 34 PICT-5.

Am auzit ca daca pun un carburator mai mare in locul la 31 PICT-2 (cel de pe 1303-ul meu, motor 1300 AB) fuge mai tare. Am auzit bine sau e vrajeala sau mai bine zis se potriveste si merita efortul ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa indicativ carburatorul ala e de golf 1 si poti avea un consum de 16% in ora ssi 5,2% in afara :o cum a avea ssilv

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa indicativ carburatorul ala e de golf 1 si poti avea un consum de 16% in ora ssi 5,2% in afara  :P  cum a avea ssilv

<{POST_SNAPBACK}>

dar fuge mai tare sau numai consuma mai mult? si parca-i prea mare dif intre 16% in ora ssi 5,2% in afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost in masina aia si "tragea" da' cred ca depinde mult si de motor... aprindere (bujii, fise, aprindere clasica/electronica), reglaje tacheti

dupa cate mai stiu eu 34 ala e diametrul in mm la interior al evacuarii carburatorului, cele cu 32 au 32mm, etc.. deci o sa trebuiasca si o adaptare mecanica (flansa adaptoare sau ceva la pila)...

pot sa zic ca cu un amarat de arburici de pe o Dacie (Carfil IRM 2A, de exemplu).. weak-end-ul asta am suparat multe persoane ca i-am lasat in urma desi au "masini"... asa ca poti testa mai multe carburatoare.. de exemplu la ala romanesc poti sa-i pui diverse jigloare (ca pentru motor de 1200 pana la 1600cmc) :P

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate 1-2 cai putere mai mult.

<{POST_SNAPBACK}>

Raportul consum/pret-putere nu se justifica . Sincer eu nu cred ca-ti creste puterea nici macar cu 1 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca creste, doar ai debit mai mare. acum daca merita sau nu este o alta chestie. dar daca maresti intrarea la motor, trebuie sa maresti si iesirea ca sa ai performanta mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare la toti broscarii!

am si eu, ca tot omul normal, o broscuta din 66 (67 oficial) 1300. merge excelent, o am de 5 ani, i-am facut RK la motor de 3 ani, dra cum a intrat morbul in mine sa-i pun motor de 1600. Am inceput sa adun piese ptr.1600 siu acum vine problema cu carburiciul. Am doua 34 PICT3 relativ complecte. Nu reusesc sa-mi dau seama care e traseul ( canalele) ptr avansul vacumatic. Pe carburatorul care e aproape nou, lipseste priza de vacum complect. pe celalalt e pusa doar de decor, cu carbul montat pe galerie ( cu garnitura) nu face nimic, nu are corespondenta cu tunelul principal. Stie careva pe unde comunica vacumul cu tunelul principla? Poza e comentata in franceza ptr ca am facut-o sa o pun si pe Forumul fr

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite bre ditamai tzutzuroiu' de alama in poza, iese falnic spre dreapta pozei :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: :angry: :blink:

La gogo al meu acolo se leaga capsula delcoului. Pe laterala spre stanga mashinii mai am un tzutzuroi unde e vacuum cand e shocul inchis, si comanda o capsula din filtrul de aer ca sa traga aer de langa eshapament, mai cald, cat timp e shocul inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 34 PICT3 meu eu am vacumul bagat in stanga iar tevutza din fata o am astupata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tuturoiul din fata duce la vacumul ptr shok( la membrana care impulsoneaza deschiderea clapetei de shok) oare are aceeasi suctie ca un vacum de 30 PICT? la care priza e imediat sub capol principal de amestec?. imediat va pun si poza de la un PIC 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tuturoiul din fata duce la vacumul ptr shok( la membrana care impulsoneaza deschiderea clapetei de shok)

Asta confirma si ceea ce stiam eu: carburatoarele cu tuturoi in fata sunt pentru deschiderea unei mici clapete de aer din filtrul de aer (modelul mai mare de filtru, care are asa ceva) cum spunea si Misu iar cel din lateral stinga (cum te uiti spre masina) e pentru vacum. Daca il are astupat, probabil ca a venit pe masinile cu delcou fara avans vacuumatic (doar centrifugal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta confirma si ceea ce stiam eu: carburatoarele cu tuturoi in fata sunt pentru deschiderea unei mici clapete de aer din filtrul de aer (modelul mai mare de filtru, care are asa ceva) cum spunea si Misu iar cel din lateral stinga (cum te uiti spre masina) e pentru vacum. Daca il are astupat, probabil ca a venit pe masinile cu delcou fara avans vacuumatic (doar centrifugal).

corecte obs. dar ce fac eu? Unde dau gaura ca sa pun avans vacumatic la corpul asta de carburator ?( delcoul preconizat e cu avans vacumatic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fie clar, pentru ca pentru mine este, al doilea tub de vacuum (daca aveti delcou cu capsula ce are doua tubuletze de vacuum, pentru corectarea primului :rolleyes: ) se conecteaza la galeria de admisie care, daca ar fi originala ar trebui sa aiba un tubuletz mic sudat imediat sub flansa carburatorului.

Gresesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tzutzu' dinspre SPATE merge la delcou, cel lateral stanga la filtru, am studiat si eu si consider ca asha e corect, mai departe fiecare face cum vrea. Parerea mea e ca un carburici poate fi facut fara tzutz pt capsula din filtru, dar intotdeauna are pt capsula delcoului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corecte obs. dar ce fac eu? Unde dau gaura ca sa pun avans vacumatic la corpul asta de carburator ?( delcoul preconizat e cu avans vacumatic)

Pai cred ca acolo unde ai punctat tu cu rosu in poza - sus, acolo unde e astupat. Nu stiu insa si daca a mai facut cineva asta...

Mishu, te invit la mine sa vezi colectia de carburatoare. Am doua 31PICT 3 unul cu si unul fara tzutzuroi in spate, amindoua insa cu tzutzuroi spre stinga (fireste pentru vacuumul delcoului).

In plus stiu de la Ioachim ca asta cu tzutzuroi spre spate e foarte rar si e pentru filtrele astea mari - deci pentru clapeta de care spuneai.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe motorul de pe 1302:

31 pict 1- lipsa tzutzuroi fata; conexiuni: stanga - vacuum; pe galeria de admisie, sub carburator, in stanga, furtunul care vine din capul filtrului de aer (ultima varianta de filtru pe baie cu ulei);

pe motorul de pe mexicana:

30 pict 3 - are tzutzuroi fata; conexiuni: stanga - vacuum; la tzutzuroiul din fata vine furtun de la clapeta termostatica din dreapta filtrului de aer - modelul cu filtru de carton

corecte obs. dar ce fac eu? Unde dau gaura ca sa pun avans vacumatic la corpul asta de carburator ?( delcoul preconizat e cu avans vacumatic)

daca are tzeava in stanga, ala e avansul vacuumatic, toate carburile solex au cel putin acel port de vacuum, indiferent de varianta versiune an etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am observat io, putulica din stanga masoara depresiunea de deasupra clapetei. Aia din spate, depresiunea de sub clapeta; canalul respectiv comunica cu membrana triunghiulara de la soc si cu galeria de admisie printr-o gaura de sub clapeta, chiar daca pare ca se-nfunda prin aplicarea pe garnitura, respectiv flansa de la galerie. Pe galerie, jos, in stanga, vine racordul la filtrul de aer.

Asta e valabil pentru motoare AD de broasca. Puta din spate poate lipsi daca delcoul nu are capsula vacuumatica dubla.

E ciudat ca n-are puta in stanga, dar poti da gaura acolo si poti infige o teava (pe poza, unde era indicat in frantuzeste). Daca ai delcou cu vacuum simplu, astupi puta din spate. Nu e aceeasi depresiune la ambele pute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am observat io, putulica din stanga masoara depresiunea de deasupra clapetei. Aia din spate, depresiunea de sub clapeta; canalul respectiv comunica cu membrana triunghiulara de la soc si cu galeria de admisie printr-o gaura de sub clapeta, chiar daca pare ca se-nfunda prin aplicarea pe garnitura, respectiv flansa de la galerie. Pe galerie, jos, in stanga, vine racordul la filtrul de aer.

Asta e valabil pentru motoare AD de broasca. Puta din spate poate lipsi daca delcoul nu are capsula vacuumatica dubla.

E ciudat ca n-are puta in stanga, dar poti da gaura acolo si poti infige o teava (pe poza, unde era indicat in frantuzeste). Daca ai delcou cu vacuum simplu, astupi puta din spate. Nu e aceeasi depresiune la ambele pute.

mersi la totzi bajetzii ptr sfaturi, in special tie Jane!. Asa am facut azi noapte, am dat gaura dispre talpa spre gaura mare de sub clapeta acceleratie ( pe unde sa face alimentarea la relanti) si am bagat un tzutzuroi da avans de la alt corp. Sper sa fie totul bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ok. Ideal ar fi sa pui acolo o teava subtire de la carb spre vacuum, nu furtun. Teava ar trebui sa aiba si o bucla orientata in sus, putin peste nivelul de iesire din carb. Stii tu...

Acuma ar trebui sa mearga corect.

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok si din partea mea :blink: Dar gaura unde ai bagat tzutzuroiul, cum ai dat-o ? Nu ti-a intrat span pe canalicul ? Ala nu-l mai scoti d'acolo nici cu ultrasunete ...

... ca ma batea si pe mine o modificare d-asta, mai speciala dar am stat pe loc :P

Aaa, si o chestie, ca sa nu batem cimpii cu presupuneri ... ar fi super misto daca am inregistra cu un caracterioscop curba avansului in functie de turatie inainte si dupa ... sau poate cu alte ocazii cind se schimba delcourile intre ele cu carburatoarele/tzutzuroiele - Macar sa stim una si buna ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa citez un clasic in viatza presupun:

"Domnule preshedinte, onorata instantza, am fost un dobitoc!" :) :P

Adicatelea eu de 15.000 de chiolometri merg cu avansu' legat la putza pt clapeta filtrului, si vitza-vercea :P . Asha am luat mashina si asha am lasat-o- da' nu-i bine.

Morala: cand 3 sau mai multzi oameni itzi zic ca eshti beat, te duci si te culci! :P

Cre'ca d'aia imi consuma ca porcu'.....

Ma duc sa-i sparg fatza lu' fostu', dupa ce ca a pus sus tablitza aia deflectoare de sub cilindri si mi-a explodat cil.3, acum asta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • oldtimercraiova pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!