Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Postare recomandată

Fumul negru este motorina nearsa in lipsa aerului care se pierde pe spartura. Fumul care-l vezi este doar partea care trece de catalizator, restul ramane in catalizator si-l infunda, daca mai mergi mult, chiar asa in limp cum crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

nu te contrazic,dar cand e in limp nu scoate gram de fum,chiar am fost atent si noaptea cand mergea cineva in urma mea!fum negru scoate doar daca las mufa bagata la filtru de aer.cred ca e debimetru de aer sau nu stiu ce e aia.

oricum am traso pe dreapta.mai circul cu ea dupa ce o repar ;)

Modificat de fanatykul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cam tarziu, s-a rezolvat. Era un furtun crapat, cel dupa radiatorul de la intercooler, cot de 90 grade. Original era 180 dar am luat unul din silicon albastru pt tuning cu 50 ron, speram sa tina. Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Apar si eu cu patania mea de astazi: Ajuns in service dupa ce mi s-a spart vestitul "S" ce iese din turbo si se duce in teava de plastic. Zic ok, hai sa-l cautam. La BGW e 3B0 145 828 K, care costa nu mai putin de 950 RON. WOW!!! Am Ferrari? In fine, incep sa caut echivalente si patanii similare si dau de o discutie de pe forumul american. Acolo scria ca merge si furtunul de AVF/AWX, asa ca ii cautam pretul: 200 de RON, singurul pe stoc in Calarasi, asa ca l-am luat, montat si deja isi face treaba cu brio. Asa ca, cei cu BGW, pentru 700 RON in minus, luati furtunul cu 3B0 145 828 G, nu cu K. Diferenta e ca nu are acel amortizor de sunet in capat, dar nici ca-i vad diferenta la sunet.


O singura rugaminte am: Se poate uita un coleg cu ETKA si sa spuna daca difera codurile la garniturile furtunului de AVF, fata de cel de BGW?

 

post-94030-0-78460000-1434974907_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum ai sa cheltui mai mult, ca ai cumparat o chestie care nu tzine 2000 de km. Am mai scris in topic, nu puneti dacat pe original furtunul asta. Copiile nu tin. Pentru awx este in jur de 450ron. Si din dezmembrari era mai bun.

https://www.dropbox.com/s/u8opwv5a0lv4ob6/WP_20141220_11_40_22_Pro.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/5tot9yqdh57ulpl/WP_20141220_11_40_54_Pro.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/o2ai8sci2ahbl4d/WP_20141220_11_42_10_Pro.jpg?dl=0

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AM de la un coleg de pe forum( nu mai stiu care) si e de 3 ani pe masina si n-a crapat,m-a costat 150 lei atunci,ma declar super multumit.In privinta celor AM cred ca e important si de unde il cumperi,ce feedback exista cu privire la piesa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am unul AM, cel din stanga jos, ce are cam 2-3 ani, plus vreo 40k km, cel putin. Se vede diferenta de calitate, dar ieri trebuia sa plec la Bucuresti, maine la fel, Joi sa imi continui munca, Duminica la tara, iar in zilele lipsa, frecangeala in oras. Sa dau 1000 de RON pe un furtun si sa il astept si 7 zile? Traiasca VW, dar prefer sa nu fac asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Apar si eu cu patania mea de astazi: Ajuns in service dupa ce mi s-a spart vestitul "S" ce iese din turbo si se duce in teava de plastic. Zic ok, hai sa-l cautam. La BGW e 3B0 145 828 K, care costa nu mai putin de 950 RON. WOW!!! Am Ferrari? In fine, incep sa caut echivalente si patanii similare si dau de o discutie de pe forumul american. Acolo scria ca merge si furtunul de AVF/AWX, asa ca ii cautam pretul: 200 de RON, singurul pe stoc in Calarasi, asa ca l-am luat, montat si deja isi face treaba cu brio. Asa ca, cei cu BGW, pentru 700 RON in minus, luati furtunul cu 3B0 145 828 G, nu cu K. Diferenta e ca nu are acel amortizor de sunet in capat, dar nici ca-i vad diferenta la sunet.

O singura rugaminte am: Se poate uita un coleg cu ETKA si sa spuna daca difera codurile la garniturile furtunului de AVF, fata de cel de BGW?

Multumesc si eu de sfat, confirm ca se potriveste pe BGW furtunul 3B0 145 828 G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-94030-14440214545095_thumb.jpg

Asta e diferenta intre G si K. K este cel murdar. Americanii ziceau ca are un silencer in capat, ca diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am un sunet din nou gen " blow off" gen Subaru sti  :)

 

Pe bun, cand in acelerez si incarca turbo de la 1700  tur/min si las la 2200 tur/min se aude parca "blow off" si elicea care merge in gol. Am filmat cu telefonu dar nu se aude asa de ok ca si in realitate . 

 

Ii amuzant, dar azi am desfacut tubulatura de la intrare turbo  ce iese din filtru aer etc. Totul pare ok. Dar am desfacut returu de gaze ce pleaca de pe furtunu gros de la intrare turbo si intra sub capac motor (eupurator). Am suflat pe el si cand am lasat presiunea din el facea acest sunet de "blow off".  Cel putin asa cred.

 

Sa fie din cauza ca turbo meu hybrid cere prea mult aer? Sau face prea mult aer ?

 

Masina merg ok, si trage bine, nu am limp mode sau ale erori. Doar sunetul asta. 

 

Daca gasesc dictaphonul am sa inregistrez.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Referitor la sunetul asta de blow off, il am si eu, in toate treptele de la turația din ce in ce mai mica cu cat schimb vitezele ascendent.

Spre exemplu , cu a-1-a il am de pe la 2000-2200 rpm iar cu a-6-a ajunge de pe la 1500 rpm sa se audă.

Nu i-am descoperit cauza 100% , dar suspectez racordul flexibil (pe evacuare il gasesti, chestia aia din sarma împletită ) deoarece răsufla de mult si acum cred ca s-a slăbit mai mult.

P.S.Ai sesizat cumva daca iti bagă miros de fum înăuntru cand esti cu masina pornita pe loc si clima pornita?

Modificat de Mihai.Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Deci nu sunt singur... Ii logic ce zici si tind si eu ca de acolo vine. Numai ca eu acel felxibil il am de mult fisurat. Si da, imi baga gaze pe parbriz, de cand am dat scutu jos mai putine.  Da inainte si mi pun turbo nou hybrid nu imi facea acest sunet. Deci nu sunt nici eu suta la suta ca de acolo vine "problema".

 

La mine se aude din treapta 2 pana in a 6-a  dar numai pe plaja de turatie 1700 si las undeva la 2100-2200 tur min.

 

Mai vorba cineva pe forum parca la B6 si cica era miezu din turbo descentra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep asa bine, dar ma gandesc ca daca era miezul de la turbo descentrat sau cum ii spui tu se auzea un fel de frecat.

In schimb in situația mea se aude ca o eliberare de presiune de aer ,noxe (un gaz oricum), si nu are cum sa fie de la turbo din moment ce in treapta mare se aude si la turația de 1500rpm ,din moment ce turbo intra abia la 1900rpm in orice treapta de viteza.

Logica mea este următoarea cand o accelerez si debitul de gaze devine "insuportabil" pt. bătrânul racord, iese prin el fiind fisurat, si de unde si pâsâitul.( iese printre sârmele alea , prin orificii mici).

Însă repet inca o data nu sunt 100% sigur ca asta e cauza deoarece e greu sa verific , pt.ca atunci cand o accelerez pe loc nu se mai aude sau se aude doar uneori ,mai slab si la o turație de peste 3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva asta este sunetul?

Se aude in filtrul de aer?

Daca da...eu am scapat de el dupa ce am reglat turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ziceam ca ii din Turbo, al meu ii nou. Deci elimin ce se auzea pe forum B6.

 

Si la mine se aud gaze sau cv de genu. Si pasîtul ii atunci cand las acceleratia la 2200 tur/min daca o las la 2500 sau 3000 tur/min etc ... nu se mai aude acest sunet.

 

 Se aude in partea pasagerului (motor longitudinal). Nu cred sa fie din carcasa  filtrului de aer.  EGR-ul iara a fost schimbat nou (de un an).  Furtunele, cel in "S" a fost schimbat, celalat  de la iesire intercooler iarasi a fost schimbat. A mai ramas cel de la intrare EGR ce nu l-am schimbat. Deci si tubulatura cauciucata as eliminao.

 

Mie imi place cum face, faza ii sa nu dauneze ceva... Am sa mai caut si revin cand am noutati.  Daca se schimba usor acel racord flexibil am sa il schimb sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil se taie si se sudează altul.

Un tinichigiu poate face operațiunea . Racordul costa in jur de 100 RON cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu si zic ca este de la turbina. Face presiune mare de la turatii joase (incarca mult de jos) si cand "lasi" acceleratia ,aeru se intoarce inapoi. Fa o proba scoate furtunul de admisie catre turbina din prinderea de pe filtru de aer si lasa-l liber(ai grija sa nu uiti ceva sa iti aspire) incearca sa pleci in demaraj cu a-1-a sa vezi daca se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face cand las accelerația. Ba din contra , cand o las se oprește brusc pâsâitul.

Face numai si numai in sarcina , cum am explicat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se mai aude,care este solutia curatare turbina sau inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Imi recomandati si mie un producator bun de furtun turbo? Mi s-a crapat astazi furtunul care iese din turbo si intra in intercooler. 

Am gasit la un vanzator mare de piese marcile : BUGIAD și A.I.C. Sincer nu am auzit de ele, preturile sunt 140 lei/220 lei. Cel original e peste 400 lei si nu stiu daca as da suma respectiva. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei OE mergi pe bugiad

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Eu am pus impergom, de aproximativ un an de zile si am dat pe el 150 de lei. Si inca rezista, mai ales ca motorul are si soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Alex Trandafir

eu  am  foacut  o  improvizatie  de  moment dar  care  rezista.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Revin cu feedback. Am luat BUGAID, furtunul de sub turbina, cum scriam mai sus. A rezistat 3 luni si 3000 km. Dupa o serie de acceleratii mai in forta a cedat, crapandu-se pe o portiune de 5 cm. Mentionez ca diferenta se vede fata de cel original, intaritura de textil fiind mult mai subtire si cauciucul fiind mult mai moale.  Il dau la garantie si mai incercam o data. Cred c-o sa-i pun niste intarituri de cureluse de plastic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l in cateva straturi de banda de bumbac. N-o sa mai ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!