Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Daca intr-adevar problema a fost la injectorul 1 sau 2 si s-a rezolvat, parerea mea e ca n-are rost sa mergi si pentru restul. Nu au nici o legatura injectoarele intre ele. Probleme vor mai aparea doar daca nu a fost de la oring-uri ci de la altceva ce ei n-au vazut sau n-au vrut sa vada. Iar restul oring-urilor vor doar sa ti le bage pe gat sa mai munceasca si ei.

Deci daca ti-au schimbat la 1 si 2, si s-a remediat si problema, nu-ti mai face griji. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Amy, m-am gandit si eu ca nu mai am nici o treaba dar oricum trebuie sa trec pe la ei ca mi-au trecut reducere 10% dar daca te uiti pe calcule e doar 1% la factura precedenta. Si totusi poate e bine sa fie si alea schimbate, sa fie pe toate injectoarele noi. Sunt curios sa vad cum stau la final cu compensarea pe injectoare, daca are vreo legatura cu o-ring-urile. Plus ca mi-a consumat cam mult ulei de cand au umblat ei pe acolo, cam 750ml in 1200km, adevarat ca am schimbat putin stilul de condus incercand sa schimb doar la 2500 treptele si poate de aici si consumul de ulei desi e cam mult.

Initial nu stiau de la ce ar putea sa fie, ma pregateau sufleteste pentru cheltuieli de mii de lei, schimbat chiulasa etc.. Macar au fost baieti cinstiti si au incercat varianta mai ieftina pentru mine, dar poate a fost si o strategie de marketing...sperie-l cu mii de lei ca sa dea bucuros macar 800. Sau poate o duc maine si nu mai schimba nimic dar le factureaza ca sa scoata ei piesele, nu e exclus dar deja devin paranoic.

Revin cu mai multe pareri dupa interventia de maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta iti recomand si eu pune tester-ul pe ea si verifica valorile injectoarelor din cate am inteles eu trebuie sa fie cat mai aproape de 0, de problema asta m am lovit si eu iar la mine injectorul nr 4 avea o valoare cam mare fata de restul injectoarelor de aici si tremuratul la relanti.

Am inteles ca exista pe piata o solutie care se baga in rezervor cand faci plinul pentru a curata injecroarele, a folosit cineva asa ceva ? da rezultate? sau cel mai bine e sa cureti injectoarele intr-un service specializat pe asa ceva ?

Salut!! Sa nu bagi solutie de curatat, pt ca mai rau o sa faci. Solutia o sa curete toata mizeria din rezervor si o sa o duca spre filtru, respectiv pompa, injectoare!!

Si ca o adaugare, WTF este "echilibrat cutia", ca eu nu am auzit niciodata de asa ceva!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va retin atentia putin si va rog sa ma ajutati daca puteti.

Am cumparat un golf 5 din 2004, 2.0 TDI, 140PS, Sportline, si cam de 3 luni am observat ca, cateodata , imi merge sacadat motorul(adica nu merge rotund) .

Am fost la 2 reprezentante de VW si mi-au spus asa:

- in Ungaria - poate e de la mortorina pt ca ei au pus-o pe tester si nu au vazut nicio eroare(aici mi-au umblat putin la electromotor si de atunci imi face asa masina)

- in Oradea - poate e volant(lucru care l-au dezmintit ceilalti mecanici la care am fost)

Am mai fost la un mecanic care mi-a depistat un furtun de la turbo care era dus si cica pierdeam ulei pe acolo.L-am schimbat , iar mecanicul a spus ca nu mai are ce sa-i faca pt ca el a verificat toate piesele care a considerat el ca ar putea avea legatura cu sacadatul motorului.Mi-a zis sa incerc sa vad daca nu cumva este de vina softul.

Nu stiu ce sa mai fac.

Poate sa ma ajute cineva in legatura cu acesta problema???Deja sunt disperat.

Mentionez ca nu tot timpul merge sacadat motorul si ca merge sacadat doar aprox. 10 min , pe urma nu se mai simte.In plus , in mers nu simt absolut nimic iar daca apas ambreiajul face exact la fel.

Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au verificat compensarea pe injectoare? La mine s-a rezolvat prin schimbarea o-ringurilor pe toti cilindrii, desi doar pe primul era mare compensarea. Dupa ce au schimbat pe primii doi cilindri se rezolvase dar am vrut sa fiu sigur ca sunt toate injectoarele ok. Cred ca au mai reglat si injectoarele, nu au schimbat doar simeringurile....nu stiu sigur.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Problema cu trepidatul la relanti o am si eu (masina din semnatura). Am fost anul trecut o luna in concediu in Italia si Austria, nu a tremurat deloc. Eu cred ca de vina e motorina,cred ca cea din Romania are multe impuritati. As fi curios daca as folosi solutie de curatat injectoare ar disparea trepidatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin cele spuse mai sus. Acel trepidat (la relanti) il am de cand am luat masina (noua) si de fiecare data cand am iesit din tara cu ea (Austria, Germania, Elveta, Italia), trepidatul a disparut. Pe de o parte m-a bucurat sa constat asta (pentru ca nu are nicio problema tehnica), pe de alta parte mi se pare trist...

In Vag Com mi-a aparut totul mereu ok, in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu credeam acelasi lucru insa dupa ce am inlocuit volant-ul (kitul de ambreiaj complet) acele intreruperi minore care apareau la ralanti au disparut complet! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii dau dreaptate lui 4abc dar totusi cred ca ,conteaza si motorina..

cat am bagat motorina din germania nu am simtit acel tremurat dar acum la semafor la relanti chiar il simt destul de puternic..bag motorina de la petrol..

P.S. o mica problema am obersvat ca atunci ca accelerez in treptele mici in principal si la turatii mici(pana in 2500)se aude ca un fel de "pfiuu" ...de la ce sa fie oare?sunt un pic cam disperat si as vrea sa nu se mai auda..sau sa fie doar cand e motorul rece?am mai caut topic-uri dar nu am mai gasit aceiasi problema..

MC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am acelasi tremurat la relanti, dar nu mereu. Dupa ce se incalzeste masina aproape ca nu mai face.

acum o luna facea si la cald si la rece, dar si-a revenit. la injectoare am ceva de genul 0.4 0.2 -0.2 -0.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. o mica problema am obersvat ca atunci ca accelerez in treptele mici in principal si la turatii mici(pana in 2500)se aude ca un fel de "pfiuu" ...de la ce sa fie oare?sunt un pic cam disperat si as vrea sa nu se mai auda..sau sa fie doar cand e motorul rece?am mai caut topic-uri dar nu am mai gasit aceiasi problema..

MC

:rolleyes: Turbina face asa.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca am gresit topicul?:frigbaitata: scz am mai cautat dar nu am mai gasit..deci sa inteleg ca nu e o problema?parca inainte nu se auzea chiar asa de evident de aia zic..oricum mc de reply..

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu acel tremurat la relanti. Am masina de aproape 1 an si din cand in cand, simteam acel tremurat, in special la semafor. Am avut perioade de timp in care la 2 saptamani faceam buc-valcea-buc (un weekend) si tremura oricum, deci faza cu plimbatul, cu scosul din oras e fara efect. Oricum, dupa cate am citit pe forum, am renuntat sa mai iau in calcul acel tremurat, dar in ultima vreme s-a intensificat.

Astazi a tremurat mai tare decat de obicei (am mers mai mult prin oras, cam 3-4 ore de mers, cu pauze), si in final s-a oprit motorul. Eram pe banda 3, in mers, nu am avut ce ii mai face. De pornit nu a pornit, decat o singura data, pt putin timp, am accelerat-o si nu reactiona, nu se tura. Am tras-o pe dreapta si am inceput sa cer pareri. Nu se pune problema de baterie, invartea, dar nu pornea, doar se scutura teribil.

Am testat pompa de motorina (se auzea ca lucreaza) dar am desfacut si furtunul care vine de la rezervor si intra in filtrul de motorina, si atunci cand puneam contactul venea motorina.

In prealabil, am citit undeva pe net despre o clapeta de acceleratie, si am cautat-o :Driver: Am gasit ceva similar cu niste poze de pe net, undeva in partea de sus stanga, in spatele motorului, la imbinarea unui "furtun" (sau tub gros de plastic- 8-10 cm diametru) cu o parte metalica (acolo e clapa respectiva). Acolo era ulei, si un fel de depunere de praf cu ulei..am sters cu servetele, am miscat de clapa respectiva (care mi-a parut oarecum intepenita initial, parca am apasat mai tare pe ea prima data pana am miscat-o ; oricum, ea are un arc ceva ce o face sa revina in pozitia deschis). Am montat la loc tubul acela si am incercat sa o pornesc: SUCCES TOTAL :blah_:

Am mai mers 500 metri cu ea si am ajuns acasa, am mai pornit-o de 3 ori si a luat-o" la sfert".

Mecanicul meu din telefon sustine ca acel ulei provine de la turbo, si ca e oarecum normal pt ca "e la toate asa", nu se realizeaza o etanseitate perfecta nu stiu unde. Clapeta aceea se pare ca obtureaza aerul, si cand se ia contactul se inchide, existand posibilitarea sa ramana blocata pe inchis => masina nu va mai porni. La situatia mea, in care s-a oprit din mers nu am reusit sa gasesc nici o explicatie.

Golf V, 1.9 TDI, 2006, 125k km, 136 CP (nu stiu de unde sunt atatia cai, asa am cumparat masina, si am primit explicatie ca ar fi de la turbina - care e noua, mai performanta ..nu stiu ce sa cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
the_punkreas2003

A mea are un trepidat la relanti dar nu e constant. Cateodata face, cateodata nu. Daca o urc cu botul pe o rampa se accentueaza foarte tare vibratiile. Intrebare: ar putea fi de la tamponul antirasturnare al motorului care am inteles ca ar fi crapat SAU mai degraba de la volant? Am 85.000km, motor BKD 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qbert - intreb si eu.... Clapeta ai de acceleratie nu e valva EGR? Clapeta de acceleratie parca e doar la motoarele pe benzina. Dupa ce ai rezolvat...ti-a mai tremurat?

Maine o sa merg si eu sa fac un test la masina ca si mie imi tremura....ritmic (deci cred ca e de la volant).

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_punkreas2003 Daca schimbi tamponul sa ne zici si noua daca mai face. Si la mine se misca destul de mult motorul la pornire si pana in 1200 de ture cand parca se opreste din oscilatia inainte inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DariusB , nu stiu daca e valva EGR, dar cert e ca e acolo unde am descris si masina e 1.9 TDI. Inainte am avut un opel astra 1.6 16v si acolo aveam o electrovalva - EGR, care e celebra printre posesorii de opel benzina, alea au mari probleme, si arata altfel, e comandata de o mare bobina, etc. Asta nu stiu cum se numeste. Cat despre tremurat..nu a disparut.

Nu cred ca e de la volant, sunt o multime de baieti aici pe forum care au postat dupa ce si-au schimbat volantul, si nu s-a rezolvat problema. Oricum, te asteptam cu rezultate ;) bafta ! :Driver:

Cat despre oscilatia inainte - inapoi, eu eram pe langa masina, cu capota ridicata cand cineva a pornit masina .. am crezut ca sare motorul peste mine din compartimentul lui :vaidecapulmeu: Drept urmare, am schimbat suportul motor de sub masina, e situat intr-o pozitie centrala, si parea cam obosit. Rezultate: tot se misca motorul destul de tare cand o pornesti si cand o opresti. Si pe mine ma deranjeaza "problemele" astea, dar nu stiu daca are rost sa ma agit prea tare atata timp cat masina merge. Cand se gaseste o solutie, sunt foarte interesat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la faptul caci , la pornire zici ca sare motorul din locul lui nu??Si la mine am acelasi motor de 1,9 cu 105 magari si am momente cand face la fel , dar nu sunt prea dese...Si referitor la tremurat la fel face si la mine , dar motorul vas ca merfe oki doki:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qbert - intreb si eu.... Clapeta ai de acceleratie nu e valva EGR? Clapeta de acceleratie parca e doar la motoarele pe benzina. Dupa ce ai rezolvat...ti-a mai tremurat?

Clapeta de "acceleratie" e o clapeta care se inchide la oprirea motorului si taie aerul sa nu trepideze, aia de EGR e altceva, chiar daca sunt una langa alta sau chiar corp comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Ma costa vreo 5 milioane sa schimb tamponul antirasturnare asa ca mai stau, nu e o prioritate deocamdata. Daca incepe sa faca mai nasol o sa ma duc la Porsche sau la cineva care sa aiba acea presa necesara schimbarii tamponului. Cei de la service-ul unde am inlocuit burduful de planetara nu aveau si presa asta si au rupt vreo 3 tampoane la un MkV pana sa reuseasca asa ca eu am zis pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incercati bucsele de motor de la Powerflex, cum masa sa coste o bucsa 500 ron...astia sunt cazuti in cap?

Aici pe site la ei bucsele 4 si 5 nu fac mai mult de 40 lire, ambele.

Powerflex.

PS: Sau nu de ala este vorba?

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca tremuratul este de la tampoanele de sustinere motor. Mie imi tremura de cand am luat masina, si nu am nici un fel de problema sa se opreasca sau altceva

Am mai mers cu o jetta cu motor 2.0 TDI si la fel face. Cred ca marca inregistrata VW la fel ca si cu consumul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Borisake, alea sunt, 4 si 5. Costul tamponului este cam 150 ron la PBN dar manopera sare la 350 ron :P Intelegi de ce caut pe cineva care sa aiba presa respectiva si nu vreau sa ma duc la Porsche? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce fel de bucse vrei sa ii pui in loc?

Unele bucse de la Powerflex sunt di 2 buc dsc0162r.th.jpg asa le am au la bratele inferioare si au fost usor de montat, chiar banal. Intradevar iti trebuie o presa hidraulica sau tiganeasca, aia cu roata mare si cu surub imens ca sa le depresezi, restul este joaca de copii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!