Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Recommended Posts

_R_A_D_U

Salutare! Cum vi se par aceste valori: 

Fără titlu.jpg

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Pune si presiunea diferentiala 

Link to comment
Share on other sites

_R_A_D_U

5hPa / 0hPa

Fără titlu2.jpg

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

E bine

Link to comment
Share on other sites

Mnita86

Salut ! Am un Vw Tiguan 2010 2.0 tdi 140 ..! Martorul DPF rămâne aprins in bord...pe Vcds nu îl arată ca o eroare ! I am dat regenerarea forțata de 4 5 ori pe diferite testere și se întrerupe după aprox 10-15 minute ...eroare -motive de securitate-. Filtrul nu este înfundat având doar 4 g funingine ! Am ieșit cu ea la drum și tot nu se stinge !! Nu pot rezolva problema ..

Când s a resetat martorul ..i a dat o comanda din tester in sensul că filtrul de particule a fost schimbat...! 

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Ai incercat cu vcds original ?

Link to comment
Share on other sites

Mnita86

Da...și diagnoza pt Mercedes + încă ceva..dar tot nu își termina regenerarea!

 

 

 

Edited by lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link to comment
Share on other sites

Salutare iubitori de VAG.
Am si eu o problema majora cu al meu A4 Avant 8+1 viteze automata - CNHA. De ceva vreme am probleme cu martorul de Filtru de particule, care culmea se aprinde de regula dupa drumuri lungi. E drept ca de ceva vrmee doar drumuri scurte am, da regulat ies la drum lung pt regenerare. Problema e ca in momentul in care se aprinde martorul, prin diagnoza nu am nici o eroare pe motor. Apoi sunt 2 scenarii: ori dispare martorul dupa x zile, ori se aprinde Check Engine si martorul de injectoare, iar masina intra in "limp mode". Oriunde am mers, in afara de reprezentanta, si orice diagnoza s-a pus pe ea,  mi s-a spus ca incarcarea filtrului e ok, injectoarele sunt ok, totul e in parametrii, eu doar sa ies la drumuri lungi. Testari + drumuri mai lungi si regenerari fortate nu au rezolvat problema. Urmatorul pas m-am programat la mecanic sa dau jos filtrul de particule si sa il duc la curatat/spalat, dar aparent pentru asta e nevoie sa se dea jos tot motorul(a trebuit sa ma reprogramez). Presupunerea este ca e racitorul-EGR sau filtrul infundat.Totusi e o "manopera" de 2500ron pentru a da jos motorul si sa se vada filtrul de particule+EGR, si nu e cert ca acolo e problema, sau ca filtrul se poate curata (am intelesca sunt 2 modele de filtre pentru acest model, unul se poate curata altul nu).
In afara de "hate", orice sfat/parere e bine venita. Atasez 2 loguri de scanari cu OBDeleven.
Multumesc anticipat!

A4-obd.txt A4-obd-second.txt

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE
13 minutes ago, N3astY said:

dar aparent pentru asta e nevoie sa se dea jos tot motorul

Nu trebuie dat jos motorul,schimba mecanicul ca te jumuleste

14 minutes ago, N3astY said:

prin diagnoza nu am nici o eroare pe motor.

Astea sunt erorile :

U111300 - Function limitation due to received malfunction value Intermittent

U111300 - Function limitation due to received malfunction value Intermittent

P069100 - Cooling Fan 1 Control Circuit Low Intermittent

P20FE00 - Reductant Metering Unit Performance Intermittent

P208E00 - Reductant Injection Valve Stuck Closed Bank 1 Unit 1 Intermittent

P204F00 - Reductant System Performance Bank 1 Intermittent P245800 - Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1 static

Incepe verificarile de la cooling fan si valve stuck

Link to comment
Share on other sites

Mersi @EEXCALADE

Pai mna, omu zicea ca ultima parte e prinsa in 3 suruburi, din care la 2 ai access din partea stanga, dar al 3-lea este spre blocu motor, si nu reuseste sa ajunga la el fara sa dea motorul jos.

Da eroorile acestea au aparut in momentul din scenariu 2, in care nu se stinge martorul de Filtru, ci se mai aprind suplimentar check engine si spirala.

Sunt prea noob, oare poti elabora partea cu cooling fan/valve stuck? Oricum asta doar un mecanic va putea sa faca, dar macar sa imi fac idee ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Fan - un ventilator defect/nu merge

Valva blocata/defecta

Imposibil de ghicit ,dar toate reparatiile incep cu verificari ,nu cu demontarea motorului 😀

Link to comment
Share on other sites

Da astept si eu sa revina din concediu unu din macanicii care e "expert" la motoare, care mi-a spus ca sunt destul de problematice aceste CNHA-uri si ca a avut multe in ultima vreme cu probleme de regenerare a filtrului.

Acuma ce e drept nici pe mine nu ma incanta datul jos de motor, dar daca o curatare de DPF si poate schimbare de EGR rezolva problema, as fi fericit. Luand in vedere ca altii/alte service-uri mi-au sugerat din start sa anulez DPF-ul, ceea ce nu ma simt tare confortabil sa fac. Am ajuns si la stadiul de a cere oferta de pret de la reprezentanta pentru un filtru de particule si un racitor-EGR :))

Link to comment
Share on other sites

vlahdacoroman

Problemele sunt pe partea de SCR,nu de DPF chiar daca sunt in acelasi corp!

Ai nevoie de un electrician capabil care stie si are cu ce  sa testeze senzorii NOX si calitatea adblue,presiune si injector adblue!

Nu trebuie demontat nimic,erorile nu se refera la egr(vezi ca ai doua) 

Link to comment
Share on other sites

Mersi @vlahdacoroman .

E prima data cand aud de SCR. Eu ne fiind mecanic, stiu doar ce citesc pe net, respectiv ce spun mecanicii (Cu al meu Cordoba pe vremuri nu aveam atatea dificultati) . Majoritatea cu asta ma aburesc: "Da-i blana sa isi faca regenerarea" sau "hai sa incercam o regenerare fortata" si "hai sa anulam DPF-ul". Intradevar e nasol daca e sa dau jos motorul pentru scoaterea dpf-ului. Cei 2 mecanici la care am fost, ambii au spus ca la acest model nu ai cum sa ajungi la a 3-a /ultima piulita pentru a da jos DPF-ul pentru ca e fix spre blocu motor si nu ai cum si cu ce sa il desfaci. De era o chestie simpla ca la altele de dat jos, am zis ca il dam jos la curatat, dar asa ca trebuie dat jos motorul sunt putin sceptic. Am sa incerc sa mai caut/gasesc un electrician capabil sa imi verifice senzorii aferenti errorile mele, care pe de alta parte nu au mai aparut, decat cel de "P245800 - Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1 static".

Link to comment
Share on other sites

florilar1

@vlahdacoroman are dreptate. P2458 apare poate sa apara si sa se mentina ca urmare a functionarii defectuoase a injectiei de AdBlue. Probleme electrice sau mecanice pe valva sau injectorul de AdBlue care, dupa rezolvare, duc la disparitia lui P2458.

Link to comment
Share on other sites

@florilar1 si asta poate cauza lipsa capacitatii masinii de a isi face singur regenerarea la filtru de particule ?

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Aproape orice defect la motor ,anuleaza regenerarea sau o influienteaza negativ.

 

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

cappucino1

Am revenit cu mai multi parametri

IMG_20220723_021052-min.jpg

Link to comment
Share on other sites

powershot

Oil ash cam mare.

Link to comment
Share on other sites

paul4x4

salutare colegi!

Masina este un Octavia 3 din 2016 (dieselgate, 9977) 2.0 TDI, cod motor CRMB, 4x4, manuala.

Problema este ca isi face regenerarile in afara intre 190-70 km indiferent de stilul de condus (alimentez Petrom Standard)

Am aflat ca senzorul diferential de presiune arata valori duble fata de ce au colegii - eu am peste 11-13 hPA in relanti, colegii au 5-6)

Differential offset e 0 mereu, indiferent de engine load


Am aflat, dupa regenerare cand ajunge pe la ~35% la incarcare DPF sare direct la 100% si incepe regenerare


Ma ajutati cu o parere daca senzorul e de vina?

 

Mentionez, cand isi face regenerare, se aude un safait, parca e fisurata filtrul sau conducetele dupa parerea mea 

 

WhatsApp Image 2022-06-04 at 7.32.17 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.15 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.15 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.16 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.17 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.21 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-07-22 at 8.07.21 PM.jpeg

Link to comment
Share on other sites

powershot

Pe euro 6 nu ai dieselgate, din ce vad eu la printul din vagdpf.

Eu zic ca, este o problema care duce la cresterea rapida soot mass.

Mai trebuie studiati parametri.

Link to comment
Share on other sites

cappucino1

Am vazut ca oil ash e peste limita, de la asta sa fie mirosul puternic de noxe? 

Link to comment
Share on other sites

vlahdacoroman

Senzorul nu are nimic,faptul ca ai presiune mare se explica prin faptul ca motorul generează conținut mare de carbon,adica uzura mecanica(consum de ulei si/sau antigel)sau probleme de senzoristica si/sau management.Iti recomand o diagnoza si verificare la cineva care cunoaste motorizarea( EA288 a treia generatie), foarte bune si a avut rezultate bune.

Edited by vlahdacoroman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
passat19tdi

La motorul BMP,BMM cand face regenerare sunt alimentate si bujiile incandescente?

Link to comment
Share on other sites

flavius1611

La al meu b8,ii fac schimbul la 10k.

Azi la vreo 5500 de km de cand am facut schimbul am zis sa vad cat mai e nivelul in baie.

E la nivel,dar miroase destul de tare a motorina.

Fac drumuri doar in oras.

Face regenerare la 100-170 de km 

La voi cum prezinta uleiul?

Liqui moly 5w 30 ii bag 

Masina are 76k reali

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!