Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Am trecut acum prin toate cele 20 de pagini si tot ce pot spune este ca mi-a facut o mare placere(am reusit sa consum toate ‘reactile’ :)) ). Mult succes si spor in continuare.

Sper ca anul care vine sa reusesc sa ajung si eu pentru prima data pe circuit si intr-o buna zi sa imi indeplinesc si visul cu Nurburgring.

Modificat de dragosp92
Link către comentariu

@H0lyBoy  Intr-adevar, riscuile sunt altele la moto. Cei de la Hungaoring din pacate anunta trackday-urile cam din scurt. Trebuie verificat periodic site-ul lor. CL-uri nu am folosit pana acum. Pagid-uri am luat in RO de la Segasi Timisoara, dar vad ca nu mai au site activ sau produse pe emag. Ramane Nimex.de sau sfantul ebay :). Sunt sigur ca se mai gasesc si prin RO, dar eu cand am cautat erau cam scumpe.

@dragosp92 Ma bucur ca ai gasit topicul si ca ti-a facut placere. Chiar ma gandeam sa cer o schimbare de titlu, ca sa il observe mai usor cei care poate sunt interesati de vizite pe circuit. Bafta cu proiectele si sper sa ne vedem la track. Nurburgring-ul e obligatoriu pentru un pasionat... e cu totul si cu totul altceva. Chiar si cu masina inchiriata, chiar si ca pasager, trebuie sa ajungi macar o data acolo, sa simti atmosfera, sa casti ochii prin parcare si sa faci cunostinta cu circuitul, e impresionant.

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic
  • 6 months later...

Mi se pare extraordinar cat de aproape esti cu un TDI de hothatch-uri benzinare. Conteaza mult si pilotul :)

Link către comentariu

Intotdeauna am zis ca si TDI-ul este de luat in considerare. Ba chiar vreau si eu sa merg personal pe circuit sa arat asta (bineinteles cu pregatirile de rigoare). Si eu follow din nou si astept urmatoarele aventuri cu nerabdare :icon_bounce:

Link către comentariu

Mersi pt. aprecieri! Conteaza si pilotul, conteaza si masina, si tocmai de asta devine din ce in ce mai greu :). A crescut mult nivelul de pregatire al masinilor si soferilor care vin la circuit, motiv pentru care sunt rezervat in sperantele la podium in viitor. Din pacate factorul financiar e si el foarte important, dar ramane oricum placerea condusului, indiferent ca e concurs sau nu.

@Rave Cabral cu siguranta nu era in tur rapid :), era in cool-down sau testa masina pe viraje... a avut ceva probleme de geometrie in ziua aia, dar in final a ajuns la 1.59.4 (el participa la Super-sport)

Link către comentariu

Hehe, mi-ai adus aminte de cele 2 sesiuni pe care le-am experimentat cu Leonul...genial!

De curiozitate, ai facut vreodata un total al turelor date pe fiecare circuit unde a fost? Ar fi o statistica misto dpmdv.

Spor la distractie in continuare! 

Link către comentariu

@cristi511 Mersi! (apropo, ai idee de ce nu pot sa "multumesc" prin vot la toate posturile?). Turele stiu ca sunt fix 77 pe Nurburgring, 140-150 pe Hungaroring, iar pe Motorpark nu pot sa fac decat o estimare: la 12 track-days + 2 ROTAC, ar fi undeva peste 260 ture (vorbim de ture rapide, nu incalzire/racire, si sunt incluse aici si ture pe varianta scurta sau reversed).

Link către comentariu

Moderatorii nu pot primi voturi, indiferent de tipul lor ?

Senzational cat de bine se tine batranul golf dupa atatea ture de "bataie".

Bravo!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

In virajul 3, reperul pentru apex este al 2-lea "boschet". Tu l-ai si mangaiat putin :icon_thumleft:

Keep up the good work!

Link către comentariu
  • 1 month later...
On 9/19/2020 at 12:13 AM, Acidutzul said:

m-am intalnit cu prieteni vechi

sa repetam, zic, aventura si vineri & sambata :) sa vina si prietenul ala vechi cu "crocodilul" negru. il aduc si eu pe @fuscobal

Link către comentariu

Ce bine merge TDI-ul asta. 
Pacat ca nu mai e Rex pe forum cu noi, erau interesante povestile si impresiile despre jucaria lui..

Link către comentariu

ROTAC Race 4 - Transilvania Motor Ring

 

Dupa cum spuneam mai sus, la Mures am trecut pentru prima data pe Nankang AR-1, si am ales varianta 235/45 care, dupa cum se vede in postul anterior, sunt perfect fit pe janta de 8 inch latime. E greu sa fac un versus cu Federal FZ-201, pentru ca nu am timp cu ele pe Mures, dar am fost foarte multumit de AR-1. Gripul e acolo, si pe frana, si pe viraje, talonul e tare, si sunt mai usoare ca FZ (diferenta intre AR-1 uzat 50% si FZ-201 nou, versiunile 235/45, e de aproape 2kg!). Ca uzura par a fi pe acolo amandoua (adica se duc foarte repede :)).

 

De data asta nu am mai avut probleme: frana a fost ok cat timp nu franam tare pe denivelari, caz in care intra ABS si se intarea pedala; bateria usoara cu probleme am inlocuit-o cu alt model (1.8kg) care porneste masina fara ezitari si se incarca repede.

 

Ca timpi am fost relativ constant in cele trei sesiuni de cursa (1.47.91, 1.47.78, 1.48.06), terminand pe acelasi loc 3 in grupa tuned, la 7 zecimi de locul 1 (acelasi Megane 3RS) si 4 zecimi de locul 2 (acelasi Megane 4RS).

 

689192445_Screenshot_20200822-175402_SamsungInternetmerged.thumb.jpg.ee97e0b39b37f5c5d754101ef3240b27.jpg

 

Interesant este faptul ca distantele fata de Megane-ul 3RS de pe 1 (care are cel putin 6 trackday-uri experienta pe Mures) au fost mult mai mici de data asta (atat pt. mine, cat si pt. Megane-ul 4RS), desi noi eram la doar a doua zi pe Mures, care este un circuit mai tehnic, mai dificil pentru masina si mai greu de invatat. E adevarat ca de data asta Megane 3RS nu a mai scos flacari pe evacuare si nici nu a mai facut viteze de top cu peste 10km/h fata de mine (masuratori facute cu pistol pe linia dreapta).

 

Mai jos aveti cateva poze si best-lap-ul, facut chiar in urmarirea Megane-ului 3RS de pe 1. Vineri si sambata, dupa cum spunea si @Bogdan_wrc, sunt din nou la Mures pentru track-day si Rotac 5. Daca masina merge ok, ar trebui sa iau locul 3 in campionat fara probleme... daca se intampla o minune si bat Megane-ul 4RS, exista si o sansa la argint.

1004400639_20200822_182714bis.thumb.jpg.1e9b175b906568a8a36982a86a07f586.jpg

118594293_3425213940871928_5690015421627814839_o.thumb.jpg.c6990a53e084d3681250f80d18d8f416.jpg

118607455_3425201584206497_405224624108990646_o.thumb.jpg.8c9ac82c2a0385039627a0dcebea1244.jpg

118616149_3425219364204719_8159654112780884975_o.thumb.jpg.7c084960b10796ffedef3003d54257f0.jpg

118653739_3425194240873898_1552004832372806929_o.thumb.jpg.747a6788924a78e5e2b42d9787248882.jpg

118698377_3425211990872123_762747897295379056_o.thumb.jpg.75f666c4ad7a8913e22192fb0fd9b5d4.jpg

118723667_3425207037539285_4915825280116203467_o.thumb.jpg.043dbbdc6d281b5de88616c605818132.jpg

screenshot.thumb.jpg.5f0f232c9c389805a789969ae0ef600a.jpg

 

 

Link către comentariu

si eu sunt f multumit de AR1. inclusiv pe strada mi se par decente daca e uscat. te poti baza pe ele. 

oricum, stii deja! top work cu masina si cu condusulul :) 

Link către comentariu

@AcidutzulMi se pare foarte mișto faptul ca ești în fața unor mașini ca Civic Type R și Megane RS într-un 2.0 TDI dar nu pot sa nu ma întreb ce ai face într-un Clubsport, TCR sau Megane RS și dacă simți ca încă mai ai de învățat sau dacă mașina a început sa fie factorul care te limitează... 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!