Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

citeste despre ulei norma 507 pt dpf si vei intelege....

In functie de fiecare model de autovehicul si motorizare pot aparea diferite cauze care sa conduca la infundarea filtrului de particule DPF. Nivelul de noxe generat de motor, calitatea combustibilului, calitatea uleiului de motor, stilul de sofat sau chiar pozitionarea filtrului de particule pe traseul evacuarii gazelor arse pot contribui la blocarea cu funingine sau la regenerearea incompleta a acestuia.

In general problemele apar in momentul in care masina este folosita preponderent in mediul urban, cand sofatul presupune porniri si opriri dese, astfel incat procesul de regenerare nu are timpul necesar realizarii unui ciclu complet. In prima faza se va aprinde un indicator in bord sau va aparea un mesaj de avertizare indicand functionarea anormala a filtrului de particule DPF.

 

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu uleiul pentru dpf  că îl și folosesc dar explică cum înfundă filtrul ...că îl zăpăcește pe ulei  in timpul regenerării da... că temperaturile sunt mai mari in motor că rezistă asta cu grupa asta da știu dar in rest ??? Ceea ce se spune că o alta grupa că înfundă filtrul mi se pare fabula ar însemna să îl consume din motor să îl ardă și fumul creeat să îl bage in filtru .....poate că o alta grupa nu rezista la temperaturile alea îl face apă și începe să îl consume asta ar fi singura explicație 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, iahimmihai said:

Teo avansul  cantitatea de motorina injectata cum sunt??

Deci maro sus pe filtru.... portocaliu la ieșire din filtru ...negru galerie evacuare turbo...lambda nu ai cum sa incurci

tocmai am masurat, sper eu bine, avansul si cantitatea de motorina dupa un mers acum si la IDLE la 90grade temeratura motorului este asa:

Grup 004 - Camp 2 = 4.4grade ATDC

Grup 001 - Camp 2 = 7.6mg/str

Astea sunt campurile de masuratori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsion value cat este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.74grade

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW CC DSG, 177 Cp, 218.000 km. Are dieselgate am intrebat azi la reprezentanta, operatiunea a fost facuta in 2017 pe la 186.000 km

Cum se poate reveni la softul original de fabrica? 

Am mai facut un print screen la DPF. Ultima regenerare era la 485 km preponderent extraurban.

Cum imi dau seama daca filtrul este ok sau are inceput de probleme?

image.png.383e5b74b9cf0c41dd2fecd5bd6c382a.png

image.png.e2b59b9533fae706e4f08c65a584f842.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 7 1.6 tdi 110 CP si am început sa urmăresc regenerarile dpf cu aplicația vag dpf. 

Am văzut ca își face regenerării destul de rapide, între 150 - 200 km, indiferent daca mergi mai mult in oras sau extraurban. 

Sunt ok regenerarile asa dese la tipul meu de motor? 

Screenshot_20190808-121941.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti sute de pagini aici pe forum despre dieselgate. Informeazate apoi fa pasul.

Cam dese regenerari dar ai generatia 2 de cr. Astea fac mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, vidi said:

VW CC DSG, 177 Cp, 218.000 km. Are dieselgate am intrebat azi la reprezentanta, operatiunea a fost facuta in 2017 pe la 186.000 km

Cum se poate reveni la softul original de fabrica? 

Am mai facut un print screen la DPF. Ultima regenerare era la 485 km preponderent extraurban.

Cum imi dau seama daca filtrul este ok sau are inceput de probleme ?

Pentru cultura noastra generala, cati kilometrii ai stocati in DSG ? Downgrade de soft iti poate face orice tuner, eu de exemplu am facut la Dragos@TCM Tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Blazer said:

Am un Golf 7 1.6 tdi 110 CP si am început sa urmăresc regenerarile dpf cu aplicația vag dpf. 

Am văzut ca își face regenerării destul de rapide, între 150 - 200 km, indiferent daca mergi mai mult in oras sau extraurban. 

Sunt ok regenerarile asa dese la tipul meu de motor? 

 

Eu am tot un Golf 7 1.6 tdi 110 CP (EURO 6, model 2016). Din ceea ce am observat la mine regenerarile se fac cam la 240-280 km, tot asa indiferent daca merg mai mult in oras sau extraurban. Dar nu stiu ce sa zic daca e normal sau nu.

Screenshot_20190724-165349.png

Screenshot_20190715-182146.png

Modificat de fm_2511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, fm_2511 said:

Eu am tot un Golf 7 1.6 tdi 110 CP (EURO 6, model 2016). Din ceea ce am observat la mine... 

Diferența e ca la mine la bara aceea de procente nu urca atât de mult cât este la tine 86%, la mine la maxim 56% începe regenerarea. 

Același lucru si la Soot Mass Calc, vad ca la tine este de 20,84 g iar la mine la maxim 12-14 g începe regenerarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, vidi said:

Asta am gasit stocat in cutie.

Hmm ... deci km se pare ca sunt pe bune. Singura explicatie este ca masina a mers foarte mult in oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatia a doua de cr Ea 288 parca asta e codul .. asa regenereaza .. cam la jumate din km cat regenera prima generatie fara dieselgate.

Softul la astea seamana f f mult cu cel dieselgate .. deci programat sa scoata fum mult.. temp joasa pe evacuare .. casa iasa nox de euro 6.

As fi curios cum ar fi la un euro 7 diesel????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la 75,6 g cenusa sant aproape de durata de viata a filtrului ?

In 20.000 de km pe care i-am parcurs am mers cam 80% extraurban si drumuri lungi. Probabil a circulat mult urban in Germania. Dar si acolo mi-a iesit o medie de 48.000 km pe an 

Vreau sa fac si eu un log in mers dar nu-mi dau seama exact ce trebuie sa selectez din basic settings care ar fi echivalentul pentru BS003 si BS011

image.png.f55e15d618208396acea3a0c6ead5933.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

durata de viata oficiala este de 70g, e afisata chiar in una din pozele postate de tine din VCDS.

As fi curios sa vad cum afiseaza VAGDPF, nu am vazut pana acum procent supraunitar, ar fi ceva gen 105% la tine (vezi procentul in poza de mai jos)

Totusi avem destui colegi cu filtre peste 70g si merg f bine, la tine ar trebui investigat de ce a ajuns la un grad asa mare de colmatare la asa putini km. 

Ai putea incerca si o curatare, am vazut o reclama pe FB cu 400 ron, dar cred ca nu include costurile cu demontarea/remontarea filtrului si expedierea prin posta etc

pt loguri in mers, vezi daca te ajuta topicul/postul asta: 

vagdpf1.thumb.jpeg.45946a607dbfa165802dd56eba0c5a0d.jpeg

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit să obțin și eu peste 450km de la ultima regenerare cu softul dieselgate. Am observat că nu ajunge la 0.00 cantitatea de cenușă măsurată și calculată. Care pot fi problemele?

IMG_20190810_101237.png

IMG_20190810_101036.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are rost sa mai scriu.

Scapati de dieselgate care locuiti in Ro. Va distruge motoarele incet si sigur.

Dpf il colmateaza  inca odata mai repede. La unele masini se tripleaza nr de regenerari. Uzura uleiului creste prea repede din cauza regenerarilor dese.

Acuma sariti.mi in cap .. astia care nu vreau sa priceapa cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aleg să salvez filtrul și să stric injectoarele (ronțăit, mersul neregulat, simptome despre care ai spus și tu)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest soft nu aduce mimic pozitiv ,injectoarele la 1.6 cay se strica oricum 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că mă încăpățânez degeaba. Downgrade este bine, asta o să fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu inj marea problema e cu procedura adaptari cantitati minime injectate. 

Toata lumea sch la injectoare degeaba.

Sint multe cazuri cand se rezolva cu aceasta adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am mai răsfoit paginile pe aici și am încercat să-mi fac o idee. Puteți să îmi dați și mie o părere, mai avizată ?? Mașina în cauză o Skoda Octavia 3 1.6 2016. Mulțumesc!

Screenshot_2019-08-12-22-55-39-809_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!