Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Recommended Posts

Adria_n

Ai vreo problema anume sau cer pareri ? 

 

           Presupun ca iti regenereaza des, soot measured creste mult mai repede fata de calculated. Ceva asemanator am avut si eu, dar trebuie sa imi fac timp de o postare completa.

Link to comment
Share on other sites

pault83
7 minutes ago, Adria_n said:

Ai vreo problema anume sau cer pareri ? 

 

           Presupun ca iti regenereaza des, soot measured creste mult mai repede fata de calculated. Ceva asemanator am avut si eu, dar trebuie sa imi fac timp de o postare completa.

Face regenerari dese în jur de 70 km dar face bolt minim 100km în oraș pe zi.

Mă interesează valorile senzorilor dacă sunt corecte, alte erori nu are.

Link to comment
Share on other sites

Dan.MDLL

:lol:Bine ai venit în club

Link to comment
Share on other sites

_R_A_D_U
Posted (edited)
On 08.05.2023 at 20:59, _R_A_D_U a scris:

Mașina unui prietem, recent adusă, A3, 2007, 2.0 TDI, BMR (170 cai), motorul toarce frumos dar la câteva zile de la cumpărare, s-a aprins spira + ”elicopterul” check în bord. Erori: IMG_0563.thumb.JPG.93a23180965f5d2ca8cbf499ce11de28.JPGIMG_0564.thumb.JPG.e379fbc2012823388f3eca5d70948ea6.JPG

Am sters erorile dar spira a rămas aprinsă, check engine este stins. momentan. Nu cred că acel rulaj este real. Dacă bagi degetul în țeava de la eșapament te innegrești serios iar incărcarea filtrului în VCDS apare 0 (posibil măsluit). Ce probleme credeți că ar putea fi, la o primă trecere în revistă?

Frumos este  să aduci feedback la problema semnalată... Așadar, prietenul meu a mers la un atelier, unde i s-a sugerat să schimbe acel senzor. L-a înlocuit iar problema pare că s-a rezolvat. Personal nu cred că doar aceea era problema iar ăla nu i-a zis nimic de injector, vedem ce va fi pe viitor.

Edited by _R_A_D_U
Link to comment
Share on other sites

geowany1

Salutare, am o eroare la un Tiguan 2.0 tdi 2017, ma pute-ti ajuta? Mulțumesc anticipat.

Screenshot_20230515-213919_Gallery.jpg

Link to comment
Share on other sites

BadGrandpa

Posibil senzor presiune diferentiala defect, dar scaneaza cu o interfata originala si posteaza scan complet, pocnitoarea asta nu te ajuta.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Da, inlocuire senzor presiune diferentiala

Link to comment
Share on other sites

rubenfix
On 11.05.2023 at 20:48, rubenfix a scris:

Buna , la toti . 

Am un seat ibiza 2008 1.9 tdi cod motor BLS . Nu mia dat niciu martor de filtru particule , nu prea inteleg valorile si daca starea de filtru e bun si cat o mai duce. 

Are 300.000 km .. 

IMG_20230511_154705_693.jpg

IMG_20230510_194435-min-min (1) (1).jpgnimeni nimic ? Multumesc.. 

 

Link to comment
Share on other sites

cornel -g3

Salutare  ,  ma puteti indruma  la  un service ,ma intereseaza  pe  Bucuresti *  unde  sa  fac  o  verificare  si  daca  este nevoie o  curatare  a DPF.lui ? Ma  intereseaza  ca cei  de  la  service  sa  faca  totul  ,  adica  test  demontat  curatat    , montat  inapoi si  daca  mai  este nevoie  ceva setari !! Multumesc  .

Link to comment
Share on other sites

axxell311

In spiritul bunului simt, revin cu informatii, dupa ce, se pare, am rezolvat cu DPF-ul. 

L-am demontat la un service din Suceava, care a efectuat si operatiunea de curatare chimica, apoi remontare, resetare si actualizare valori cu diagnoza. 

Acum pres diferentiala e undeva la 5-6 mbar. 

Am facut deja 180 km mixt si inca nu a cerut regenerare. 

Se pare ca am scapat usor, cu DPF intreg, fara fisuri sau ceramica topita. 

Am schimbat si uleiul, de la Castrol LL 5w30 la un Ravenol, 5W30,cu spec vw 50700, si sincer se simte diferenta si la zgomot produs de motor, si la mirosul gazelor de la teava de esapament. 

Link to comment
Share on other sites

Salut, v-aș fi foarte recunoscător dacă m-ați putea ajuta cu un sfat/rezolvare a următoarei probleme:

Am un SQ5 3.0 BiTDI cod CGQB achiziționat acum 2 luni care din 2 în 2 sapt intră în limp mode cu erorile urmatoare:

2 Faults Found:
5188 - Particle Filter 
          P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 194464 km
                    Engine RPM: 2147.50 /min
                    Normed load value: 50.2 %
                    Vehicle speed: 137 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.440 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    P Flt Ld fac Ash Cor: 1.0000
                    Particul.filter diff.pressure: 76 hPa
                    Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 621.9 °C
                    Exh t Adap TP Flt Ds: 415.4 °C
                    Exhaust gas jet volume in particle filter: 617.6 m³/h
5189 - Particulate Trap Bank 1 
          P2002 00 [047] - Efficiency Below Threshold
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 194464 km
                    Date: 2023.03.19
                    Time: 14:30:26

                    Engine RPM: 2147.50 /min
                    Normed load value: 50.2 %
                    Vehicle speed: 137 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.440 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Ambient temperature: 17.0 °C
                    DPF: offset for differential pressure: 0 hPa
                    Particle filter: soot mass measured: 2.84 g
                    Particle filter: soot mass calculated: 25.01 g
                    Particle filter: kilometers since last regeneration: 716596 m
                    Particle filter field regeneration: cancel conditions-Bits 0-7: 0
                    Particle filter field regeneration: cancel conditions-Bits 0-7: 0

 

Asta a fost prima oara când a întrat în limp mode, i-am făcut o regenerare forțată, după încă aprox 2 săptămâni iar limp mode mergând preponderent în oraș. 

Între timp, I-am schimbat distribuția, motorul făcut bucăți, reetanșat total, curățat, schimbat toate garniturile posibile, tacheți, tampoane, termostate, kit accesorii, pompă apă, curățat admisie, clapetă, egr, făcut ca nou practic. Cu această ocazie am dat și dpf-ul jos și l-am dus la curățat la autostar 3000 (Termo-pneumatic), filtrul nefiind topit, crăpat și ieșind perfect curat. Am schimbat inclusiv senzorul de presiune diferențială și filtrul a fost codat ca fiind "înlocuit" din ce am înțeles. După încă 3 săptămâni iar limp mode :(. A fost iar resetat ca fiind înlocuit pentru a ieși din limp mode, moment in care mi-am luat un scanner obd și aplicația vag dpf pentru monitorizare.

Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță prin țară ultima bucată de drum fiind A2 Constanța - Buc. Exact când am întrat pe autostrada a început regenerarea pe care nu a încheiat-o pana la București (mergând cu a 5-a la 2600rpm)

1424073797_Screenshot_20230525_133506_VAGDPF.thumb.jpg.01977fd5768a98a453fa4e0e08395dea.jpg14073136_Screenshot_20230525_141309_VAGDPF.thumb.jpg.9ef80b5f002c08a840429b6af8457516.jpg

SOOT MASS Measured nu a scăzut mai jos de 1.95, primul screenshot a fost făcut undeva pe la jumătatea autostrăzii iar al doilea în ultima benzinărie înainte de Buc la relanti.

După toată autostrada parcursa cu 90km/h (a 5-a 2600rpm în regenerare) aceasta nu a fost terminată. Motorul este ca nou, nu exista nicio alta eroare dar nu înțeleg de ce nu o termină și ce să-i mai fac. 

Link to comment
Share on other sites

E6 cu adblue ?

Cate softari are la adv id ?

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

Este Euro 5 fără Adblue. La a doua întrebare habar nu am sa îți răspund. Nu am vcds. As avea nevoie de ajutorul cuiva care are și știe la ce sa se uite și sa facă. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Ajutati un biet sarman care din greseala a facut un pocinog...

Am resetat fara sa vreau oil ash si soot mass.

Cum fac sa pun valorile la loc.

Am un obd11.

Dpf-ul e in mintile lui, nu am avut niciodata probleme cu el. Acea depuneri normale ptr 225k km.

Multumesc in avans.😀

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!