Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
hai ca sar si eu cu ceva asemanator. am constatat si eu mici trepidatii la relanti, fara fluctuatii pe turometru. pana acum am crezut ca este de la benzina. totusi nu mi s-a umblat la cutie deloc (desi a inceput in ultima vreme sa agate tot mai des; am si deschis un topic pe tema asta: agatat si un zgomot care suna a lipsa de ungere sau ceva de genul asta...nu ma pricep la partea asta). inteleg ca trepidatiile n-ar fi de la benzina deci...

legat de greierasi, verifica surubul din partea dreapta a bordului (un capac ca cel de la sigurante). E un surub care prinde bordul de sasiu. la mine se slabise si imi dadea dureri de cap zgomotul.

Acelasi lucru patesc si eu cu masina, de vreo 3-4 saptamani tremura la relati, turatiile nu cresc nu scad, chair daca am mers Km, si stau la stop tremura, nu stiu ce sa ii fac. Am sunat si mi s-a zis ca incerc alta benzina, am facut, si tot nimic(carera 100 am bagat) am combinat 95-100 si tot nimic. Cred ca o sa dau o raita pe la ei, nu cred ca este de la benzina acum au inceput mai rau adica se simt mai tare. Daca aveti solutii, ideii, mi-ar prinde bine, masina nu are mai mult de 3700 km :D

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si masina mea si l-am intrebat si eu pe cei de la sevice de ce face si mi-a zis ca asa fac toate si nu se stie din ce cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine...dar totul pare sa functioneze ok.

Oricum in interior nu se simt deloc vibratiile; stii de ele doar cand ridici capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am dat o fuga pana la service, si a pus-o pe tester, masina era ok, in afara de o supapa care mi-a explicat tipul ca se inchidea mai devreme decat celelalte la relanti, cica a setat-o sa se inchida la fel cu celelalte, tot vibreaza(nu asa rau ca inainte) insa nu are ce sa ii faca,. Mi-a spus ca pana in 15-20000 km o sa mai patesc, dupa o sa se mai lase si nu o sa mai vibreze asa. Sper sa fie asa. Am vazut pe vad-com(sper ca asa se scrie) ca nu era nici o eruare, mi-au aratat. Ramane sa bag benzina si din alta parte (bag numai de la OMV) si om mai vedea,. :P

Modificat de andru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit in felul urmator: asteptam pe cineva, motorul pornit, masina scoasa din viteze, frana de mana trasa; m-am intins la torpedou si am atins pedala de acceleratie, turatia urcand pana la 1500-1600 rpm; dupa ce turatia a scazut din nou la 800 rpm masina a inceput sa tremure destul de tare... am uitat daca motorul era cald sau rece , dar il pornisem de doar cateva minute, dupa care am mers vreo 100 de metri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am sesizat aceasta vibratie la relanti ... ce sa fie oare? ... volant? de la ambreiaj? ... curios e ca nu se simte tot timpul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , din cate am citit pe aici cred ca-i o problema a motorului asta de 140cp. masina o am de o luna jumatate , in prezent am 6000km cu ea si am simtit trepidatian asta de a doua zi. deocamdata nu-mi fac probleme dar sper sa nu se accentueze sau sa apara altceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descris si eu problema asta acum ceva timp aici. De atunci am fost de mai multe ori in service si am mai atenuat vibratiile prin inlocuirea unui tampon slabit (defect). Dupa inlocuirea acestuia a disparut tremuratul, dar a reaparut la ceva zile dar nu asa de PERSISTENT cum a fost.

Asa ca m-am dus din nou. De data aceasta am stat si eu cam 1 ora cu ei (un inginer si tipul de la receptie) si ne-am invartit pe langa masina, am ascultat-o, am testat-o la drum, am reascultat-o...am fost la o Jetta (masina de serviciu a inginerului cu 5000 de km la bord) , si aia facea la fel....si am ajuns la concluzia ca tampoanele pe care se sprijina motorul sunt foarte slabe (nu sunt facute pentru drumurile noastre), mai bine spus ele sunt facute sa preia niste socuri normale asupra motorului si cutiei si se slabesc in timp, ele trebuind inlocuite. Mai am ceva timp pana la iesirea din garantie si voi incerca sa vad daca le pot schimba pe toate.

volant nu e...zgomotul de volant defecta este, cica, foarte evident (mai ales cu motorul cald) adika bate, pacane....etc.

Acum nu ramane decat sa ii cred si sa sper ca nu este o alta defectiune majora.

PS. offtopic...am citit intr-un post precedent de o posibilitate prin care s-ar plati niste euroi pentru extinderea garantiei? este adevarat? pls help!

Modificat de Bobocel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"tampon" adica suport motor ? nu ai vreo poza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut şi eu asemenea problemă la VW.ul meu.

A apărut după ce un "meseriaş" a curăţat injectoarele după care, nefuncţion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

dudu: http://vwforum.ro/index.php?act=Se...e=%2Btrepidatii asta nu merge.

trepidatii mici, dar prezente am avut si eu la golf 4.

am schimbat motorina (petrom+ euro 4 cu rompetrol efix euro 4) si dupa citeva plinuri au incetat trepidatiile.Alimentez (plin) dintr-un singur loc dar de curind am alimentat si la alta statie (tot rompetrol) si nu am trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul suspectez ca trepidatul are legatura cu debitul de motorina si nicidecum cu tampoanele de sustinere ale motorului. Imi trepideaza doar la cald, si nu o face tot tiimpul. As spune ca 60% din perioadele de stat la semafor, o simt cum mai intrerupe. Am scanat motorul si totul este super ok. Corectiile pe injectoare sunt foarte bune. In mers este totul ok. In consecinta am inceput usor-usor sa ignor acest trepidat si sa-mi vad de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si nu am vazut nici o rezolvare pentru trepidatiile astea Am facut si o scanare si nu mi-a aparut nici o eroare ,totusi am sa pun un aditiv pt desfundat injectoare , oare o sa fac mai mult rau decat bine?

Poate ne lumineaza cineva de unde e problema asta cu trepidatiile ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Din ce am citit in acest topic, cred ca nu toata lumea se confrunta cu aceeasi problema.

Incep prin a defini cum resimt eu aceste trepidatii si ce inteleg prin ele:

-la relanti variaza turatia(se poate observa pe turometru, cu o plaja de max 100 de ture de obicei in jurul turatiei de baza), variatia asta de turatie duce la "smucitura" pe care au descris-o si altii.. si implicit la miscarea masinii.

Inainte sa am problema asta masina mergea destul de greu, era lenesa si atunci cand aceleram nu se infigea.. deabea cand ridicam picioru de pe aceleratie incepea sa se infiga.

Pentru ca trebuia schimbata distributia, atunci cand am schimbat distributia mecanicu m-a sfatuit sa schimb si debitmetru.

Am schimbat distributia, filtrele, uleiul si debitmetrul. Dupa toate astea aveam impresia ca e alta masina.. problema cu aceleratu s-a rezolvat si era f agresiva.. se infigea cu alte cuvinte.

A doua zi dupa toate astea am observat urmatoarele:

-"wac-wac"-ul EGR-ului care este descris si discutat in alte topic-uri

-si variatia de turatie la relanti descrisa mai sus care era din ce in ce mai pronuntata

Mecanicu a zis ca ar fi EGR-u de vina. Am fost ziele astea la el, a dat jos EGR-u l-a curatat si in + a curatat si contactele de la injectoare cu un sprai. La fiecare vizita la mecanic s-au facut si scanari cu VAG com-ul si nu s-au gasit erori si nimic dubios.

Imediat dupa schimbarile astea masina mergea f bine, nu mai avea variatii ale turatiei la relanti in schimb EGR-u facea zgomot ca inainte.

Dupa 1 zi de la aceste schimbari masina a inceput sa aiba dinou variatii ale turatiei la relanti dar mai rare.

Pentru ca de cand a aparut probema asta e f cald afara, AC a fost intotdeauna pornit. Am avut curiozitatea sa il opresc sa vad daca mai variaza turatia.. si surpriza: turatia ramane constanta la relanti.

Am testat in felul urmator sa vad daca asa este: Cu AC pornit o turam la relanti pana la 2000 de ture, o tineam cateva secunde acolo si dupa o lasam.. cand ajungea la turatia de baza avea acea "smucitura"( turometru cade putin sub turatia de baza se ridica peste ea si dupa revine la normal-> se misca masina) Cu AC oprit problema nu mai apare.

Tind sa cred ca e o problema cu compresorul AC care ingreuneaza motorul.

Astept sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul suspectez ca trepidatul are legatura cu debitul de motorina si nicidecum cu tampoanele de sustinere ale motorului. Imi trepideaza doar la cald, si nu o face tot tiimpul. As spune ca 60% din perioadele de stat la semafor, o simt cum mai intrerupe. Am scanat motorul si totul este super ok. Corectiile pe injectoare sunt foarte bune. In mers este totul ok. In consecinta am inceput usor-usor sa ignor acest trepidat si sa-mi vad de drum.

Eu nu mai am incredere in nici un fel de scanare. Si mie imi spune scanarea ca e totul ok. Dar la turatii marii se aude un zomot foarte ciudat in zona motorului. Deci ce sa mai inteleg? Posibile cauze; turbina sau un tampon de sustinere al motorului!

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care a rezolvat problema cu un update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai am incredere in nici un fel de scanare. Si mie imi spune scanarea ca e totul ok. Dar la turatii marii se aude un zomot foarte ciudat in zona motorului. Deci ce sa mai inteleg? Posibile cauze; turbina sau un tampon de sustinere al motorului!

Crezi ca scanarile iti vor depista defecte gen: tampoane,bucse,rulmenti,etc? :icon_thumright: Ar trebui sa fii multumit de faptul ca, in urma scanarii - fara erori - ai eliminat o parte din posibilele cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Ieri a aparut prima problema la preaslavitul meu Golf V GTI Edition 30, (52.000 km)

Mergeam pe autostrada , recunosc foarte foarte repede, eram in accelerare cand deodata pocneste ceva pe toba si scoate fum + martorul check engine care se aprinde instant, din reflex iau piciorul de pe acceleratie, masina scade in ture dar ramane in treapta 6 si incepe sa vibreze urat de tot. O dau repede pe manual si scad 5-4-3-2 pana ajung la 30km/h . Masina continua sa vibreze sub 3000 de ture. Opresc si repornesc motorul din nou, turometrul sta la 700 de ture si masina face ca un trabant, dau pe drive si accelerez, abia pe la 2500 de ture se pune in miscare da urat rau de tot, trabantul e bijuterie pe langa....

In sfarsit ajung acasa, azi dimineata ma duc la PBV, Testerul zice : "Miss fire" ceva legat de scanteie la bujii, desfacem bujiile si vedem ca bujia de la primul piston era topita pur si simplu in interior. Schimbam bujiile, pornim masina si tot vibreaza motorul.... Baietii ii fac un test de compresie , si supriza primul piston avea compresie 0 :blink: . Celelalte pistoane avand intre 11 si 11.5 . Am lasat masina sa ii dea motorul jos pentru ai verifica supapele si nu mai stiu ce :( Maine o sa aflu exact ce sa intamplat :offtopic: A mai patit cineva asa ceva ? Mor de nervi :(

Modificat de netplay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca mai e in garantie

urata treaba, sunt foarte curios de explicatiile ce vor urma de la cei din service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

As fi vrut sa cred ca ce am patit eu a fost doar o intamplare nefericita si una la 100.000...1.000.000. Insa vad ca nu e. Cel mai probabil a crapat o supapa. Acelasi lucru l-am patit si eu, tot la GTI, pe la 10000km. Fum, rateuri, trepidatii, insa de mers mergea. La fel nu avea compresie corespunzatoare pe unul din cilindrii, mai exact cilindrul doi. Dupa ce au demontat chiulasa la service au constatat ca din una dintre supape lipsea o bucatica de forma triunghiulara, asta dupa ce au inlocuit pe cilindrul ala bujia, bobina de inductie si injectorul (problemele intalnite de ei pana atunci la 2.0 TFSI). Noroc ca era in garantie masina si n-a comentat nimeni nimic si au inlocuit toata chiulasa (complet echipata), iar de atunci n-am mai avut probleme. Insa uite ca nu e un eveniment solitar. Sunt curios care e problema la masina ta. Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are garantia masina. Cat a costat la tine toata operatiunea ? Am aceiasi problema, supapele arse la primul piston, VW pbv nu schimba doar supapele, ei schimba chiluasa cu totul. Asa ca am optiunea sa o fac la alt service sau sa schimb tot la VW pe banii mei, ce imi recomandati ? In cateva ore o sa aflu si costurile de la vw pt toata operatiunea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe mana lor, mai bine sa regreti banii cheltuiti, decat sa stai incontinuare cu griji, la ei ai macar o garantie serioasa a lucrarii respective ( sase luni la manopera si un an la piese sau ceva de genul asta).

ps: ai modificare de harta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o modificare la soft. Oricum ei zic ca daca eram inca in garantie nu era valabila pentru ca am folosit masina inadecvat.... auzi la ei. Conduc eu mai agresiv da parca prea usor a cedat. Si lai ei toata treaba costa 11.000 Ron pe cand daca as schimba doar supapele m-ar costa max. 3000 Ron. Iar cu garantia lor.... oricum o sa zica ca am condus agresiv masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!