Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Fa downgrade de soft si pune valoarea oil ash conform km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, EEXCALADE said:

Fa downgrade de soft si pune valoarea oil ash conform km 

Chiar dacă filtrul a fost curățat valoarea trebuie sa fie în concordanță cu nr de km? Și încă ceva, am mai descoperit un alt senzor egt care cred ca e dus pt ce arata aceeași valoare constant (222C). În condițiile în care am doi senzori ce par a nu funcționa corect (amândoi înainte de dpf) e posibil ca aceasta sa fie cauza pentru care nu termina regenerarea și nu resetează nr de km și Soot mass calculated? Și care sunt avantajele downgrade-ului de soft? 

Modificat de SRSoare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa de cenusa o pui in functie de cat % a fost dpf-ul curatat.

Downgrade de soft are numai avantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa o regenerare de 35km mers doar autostrada mers constant la 2500 rpm si durata de aproape 30 de min

Atasez print screen la fiecare 10km parcursi in regenerare poate observati ceva ciudat, daca regenerarile le fac in oras dureaza cam o ora pana o finalizeza... 

Inca ceva ce am observat, cand e low pressure egr inchis 100% creste presiunea diferentiala cu 5/6... 

Oricum, nu pot sa imi dau seama de ce se opreste postinjectia, scade temperatura in dpf, pe urma porneste din nou... 

Screenshot_20230601-215743.png

Screenshot_20230601-220954.png

Screenshot_20230601-221558.png

Screenshot_20230601-222349.png

Screenshot_20230601-222628.png

Screenshot_20230601-222827.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca post-injectia sa fie oprita in timpul regenerarii pentru ca unul din senzorii de pe evacuare masoara o temperatura prea mare si asta e mecanismul de protectie. Fa loguri cu valorile de la toti senzorii de pe evacuare in timp ce isi face regenerarea ( aici nu te ajuta VAGDPF, iti trebuie ceva mai profi pentru a loga valorile tuturor senzorilor) si vezi daca poti sa faci vreo corelatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "instrumente" in adaptari am undeva Indicator cenusa si la mine e valoarea 300 km.Ce reprezinta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu modul 17 Instrumente....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, F l o r i n a scris:

Nu ai treaba cu modul 17 Instrumente....

Intrebam ce reprezinta asta? Apare ceva in bord referitor la dpf si care e treaba cu 300 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza ceva ca nu e clar la ce te referi. In bord ai un martor pentru DPF care se aprinde in cazul in care ECU-ul detecteaza ca sistemul nu functioneaza cum trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, adrian001 a scris:

Pune o poza ceva ca nu e clar la ce te referi. In bord ai un martor pentru DPF care se aprinde in cazul in care ECU-ul detecteaza ca sistemul nu functioneaza cum trebuie. 

Cu vcds-ul In Instrumente-adaptare unde se deschide o lista lunga cu diverse exista si "Indicator funungine" si daca îl deshid am valoare acum de 300 km care se poate modifica O sa pun si o poza.Indicatorul Dpf stiu ce este si cand de aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.06.2023 at 16:34, R Z F a scris:

cati km are masina?

220000 la bord dar reali nu stiu pentru ca si oil esh volume era la 0,03 ca si cum ar fi mers 50000 km.Am pus oil ash conform cu km din bord si acum am 0,13.Regenerarea se face prea des cam la 200km mixt si se face dupa masa calculata care e mereu mai mare decat cea masurata.Am versiune soft 9977

Screenshot_20230606-140635_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant din Curtea de Arges.Un downgrade pentru cod motor cfhc an 2014 poate sa faca cineva de prin zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, dupa ce am afectuat un log pe senzorii de temperatura in timpul regenerarii, toti senzorii cand citesc 500 600 de grade unul citeste 200, 250, 180...

E bank 1 s1, banuiesc ca ala face probleme. 

Stici careva pozitia acestui senzor la motorul cnhc? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie inainte de turbina, pe galeria de evacuare, dar nu bag mana in foc. Deconecteaza-l si vezi daca iei eroare pe el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, S.Mihai said:

Am revenit, dupa ce am afectuat un log pe senzorii de temperatura in timpul regenerarii, toti senzorii cand citesc 500 600 de grade unul citeste 200, 250, 180...

E bank 1 s1, banuiesc ca ala face probleme. 

Stici careva pozitia acestui senzor la motorul cnhc? 

 

E1S1 e iinainte de CAT, iar E1S2 e dupa CAT. Eu asa parca stiam. Intradevar, cea mai sigura varianta-deconectarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara .

Skoda fara erori dar crede rapid SOOT MEASURED...sa fie vina unuia dintre cei 2 senzori de presiune diferențiată sau poate prea plin DPFul ?

SOOT CALCULATED nu ajunge ldecat la 10/12 când MEASURED ajunge la valoarea de 22 și declanșează regen.

Atașez pose după regenerare MEASURED am văzut la colegi că e cu "-" ...la mine nu ajunge nici la valoarea de 0

 

Screenshot_2023-06-09-13-52-47-227_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2023-06-09-13-51-54-198_com.applagapp.vagdpf.jpg

Regenerări la 100 km extraurbani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 
Passat B6 cbbb euro5. 2010 peste 1an în posesia mea. În bord nu am nici o eroare..la punere contact toți martorii se aprind. 


Toba este neagră, în sarcină sau la relanti mașină nu afumă vizibil. La pornire un mic puf.
Așa se manifestă de la cumpărare...
Masina rulează ok..relanti ok ..in sarcina ok ( simtitor, circa 4 luni, numai trage la fel ca și când a fost luată...)
Regenerarea pornește din 200 in 200 km+-(ventilatoare pornite..consum 1 la relanti) si se finalizează...

Fizic filtru nu pare sudat sau gaurit ..senzorii pe el sunt fizic...dar pe grupurile de masură temperatura înainte și după filtru nu are nicio valoare afișată.in measure blocks. 
Restul sunt cele din poze... capturi la relanti maxim 2 minute motor pornit de la rece.....
Filtru este mânărit??
Fizic și soft ? Doar soft ? 
E posibil doar senzorii de temperatura sa fie off cumva în ecu??? 
De ce pornește Regenerarea care se întâmplă, dar nu incontinuu, undeva la peste 200 km făcuti...
Precizez ca ultima dată când a vrut regenerare am.oprit masina de 2,3ori cred.... si la fiecare repornire a reînceput-o ..ultima oară am lăsat o in pace, ca în toate celelalte dăți ori la relanti, ori în mers și se oprește procesul...

Vreau sa o rezolv ..sa fie dpf on!

Plănuiesc sa iau un dpf aftermarket, sau dacă fizic mai ar putea fi salvat sa fie repus softul .. 

 

Acum are 162 000km..

 

 

dpf values 2 min idle run.png

grup 104dpf.PNG

grup 106dpf.PNG

dpf values 2 min idle run.png

grup 105 dpf.PNG

measure blocks 2min idle run.PNG

grup 108dpf.PNG

measure blocks.PNG

Modificat de Alin-Harry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 regenerari ratate ,mergi prea mult pe distante prea scurte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Alin-Harry a scris:

 

Acum are 162 000km..

 

          N-as zice, mai pune 100 k, dupa valoarea oil ash volume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, EEXCALADE said:

4 regenerari ratate ,mergi prea mult pe distante prea scurte

Am oprit eu masina intentionat pentru ca în ziua aceea am avut 2 drumuri scurte.. si am vrut sa vad dacă o opresc reia regenerarea imediat la următoarea pornire. Lucru care s a întâmplat si am mers cu masina pana când am sesizat ca numai e în regenerare...ulterior am.facut un drum.lung 300km în aceea zi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reqested regenerations nu are treaba cu regenerarile intrerupte iar valoare de la oil ash e plauzibila pentru motorul asta raportat la rulajul din bord. Senzorii de temperatura sunt acolo, doar ca VCDS-ul are label-uri gresite. Mai ingrijorator e faptul ca ai finalele negre ... asta de obice nu inseamna decat ca DPF-ul e spart/topit/crapat (cel putin partial). Din informatiile pe care le-ai pus as spune destul de sigur ca DPF-ul nu e anulat nici fizic, nici din soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.cristescu2019

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea valorilor generate de VAG DFP. Regenerarea se produce foarte des (25-30 km) - regim de lucru 80% urban. Motorizarea este 2.0 TDI, 150cp. Prima imagine este facuta cu motorul la relanti, iar cea de-a doua, la 2000 rpm.

Multumesc.

Screenshot_20230611-164857_VAG DPF.jpg

Screenshot_20230611-164907_VAG DPF.jpg

Modificat de andrei.cristescu2019
comlpetare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La codul de motor cfhc si cu ultima versiune de soft 9981 tot des face regenerarile?Am facut downgrade de la 9977 la 3361 dar parca nu mai trage la fel si vroiam sa stiu cum e cu ultima.Am facut in Pitesti pret 250 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!