Jump to content

Filtru Separator De Gaze


autobot
 Share

Postare recomandată

Salut.Am dat search dar discutiile pe care le-am gasit pe tema asta era vagi.Incep prin a preciza problema mea.Pana acum ceva timp eram nevoit sa curat clapeta de acceleratie saptamanal din cauza depunerii de vaporti de ulei intrati prin filtrul de aer din carter sau epurator de gaze....am fost cu ea prin service-uri si de fiecare data mi se spunea ca e motorul obosit....precizez ca nu scoate fum negru,nu mananca ulei peste limita admisa adica 250-300 de grame la 10.000 km,si trage cum trebuie.La ultimul service mi-au dat solutia romaneasca...sa scot furntunul de la epurator si sa il las atarnat....asa ca in prezent umblu cu un dop de sticla in capacul filtrului de aer iar furtunul imi baga toate gazele nearse sub capota astfel incat nu am cum sa las ventilatia sa-mi bage aer proaspat si trebuie sa stau numai pe recirculare.Ideea e ca sunt disperat pentru ca nu vreau sa segmentez motorul degeaba avand in vedere ca am 113,000 de km,e drept nu bag mana in foc,si nici nu am cum sa mai umblu asa....am inteles ulterior ca ar exista un filtru care separa vaporii din baia de ulei de gazele nearse....Unde se afla acest filtru...cum se numeste...cine il are cine-l schimba.....As fi recunoscator daca imi poate spune cineva.....Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !! am trecut si eu prin probleme asemanatoare bora 2002 !! dar nu am proble cu motorul sau clapeta am 200 000 km motor 1,6 mai am si gaz !! mie mi sa rupt furtunasul ala si lam blocat o perioada dar se strangeau gaze sub capota si mi le baga inauntru !! ce te sfatuiesc pe tine si nu e deloc costisitor si ai terminat problema ia un furtun de diamtru tevei care iese din motor si dul sub masina si ai terminat ;)eu miam cumparat iar tubulatura si am pus la lok kum era de fabrica !! Vezi ca daca il lasi asa in timp iti va face mizerie si vei pierde si ulei pe acolo ! gazele care ies nu prea sunt ok pt mediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu ma intereseaza cat de costisitor este...ma rog nici sa segmentez motorul aiurea....dar nu vreau sa mai stau cu frtunul pe afara ....nu mi se pare prea fiabil...:rolleyes:....am inteles ca exista ceva de genul uni filtru care vine cu tot cu epurator si am sunat azi la po ro si este 3,3 milioane..........nu mi se pare exagerat dar se aduce numai pe comanda din Germania si am de asteptat vreo saptamana...dar nici ca la dacie nu mai suportam sa merg cu furtunul.Merci oricum de sugestie...daca mai afli ceva e binevenrit.

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca til pui as vrea si eu :) eu am filtru sport si cand nu aveam gazele bagate fugea mai bine masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
pai daca til pui as vrea si eu :) eu am filtru sport si cand nu aveam gazele bagate fugea mai bine masina

Da l-am montat azi si sunt super multumit...am observat si pe forum si la mecanicii la care am fost ca nu prea are nimeni habar ce e cu filtrul asta si ca de fapt intra la consumabile....am fost la 3 mecanici si au ridicat toti din umeri si mi-au spus ca nu au mai schimbat la nici un golf asa ceva.Atunci am inceput sa caut frumos pe net....si minune aflu ca conform vw acel filtru numit si epurator sau filtru separator ulei ar trebui schimbat cam la 80-90 de mii de km pentru ca sita care nu permite uleiului sa iasa se infunda...asa ca uleiul ajunge direct in filtrul de aer si.....in renumita clapeta de acceleratie pe care o infunda...Eu mi-am comandat filtrul la vw si ma costat 340 ron iar azi l-am montat si pot sa zic ca e alta viata.....Spun asta pentru a nu va lasa indusi in eroare de ''meseriasi''care asa cum am vazut si pe aici cativa in cazul in care intra cat de putin ulei in filtrul de aer se reped cu segmentari de motor si alte lucruri foarte costisitoare dar care de asemenea nu ar rezolva nimic.Iar apropo de ce zici mai sus ca fugea mai bine masina eu am observat exact contrariul.Nu stiu explicatia mecanica dar mie im itrage mult mai bine cu furtunul de la epurator la locul lui.Ma gnadesc ca acele gaze nearse probabil mai contin vapori cu o anumita concentratie de benzina care ajuta la ardere....deci scopul lui nu ar fi simplu ecologic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam cum ar ajunge acei vapori cu concentratie de benzina in gazele de carter? Si cum arata acest filtru. Este cumva tubul care trece peste filtrul de aer? Poate pui si tu ceva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o imagine cu acel filtru.

Filtrul este cel cu numarul 19 sau 19a (in functie de cod motor). Asa arata si pe Golf si pe Bora :)

Modificat de Kovari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare asa ieftin 3mil jumate filtrul asta ! ma mai gandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cam scump dar din cate stiu in prima faza se poate incerca si curatarea acestui filtru

(se da jos si se curata cu benzina parca dar nu sunt sigur de asta. poate ne lamureste un coleg specialist de pe forum).

Nu stiu sigur daca o sa ajute dar se poate incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

1 cu acest filru vei vedea ca iti va scadea uleiul cel putin la cox explicatia e ca e nu mai il baga inapoi !! iar 2 motorul tau va a avea o uzura mai prematura arderea nu va mai fii compusa si din aceste gaze uleioase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OVIDEOS Alba

Poate da cineva o descriere mai amanuntita a locului unde se gaseste filtrul cu pricina la 1.4 16v sau 1.6 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vreau si eu mai multe detalii despre acest filtru sau cum se curata cel existent pe masina. Azi am scos furtunul care pleaca de la el catre filtrul de aer si era plin de pamant pe peretii interiori, care sigur nu face bine motorului. Furtunul o sa il schimb pentru ca nu am reusit sa il curat. Epuratorul nu m-am prins cum se desface, nici pozitia nu e prea comoda.

Ar fi de incercat si un aditiv de ulei care sa curete bine si in cateva sute de km. Numai belele cu epuratorul asta si egr - intra toate prostiile in admisie. Ne facem griji ca filtrul sport e prea permisiv si defapt problema e in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Tocmai am curatat zilele trecute la mecanic acest epurator de gaze deoarece a prins un dop de gheata ( probabil era si ceva mizerie ). Totul bine si frumos masina trage mult mai bine ca inainte, dar azi dupa 2-3 zile de la curatare mi s-a aprins martoul la Check Engine. Am mers la cineva cu Vag-com si imi sterge eroarea iar in secunda urmatoare apare din nou pe VAG-com, vad ca in bord nu mi-a reparaut iar check-u dupa 2 porniri dar probabil o sa-mi apara iar. Ce e de facut? Poate ma lamureste cineva. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

si eu mi-am cumparat acest filtru 200 lei sper sa scap si eu de gazele care intra in masina, asa am inteles si eu ca ii zice filtru separator ulei golf 3

Modificat de ingbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Fratilor , cer o parere, am schimbat doua randuri de garnituri la separatorul de ulei , din ce se vede in poze chiar si dupa urmele de ulei tot sunt vizibile.Ce spuneti , oare sa fie de vina etanseitatea baii de ulei ? 

Screenshot_20210916-195115_Video Player.jpg

Screenshot_20210916-195032_Video Player.jpg

Screenshot_20210916-195027_Video Player.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!