Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

bogdanjitaru

"Shoot mass calculated " sau " shoot mass masurated" asta voiam să aflu. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soot mass calculated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Atunci cred că e bine , daca in 52 de km s-a încărcat cu 2. 46. Cei 270 de km diferența erau dinainte de curățarea filtrului. Mers 80% in oraș. 

IMG_20190526_113232_resized_20190526_101415382.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu daca e bine, regenerarea incepe cand una din valori ajunge la aprox 23-24 de grame, adica ori masa de cenusa calculata ori masurata.  Vad ca masa masurata e mult mai mare decat cea calculata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/22/2019 at 4:40 PM, CristianH said:

Am urmarit cu interes subiectul de un an si jumatate. A venit si randul meu sa va intreb : "ce parere aveti?".

Motor CAYC 2012, soft prescandal, stage I, 122500 km.

Prima poza inainte, a doua dupa ultima regenerare. Intre aceste regenerari aproape 600 km.

25usj81.jpg

2dl3o7d.jpg

Motorul cu antigelul la 90 grC, ultima regenerare am simtit-o cand am ajuns la garaj, nu am oprit motorul, dupa ce nu s-au mai miscat ventilatoarele am oprit. AC a fost oprit.

Mai incerc o data cu intrebarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sta pe loc cand sti ca regenereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare am tot urmărit dpf-ul și  văd ceva ciudat de ce îmi regenerează când nu e filtrul încărcat (10%) ....presiunea  diferențială este mica ??  Se întâmplă foarte des .....Regenerează pt că văd temperaturile la intrare și ieșire ajung la 600 grade ...este vb de 2.0 pd Bmn..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar fi sa regenereze la 40 %incarcare sau când e presiunea in filtru mare la mine e haotică regenerarea regenerează și la 10 % încărcare și la 20 % plus că e un pic mai diferita se termina foarte greu trebuie sa merg ceva km .....daca ar fi sa regenereze la 40% ar fi perfect așa sunt foarte dese și este enervant....iar problema a început de la schimbarea injectoarelor in reprezentanta prin rechemare acum 3 -4 ani in urma.....mă gândesc la soft că a fost modificat odată cu schimbarea injectoarelor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

Buna ziua,

 

va rog frunos sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea speta: am un golf 6 1.6 tdi cod motor cayc an 2013 iar weekendul trecut am renuntat la softul dieselgate 9982 (am  scos si sita de pe galeria de admisie), am trecut la soft 9978 si am facut si stage 1 (de la 118 cp la 147 cp).  Ceea ce ma framanta este ca dupa ce am facut aceasta operatiune si am mers cativa km am ajuns aseara in fata blocului , am pus vagdpf si aveam valorile :soot mass calc 10.14 g , soot mass measured 22.49g /distance since last reg 567 km. astazi am plecat la birou si am mers distanta de la bloc la birou 5 km) si a inceput regenerarea , am stat cateva minute cu masina turata la 1000rpm si dupa ce s-a "terminat regenerarea" desi nu cred am aceste valori.soot mass calc 22.08, soot mass measured 23.92g si distance 570 km.  va las astasat si 2 poze . poza de aseara cand am ajuns in parcare si azi dim cand am am ajuns la munca. voi ce parere aveti?  soot mass calc 10.14 g aseara si astazi a sarit in 24.02 g in 5 km??!  precizez ca nu am erori in bord si masina merge bine.

Screenshot_20190527_173520_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20190528_082335_com.applagapp.vagdpf.jpg

Modificat de christian8502
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cu vagcom daca ai regenerare esuata.

probabil nu a dus-o la final din diverse motive, incearca sa mergi turat cand vezi ca regenereaza, pana termina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

@Muale este just ceea ce spui tu dar fiind in bucuresti si la aglomeratia asta de aici sincer nu prea am cum sa merg. traficul este infernal!  ma gandesc ce as mai putea face. asa facea si inainte cand aveam softul dieselgate!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu, am patit si eu.

dar nu e tragedie daca nu a dus-o la capat. o reia cand e cazul .

probleme iti faci cand se aprinde martorul galben, iti faci un traseu pe autostrada intr-o seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

@Muale o sa pun vagdpf cand ies cu ea pe autostrada si o sa monitorizez. este alta masina cu stega 1 si ma bucur ca am scapat de dieselgate.(noroc cu un amic care m-a determinat sa renunt la softul cu problema:) 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa dai quote cand raspunzi consecutiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christian8502

@christian8502 Esti sigur ca 9978 nu este un soft diesel gate ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/23/2019 at 10:23 AM, Muale said:

e suficient sa cauti cuvantul pe google si ai o gramada de linkuri, chiar si site-ul lor oficial

Evident ca am cautat pe Google si pe AliExpress, tocmai asta e problema ca sunt multe variante si habar n-am care functioneaza pentru masini diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc acum ELM 327 v2.1  cu VagDpf si Torque si merge. Testat pe 3 masini diesel.

am dat comanda si de Konnwei KW902, si dau/vand mufa veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si inforamtie auxiliara, aplicatia VAG DPF nu funcioneaza pe motoarele care nu suporta protocolul UDS, adica prima generatia de TDI CR-uri ... CBDC, CBAB, CBAC, CBBB ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functioneaza , ce inseamna? Ca nu imi arata nimic pe aceste motoare sau arata info gresite (de ex masina regenereaza si aplicatia nu arata acest lucru) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/28/2019 at 8:16 PM, adrian001 said:

@christian8502 Esti sigur ca 9978 nu este un soft diesel gate ? 

Pe CAYC 9978 este sigur diesel gate. Asa am avut eu pe B7 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Muale said:

Nu functioneaza , ce inseamna? Ca nu imi arata nimic pe aceste motoare sau arata info gresite (de ex masina regenereaza si aplicatia nu arata acest lucru) ?

Nu arata nimic ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e de optimizat pe aplicatie.

Pe cayc.. cayb merge perfect.

Dezvoltatorul lucreaza in continuare. 

I.am cerut sa adauge presiunea diferentiala. 

Nu stiu de ce .. dar zice ca e f greu de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Am pus cantitatea de cenușă 20

IMG_20190531_115802_resized_20190531_022553982.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat dacă se încălzesc oglinzile în timpul regenerării și nu se încălzesc. Am observat că dacă a început regenerarea și merg o perioadă de timp apoi datorită unor motive trebuie să mă opresc, dar fără să opresc mașina, regenerarea continuă o perioadă și apoi se oprește. Totuși după ce pornesc la drum, pornește regenerarea din nou și nu se termină decât în mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!