Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

vlahdacoroman

Off topic

Da,am mai zis si eu asta!

Chestia e ca se aplica si la pompa de inalte bosch 4.1...(exceptand accidente cu apa in motorina,motorina de proasta calitate,benzina sau neamorsarea circuitului cu vcds)

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi respect masina si o voi intretine cat de bine pot. Stiam de kilometri dinainte sa o cumpar. Nu m-am speriat pentru ca masina a fost servisata la fiecare 15 k km in reprezentanta. Nu stiu acum ce voi face cand se va strica DPF-ul. Adica nu stiu daca voi pune un altul original, il voi curata sau il voi anula. Pana atunci, ma bucur de masina.

Multumesc pentru ajutor, spor in toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Daca vrei regenerari din 200 in 200 km si consum crescut doar :D . Nu recomand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Acum o saptamana a inceput regenerarea la masina, evident pentru ca ma grabeam (ca un destept) am oprit motorul cu gandul ca o s-o las sa-si faca regenerarea la intoarcerea spre casa (aproximativ 30km de drum relativ liber).

N-am plecat bine spre casa, ca dupa 1-2km s-a aprins martorul de la bujii (spirala) si masina nu mai tragea absolut deloc (probabil a fost acel limp mode mentionat de colegi mai devreme).

Am oprit motorul, l-am repornit si nu au mai fost probleme. In schimb as vrea sa-i fac o diagnoza sa stiu cum se prezinta filtrul de particule sau daca este altceva ce trebuie sa am in vedere.

Daca imi puteti recomanda o persoana care se ocupa cu asa ceva, as fi recunoscator. Stau in Sebes, Alba, dar sunt dispus sa merg si in Sibiu, Cluj, Deva daca este nevoie.

Masina: Golf VI 1.6 TDI CR CAYC, 77Kw, 105CP, 2012, 183 000 Km

Daca am scris aiurea, imi cer scuze, sunt incepator intr-ale forumului.

Modificat de mariusmincu
Completare date
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina unui coleg (Octavia 2011, 2.0 TDI) am trimis filtrul de particule la Odorheiul Secuiesc pt curatare, la o firma specializata; dupa remontare masina trage mult mai bine, consuma mai putin si nu a mai dat probleme. A primit si certificat de garantie pt 14 luni, fara limita de km. Mi s au parut foarte seriosi. Poti sa te duci cu masina acolo sau sa trimiti filtrul prin curier (operariunea dureaza 24 de ore). Costul a fost in jur de 400 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri, cu ajutorul unui coleg de forum din Sibiu, am reusit sa fac o diagnoza la filtrul de particule si injectoare pentru Golf VI, 2012, 1.6TDI, 105 CP, 183 000Km.

Ma poate ajuta cineva cu o parere?

Mersi!

20170402_185810.jpg

20170402_190027.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara stie cineva de ce nu imi pornesc ventilatoarele in timpul regenerarii ....daca dau drumul la clima porneste cel mic daca e cald afara porneste si cel mare ....doar in timpul regenerarii nu vor sa porneasca ..mentionez nu am nici eroare iar masina 2.0 tdi pd bmn 170 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe clima ar trebui sa porneasca ambele ventilatoare,la PD mai rar pornesc la regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe clima pornesc ambele ventilatoare..multumesc deja ma speriasem 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cati km ar avea in functie de incarcarea dpf ? G7 2015 2.0L 150cp . O fi mult peste 200k km ?

2017-03-22 12.47.25.jpg

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am observat ca la regenerare,masina trage mult mai bine,turatiile cresc mult mai repede.Este ceva normal sau oare am eu o problema in momentul in care nu face renegerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, bob7 said:

Nu are 200 000 km :)

aprox atat arata in bord (188)  ... dar ma gandeam sa nu fi fost 'aranjat' .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skodita100 km sunt reali, bonus inj arata ok. e golf hatch nu variant?

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. hatch ... si merge si binisor , dar parca ma asteptam la un demaraj adevarat la 150cp ptr golf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa incerci o alta masina cu aceasta motorizare dar cu mai putini km sa poti sa faci o comparatie. Ca asa pe cum ar trebui sa traga este o chestie mult prea subiectiva. Pentru foarte multi a trage bine inseamna sa te impinga in piept de la 1800 rpm cum faceau mai demult PD-le(dar nimeni nu zice ca alea isi pierdeau suflul imediat cum treceau de 3000 rpm daca erau stock ) . Plus ca la aceasta motorizare este si Valve Timing plus alte chestii, depinde cat de tare apesi acceleratia din primul moment, reactioneaza absolut altfel motorul... Astea trag bine peste 2000 rpm si mai linear, dar urca frumos spre 4000 rpm mai ca un benzinar, oricum acceleratia este acolo doar feelingul este altul . Scuze de offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un CFGC 177CP 4motion cu DSG este normal sa se faca regenerarea intre 350-450 de km? Mers preponderent urban in D + 30 de km zilnic de drum national 60-100 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Va intreb si eu ceva ...de ce cand imi face regenerare ( doar cand se tureaza motorul fara dpf aprins pe bord) de la o vreme imi scade consumul de la 0.6 cat e normal la 0.4 este prea putin si ar trebui sa creasca nu sa scada parca e prea putin 0.4 (ea in loc sa injecteze mai multa motorina ea scade cantitatea) ....creste consumul instant doar cand e becul de dpf aprins pe bord ...e ciudat rau la mine e invers scade in loc sa creasca si din cauza asta nici nu reuseste sa faca regenerare merg cu ea incercand sa faca regenerare se chinuie dar nu reuseste si mi se aprinde becul... iar cand se aprinde becul isi face regenerare foarte bine si foarte repede  ca la carte  ....(nu sa umblat in soft, filtrul e bun , presiunile sunt bune le-am mai postat aici...nu am nici o eroare  ) e ciudata rau... am impresia ca imi da mai mult aer in timpul regenerarii cand incearca sa faca regenerare decat motorina de ce zic asta in timpul regenerarii zici ca sunt aspirator asa se aude prin ''difuzorul'' de la filtru de  aer am impresia ca trage mai mult aer decat ii trebuie  .un pic de ajutor ca nu ii dau de cap...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Fa o diagnoza in momentul respectiv cand scade consumul,posibil sa incerce regenerarea dar fara sa o finalizeze decat in mers,sa vedem cate regenerari esuate sunt in acel moment.

Altfel dupa cum zici ea face regenerarea doar cand este becul aprins,ceea ce este destul de serios si grav.

Verifica senzorii de pe dpf(presiune si temperatura).

Si ce este cel mai important verifica daca dpf atinge temperatura de regenerare,fara aceasta temp.regenerarea va inceta.

Faptul ca nu ai erori si presiunea diferentiala e ok,asta nu te asigura ca dpf nu est colmatat.

Sunt zeci de cazuri cand la diagnoza dpf era ca nou,dar la demontare era colmatat total,fara posibilitate de curatare(de regenerare nici vorba)

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers incerc sa ii fac regenerare dar nu vrea pot sa merg si 500 de km  nu vrea reuseste  doar cand imi aprinde becul pe bord in rest doar se chinuie merg cu ea dar nu vrea...ce e curios de ce am zgomotul ala pe filtrul de aer ca de aspirator (banuiesc ca imi da mai multe gaze in carter si imi tureaza turbina dar de ce numai in timpul regenerarii...ulei nu consuma deloc  de la schimb la schimb compresie am foarte buna masina trage peste viteza maxima constructiva ) iar temperatura in timpul regenerarii  ajunge la 670 sau 680 de grade incarcarea imi scade foarte usor si repede in filtru dar doar cand mi se aprinde becul filtrul de particule filtrul  e nou si e original senzorul de presiune diferentiala la fel nu mai inteleg nimic 

o sa il demontez sa vad ce gasesc acolo dar nu cred sau poate  ....iar dupa ce reusesc sa ii fac regenerare  dupa 2 saptamani mai cere sa faca din nou asta cu  mers zilnic in oras si iara o iau de la capat  

iar cum zici atunci cand pun testerul pe ea am vreo 3-4 incercari nereusite

dar de ce? ce nu ii convine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Cand ai schimbat filtru ai setat cu vcds ca ai pus un filtru nou?

Dpf este original ptr modelul tau?

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este original  l-am setat dar cred ca am gasit buba egr-u;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!