Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Corect spus.

Dar .. realitatea din teren sta altfel.

Motorul fizic e proiectat altfel sa suporte reg dese. Pe cand la prima generatie de tdi cr.. nu. Deci.. are de suferit.

Personal am observat la 2 cayc si 3 cbab.. cum dupa downgrade nu mai scot fum in regenerare. La masinile astea le fac intretinerea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.12.2019 at 13:41, fishu26 a scris:

Am făcut downgrade la dieselgate si chiar merită, inainte aveam regenerari până în 250 km , iar după rescriere soft  prima regenerare   la 474 km , a doua la 575 km , drumuri mixte ,iar cele extraurbane relativ scurte până în 50 km .

Chiar dacă majoritatea posturilor unde se încurajează downgrade ul dispar ar trebui facuta de toti ,nu noi suntem de vina , VW trebuie să plătească. 

În aceleași condiții de deplasare, și cu softul dieselgate obții rezultate aproape egale.

Nu cred că cineva a ascuns postările cu downgrade, eventual cele cu scoaterea dpf și egr, cum dealtfel este ok. să le ascunzi, deci să nu le anulezi.

La mulți ani și drumuri/mașini fără probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Nicusan 

Posturi despre downgrade dispar , eu citesc zilnic pe forum. 

Cred ca fiecare isi cunoaște mașina si daca am zis ca nu am depasit mai mult de 250 km cu regenerarile asa este , eu locuiesc într-un oraș mic unde practic pot sa spun ca mai toate drumurile sunt spre extraurbane, drumurile cele mai scurte sunt de 13 km până  la munca , pentru oras ,drumuri de  2-3 km folosesc un Polo 1.2 benzină.  

An nou fericit!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta înseamnă că de fapt faci deplasări extraurbane cu preponderență și rezultatele tale sunt normale și pentru mine în aceleași condiții. Eu la ultima regenerare am avut 360 km aproximativ din care 120 extraurban (drumuri de maxim 30km în afara localității), restul distanțe de 600m, 2km maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare pe Audi A6 și Passat B7, ambele cu soft vechi

Screenshot_20200101-164109.jpg

Screenshot_20191231-090020.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Sunt nou pe forum dar urmaresc de ceva vreme ce se posteaza. Treaba sta in felul urmator. Detin un golf 6 2.0 tdi 110 cp 2009. Problema e ca in momentul cand isi face regenerare scoate fum alb albastrui. Am trimis filtru la curatat la odorhei si tot cam asa face. Diferenta este ca s a marit putin perioada de regenerare. De la 320,350 undeva la 470. Precizez ca merg cam 80% in afara localitatii. 

Am facut cateva poze la parametrii inainte de regenerare si dupa. Trebuie sa resetez ceva tinand cont ca filtru a fost curatat acum 2500 de km??? 

Alta intrebare este de ce se descarca pana la 9.9 si incepe regenerarea la 22 este nornal?? 

Inainte regenerare

Screenshot_20200102_154615.jpg

Si dupa regenerare

Screenshot_20200102_155111_com.android.gallery3d.jpg

Modificat de ADY CT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, regenerarea incepe aproximativ pe la 24, la mine cam pe la 23gr.

de ce ramane 9.9 nu stiu, poate ne ajuta cineva mai cunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/31/2019 at 5:44 PM, powershot said:

Faza e ca inca sint multi care nu realizeaza ce daunator e pt motor acest soft.

 

Hai sa punem altfel problema...

Daca inainte iti regenera la 500km si acum iti regenereaza la 250km, nu inseamna ca filtrul nu se mai incarca atat de tare si prin urmare este mai bine pentru ca elimina cenusa mai repede?

Daca vei spune ca de fapt sunt alte componente care se uzeaza mai mult decat inainte, asa este. Dar nu cred ca au fost concepute sa se strice atat de repede... cum nici masinile cu start-stop nu ajung sa se strice electromotorul de la atatea porniri. Daca se strica, pot fi si alte cauze, cum ar fi utilizare preponderent in oras. Sunt multi care merg 80% urban...

Intotdeauna exista pareri pro si contra unui lucru, in cazul de fata acest update la dieselgate. Cred ca de fapt problema acestui soft este consumul, care dupa upgrade creste, iar noxele scad.

Mai putin stiut este faptul ca si motoarele de 3L au avut aceste probleme, eu sunt unul din cei care au avut motor la care s-a facut update la dieselgate si mi se fac regenerarile undeva la 250-300km. Nu pot spune ca sunt nemultumit si nici nu am in plan sa fac downgrade.

Colegul @DiLivio a zis un lucru foarte adevarat. Intr-un spatiu inchis (nu neaparat garaj, chiar si intr-o parcare subterana se simte) dupa cateva minute te ia capul de la mirosul acela puternic de gaze. La mine e putin diferit, e drept ca am si AdBlue.

Drumuri bune!

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu intelegi cum functioneaza un dpf.

Dupa fiecare regenerare ramane o anumita cantitate de cenusa .. care nu pleaca din dpf decat sch sau spalat.Se arde doar carbonul depus in dpf.adica soot mass.In urma arderi ramane oil ash

Mai multe reg.. mai multa cenusa depusa.

Acum intelegi cum sta treaba ?

Un dpf care are dublu reg  clar se va infunda mai rapid. Cu dieselgate ii reduci mult durata de viata.

Componentele la prima generatie de tdi cr au fost concepute sa functioneze cu softul original... nu dieselgate modificat ca iasa pe aproape ok gazele .Soft asemanator cu cel dieselgate au motoarele tdi cr .. euro 6  si ultimele modele de euro 5 .. care nu au fost afectate de dieselgate.

In privinta mirosului la gaze .. e aceasi treaba chiar si cu dieselgate ..lucru conststat la un nr mare de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cenușa (oil ash) este un reziduu principal al uleiului de motor, respectiv al aditiviilor din ulei. De aceea este foarte importanta norma uleiului. Soot este ars și eliminat complet din filtru. Mai multe detalii https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori preventia este cea mai buna.

Daca stai sa acumulezi X grame pe care le arzi mai rau, nu este echivalent cu Y grame pe care le arzi mai repede si mai des? x >y

De ce ar ramane mai multa cenusa cand arzi mai rar si mai multa decat cand arzi mai putina si ma des.

Din cate am inteles la EURO6 se merge mai mult pe preventia, adica regenerari dese, tocmai pentru a avea mai mereu filtrul curat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dieselgate produce dublu (aproape) cantitate de ce cenușă produsă de uleiul ars? Cum așa? Pistoanele fac cursă dublă? Pentru că cenușa apare în urma arderii uleiului nu motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa asa , fiecare cum crede și cum înțelege.

fiecare merge cu masina cu ce soft vrea, la urma urmei sint bani voștri. Vw a aruncat pe mașinile voastre acest soft păcătos. Lor le convine, viața lunga nu vor avea , componentele pică, cresc vânzările, treaba buna gândită.

Cei care nu înțeleg cum sta treaba și cred ca softul dieselgate ok, sa mearga asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Răspunde cum produce mai multă cenușă dacă ai vreo explicație. Spun asta fără răutate. Vrem să înțelegem. De unde provine mai multă cenușă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La non dieselgate din uleiul ars și la dieselgate din arderea combustibilului deficitară?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

La Golf 6 2.0TDI 110CP, am aprins in bord martorul de la filtru, apoi spirala de la bujii (clipeste) si check engine.

 

Am testat cu o diagnoza multimarca si am gasit urmatoarea eroare.

 

P2463 - DPF- excesive soot accumulation.

 

 

Ultima regenerare s-a facut undeva la 500km in urma.

 

Ce ar fi de facut in acest caz? De unde sa incep?

Merg cu masina sa imi faca o regenerare fortata?

Sau dau jos filtru si fac o curatare la un atelier specializat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut cat a depasit peste valoarea la care pleaca reg. Daca ai peste 40 soot mass  teoretic ar trebuie spalat sau schimbat. Oil ash ar fi bine de vazut ce cantitate e.

Cati km are masina ?

 

Mergi la cineva care stie ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ce riscuri implica utilizarea masinii cu o bujie arsa? E vorba de masina personala un passat b7 2.0 dsg , cod motor cffb, Care este impactul asupra regenerarii filtrului? Dar asupra consumului de carburant?

Din motive financiare ar trebui sa mai merg aproximativ 600 km asa, adica aproximativ 1 luna, eu facand 10 km dus si 10km intors zilnic. Cred ca teoretic as prinde inca 2 regenerari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se va intampla nimic .

Trebuie sa le schimbi pe toate 4.

Pe viitor ia in calcul ca o sa se strice egr-ul ,injector/injectoarele ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE multumesc.

Egr e nou, deci sper ca scapa. Cei drept valorile la injectorul 1 sunt spre +1. La celelalte ceva mai mici. 

Daca ma zgarcesc si inlocuiesc doar bujia cu problema, ar trebui sa fie ok o perioada? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, B7Nelu said:

Daca ma zgarcesc si inlocuiesc doar bujia cu problema, ar trebui sa fie ok o perioada? 

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt proaspat posesor al unui Golf 6 2.0tdi 140 cp 2013 cu 256k km reali. Problema mea este ca regenerarea se face f greu, cu o rata medie de 300mg/min, uneori a ajuns putin si la peste 1000 dar in general e sub. Drept urmare la ultima regenerare a stat 95min (la 90min s a aprins dpf) si a scazut de la 104% la 66%. Inainte de asta a mai fost la 80% si i am facut reg fortat pe vdcs si a esuat de doua ori dar a scazut soot de la 24 la 11. Cand am plecat de acolo am pus vag dpf si imi arata tot 25g si a intrat in reg. M am plimbat cu ea 6ore pe centura buc noaptea si pe a1 si a scazut la 6g. A doua zi in 110km a crescut iar la 24 si a intrat in regenerarea descrisa mai sus. 

Are schimbat cred lambda si eu i am schimbat senzorul G450. Va pun si un print screen din regenerare

Screenshot_20200105_204222.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in acceleratie puternica am vazut si 200 la presiunea diferentiala. 

"Are schimbat cred lambda" - adica nu stii sigur? Scoate un istoric de service complet, poate vezi ce piese au fost inlocuite, desi masina pare samsarita (resetarea la 0)

temp de 550-600 e ok.

Ce nu e ok este ca ajunge la 24g de la 6g in doar 110km.

Consumul mediu cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!