Jump to content

Garda la sol (Tiguan 5N & 5N2)


chief
 Share

Postare recomandată

Dupa revizia de azi (anuala) concluzia a fost : intrarea de apa cu noroi la bucsele de la amortizoare  produc un zgomot de S.F. la viraje... in rest nimic deosebit cu exceptia scutului fata lovit pe drumul spre Babele... Incerc sa inlocuiesc scutul fata cu altul mai gros (nu stiu cum se numeste materialul , daca e fier sau aluminiu , cel cu striatii si gros de 3 sau 5 mm )trebuie sa gasesc pe cineva care sa indoaie tabla dupa forma actuala a scutului... Ideia este ca prin ce a trecut masina fara stricaciuni , arata totusi ca VW inca mai tine la prestigiul firmei...(P.S. la aducerea inapoi a masinii...am fost anuntat ca mecanicul "si-a luat initiativa " de a spala masina prin toate cotloanele si am fost "anuntat" ca "totusi" Tiguanul este masina de oras... afirmatie cu care bineanteles nu am fost de acord... :D :tuktuk: :icon_thumleft: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa este.............

Nu este nici tigru..... nici iguana

Este Tiguan

 

Dar sa vedeti cind o sa apara TAIGUN  :soare:

 

http://www.topgear.com/uk/photos/volkswagen-taigun-sao-paulo-motor-show-2012-10-22

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura poza "available" dupa terminarea aventurii (in momentul desfasurarii, nici prin gand nu mi-a trecut sa pun pe cineva sa faca poze :)) )

20130213_131800.jpg

Interesanta experienta si numai buna de tinut seama. Voiam sa te intreb daca varianta ta de Tiguan este "track" adica cea cu unghiul de atac mai mare si cu bara fata oarecum "decupata", dar mi am dat seama ca raspunsul este da vazand poza de mai sus. Totusi nu imi pot abtine o intrebare: crezi ca ai fi mai ajuns la fel de intreg la destinatie daca ai fi avut un Tiguan cu bara normala, adica fara bara decupata fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici gand ! Am optat pt Trak and Field tocmai ca stiam cam ce "asteapta " masinuta. Bara nedecupata permite un unghi de atac de doar 18 grade ceea ce te face sa te gandesti de doua ori si daca vrei sa urci o bordura mai serioasa ... ce s-ar fi intamplat teoretic ? in limbajul de off-road se foloseste des expresia : in teren masina scapa singura de ce nu are nevoie...Nu sfatuiesc pe nimeni sa o probeze... :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguanul are scut metalic nu de plastic asa ca nu trebuie schimbat si rezista bine la socuri (din proprie experienta).

Scuze ca revin oarecum cu aceasta discutie,dar as vrea sa va redau un raspuns primit pe mail zilele trecute de la un consilier de vanzari (reprezentanta Porsche Romania) care spune cam asa: "Masina vine cu scut de plastic. Un scut metalic costa 1850 RON piesa+ 500 RON manopera" !!!

Asadar, rog pe cei care si au achizitionat masina de noua sa ne spuna: aveati sau nu scut metalic la receptia masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da T&F are scut metalic. Ma rog e mai mult o tabla dar oricum rezista mai bine ca cel de plastic.

Daca imi aduc bine aminte cred ca face parte din echiparea standard! (parca nu am dat bani in plus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut colegi!

E primul meu post, citesc forumul de mult, am parcurs tot dar n-am gasit pareri despre ceea ce vreau eu sa intreb.

 

Am un Tiguan 2008, 1.4 TSI, 145.000km, Track & Field, cel cu botul tesit, cu unghi de atac mai mare.

Credeti ca daca mi-as cumpara niste arcuri pentru echiparea sport, ca se gasesc pe site-urile de piese, ies cam 1000 lei toate 4 arcurile, scrie ca reduc garda la sol cu 3 cm. Oare daca le cumpar si le montez pe telescoapele normale, cele cu care a venit masina de fabrica, si cu care am fost la 3 (TREI) statii ITP si le-am cerut verificarea pe stand si toti inginerii de acolo au spus ca sunt ca si noi dupa 145.000km, au iesit 72% eficienta, deci nu e rau, cine a facut teste de amortizoare vreodata stie ca peste 65% sunt considerate bune.

Si-a mai facut cineva modificarea aceasta? Risc sa stric amortizoarele doar pentru ca vor lucra mai jos cu 3cm?

Doresc sa fac schimbarea asta din 2 motive:

1. Pentru ca dupa ce depasesc un tir pe autostrada, fix cand trec de el, masina ma scutura, intra vant mult sub ea.

2. Imi ajunge garda la sol si daca se micsoreaza cu 3cm.

 

Ce parere aveti?

Multumesc,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!