Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Postare recomandată

Da Cosmin, chiar asta intentionam. Si cateva cureluse de plastic solide chiar la cele doua coturi ca acolo sunt punctele sensibile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

Eu le am ale mele date in banda de vreo 10 ani. Presiunea crescuta cam cu 0.6bar fata de stock si niciodata nu mi-a crapat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am luat unul pe original si l-am "imbunatatit". Probabil va tine cat masina! :) (banda izollier de temperatura inalta de panza + cureluse de plastic). 

WhatsApp Image 2018-08-17 at 18.37.15.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acelasi principiu exista si spira aia metalica. Am vazut la multe modele. Chiar eu mi-am montat la bmw pe furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 

Revin si eu dupa un secol pe acest topic :)

Banda asta auto-adeziva teflonata, e ok oare sa o folosesc la imbinari? 

Nu am furtunul crapat, nu suiera, insa supureaza ulei pe la inchieturile dintre furtune(jos la intercooler, sus la turbina) 

Ar fi de ajutor si schimbarea garniturilor, ma gandesc? (se gasesc cumva doar garniturile de cumparat pe OEM/noi, furtunul nefiind crapat)

 

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e asta, eu am folosit cu succes banda teflonata alba, de imbinari termice. Se gaseste in orice magazin de materiale sanitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Stie cineva codul de la siguranta EGR care prinde furtunul de intercooler?

 

Atat la Service cat si la doua magazine dupa seria de sasiu..imi livreaza o siguranta mult mai mica.

 

https://anunturi-piese.ro/3c0145838d-furtun-egr-passat-b6-golf-5-octavia-2-1-9-tdi-2-0-tdi/

 

Asa arata furtunul meu.

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, zilele astea când am schimbat viteza în 3500-4000 ture m am trezit cu pedala de accelerație tăiată (nu se mai accelerea) i am luat contactul și am pornit-o iar și a mers, problema este următoarea de atunci simt ca nu mai are cuplul necesar și nu mai trage cum trebuie, am verificat furtunile de la vacuum și nu sunt sparte, singura problemă este ca la colierele de la furtunul care duce din turbina în intercooler am ulei scurs, ce ar putea să fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!