Jump to content

Amortizoare


paulyca
 Share

Postare recomandată

Nu kyb/monroe.

 

Da sachs sau bilstein. Daca poti cumpara sachs performance urmatoarele dupa cele normale, sunt mai calitative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat. Am cautat produse care contin codurile SKD. Asta am gasit de la Sachs si Bilstein pe site-urile de piese auto.

Le mai scriu o data, poate mai ajuta in viitor si alti posesori de O2 1.9 PDG.

Fata:

1K0412331B – BILSTEIN 12-244942 / SACHS 802 321

6N0 412 249 C – SACHS 801 038

1K0 411 105 DK  – Sachs 993 057 / BILSTEIN 36-202287 / 36-199617

1K0 413 031 BK - SACHS 312 267 / BILSTEIN 22-183712

Spate :

1K0 512 149 B –  Vw 1K0512149B

1K0 511 115 CM -  Sachs 994 335 / BILSTEIN 36-233793

1K0 513 029 ES –  Sachs 311 014 / 310 949 / Bilstein 19-127439

Ps. Data viitoare imi iau masina cu suspensie sport...gasesti mai usor piese :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu am simtit si eu, mai putin partea cu revenirea tijei amortizorului. La mine nu erau chiar asa si tot am simtit diferenta dupa ce le-am pus pe cele noi.

Am luat cam toate piesele originale (mai putin arcurile spate) din reprezentanta pentru ca nu gaseam echivalente pe Sachs in stoc la vremea aia. Asta ar fi singura marca aftermarket in care am eu incredere, dar nu zic ca e neaparat ok ce cred eu. Arcurile spate le-am gasit Sachs aftermarket cod 994 335 indicat de tine si le-am luat fara sa comentez. Un arc spate original e aproape 400 de lei si eu am dat 140 de lei pe aftermarket. Arcul original fata a fost 450 de lei. Cu tot cu reducerea de 20% cred ca am dat vreo 3000 de lei (amortizoare, arcuri, flanse, rulmenti presiune, suruburi noi). Ca fapt divers, amortizoarele spate sunt facute de Monroe chiar si pe original; de cele fata nu imi mai amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesi de sfat. Am mers pe Bilstein, multe de la Sachs nu erau in stoc si trebuia sa astept sau sa caut foarte mult.

Fiind putin presat de timp, am ales ce era in stocul furnizorului.

De original, din pacate, nu m-am putut atinge. Mi-ar fi placut sa am 4-5.000 numai pt suspensie.

Revin cu impresii dupa montaj. In cutie arata bine :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!Stie cineva ce diametru au amortizoarele fata  pt Octavia 2 facelift combi 2012 fara pachet drumuri grele pt ca sunt 2 diametre 50 respectiv 55 mm.Vreau sa comand pe un site de piese si sa fiu sigur  ce comand.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 TDI ... sunt de 50 mm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Bila neagra si de la mine pentru KYB (arcuri fata). L-eam schimbat de aporx. un an si jumatate si am facut cam 19000km si unul din ele s-a rupt.

Cred ca o sa merg pe Sachs de data asta.

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am o Ocatvia 2 cu PDG. Ce trebuie schimbat la ea ca sa o "transform" intr-o Octavie 2 cu suspensie standard? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbat tot amortizoare. arcuri si ce mai este pe acolo flanse .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
stanciu marian

Cer ajutorul adresand o  intrebare . Vreau sa schimb amortizoarele pe fata O2 1.6 BGU , din tutorialele vizionate am vazut ca pentru extragerea amortizorului ( pachet cu arcul si flansa ) , se desface planetara , se extrage planetara din fuzeta , si fuzeta din pivot . La golf 4 eu presam arcul cu ajutorul preselor si extrageam amortizorul din portfuzeda fara a mai fi nevoie sa desfac bascula si planetara . La O2 principiul este cam acelasi . INTRBAREA este ....se poate face acesta operatiune fara a extrage planetara si demontarea portfuzetei din pivot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca se desface amortizorul din portfuzeta , daca nu e prea ruginit. Este identic cu G4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stanciu marian

Intentionez sa fac acesta operatiune luna viitoare , preventiv saptamanal dau cu un degripant la imbinarea amortizorului cu portfuzeta si piulita cu surubul care starnge lagarul portfuzetei . Sper ca pana atunci sa -si faca treaba degripantul si sa nu intampin greutati la desfacere .Din ce i-mi aduc aminte amble roti ( axa fata ) trebuiec suspendate pentru a nu opune rezistenta la demontarea bieletei antiruliu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Din discutiile de pe acest topic vad ca se recomanda arcuri Sachs, Bilstein si originale.Am un arc rupt pe fata, as cumpara un set de arcuri Sachs cod 993044  .Suspensie standard, cutie manuala.La viteze medii / viraje bruste (evitare gropi) am avut intodeauna nemultumirea ca masina nu reactioneaza prompt -chiar cand era noua.Jante 16 , fenomenul era similar indiferent de anvelopele folosite.Nu exista jocuri, amortizoarele nu produc balans, bielete antiruliu noi, bara antiruliu originala (poate prea moale?)

1.Am alta obtiune mai buna la arcuri decat cele mentionate?

2.Din perspectiva directiei "moi" cum as putea ameliora fenomenul, pastrand totusi jantele de 16 ?Poate un anumit tip/marca de arc sa modifice comportamentul directiei?

 

 

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai ce sa ii faci, asa e directia la OII, VAGa si nu prea ofera nici un feedback. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot despre amortizoare : ref la amotizoare portbagaj . Care ar trebui sa fie Forta de ejectare in N ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!