Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Salut.Am si eu o intrebare daca zici ca ai montat aer conditonat pe un polo care nu avea.eu am doua vw polo ambele din 2005 cu aceeasi motorizare 1,4 tdi, unul are aer conditionat si celelalt nu are si as vrea sa schimb de pe unul pe celalt.Se poate si cam cum ar tebui facut?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o intrebare la cineva care se pricepe sau care a montat aer conditonat pe un polo care nu avea.Eu am doua vw polo ambele din 2005 cu aceeasi motorizare 1,4 tdi, unul are aer conditionat si celelalt nu are si as vrea sa schimb de pe unul pe celalt.Se poate si cam cum ar tebui facut?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca se poate monta , eu personal nu am facut asa ceva , sigur nu e usor si e mult de munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate - doar ca trebuie desfacute bucati, ambele masini - borduri date jos, modificat instalatia electrica, adaugare instalatie motor - compresor, conducte, condensor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatii electrice si aerotermele nu sunt asemanatoare numai ca la cea fara aer mufele sa fie libere ne conectate,daca schimb instalatiile electrice de sub bord?E dificil?Se metita si cam cit ar dura ca timp?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

timp - depinde de cat te pricepi, cat muncesti, etc. Pus pe ea, 1-2 zile - se monteaza -

Nu, nu cred sa ai nicio mufa libera, nicio precablare.....

Eu la Passat-ul B5, mi-am montat clima in locul AC-ului - si a fost ceva de munca - tine cont, la motor instalatia a ramas aceeasi.

Instalatiile chiar daca sunt asemanatoare, nu sunt identice - deci, trebuie refacute - ventilatorul nu e aceelasi, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un polo climatronic si nu mai porneste ventilatorul din habitaclu. Cand pornesc masina tot display-ul de la clima se aprinde si palpaie vreo 10 sec dupa care se stabilizeaza. Comenzile se vad ca le ia dar de pornit aeroterma ...NIMIC. Am controlat sigurantele si aici totul este in regula. Stie cineva ce poate fi si cum se poate remedia? Eventual poze cu montarea si demontarea ventilator/aeroterma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica motorul ventilatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , sunt posesorul unui VW Polo 2006, 1.4 FSI, AXU, 86hp, 57 k, climatornic. Acum 2 veri instalatia a ramas fara freon, deoarece nu mai baga aer rece, s-a efectuat o reincarcare de freon. Dupa aceea, de fiecare data cand pornesc compresorul se aude un carait pt cateva secunde. Va rog sa-mi spuneti daca stiti de la ce poate fi. Daca este de la rulment, cum mi-a spus o persoana ce face incarcari cu freon, rulmentul de la compresor este capsulat sau poate fi schimbat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ... eu am condus un Polo 9N3 1.4 benzina, cu climatronic, din decembrie 2007 si pana in primavara lui 2011, masina fiind luata de noua.

Cu fix o luna inainte sa iasa din garantie au inceput problemele cu climatizarea, in sensul in care, in functionare, compresorul scotea niste zgomote ciudate. Eu am avut impresia ca zgomotul pe care il scotea era similar maraitului unui caine. Am fost cat mai era masina in garantie la cateva reprezentante, dar nu s-a depistat nici o problema. Insa maraitul a ramas in continuare. Uneori zgomotul era foarte puternic, motiv pentru care m-au si primit la service-urile respective.

De cand a aparut si pana cand am dat masina zgomotul acela s-a manifestat in permanenta. Dar nu a picat climatizarea.

Asa ca ... va doresc sa aveti nervi ca sa suportati manifestarea. Pe mine m-a tocat marunt-marunt problema asta.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Replace VW Polo Ballast Resistor:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu ventilatorul poloului meu din 2006, porneste doar in viteza 4, am vazut in filmuletul postat de aditu ca se specifica sa verifici ventilatorul dupa schimbarea rezistentei, la toate vitezele, rezistenta respectiva parca are mai multe contacte, sunt cumva defapt 4 rezistente in piesa aia, cate una pt fiecare viteza? stiti cumva daca problema mea poate fi de la rezistenta aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, sunt 3 rezistente in ea. la tine este dusa siguranta termica de 210 grade si 10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa vorbersc cu o cunostinta care are un service sa vad daca imi poate aduce piesa sau daca oare careva pe stoc in Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

poate ma ajuta cineva ... am un vw polo 1.4 tdi 2006, butonul de recirculare aer sta mereu aprins . il inchid, apoi in 2 secunde se deschide iar ... si tot asa , sta mereu aprins ... am inteles ca e vorba de mororas clapeta recirculare aer care probabil a ramas blocat. aveti idee cat costa un asemenea motoras ? cat de greu/ usor se poate schimba ? sau daca pot umbla la el sa-l blochez sa bage doar aer din exterior , ca ma "omoara" aburirea excesiva a geamurilor :-(

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Revin si eu cu o problema nerezolvata, care ma macina de ceva timp.

Problema este eroare 4F8 ( 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

Ideea este, ca nu-mi baga are deloc pe la picioare si prin fantele centrale de la bord. Imi bag doar pe la parbriz si pe fantele laterale.

Este foarte deranjat pentru ca scoate un sunet ca de avion, chiar la nivelul de ventilatie 3/7 , si in plus este tot timpul o senzatie de Rece in masina pentru ca nu baga deloc pe la picioare.

Este posibil sa fie defect sau blocat motorasul V70 sau cine stie ce altceva, insa ca sa-l pot repara trebuie sa stiu exact unde este amplasat si cum se ajunge cel mai usor la el.

Daca il setez sa bage aer doar pe la picioare, se aude in interiorul bordului un scartait de plastic, ca si cum o clapeta ar incerca sa se miste dar este blocata, si incepe sa bage aer tot prin fantele laterale .

Mentionez ca atunci cand am luat masina, toate grilele de aerisire erau aproape blocate abia le puteai misca cu mana ( nu s-a umblat de ani de zile la Clima si este posibil sa se fi gripat fantele din interior...un WD40 dat prin fantele centrale poate ajuta sa se degripeze ?? )

Ma poate ajuta si pe mine cu o solutie la aceasta problema, o schema cu pozitia acestui motor sau cel mai indicat un tutorial deja existent pe net.

Am cautat peste tot dar nu am gasit nimic concludent.

Va multumesc frumos si un an nou fericit !

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa 19.Fa un basic settings pe climatronic,dupa reinstalare.

post-50318-0-93486000-1357142454_thumb.p

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dan, mersi pentru schema

Ce inseamna basic settings? si cum se procedeaza?

Si pentru ca am mai gasit cateva scheme, consider sa le impartasesc pe forum pentru alti nevoiasi ca mine.

Intrebarea mea este , daca inlatur casetofon si cd-ul, am acces direct la clapete, sau acestea sunt intr-o cutie "ambalate"

Mersi

post-16203-0-95488500-1357144802_thumb.j

post-16203-0-87968400-1357144815_thumb.j

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pun o intrebare cam de prost dar ma risc. Compresorul la Polo-ul meu merge foarte greu si scoate zgomote, nu imi baga rece masina vara si vreau sa-l demontez de pe masina sa vad ce are. Acum intrebarea? Exista ceva supape de tevile de la instalatie ca atunci cand le scot de pe compresor sa nu imi pierd freonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista. Se pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred, AM REZOLVAT-O !!!

Am scapat de eroare 4F8 , si cum:

Am dat cu degripant la greu prin fantele centrale, dar nici un rezultat .

Totusi auzeam un suierat puternic de aer pe sub torpedou prin dreptul filtrului de polen

Atunci am dat pe autotestare (tinut apasat simultan Aer sus + Econ + Recilcuare - apoi pus contactul ) moment in care am bagat mana in acea crapatura.

SURPRIZA, am dat de motorasul V70 care incerca din rasputeri sa faca cursa intreaga...el fiind gripat reusea doar un sfert apoi revenea in pozitia intiala.

AM dat cu degripant la greu iar apoi l-am ajutat cu degetul sa faca cursa intreaga si in cele din urma a reusit...

Am mai dat cu WD40, l-am mai tot frecat si s-a rezolvat. Acum merge aerul prin toate fantele inclusiv pe la picioare si am scapat si de eroare 4F8.

Daca are cineva nevoie voi face si o poza cu motorasul in pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Yrynel:

Atunci am dat pe autotestare (tinut apasat simultan Aer sus + Econ + Recilcuare - apoi pus contactul ) moment in care am bagat mana in acea crapatura.

Despre care crapatura vorbesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un spatiu cat sa intre un pachet de tigari, jos sub torbedou paralel cu filtrul de polen...am impresia ca pe acolo este si fanta de circulare aer la picioarele pasagerului.

Am gasit o poza informativa pe net, sper sa fie de ajutor:

post-16203-0-98897200-1357165910_thumb.j

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu de fapt ai bagt mana si ai miscat clapeta de recirculare. De aia ai tras cred si ai deblocat si motorasul care o actioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema . clapeta care da drumu la aer de afara a ramas pe deschis . stie careva de ce e actionata sau cum e actionata ? precizez ca nu am ac e simplu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!