Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ati folosit careva aditiv Liqui Moly Diesel DPF-Protector ? Ajuta cu ceva la un motor 2.0 TDI euro 6 cu AdBlue sau mai rau ii fac ? La review-uri unii zic ca isi face treaba, in sensul ca creste distanta parcursa intre regenerari. DPF-ul meu functioneaza ok, doar ca folosesc destul de des masina si in oras si as pune preventiv acest aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, xfg8 said:

In functie de starea fiecarui DPF, cat mai ales a starii sistemului de injectie, se comporta diferit. Fa o proba si monitorizeaza cat mai strict valorile DPF-ului fara aditiv / cu aditiv ( cat de repede creste Soot Mass Measured, presiunea differentiala si la ce temperaturi  ajunge DPF-ul la mersul normal) si decizi singur. Nu ai ce sa rau sa ii faci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian Popescu
23 hours ago, Iulian Popescu said:

Buna ziua,

Am avut recent urmatoarea eroarea la un VW Passat B6 2.0TDI CBAB:
 

009298 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
		P2456 - 000 - Elect. Malfunction - Intermittent

Iar dupa ce am schimbat senzorul cu unul nou original, am facut adaptarea, urmand pasii de aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI

As dori sa stiu daca valorile din imaginile atasate sunt in regula, sau senzorul este defect?
Nu sunt sigur daca la pornire valorile de -13 mbar (m-as astepata sa fie 0) si la relanti de -5 mbar sunt ce trebuie (imaginile apar in ordinea: pornire, relanti, turat la 2500 si alte valori).

Multumesc.

0. La pornire.png

1. Relanti.png

2. La 2500 ture pe loc.png

3. Alte valori.png

Scuze, ma poate ajuta cineva cu o opinie daca trebuie returnat sau nu senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, revin si eu cu o intrebare legata de problema pe care o intampin. (am cautat cateva zeci de pagini dar nu gasesc nimic asemanator)

Masina este cea din semnatura.

 

Am avut problema cu senzorul de presiune diferentiala, l-am schimbat si am curatat filtrul de particule, masina isi face regenuri cam la 300+km mers de oras. (fata de 40-50km inainte)

Am turbo reconditionat, oringuri injectoare noi, ulei+filtre noi (nu consuma ulei, nu are scapari), bujii noi, baterie noua, am facut reglaj la avans. Masina cand nu este in regenerare se comporta super bine, pana sa-i schimb senzorul si sa-i curat filtru imi consuma destul de mult in afara orasului undeva la 9-10l / 100km, lucru ce a scazut drastic la 7l/100km.

 

Problema este ca atunci cand intra in regenerare imi da fum alb in exces la modul de nu poti sa stai in spatele meu, iar consumul este exagerat de mare pe durata regenerarii.

Am observat ca da fumul in exces doar intre 2500-3000rpm, sub/peste aceasta turatie nu da fum dar consumul ramane la fel de mare. 

De cele mai multe ori procesul de regenerare dureaza destul de mult, atinge foarte greu temperatura de 400C+ desi merg constant 20-30 minute la turatia respectiva.

Pe testerul VCDS nu am erori decat daca nu reuseste regenerarea si apare martorul de DPF + spirala (p2002) ceea ce necesita o regenerare fortata.

 

As fi foarte recunoscator daca aveti ceva sfaturi/pareri despre ce ar putea cauza fumul / consumul mare. (in mod special fumul fiindca daca ma prinde in trafic aglomerat deranjez ceilalti participanti la trafic).


*ca o nota, am citit pe un forum din strainatate despre un "gas sensor temperature" ce ar putea cauza chestia asta fiindca nu atinge temperatura necesara iar injectoarele pompeaza motorina sa compenseze cumva incalzirea, fumul alb fiind motorina nearsa

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Salutare o parere despre acest filtru, prima poza este din timpul regenerarii, a doua dupa si a treia la relantiu, cod motor DFGA euro 6 cu ad blue, 360000 km. Fara fum, teava curata, regenerari la 150 km, sa il dau jos pentru curatare? Va multumesc!

IMG_20240405_093458.jpg

IMG_20240405_093524.jpg

IMG_20240405_093553.jpg

Modificat de Cristi320diesel
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi320diesel

Dupa 174 km vrea sa faca regenerarea dupa soot mass measured, inainte facea dupa calculated. Cum este normal sa genereze regenerarea, soot mass measured sau calculated? Multumesc!

IMG_20240408_171850.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Dupa mine, ideal este dupa "calculated". 

       

       Ele ar trebui sa creasca similar, iar dupa regenerare soot measured e mai mic (uneori chiar si negativ), cum vad ca a fost si la tine.

 

       

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori tester passat b8

Curatare dpf?

Screenshot_20240410_171433_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparat egr prima data, apoi vezi ce este cu filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi l-au schimbat, au zis ca nu se repara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună seara,  mă puteți ajuta cu interpretarea valorilor , tiguan 2.0 tdi 2013 140cp.

Screenshot_20240421_195002_OBDeleven.jpg

Screenshot_20240421_195010_OBDeleven.jpg

Screenshot_20240421_195016_OBDeleven.jpg

Bună seara,  mă puteți ajuta cu interpretarea valorilor , tiguan 2.0 tdi 2013 140cp.Screenshot_20240421_195002_OBDeleven.thumb.jpg.5596e21d9df48e41c5c3ff5a24809bea.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!