Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@nastasedan

Trebuie spalat dpf  pres dif mare.

Ce dist ai intre regenerari ?

 

 

 

Modificat de lupo_bv
adaugat @nastasedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

@nastasedan

Trebuie spalat dpf  pres dif mare.

Ce dist ai intre regenerari ?

 

 

 

Încă nu mi-am putut da seama, o sa urmăresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/23/2022 at 10:21 PM, DaniPD said:

Pentru cei care cunosc si care sunt mai experimentati....

Ce puteti spune de aceste valori????

Touran 1.6 TDI CR 2011. CAYC

Si o a doua intrebare: 

-De ce acul de la antigel fluctueaza pe la 60...70...80  si foarte foarte rar atinge 90.??

Si cand atinge 90 nu dureaza mult si iar scade.

Mentionez ca nu am erori pe motor si nici un bec aprins in bord.  Masina merge si trge bine zic eu, cu exceptia diminetilor. Cand o pornesc are un tremurat usor timp de 1...2 minute apoi scade relantiul spre 800 si totul e normal.

Dpf.png

Salut. Am trecut prin problema ta cu un Touran, același motor. Era termostatul de vină. Am cumpărat unul(același producător cu cel original) iar acum acul sta mereu la 90. Foarte greu de schimbat dar cu un tutorial bun și scule poți să îl faci in jumătate de zi. Atenție, la cutiile automate ai doua termostate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate scadea offsetul la presiunea diferentiala?

 

M-am trezit astazi ca senzorul cu contactul pus ca imi arata -2.55, i-am facut o adaptare si acum arata 0 dar mi-a crescut offestul de la -10 acum arata -12.5.

Senzorul a fost schimbat acum 6 luni.

Cu motorul pornit in idle senzorul arta 5,10, avand o incarcare de 12%.

Modificat de mitzza87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

 

Revin si eu cu o problema pe care incerc mai mult sa o inteleg, de rezelvot va fi rezolvata la service.

Regenerarea porneste la 30-40 km si EGR este blocat, deoarece nu apare deloc in aplicatia vag dpf ( apare cu bulina rosie)

Dupa vreo 35 de km sare incarcarea filtrului de la ~20% la ~80% si porneste regenerarea. Soot Mass Measured scade de la 17gr pana pe la 9 gr desi sunt 99% sigur ca nu se regenereaza.

 

Din cate m-am documentat fara EGR nu se poate regenerara filtrul.

Imi poate explica cineva de ce nu se regenereaza dar de ce scade Soot mass measured ?

 

Sper ca se intelge neclaritatea, pot adauga poze din vag com dar nu cred ca ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RazvanzannSi eu am aceeași problemă! La mine sare de la 10% la 26 și incepe regenerarea! Asta la aprox 100km ~ cam la 3 zile! Injectoarele sunt ok! Am doi senzori Denso de presiune diferentială(euro 6) 

@strik3ru nici mie nu imi apare valori la egr - dar am pus asta in baza ca nu recunoaște codul de motor DBKA 1.6 tdi cr si când termină regen am -11,9 la measured

Screenshot_2022-05-02-19-38-49-094_com.applagapp.vagdpf.jpg

 

Screenshot_2022-04-29-16-41-37-380_com.applagapp.vagdpf.jpg

Modificat de credy99
Adaugat poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvanzann Mai mergi inca 2-3 regenerari si vezi cum se prezinta situatia. Daca se mentine comportamentul, treci la cantitatea Oil Ash valoarea conform kilometrilor masinii (vad ca dupa curatare ti-au adaptat dpf cum ca ar fi nou). Am vazut ca la generatiile mai noi de motoare, VAG DPF nu mai afiseaza valoarea Soot Mass Measured, fiindca atunci ai fi vazut ca din cauza acesteia, cat si ai presiunii diferentiale crescute iti porneste regenerarea, indiferent de gramele Soot Mass Calculated acumulate. Astfel, cand regenerarea porneste, automat parametrul SMC este dupa la valoarea la care porneste regenerarea. Sper ca ai inteles explicatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update, am desfacut EGR-ul si era intr-o stare destul de proasta, plin de calamina si tija efectiv blocata. Intrucat am avut eroare " P0401 egr insufficient flow" si nimic electric am ales sa-l curat ( asta a fost si sugestia lui EXCALLADE ). O sa studiez cum sunt regenerarile  apoi revin cu feedback.

Urmeaza sa verific si daca masina are update diesel gate si sa scap si de el, daca e cazul.

 

credy99 la mine apare EGR cu punct rosu, la tine vad ca e cu punct albastru. Eventual il poti urmari mai bine cu vcds sau chiar un log in mers.

 

 

Screenshot_2022-04-28-14-21-52-49_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg     Screenshot_2022-04-28-15-14-04-13_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg      IMG-20220504-WA0012.jpg

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Vatamanu

Salutare!

Am cumparat de 3 saptamani un passat b6, cod BMP. Cand am fost sa il verific nu aveam un tester, dar am vazut ca toba era destul de curata(cu depuneri infim de putine), si prin urmare am crezut ca are DPF activ. Dupa 3 saptamani, toba e neagra si fostul proprietar mi-a spus astazi ca nu am DPF , ca e"anulat" bine la un baiat care stie sa pacaleasca si RAR-ul.  Problema e ca mecanicul la care am fost curand mi-a spus ca poate citi valori de pe el, si ca e totul ok. E posibil sa fi fost anulat doar fizic? Nu pot vedea eu cu un tester daca anularea a fost facuta si din soft?(am achizitionat de curand un vcds si as putea sa verific si eu acum, doar daca as sti unde).

 

Vad ca la pornire, de fiecare data scoate fum alb , dupa care nu mai scoate deloc. e posibil sa fie tot din cauza DPF-ului?

Multumesc!

Modificat de Lucian Vatamanu
informatii suplimentare adaugate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.05.2022 at 22:04, DeViAnS a scris:

@Razvanzann Mai mergi inca 2-3 regenerari si vezi cum se prezinta situatia.

Salut și merci de răspuns.

A doua regenerare a făcut-o după o săptămână și 392 km făcuți mixt, s a progresat ceva zic eu, dar tot a fost un salt de la 18 g soot mass la 25.

Vedem următoarea ce se întâmplă. La Passat urile astea B8 când ar trebui să regenereze, la câți km?Screenshot_2022-05-05-20-07-29-36_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.thumb.jpg.d3f35d7b3bfcd213ff3925b1bd368eb4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai oprit din regenerare de cateva ori, sau e alta prbl.

TRebuia sa porneasca la cel mult 24grame.

Urmareste putin parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Golf 7 2.0 crlb 2015

Vin si eu cu o urgenta. La ultimele 2 regenerari mi-a aparut eroarea p2456. Am inspectat local si am verificat presiunea si am valori cu minus. Senzorul din stanga are piciorul din palstic rupt. Cei 2 senzori sunt identici ca si cod 03L 906 051b, doar cel din dreapta are doua furtune legate. 

Va rog sa imi spuneti de unde cumparati senzor si daca e ok bosch (nu gasesc pe magazinele online varianta oem) si cum se face adaptarea? Dispun de o clona vcds. 

Am de facut un drum lung sambata si vreau sa rezolv cat mai repede.

 

IMG-20220510-WA0002.jpg

IMG-20220510-WA0003.jpg

Modificat de Ovi.vrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti piesa ,dupa seria vin,la orice magazin local de piese .

E ok bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Cel din stanga are un singur furtun legat, iar cu celalalt face presiune diferentiala din aer(presiunea atmosferica). Iar celalalt are doua furtune legate care masoara presiunea dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din stanga e puscat. Sper ca cel din dreapta e inca ok.

Nu mai gasesc de cumparat decat 03L 906 051D cu litera D in coada fata de B. Nu se mai fabrica cu B. Sa fie ok oare?

Sau iau unul din dezmembrari mai vechi dar cu codul exact?

 

Iar pt al 2lea senzor care masoara presiunea din dpf, care sunt valorile masurate de el? Cum stiu daca nu cumva e dus si ala? Inca nu am ajuns la el sa vad cum sta vizual la mufare.

Modificat de Ovi.vrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul cu D in coada este o versiune revizuita a codului cu B. In principiu mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit semnificatia celor 2 senzori g505 si g450.  Eu acum voi schimba g505 cel cu un furtun. 

Daca eu am avut ca eroare P2456 e posibil sa fie si celalalt senzor dus?

 

Pt codurile crka, crkb, crlb si cuna, ar fi schema asta

IMG-20220511-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Ovi.vrs a scris:

...Nu mai gasesc de cumparat decat 03L 906 051D cu litera D in coada fata de B. Nu se mai fabrica cu B. Sa fie ok oare?...

 

Codul 03L906051B a fost eliminat in 01.05.2018 si inlocuit cu 03L906051D.

image.thumb.png.1b826b97ace2cc8b023003efac2e398f.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa inlocuiesc senzorul, g505 si dupa o tura mai sportiva am urmatorii parametrii.

Am obs ca dyn. offset porneste de la 0, la pornire motor si pe masura ce se tureaza creste valoare spre 6 chiar 7.

IMG-20220511-WA0002.jpg

IMG-20220511-WA0005.jpg

IMG-20220511-WA0004.jpg

IMG-20220511-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Va rog sa ma ajutati, daca puteti, cu o problema ciudata.

 

De vreo saptamana masina mea scoate fum la accelerarile de la turatii joase (inclusiv pe loc). Prima data am observat fenomenul vizual dupa care am primit si eroare pe bord. Cu o interfata basic m-am lamurit ca e vorba de P2002 si am sters-o, urmand sa verific masina in mers.

 

spacer.png

 

Am facut un drum de aproape 900 de km in care filtrul si-a facut de doua ori regenerare, cam la 400 km - am atasat si log-ul.

 

Ajutati-ma sa inteleg care ar putea fi motivul pentru care scoate fum. Poate inteleg eu gresit dar atat din comportamentul masinii cat si din aplicatia VAG DPF eu inteleg ca filtrul functioneaza.

Ce mi se pare cel mai ciudat e ca masina face aprox 95% din drumuri numai in afara orasului si incerc pe cat posibil sa nu opresc regenerarile.

 

Vag_DPF_log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca da fum, evacuarea e neagra, ai dpf topit sau fisurat.

Regenerari la 400k, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Clar. Sau perforat, eliminat, etc.

Verifica presiunea diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/1/2022 at 1:18 PM, powershot said:

@nastasedan

Trebuie spalat dpf  pres dif mare.

Ce dist ai intre regenerari ?

 

 

 

Circa 150 km, cam asa. Ce mi se pare ciudat este ca VCDS nu-mi afișează temperatura inainte și după dpf. Se simte si un miros urâțel pe evacuare. Este posibil sa am dpf off? Țeava de eșapament e curată.

Modificat de nastasedan
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai evacuarea curata, dpf e intreg.

Sigur ai selectat parametri de temperatura ai dpf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, powershot said:

Daca ai evacuarea curata, dpf e intreg.

Sigur ai selectat parametri de temperatura ai dpf ?

Acum ca ma uit mai bine, parca e puțin afumată evacuarea. 

 

Legat de temperaturi, uite si poza atasata anterior.

 

De ce suspectez ca ar fi eliminat fizic:

- miros pe evacuare

- teava afumata

- lipsa temperaturi in vcds

 

De ce e posibil sa fie inca pe masina:

- isi face regenerări, o vad in consum relati si caldura emanata. Parca si cutia schimba putin mai sus.

- vcds afișează km, timpul si consumul de la ultima regenerare, presiunile.

 

Ce parere ai, e posibil sa fie eliminat fizic si sa nu fie facut ok din soft? Cum pot afla sigur fără să-l demontez?

1487751345_IMG202205010848252.jpg.fed938c4589b39053c323f45be766fe0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!