Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

@Bogdan_wrcThx, ne vedem vineri ?

@RaveMasina ma si limiteaza, ma si ajuta :). Ma ajuta in sensul in care o stiu foarte bine si vreau sa cred sunt foarte aproape de a o exploata la 95-100% din potential (sau la 80-90% pe nurburgring ?), caz in care scot rezultate bune cu ea, comparativ cu masini similare.

 

Pe de alta parte  ma limiteaza sa ma dezvolt ca sofer, pentru ca este cu siguranta nevoie de alte abilitati pentru a scoate totul dintr-o masina mai puternica, mai ales una RWD. Pe un alt FWD mai puternic cred ca m-as adapta repejor, si as scoate timp mai bun. Dar as alege oricand un RWD echilibrat si usurel, cu raport putere/greutate similar cu TDI-ul actual, chiar daca nu as progresa ca timp.

Link către comentariu

Urmatoarea filmare este tot o urmarire cu Rex, de data asta eu urmarind-ul pe el. Din fericire pentru noi, masinile sunt echilbrate ca performante pe circuit si ne putem distra in continuare cum am facut-o din 2010 pana acum :). Raportul putere/greutate este similar; eu sunt avantajat de ruliu redus (suspensie mai rigida) si grip ceva mai bun (semislick, chiar si uzat, vs pilot sport 4S), el de tractiune pe iesirea din viraje si stabilitate mai buna pe frane.

 

 

Link către comentariu

Da, nu stiu ce are telefonul asta... daca filmez wide (definitie execrabila - oricum nu pot alege wide in Racechrono) nu vibreaza deloc. Asa, o ia EIS-ul razna cred.. naiba sa-l ia :banghead:.

 

La 2.20 se aude "Hai Porshulica" :). Incetinesc inainte de zona de franare, pentru ca nu eram la o distanta sigura. Noi nu ne intrecem, e mai mult un "follow" in care cel din fata trage cat poate, iar cel din spate incearca sa se tina aproape, dar nu un-safe de aproape ;)

Link către comentariu

Mega like!

A fost frumos. Ma bucur ca ne am vazut. 

To respectul pt efort cu masina, cu timpul depus si cu tot ce faci!

Mi a parut rau ca am plecat devreme sambata, dar ploaia care se anunta imi dadea temeri pt semislicks pe atatia km.

Link către comentariu
  • 4 months later...

Felicitari! Esti o inspiratie si sper ca in urmatorii ani sa incep si eu o astfel de aventura.

BTW Intrarea in sicana m-a ridicat din scaun :) !

Link către comentariu

@Acidutzul Asa, de pe scaunul din fata monitorului, suna ca si cum ai franat excesiv la 1:07 si ca masina s-a miscat mult prea mult pe franarea de la viteza mare, mai ales la 1:30, si ca daca nu existau chestiile astea mici castigai diferenta care a fost intre tine si locul 1. Daca e asa sau nu... tu trebuie sa ne spui :)

Oricum, locul, timpul si clipul spun multe atat despre masina, e greu pentru un Golf 5 TDI sa tina pasul cu 2 masini cunoscute ca se descurca bine pe track, cat mai ales despre sofer. Mi-as dori sa te vad la volanul unui RS, fie el 4 sau 3. :)

 

LE: Chiar asa, de ce se misca atat de mult pe franarea violenta de la viteze mari?

Modificat de Rave
Link către comentariu

WOW...Felicitari ! Ce abordare, mai ales la 1:30...bagi mk5 TDI in cartea recordurilor curand :))  deja stransesem eu din b... pe scaun cand am vazut 190km/h si frana aia maxima + curba..sunt greu de constientizat din fata unui monitor aceste manevre si pilotajul acestui golf...mai ales ca, din perspectiva de detinator a 2 mk5 ( 2.0 tdi bkd stage 2 210 cp si 2.0 tfsi GTI 241 cp ), pot sa spun cu mana pe inima ca masinile astea nu exceleaza la nimic...un megane RS le da rusine pe circuit la orice ora ; subvireaza ingrozitor, " balangane " la frane agresive, etc...stiu, ca masina ta e pregatita de track ( suspensie, frane, cauciucuri, LSD sau ce mai ai tu ), dar chiar si asa, megane sau type R dpmdv sunt ce trebuie pt circuit, de aceea sustin inca o data ca timpii pe care reusesti tu sa ii scoti sunt aproape incredibili ( in raport  cu concurenta ), si faptul ca diferentele alea intre locul 1 si 3 au fost ca si cum n`ar fi, in ochii mei esti castigator :) 

 

p.s : poate niste anvelope 235/40/17 ar fi mai indicate ( si poate vorbesc in necunostinta de cauza, dar indicat ar fi sa fie toate 4 identice, pt ca de aici apar si balansurile la franari foarte agresive )

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

bravo domnu'.

lasa ca vine si 2021.

abia astept sa te vad la antrenamente alaturi de fratele "Sabine". 

felicitari pt munca depusa in atatia ani si unde ai ajuns.

imi plac trasele...darao camera cand iei si tu? :P

Nu iesi cam larg la 1:26? ca dupa aia te duci mult la stanga la 1:29.

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pt. aprecieri si ma bucur ca macar tura aia v-a distrat un pic ^_^ (stiu ca din pacate nu prea se transmite pe video ce se intampla in masina, si asta e cam plictisitor la turele in care merg la timp/n-am masini prin jur).

 

@GabiAB Ma bucur sa aud ca iti fac pofta de circuit :)... e cel mai sigur si mai distractiv mod de a te bucura de o masina, zic eu

 

@Rave la 1:07 doar pare exagerata frana, insa la 1:30 am destabilizat-o un pic prea mult. Din fericire, trasa overall si viteza pe viraj au fost ok. Tura a fost la 0.15s de optimal best-ul zilei, iar timpul pierdut a fost culmea, in sectorul 2, care nu are nicio sicana. Este insa foarte greu sa faci o tura egala cu optimal best-ul, iar daca incerci asta, trebuie sa faci toate sectoarele la limita, ceea ce am si incercat in tura aia, dar riscul sa strici tura din cauza asta e foarte mare. In final, 0.15s fata de optimal e rezultat foarte bun pt. pretentiile mele.

 

Problema cu franele are cred doua cauze: 1. Cand o usurez pentru circuit, spatele se ridica. Pe frana, se descarca spatele si mai mult si incepe sa danseze. Am pus placute bune pe spate si etrieri noi ca sa fie eficienta frana pe spate si sa tina spatele asezat, dar asta imi cauzeaza problema -> 2. La frane puternice sau pe denivelari, placutele "prea bune" de pe spate blocheaza rotile, iar modulul ABS nu prea mai gestioneaza ok situatia (nu le deblocheaza foarte rapid) si pierd eficienta si pe fata (pedala tremura si se intareste de la ABS si raman cu 60-80% din frana). Exemplu aici: 981 Porsche Cayman Black Edition chasing Stefan la 3:15

 

@bgd_b92 Masina e foarte ok setata pentru un FWD greu pe fata, si la viteze pe viraj se uita multi cu uimire la banalul G5, dar sunt intr-adevar in spate la unele capitole. LSD inca nu am, dar urmeaza in curand. M-ar mai ajuta si un DSG, dar pe ala nu-l am in plan deocamdata. Mica diferenta de circumferinta la roti nu e o problema pentru ESP, care sta dezactivat oricum, iar problemele mai mari la frana le-am descris mai sus... sper sa le rezolv.

 

@Bogdan_wrc Vine 2021 si din pacate masina inghite bani cu nemiluita numai pt. consumabile, sa nu mai vorbesc de upgrade-uri; de asta camera e mereu pe ultimul loc la investitii... stiu, calitatea filmarilor este penibila, dar sper sa se schimbe si asta.

La 1:26 fac bolta aia spre dreapta pentru ca stiam ca voi frana bursc si puternic, si voiam sa evit interventia ABS (apropo de ce am scris mai sus) pe denivelarile din zona de frana, care sunt mai accentuate pe stanga.

 

Link către comentariu

Chiar vazusem zilele astea o punte spate de G6 R completa cu cardan, rezervor si cutie de viteze :))

Nu te-ar ajuta un ABS delete?! 

Link către comentariu

Exact asta voiam si eu intreb, daca ABS-ul isi mai are locul unde mergi tu. Eu merg fara de ceva timp, pe strada, si dupa ce am reusit sa devin stapan pe treaba, n-am de gand sa ma intorc. 
 

le: urmaresc cu mare interes tot ce pui aici! Spor in continuare! 🤜🏾🤛🏾

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
On 2/27/2021 at 12:52 AM, Acidutzul said:

 

La 1:26 fac bolta aia spre dreapta pentru ca stiam ca voi frana bursc si puternic, si voiam sa evit interventia ABS (apropo de ce am scris mai sus) pe denivelarile din zona de frana, care sunt mai accentuate pe stanga.

 

da, sunt ciudate rau alea si pe mine ma deranjau groaznic doar ca eu franez dupa ele imediat. nu vreau sa stiu ce socuri luam cu amortizoarele in caroserie...

On 2/27/2021 at 3:58 PM, rudiRUD said:

Exact asta voiam si eu intreb, daca ABS-ul isi mai are locul unde mergi tu. Eu merg fara de ceva timp, pe strada, si dupa ce am reusit sa devin stapan pe treaba, n-am de gand sa ma intorc. 

poftim ?! cum adica... toti anii de evolutie ai franarii...tu ai reusit sa ii invingi??  pe STRADA?

nu as vrea sa stiu ce se intampla in caz de frana urgenta pe ud/zapada/praf

una e sa scoti siguranta pe circuit, alta e sa dai sfatul asta pe strada..

 

On 2/27/2021 at 11:02 AM, Bebeee said:

Pacat ca nu mai e @rex cu noi pe forum.. 😪

amin.

Link către comentariu

 

On 2/27/2021 at 11:13 AM, Rave said:

Nu te-ar ajuta un ABS delete?! 

 

On 2/27/2021 at 3:58 PM, rudiRUD said:

Exact asta voiam si eu intreb, daca ABS-ul isi mai are locul unde mergi tu. Eu merg fara de ceva timp, pe strada, si dupa ce am reusit sa devin stapan pe treaba, n-am de gand sa ma intorc. 
 

le: urmaresc cu mare interes tot ce pui aici! Spor in continuare! 🤜🏾🤛🏾

 

Mersi @rudiRUD ! ABS-ul nu o sa-l scot cat timp masina mai este si daily-drive, pentru ca sunt momente cand ABS si mai ales ESP pot face lucruri pe care tu nu le poti face (controlul franei independent pe fiecare roata), utile mai ales cand se intampla ceva neprevazut. Daca masina va deveni track-car exclusiv, ABS va disparea insa voi avea nevoie de un repartitor reglabil si ceva teste ca sa vad setarea potrivita (fara repartitor nu se poate merge, pentru ca pompa de frana din cate stiu da 50/50 intre punti si blochezi spatele instant).

 

7 minutes ago, Bogdan_wrc said:

da, sunt ciudate rau alea si pe mine ma deranjau groaznic doar ca eu franez dupa ele imediat. nu vreau sa stiu ce socuri luam cu amortizoarele in caroserie...

Eu din pacate nu am optiunea franarii dupa denivelari, daca vreau sa raman pe partea gri :)

 

On 2/27/2021 at 11:02 AM, Bebeee said:

Inca o data felicitari! 👏

Pacat ca nu mai e @rex cu noi pe forum.. 😪

Mersi frumos! Da, mare pacat... probabil am fi avut prezentarea unui Cayman 718 GT4 aici pe forum. Va las sa va delectati cu o filmare din fostul lui Cayman, care se auzea absolut demential 

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Felicitari pentru rezultat!

 

Modificarile aduse par sa isi faca treaba pentru ca, pe filmare cel puțin, masina pare mult mai stabila in zona de franare. Nu stiu daca e stabilizarea camerei sau realitatea din teren...dar in video se vede clar o evolutie.

 

 

Link către comentariu

hai lasa, ca esti f bine. 

bucura te de tot, enjoy, si gandes te de unde ai plecat. viitorul suna bine!

make us proud, boy!

Link către comentariu

Felicitari pt nivelul la care ai dus acest 2.0tdi pe circuit !!!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!