Jump to content

Canistra Carbon Nu Functioneaza


AliZ
 Share

Postare recomandată

Recent cu problemele legate de clapeta de acceleratie....mecanicul a observat ca, canistra de carbon nu face galagia (cica ceva tacanit electric, cum ca ar functiona) si din verificare pe tester nu apare defect la ea...si poate din cauza asta as avea eu probleme cu clapeta de acceleratie, cum ca canistra de carbon foloseste un amestec de aer si gaze si il baga in aer cand e nevoie prin furtunul legat de clapeta...

Cum pot verifica daca ea functioneaza? E vreo problema tipica cu aceste canistre, ca se strica des? Cu ce afecteaza nefunctionarea ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Zgomotul canistrei se aude mai ales la ralanti. Daca ridici capota ar trebui sa auzi ca un tacanit metalic ritmic. La multe masini se afla pe partea dreapta. Eu as compara sunetul cu cel al unui ceas.

Rolul ei este, din cate stiu eu altul. Ea colecteaza vaporii de benzina si ii condenseaza, reintoducandu carburantul in circuit. Nu amesteca aerul cu vapori de benzina ci din contra, scoate vaporii din aer.

Se defecteaza destul de greu si in general cand este innecata cu carburant, mai ales vara, cand umpli prea mult rezervorul. La masinile pe benzina nu trebuie umpluta "rezerva" de la rezervor pentru a lasa loc carburantului si vaporilor de benzina sa se dilate. In situatia in care nu au loc, iti inneaca canistra cu benzina.

Din cate stiu este o compomenta scumpa asa ca ar fi bine sa cauti pe la dezmembrari daca sa stricat. Eu totusi te-as sfatui sa asculti si tu mai atent si eventual sa intrebi pe cineva care se pricepe la ce trebuie sa auda.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pieseautogolf3

Pai si daca am facut de multe ori plinul si sa zicem ca s-a inecat canistra respectiva,poate sa ii dauneze cu ceva?ar fi culmea zic eu,ca doar atunci cand pleci la drum ai bagat pistonul si l-ai lasat pe blocat si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra aia e pentru reducerea poluarii. Asta e rolul ei. Introduce vaporii de benzina in galeria de admisie si ajuta si la imbogatirea amestecului cu ocazia asta. Functioneaza in functie de impulsurile trimise de ECU.

Pentru verificare cel mai bine se foloseste VAG-COM si cu motorul oprit se merge in "Output tests" si se testeaza de acolo. Practic ar trebui sa auziti un tacanit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca aceasta canistra nu mai functioneaza se intampla ceva cu motorul in conditiile in care se merge aproximatic 20-30 de km fara ca ea sa mai functioneze?

Merci anticipat de raspuns.

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic cu motorul; este posibil (doar)sa te alegi cu o eroare in ECU si sa se aprinda martorul pentru evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 RON costa una noua,pt cine intereseaza...

da respectiva canistra prea gazele de benzina din rezervor iar in cazul acesta poate sa-ti consume umpic mai mult si aprinde martor motor in rest nu pateste nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand faci plinul pana da pe jos e posibil sa se inunde aceasta canistra ? si in acest fel sa porneasca motorul innecat ? m-i s-a intamplat de vreo cateva ori dupa ce am facut plinul ochi, la palnie, sa porneasca abia la a 6-7 cheie dupa care sa miroasa puternic a benzina de la esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura asta

canistra de carbon trimite vaporii de benzina spre ardere.

nu umpleti niciodata full full rezervorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaporii de benzina trebuie sa aiba loc sa se dilate, altfel inunda canistra cu combustibil.

de asemenea nu trebuie sa lasi masina fara benzina, poti strica catalizatorul si implicit sonda lambda.

sfaturile astea sunt scrise si in manualul de intretinere si reparatie golf4 benzina.

ideea e ca nu se strica pe loc, dar facand de mai multe ori, creste riscul.

motorul are senzori peste tot, care trimit informatii catre ECU.

daca un senzor se strica, se comuta automat un program de avarie prin care motorul functioneaza, dar anormal (consuma mult, trage din greu, trepideaza etc..)

daca ai senzori cu erori la scanari vag-com, acestia trebuie schimbati cat mai curand

la fel si la canistra de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conducta de la acea canistra ajunge undeva in zona clapetei, admisiei lucru care face ca atunci cand canistra este inundata sa nu ajunga vapori de benzina in admisie ci chiar benzina, corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am un filmulet aici:

Sunt 2 zgomote.Tacanitul care persista la prima pornire ar trebui sa fie de la canistra de carbon?

Masina este un golf 4 1.6 16v 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Daca canistra de carbon nu functioneaza da eroare la ecu pe canistra sau cum iti dai seama daca functioneaza sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are probleme electrice, va da eroare legata de electrovalva N80. Daca are alte probleme, va da erori legate de amestec...deci, fara referire directa.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am un filmulet aici:

Sunt 2 zgomote.Tacanitul care persista la prima pornire ar trebui sa fie de la canistra de carbon?

Masina este un golf 4 1.6 16v 2002

Acel zgomot ascutit de la pornire este cauzat de bendixul electromotorului, nu are legatura cu canistra de carbon,

aceasta intra in functiune de obicei odata cu sondele Lambda, adica dupa ce motorul a antins minim 60*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As vrea sa intreb daca seria 191 201 827 de la canistra carbon care nu stiu de pe ce tip de motor este,se potriveste pe un motor de 1.8 ABS.Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exista posibilitatea sa traga aer fals in motor datorita unei fisuri pe furtunul ce pleaca de la ea in clapeta de acceleratie ? si de acolo sa am trepidatiile la relanti ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Orice fisura, orice neetanseitate legata de circuitul de admisie aer (dupa clapeta), se traduce in "aer fals".

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca esti amabil ai mai putea te rog frumos sa imi spui ce furtune sa mai verific ca nu stiu care sunt de aer si care sunt de apa ...sa nu fac vreo prostie ...sper sa nu deviez topicul ...

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu care sunt de aer si care sunt de apa

Orice furtun legat de galeria de admisie, este "de aer".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , o sa imi bag eu nasu pe acolo .sper sa nu scot ceva ce nu trebuie ..mc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit furtunul care intra in canistra de carbon fisurat,abia se mai tinea acolo....cred ca am mers cu el asa vreo 4-5 sapt.Nu am simtit nimic in neregula cu masina,a consumat la fel,a tras la fel,a mers la fel.

Singura diferenta e ca nu mai tacanea,si intr-un tarziu mi-a atras atentia

Modificat de House M.D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la mine functioneaza motorul cu furtunul scos de la canistra de carbon, daca il bag la loc se opreste motorul (nu sta de loc la relanti) masina functioneaza perfact iar pe vag nu-mi da eroare.

stie cineva, este normal sa traga asa de mult aer pe acel furtun?

am observat ca nu se mai aude acel tacanit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!