Jump to content

Comparatie Octavia I - Octavia II


Valix
 Share

Postare recomandată

Octavia I e o masina grozava dar are un dezavantaj major: garda la sol prea joasa.

Inginerii cehi/nemti nici in cele mai urite cosmaruri n-au visat ca exista drumuri cu cratere-capcana ca in Romania. Asa ca au proiectat masina pentru un asfalt ca cel pe care circula ei. Au pus baia de de ulei prea jos.

Dupa ce au inceput sa vinda prin est (Romania, Rusia...) Octavia au primit feedback de la reprezentante ca numarul de bai de ulei si cutii de viteza facute praf este mare, au inventat pachetul de drumuri grele.

Acest pachet intr-adevar te protejeaza in mare masura de spargerea bai de ulei, dar creste balansul masini si te lovesti cu scutul de toate denivelarile mai pronuntate. Extrem de neplacut. Pe piatra cubica denivelata poti sa mergi cu 5km/h... te depasesc pina si pietonii. Plus duce la instabilitate la viteze mari, dar asta se resimte mai rar.

In schimb la Octavia II aceste aspecte au fost luate in calcul la proiectare, baia de ulei e mai sus. Suspensia e mai sofisticata si mai adecvata.

Eu unul n-as sta pe ginduri, as alege Octavia II pentru simplul motiv : e mai adecvata pentru Romania decit O1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel :

Tu ai ambele octavii , povesteste ne si noua cum e cu suspensia , a dat vreodata octi 2 cu burta de pamant .

Care e diferenta intre cele 2 la capitolul suspensie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel :

Tu ai ambele octavii , povesteste ne si noua cum e cu suspensia , a dat vreodata octi 2 cu burta de pamant .

Care e diferenta intre cele 2 la capitolul suspensie? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Pai uite cum sta treaba...

Octavia 1 (2001) nu are pachet de drumuri si nici scut. Mergand la munte, pe drumuri forestiere, am mai frecat-o de cate-un bolovan, un lemn etc. Oricum, nu s-a intamplat nimic niciodata nimic ca am mers "cu simt" dar tot se mai atingea de cate ceva. Nu e prietena deloc cu bordurile inalte, dar nu din cauza "burtii" cat din cauza spoilerului fata care e destul de jos si masina pare aplecata in fata...

Mie imi place cum arata asa, dar ma feresc sa o parchez aproape de borduri...

Totusi motorul TDI apasa ca o piatra de moara pe puntea din fata, astfel ca masina prefera drumuri impecabile, fara denivelari si bolovani

Octavia II are pachet de drumuri grele si e semnficativ mai inalta, nu doar la nivel de spoiler. Nu am agatzat nimic desi a ajuns si pe drumuri mai nasoale...

Acum trebuie sa recunosc ca nu am vazut Octavia 2 in varianta fara pachet de drumuri grele...Toate pe care le-am vazut, aveau (inclusiv cele de pe strada). Le distingi prin faptul ca intre marginea rotii si curbura aripilor e loc suficient de o palma. Pachetul de drumuri grele nu se monteaza in paralel cu jante de 17".

Masina e evident mai inalta dar te obisnuiesti repede si in plus unora le poate da o senzatie de siguranta suplimentara...

Ca o concluzie, cand ma urc in O1 dupa ce am fost cu O2, aceasta mi se pare destul de spartana, destul de joasa, cu o servodirectie evident diferita, si in general mult mai expusa frecarilor de borduri si alte alea...Dar ramane masina mea proprie si evident, mi-e foarte draga... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce spuneti despre O1 Tour 1.8T la 13.500 cip,mi se pare un pret f bun pt acest motor , ce ma deranjeaza este faptul ca nu se pot comanda scaune sport piele-stofa ,voi ce stiti despre acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca e o afacere buna pt cine vrea o masina de alergare cu un motor turbo pe benzina. Care lasa disponibil un mare potential pt tuning pt cine e interesat, vezi cazul masinii lui Fuscobal.

1.8 T eu zic ca e o piesa mai buna decat 2.0 FSI(150 Cp)) de pe Octi2 ,unde turbo pe benzina va fi doar 2.0 TFSI (200 CP) si ma gandesc ca va costa ceva banutzi fiind model cap de serie.

Si ai dreptate, pachetul partial piele la tapiserii lipseste. In schimb poti pune ceva jante pe 16-17 care ar avantaja mult atat tinuta cat si look-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!