Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Eu am soft de aproape 70k km si nu am sesizat diferente majore la incarcare dpf, regenerari, km intre regenerari... nu zic ca poate sunt diferente, dar sunt infime.

Diferenta mare o face stilul de mers si traseul ( urban/extraurban )

Estimarile la incarcare sunt cam aceleasi ca si inainte de soft. Ar trebui sa tina undeva intre 200k si 250k km pana cand dpf e plin. Dar s au vazut cazuri cu masini intretinute corect si valoarea maxima de incarcare depasita cu 30-40%.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, philip67 a scris:

in 19000km a luat 7,1 gr

 

@philip67 unii spun ca o medie bunicica ar fi 1 gr la 3.500 km. Nu stai chiar rau zic eu, daca mergi mai mult urban. 

 

                    Referitor la tuning, nici eu nu am simtit prea mari diferente la incarcarea dpf-ului, poate la un stil de mers mai agresiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa calculele mele, mie imi iese cam 1g la 3000km. Din regenerarile urmarite pe mai bine de 50k km. cu soft de 300+cp la bitdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut  ! As dori sa fac o curatare a DPF ului cu spray. A mai facut cineva asa ceva? Se simte ceva sau este mai bine decat nimic.

 

As da jos dpf ul insa , la Touran este foarte complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are un nr  de kilometri, nu mi s a aprins in bord  nici o data regenerarea in trei ani, si cred ca in dpf s a  acumulat ceva funingine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timpul regerarii NU se aprinde nimic nicaieri.

Cand se aprinde martorul dpf (sau altul) inseamna ca e o problema.

Lasa prostiile cu spray-uri... ,scoate masina la drum minim la 2 saptamani si bucura-te de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

La o Skoda Octavia 2, 1.6 CAYA, am martorul dpf aprins, masina tremura la relanti si teava de esapament este neagra (regenerarea nu s-a facut dupa 50 de km de centura/autostrada). Judecand dupa presiunea diferentiala mica de 4,6 sa inteleg ca dpf-ul este spart / topit? Am atasat valorile scanate.

Multumesc.

dpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil cu fisuri. Teava trebuie sa fie curata, argintie. 

Putini km intre regenerari. 

Fa o regenerare fortata daca ajunge la 25 gr smm si nu porneste reg singura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dețin de câteva luni un Golf V Variant 2009 2.0 diesel CBDB

Precizez ca lucrez cu masina ( ridesharing-Bolt) Masina are 250.000 km toate schimburile tot facut de 3000 km

De o luna incoace la interval de 300-400 km incepe și îmi sta la relanti la 900 și consuma 0.9 l/h in loc de 0.5l/h Și scoate niște fum alb in turații mai joase( pana in 1700 apoi nu mai scoate) practic cam cand ii dau a2a Precizez ca eu merg mai sportiv oricum și cam un drum extern odata pe sapt in care ii dau. Dar este deranjant ca odata la 300-400 km sa ma oblige sa merg sa ii dau pe autostrada. Sau își mai revine dacă o las peste noapte. Sa fie de la DPF ? Sau de la altceva? Dacă era turbo sau ceva nu trebuia sa fie tot timpul nu doar odata la 3-400 km ? Uleiul este la nivel, antigelul la nivel , consumul nu creste in rest masina merge impecabil. Am vorbit cu cineva a zis ca e normal la acest motor, și ca dacă vreau sa scap sa fac DPF OFF

Eu fac 3-400 km odata la 2 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are o varsta, km faci multi in oras, probabil are si soft dieselgate. 

Vb unui youtuber, ce mai vrei romane?! 

Mergi cu ea in continuare, evita orașul , pt asta exista benzinare. 

 

Scapa de soft, daca ai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivel umplere dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine(masina din semnatura),a urcat oil ash de la 0,18 l-->0,19 l intre 280.000Km-->298.000Km

Am urmarit cand se schimba valoarea.Stiu ca e pe final,sa vedem cat o mai duce.Deocamdata se comporta

normal,regenerari la 400-450 Km,mers mixt.... ma framanta gandul ca ce voi face cand se va umple de tot.

Oare cat sunt de bune DPF-urile aftermarket,in sensul ca aproximativ cati Km ai putea face cu unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut @Dumitru I

 

Uite, atasat gasesti parametrii DPF-ului de pe masina mea, 331.000 si merge de rupe ... regenerari intre 280-450 km ... ( motor CFFB  ,DSG 4x4  ( apa,paie,bataie) 1005612588_330.000oilash0_24.thumb.jpg.ab657c7c03bf20f5dcb54718e899b1c3.jpge) .

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, powershot said:

Masina are o varsta, km faci multi in oras, probabil are si soft dieselgate. 

Vb unui youtuber, ce mai vrei romane?! 

Mergi cu ea in continuare, evita orașul , pt asta exista benzinare. 

 

Scapa de soft, daca ai. 

E normal sa scoata fum alb ? Și sa miroasa când își face? După ce termina nu mai scoate un gram de fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, nu trebuie sa scoara fum alb, chiar daca regenereaza. 

Prea multa motorina adunata in dpf, consum de ulei. 

Dae, ast face parte din "multe face asa *😄😄

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu consuma ulei. Și nu scoate fum deloc in rest.  S ar putea sa fie altceva ? Dar asta zic o face doar din 400-400 km

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. 

Studiaza pe acest forum cum se face regenerarea, si ai sa intelegi de unde fumul in timpul regenerari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, powershot said:

Teoretic, nu trebuie sa scoara fum alb, chiar daca regenereaza. 

Prea multa motorina adunata in dpf, consum de ulei. 

Dae, ast face parte din "multe face asa *😄😄

 

Eu masina am luat o de 2 luni, din Germania. Sunt sanse sa fie golit filtru oare? Cum se poate verifica dacă mai are miez sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt. Verifica intai daca teava de esapament e neagra sau curata. Tot asa, verifici in  soft daca sunt toate temperaturile ok, presiune diferentiala, umple dpf, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au golit sau gaurit dpf, evacuarea e neagra. 

Presiunea diferentiala mica, sta pe 0 chiar si in turatii de pana la 2000.

Din pacate se practica coafarea dpf si in vest, nu doar la noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprob, evacuarea este neagra, dar un strat superficial. Masina este euro 4 totusi. Astăzi sau maine merg la o diagnoza sa aflu dacă chiar e gol sau spart.

Și apoi sa vad.. sa cumpar unul SH sau nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La euro 4 nu cred ca rezolvi cu altul. 

E destul de vechi pt a mai functiona cu dpf on. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și in acest caz? Ar trebui sa fac Dpf Off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!